quote:De Oranjewinter is vanaf zondag 20 november dagelijks van 21:55 tot 22:50 te zien bij SBS6. Naast Wilfred, Johan en René zullen ook verschillende gasten hun opwachting maken.
Verslaggeefster Noa Vahle volgt Oranje op de voet vanuit Qatar, terwijl columnist Marcel van Roosmalen vanuit Nederland - op geheel eigen wijze - een bijdrage levert.
De openingswedstrijd van het wereldkampioenschap (Qatar - Ecuador) wordt gespeeld op 20 november om 17:00 Nederlandse tijd. De Oranjewinter zal dan eenmalig van 19:00 tot 20:30 te zien zijn bij SBS6.
De Oranjewinter is op 20 november van 19:00 tot 20:30 en van 21 november tot en met 18 december dagelijks van 21:55 tot 22:50 te zien bij SBS6.
Ja taartje incomingquote:
Lul nietquote:Op donderdag 1 december 2022 22:12 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen het exploiteren van gehandicapte mensen.
Ik vind jou erg vijandig vandaag.quote:
ik vind het wel een lekkertjequote:Op donderdag 1 december 2022 22:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik word een beetje moe van die dikke
Zien we na de reclame.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat zit er nou in die vrachtwaggel
Drugsafvalquote:Op donderdag 1 december 2022 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat zit er nou in die vrachtwaggel
Hypocriet ook, een wk gaan spelen in een land waar slavernij nog aan de orde van de dag is en er niks over zeggen, maar wel VI boycotten vanwege "racisme".quote:Op donderdag 1 december 2022 22:28 schreef Maanvis het volgende:
Waarom wordt Noa geboycot? Die was nog minderjarig toen Johan over Akwasi begon
Ze lezen mee.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:40 schreef Breekfast het volgende:
Man man man. Blijf lekker bij het voetbal. Wat een dom gelul.
ik vind het juist niks aan als het over die saaie kutwedstrijden gaatquote:Op donderdag 1 december 2022 22:40 schreef Breekfast het volgende:
Man man man. Blijf lekker bij het voetbal. Wat een dom gelul.
Ja wat een lachwekkende teksten ineens de laatste tijd over hem. Alsof het twee bullebakken zijn die elkaar te lijf gaan en even fout zijn oidquote:
Volgens mij is het gewoon een totaal gebrek aan kennis over de situatie van zowel Gijp als Derksen. Plus wat ze is ingefluisterd door Wierd ('Russisch sprekende gebieden willen bij Rusland horen'quote:Op vrijdag 2 december 2022 07:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja wat een lachwekkende teksten ineens de laatste tijd over hem. Alsof het twee bullebakken zijn die elkaar te lijf gaan en even fout zijn oidDie pratende gehaktbal met zn Defensie-verleden had daar best even wat van kunnen zeggen
Ze kan nog wel wat leren qua marketing. Ze kan nu mega hot zijn qua bestellingen maar post d’r VI taarten niet eens op de website. Nu is het tijd om te cashen..quote:Op donderdag 1 december 2022 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.themataartenbond.com/service/about/
Taarten mevrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |