Parkinson.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hiddink begint steeds meer onverstaanbaar te brabbelen
Die man is al sinds 2014 seniel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alzheimer?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ha ha ha. Je moedergrap ligt te veel voor de hand.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Met me vlaggetje, me hoedje en me toeter.
(Ik weet niet wat een spermazoïde is, maar dit terzijde.)
Matige OPquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:59 schreef Zipportal het volgende:
Present.
WK / [KWARTFINALE 9-12 20:00] Nederland - Argentinië #1
Koningshuis pleasequote:
WIJNEN, WIJNEN, WIJNENquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kontje verkocht aan Qatar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Hoe kunnen die Argentijnen wel massaal die tickets betalen en Nederlanders niet?
Nederlanders zijn wat meer bezig met woke onzin.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Hoe kunnen die Argentijnen wel massaal die tickets betalen en Nederlanders niet?
Ik zeur toch ook niet om die hoeren uit het Oostblokquote:
Ja, nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Je moedergrap ligt te veel voor de hand.
Sorbetje, aapje, vlaggetje op steel.
Snap er geen zak van, zoveel supporters van zoveel soorten landen, hoe dan. Of is de afkeer bij ons te groot?quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Die hebben ook niet zoveel met mensenrechten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Gooien mensen uit vliegtuigen boven zeequote:Op zaterdag 3 december 2022 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die hebben ook niet zoveel met mensenrechten.
Poched.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gooien mensen uit vliegtuigen boven zee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |