Ze lezen mee.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:40 schreef Breekfast het volgende:
Man man man. Blijf lekker bij het voetbal. Wat een dom gelul.
ik vind het juist niks aan als het over die saaie kutwedstrijden gaatquote:Op donderdag 1 december 2022 22:40 schreef Breekfast het volgende:
Man man man. Blijf lekker bij het voetbal. Wat een dom gelul.
Ja wat een lachwekkende teksten ineens de laatste tijd over hem. Alsof het twee bullebakken zijn die elkaar te lijf gaan en even fout zijn oidquote:
Volgens mij is het gewoon een totaal gebrek aan kennis over de situatie van zowel Gijp als Derksen. Plus wat ze is ingefluisterd door Wierd ('Russisch sprekende gebieden willen bij Rusland horen'quote:Op vrijdag 2 december 2022 07:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja wat een lachwekkende teksten ineens de laatste tijd over hem. Alsof het twee bullebakken zijn die elkaar te lijf gaan en even fout zijn oidDie pratende gehaktbal met zn Defensie-verleden had daar best even wat van kunnen zeggen
Ze kan nog wel wat leren qua marketing. Ze kan nu mega hot zijn qua bestellingen maar post d’r VI taarten niet eens op de website. Nu is het tijd om te cashen..quote:Op donderdag 1 december 2022 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.themataartenbond.com/service/about/
Taarten mevrouw
Het domme volk is dat allang weer vergeten dus daar praten we niet meer over.quote:
Bergwijn was echt heel slecht de 1e 2 wedstrijden.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:12 schreef Perox het volgende:
Ik wil ook liever Bergwijn dan Klaassen als ik eerlijk ben. Beetje vertrouwen geven aan Bergwijn.
Ja maar soms moet je vertrouwen geven zodat het kan gaan lopen voor een speler.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bergwijn was echt heel slecht de 1e 2 wedstrijden.
Wie zei dat laatst?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
Van airco zou je toch niet verkouden worden ??
wie beweert dat? Eg wel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
Is ook zo, uiteindelijk kan je slechts van een virus verkouden wordenquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is ook zo, uiteindelijk kan je slechts van een virus verkouden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |