Ik kan het.quote:
Meerdere malen gedaan, zoals ik al schreef ja ik heb ervaring anders doe ik zulke uitspraken nietquote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik gun het KimK eigenlijk ook wel om deze opdracht te verprutsen.
Nooit sorry.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zelfde voor Wanda, helemaal nu Madeleine het wel haalde.
Sorry, misschien gemeen, maar ... not sorry
Ja, Mexx heeft wel wat puntjes gescoord vandaag.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:00 schreef Aggie46 het volgende:
Mexx is lief om KimK aan te moedigen
[ afbeelding ]
grote mond van wie?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:01 schreef Silves het volgende:
Niet in discussie gaan met de jury zegt jef..meteen grote mond..
Ik zou het misschien ook wel kunnen... maar wil het nietquote:Op woensdag 30 november 2022 17:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zo te zien daar kan bijna elke gek het
FEBO.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
wie heeft besloten de 10 de zitten
moeten?
Babette moet nogquote:Op woensdag 30 november 2022 17:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zo te zien daar kan bijna elke gek het
het lotquote:Op woensdag 30 november 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
moeten?
door geluk op stippen gaan staan en onder de stip stond wie moest of niet, dus geen invloed vanuit de feboquote:Op woensdag 30 november 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
moeten?
En Mora.quote:
zijzelf door op een stip te gaan staan met een sneeuwvlokquote:Op woensdag 30 november 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
moeten?
Kim terug praten tegen die gasten..niemand heeft dit gedaan met de schouders onder water, toen zei jef..niet in discussie gaan..quote:
Hoeveel mensen moesten er in totaal?quote:
Sorry ff gemist wat kreeg kim dan voor feedback van de scheids? moest ze lager zittenquote:Op woensdag 30 november 2022 17:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Kim terug praten tegen die gasten..niemand heeft dit gedaan, toen zei jef..niet in discussie gaan..
10quote:Op woensdag 30 november 2022 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoeveel mensen moesten er in totaal?
ja met schouders onder water..quote:Op woensdag 30 november 2022 17:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sorry ff gemist wat kreeg kim dan voor feedback van de scheids? moest ze lager zitten
Temperatuur zakt gelijk...quote:
quote:
Oh dus febo zegt tot kin erin, maar telt dan vanaf schouders, dus de hele nek is eraf gevallen ineens hmmm febo gunt jeff dus drank en peukenquote:
Of er ligt 'n waterkoker op de bodemquote:Op woensdag 30 november 2022 17:06 schreef spapaars het volgende:
Gaat te gemakkelijk, heb het vermoeden dat die kuip vloerverwarming heeft.
Bij Maddy deed ie dat anders wel hartstikke goed!quote:Op woensdag 30 november 2022 17:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeff de kampbeul moet zich met elke deelnemer/dompelaar bemoeien.
Ik had 'm echt weg gestuurd met z'n "kijk me aan, kijk me aan"
Beb, mora en Zoë moeten nog...quote:
En dan nog had ik 'm weg getrapt...... oh wacht dat gaat niet als ik in de kuip zitquote:Op woensdag 30 november 2022 17:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij Maddy deed ie dat anders wel hartstikke goed!
Ben in staat om een postduif te sturen met een briefje..voor wendyquote:Op woensdag 30 november 2022 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En wie is er bij Kim W? Wendy, die ze zo haat
Tuurlijk .. maar Jeff kan nooit iets goeds doen . .weetjetoch.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij Maddy deed ie dat anders wel hartstikke goed!
Of gewoon even normaal uitleggen. Maar liever elkaar dom noemen dus.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:26 schreef Moeraskat het volgende: [..] Gewoon zulke dommigheid negeren
Als je eenmaal zit dan zit je ook gewoon dus doe dan ook niet alsof je iets bijzonders hebt gepresteerdquote:Op woensdag 30 november 2022 17:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
echt he pfff 20 x makkelijker dan het spiraal
Die is KimD toch verloren in de douche?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
echt he pfff 20 x makkelijker dan het spiraal
Of gewoon even normaal uitleggen. Maar liever elkaar dom noemen dus.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:09 schreef engine het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 november 2022 16:26 schreef Moeraskat het volgende: [..] Gewoon zulke dommigheid negeren
Nee, was iemand anders, dacht Wendyquote:Op woensdag 30 november 2022 17:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is KimD toch verloren in de douche?
Oh ik hoorde wendy dat zeggen, ging dat niet over haarzelf danquote:Op woensdag 30 november 2022 17:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was soort van ringsteken?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, was iemand anders, dacht Wendy
Hoe dan?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, was iemand anders, dacht Wendy
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 17:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oempie leest volgens mij wel de temp af, af en toequote:
De Feboquote:Op woensdag 30 november 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
moeten?
Zoe heeft het warm lijkt het.quote:
quote:
Ja dit lijkt pies of keek voor haar?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe heeft het warm lijkt het.
Jeff zit tegenover haarquote:Op woensdag 30 november 2022 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe heeft het warm lijkt het.
Izaak is laatstequote:Op woensdag 30 november 2022 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Valt mij op dat het op Imadiddin na allemaal vrouwen zijn die er in moeten?
dat is het ook geloof me nou dit valt echt mee jongens, het ziet er veeeeel enger uit dan het is hoorquote:Op woensdag 30 november 2022 17:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dit lijkt pies of keek voor haar?
Die is warm, heeft de hele middag staan stoken..quote:Op woensdag 30 november 2022 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hadden de hottub moeten verwarmen, dan hadden ze daar lekker in kunnen opwarmen of zouden ze nu wel warme douches hebben allemaal?
Die hebben meer vetquote:Op woensdag 30 november 2022 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Valt mij op dat het op Imadiddin na allemaal vrouwen zijn die er in moeten?
Ook de koude douche is warmer dan de 2 graden in dat bad denk ikquote:Op woensdag 30 november 2022 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hadden de hottub moeten verwarmen, dan hadden ze daar lekker in kunnen opwarmen of zouden ze nu wel warme douches hebben allemaal?
Ja ja.quote:
Mora, bep,Leila en isaac nogquote:
Nou, zien is een heel groot woordquote:Op woensdag 30 november 2022 17:18 schreef Cargamelk het volgende:
Had JW en Berend wel willen zien in dat bad
echt gemiste kans weer iddquote:Op woensdag 30 november 2022 17:22 schreef Poesjuh het volgende:
ik hou het ff voor gezien, iedereen haalt dit wel joh
1000 euro voor peukennnnn en rode wijn op kantoor sneaky sneaky
ik van die snerpstemquote:Op woensdag 30 november 2022 17:25 schreef pingu66 het volgende:
Ik zou echt gek worden van Eunice haar mantra's.
quote:Op woensdag 30 november 2022 17:27 schreef pingu66 het volgende:
Eunice die aan Babbet vraag vlak voordat ze in die ijswater ton moet: ga je echt trouwen met Wendy?
Nee zegt Babbet.
Nou kon toch ,misschien val je op vrouwen?
Echt die vrouw moet eens leren haar mond te houden.
Daxht ff dat je het over de Simca had, maar da's de Simca Matraquote:Op woensdag 30 november 2022 17:25 schreef pingu66 het volgende:
Ik zou echt gek worden van Eunice haar mantra's.
Die zit er nog gewoon vanaf Ima bij in toch?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:29 schreef Kakadylo het volgende:
Zometeen gaat Jappie er nog gewoon even voor de lol een halfuur in denk ik zomaar
Of een Opel Manta.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daxht ff dat je het over de Simca had, maar da's de Simca Matra
Iemand flipte hem toen helemaal.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Bij de laatste BB was er dit jaar ook zo'n opdracht.
Ja, weet even niet wie.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand flipte hem toen helemaal.
Die kon niet eens helemaal gaan zitten.quote:
Moet je nagaan hoe moeilijk het is terwijl 48 uur (onmogelijk) puzzelen 750 (ipv deze 1000) wasquote:Op woensdag 30 november 2022 17:31 schreef Poesjuh het volgende:
Babette zit gewoon te zingen in dat bad.........
Omdat gevoel in je voeten beetje weg isquote:Op woensdag 30 november 2022 17:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus ze doen echt alsof die dompelaars invalide zijn als ze uit die kuip stappen.
Zwaar ondersteunen etc.
Dacht dat het Vera was.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kon niet eens helemaal gaan zitten.
Ja als je 4 minuten in de vriezer bij -20 hebt gezeten, dan geloof ik hetquote:Op woensdag 30 november 2022 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat gevoel in je voeten beetje weg is
Ik heb gewerkt in een vriescel bij min 18.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja als je 4 minuten in de vriezer bij -20 hebt gezeten, dan geloof ik het
Eens!quote:Op woensdag 30 november 2022 17:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo, dat doet ze goed.
Ik ga Leila toch steeds leuker vinden, net als Moirama en Wendy
En wel met thermokleding aan en handschoenen?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in een vriescel bij min 18.
Dat mag niet, Wendy is team Jef...quote:Op woensdag 30 november 2022 17:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo, dat doet ze goed.
Ik ga Leila toch steeds leuker vinden, net als Moirama en Wendy
Zonder handschoenen wel.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En wel met thermokleding aan en handschoenen?
mag ik daar even zelf over beslissen ?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat mag niet, Wendy is team Jef...
Vind haar best een open uitstraling hebben zo. Mooiquote:Op woensdag 30 november 2022 17:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Leila lacht, heeft ze echt wel een mooi gezicht![]()
Oh ik dacht dat Wen ook moestquote:
Je snapt het niet.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
mag ik daar even zelf over beslissen ?
En zijn glaasje bijvullenquote:Op woensdag 30 november 2022 17:39 schreef Poesjuh het volgende:
oke nu de laatste en jeff kan weer kantoor in om te bestellennnnnnnnnnnn
smoesjes, berend drukt zn snor al dit hele programma, dat die er nog in zit echt onvoorstelbaarquote:Op woensdag 30 november 2022 17:40 schreef pingu66 het volgende:
Berend zegt dat het medisch niet verantwoord is als hij in het ijswater had moeten gaan, want?
Dat is juist heel gezond voor je immuunsysteemquote:Op woensdag 30 november 2022 17:40 schreef pingu66 het volgende:
Berend zegt dat het medisch niet verantwoord is als hij in het ijswater had moeten gaan, want?
Yup, mute hier, kan die gast soms gewoon niet meer aanhoren.quote:
Hier heeft hij zich niet echt gedrukt, ook hij had gewoon op een stip met een vlok kunnen staan.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
smoesjes, berend drukt zn snor al dit hele programma, dat die er nog in zit echt onvoorstelbaar
Kloptquote:Op woensdag 30 november 2022 17:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Hier heeft hij zich niet echt gedrukt, ook hij had gewoon op een stip met een vlok kunnen staan.
evenwichtstoornis toch?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:40 schreef pingu66 het volgende:
Die is nog helemaal niet in orde iddquote:
is echt heel vervelend hoorquote:Op woensdag 30 november 2022 17:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
alsof hij uit die ton kan vallen, smoesjes berend is zieliepietjeeee
In je zwembroekquote:Op woensdag 30 november 2022 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in een vriescel bij min 18.
En vangt ook iedereen op met handdoeken, topper is hetquote:Op woensdag 30 november 2022 17:44 schreef Poesjuh het volgende:
Kim D support echt iedereen in de tub, nice
Inmiddels is berend zelf vervelend met zn continu zielig en zwak zijn, ga dan naar huis toe berendjeeeeeequote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 17:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Inmiddels is berend zelf vervelend
's nachts snaaienquote:Op woensdag 30 november 2022 17:47 schreef Poesjuh het volgende:
Wow die mirthe is wel echt aangekomen daar zeg damnnnn van de zijkant, lijkt wel zwanger. Hoe kan dat opeens??
Ze hebben kilo's M&M's gevroten met z'n allen.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:47 schreef Poesjuh het volgende:
Wow die mirthe is wel echt aangekomen daar zeg damnnnn van de zijkant, lijkt wel zwanger. Hoe kan dat opeens??
Ja een keertje n blok kaas, raak je niet zwager van. Hoeveel kilo's snaait dat kind wel niet stiekem dan zeg wowquote:
Tja, regel was duidelijk dat je met je schouders onder moest en dat deden ze lang niet allemaal, dus blijkbaar zijn ze heerlijk flexibel bij de Febo....zeg dan niets!quote:
trotzdem erg 8 vs 2quote:Op woensdag 30 november 2022 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Imadin, die was als eerste
Ja dat vond ik ook een hele foute opmerking van de weekquote:Op woensdag 30 november 2022 17:51 schreef Poesjuh het volgende:
Iedereen is daar echt kilo's aangekomen.
En dan durven zeggen dat ze het slechter hebben dan mensen in de bijstand Bern idioot
Prosecco bestellen natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2022 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Jeff trekt sprintje naar zijn kantoor.
komt volgens mij echt door die kilo's M&M's die ze in heel korte tijd hebben opgevroten.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:51 schreef Poesjuh het volgende:
Iedereen is daar echt kilo's aangekomen.
En dan durven zeggen dat ze het slechter hebben dan mensen in de bijstand Bern idioot
Jas ik las je reactie de eerste keer al dank je m en m'squote:Op woensdag 30 november 2022 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
komt volgens mij echt door die kilo's M&M's die ze in heel korte tijd hebben opgevroten.
Zo is dat. Hij is de beste manager so far. Period!quote:Op woensdag 30 november 2022 17:54 schreef woxxel het volgende:
En natuurlijk hebben ze de opdracht alleen maar gewonnen door jeff, maar dat gaan we de komende weken nog wel blijven horen. Hij weet precies wat ie moet zeggen tegen wie bij de aanmoediging he
Dat wel ja maar of dat aan hem zelf ligt of aan de andere 2 nitiwts eraan voorafgaandquote:Op woensdag 30 november 2022 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo is dat. Hij is de beste manager so far. Period!![]()
Waarom 0 prestatie?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:57 schreef Poesjuh het volgende:
Kim K hoogste woord in huttub, ze vindt het 0 prestatie van moraima, nee zij hebben het gedaan niet moraima zegt ze
Uhhh kim k je zat zelf te janken voor en na dus hoe je monddddddddd
Hoe zij ouderen verzorgt, echt mij niet bellen
Lekker negatief ben je. Hij moedigt de mensen aan, geeft ze complimenten, helpt ze. Wat heeft hij fout gedaanin jou ogen? Omdat hij bestaat?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:54 schreef woxxel het volgende:
En natuurlijk hebben ze de opdracht alleen maar gewonnen door jeff, maar dat gaan we de komende weken nog wel blijven horen. Hij weet precies wat ie moet zeggen tegen wie bij de aanmoediging he
Ik mot haar ook niet, eggnie. Heb een klasse hulpquote:Op woensdag 30 november 2022 17:57 schreef Poesjuh het volgende:
Kim K hoogste woord in huttub, ze vindt het 0 prestatie van moraima, nee zij hebben het gedaan niet moraima zegt ze met weer allerlei scheld ziektes
Uhhh kim k je zat zelf te janken voor en na dus hou aub je monddddddddd
Hoe zij ouderen verzorgt, echt mij niet bellen
Hij geeft wel goed leiding, bij Martin en Maddy was het altijd een zooitje en wist iedereen het beter.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat wel ja maar of dat aan hem zelf ligt of aan de andere 2 nitiwts eraan voorafgaand
Ik denk het. Ik vond Jeff ook goed, gewoon een medemens.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lekker negatief ben je. Hij moedigt de mensen aan, geeft ze complimenten, helpt ze. Wat heeft hij fout gedaanin jou ogen? Omdat hij bestaat?
Schrinkagequote:Op woensdag 30 november 2022 17:56 schreef Chanel5 het volgende:
Flaneren met die dikke reet en tieten die er bijna uithangen
Walgelijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:59 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
geen idee, Kim K vindt zichzelf geweldig en de rest niet. Zoiets?
Fijn aggie, is jou gegund. Heb je net trouwens een berichtje gestuurd als felicitatie maar stuur nooit berichten dus geen idee of het gelukt is. Proficiatquote:Op woensdag 30 november 2022 17:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik mot haar ook niet, eggnie. Heb een klasse hulp
Met wat?quote:Op woensdag 30 november 2022 18:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Fijn aggie, is jou gegund. Heb je net trouwens een berichtje gestuurd als felicitatie maar stuur nooit berichten dus geen idee of het gelukt is. Proficiat
Ontvangen en toen ik wilde antwoorden floep...opnieuw inloggen. Ik denk een verkeerd knopje. Was mijn kat hoor(geintje)quote:Op woensdag 30 november 2022 18:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Fijn aggie, is jou gegund. Heb je net trouwens een berichtje gestuurd als felicitatie maar stuur nooit berichten dus geen idee of het gelukt is. Proficiat
Nou wat leukquote:Op woensdag 30 november 2022 18:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ontvangen en toen ik wilde antwoorden floep...opnieuw inloggen. Ik denk een verkeerd knopje. Was mijn kat hoor(geintje)
quote:Op woensdag 30 november 2022 18:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ontvangen en toen ik wilde antwoorden floep...opnieuw inloggen. Ik denk een verkeerd knopje. Was mijn kat hoor(geintje)
Tot later.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:02 schreef Poesjuh het volgende:
Ik ben er even weg van. Fijne stream avond allemaal
Laterquote:
Het was al rond maar...quote:Op woensdag 30 november 2022 18:04 schreef puzziepie het volgende:
Wat ze ook zeggen Isaacs plaatje is rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |