Alles moet opquote:
Jaa en dan gaat het opeens rap hoorquote:Op woensdag 30 november 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is 4 minuten ijsbad. Mocht je minder dan 3 minuten halen, dan halveert het geld wat er verdiend kan worden.
Zo begreep ik het ook.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaa en dan gaat het opeens rap hoor
1 seconde te kort betekent dus 500
daarna weer iemand te kort is al 250
3 personen niet halen is 125
Of lees ik hem dan fout?
Die merkt dat niet eens waarschijnlijkquote:
hoezo niet?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Die merkt dat niet eens waarschijnlijk
Ze wisten haar plek toch niet of hebben ze een vaste plaats?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:22 schreef spapaars het volgende:
Was wel te verwachten dat ze weer Mori zouden nemen.
Volgens mij verbeterde ze de 3 minuten in 4 minutenquote:Op woensdag 30 november 2022 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is 4 minuten ijsbad. Mocht je minder dan 3 minuten halen, dan halveert het geld wat er verdiend kan worden.
Volgens mij gaan ze willekeurig staan toch?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:22 schreef spapaars het volgende:
Was wel te verwachten dat ze weer Mori zouden nemen.
quote:Op woensdag 30 november 2022 16:24 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze willekeurig staan toch?
Een goede speklaag scheelt veel.quote:
Gaat hem niet worden dan want Moraima blijft geen 4 minuten, zoey ook niet, babette ook niet (denk ik)quote:
dus haar huid is gevoelloos?quote:
Gewoon zulke dommigheid negerenquote:
Babs deed de 2 minuten gemakkelijkquote:Op woensdag 30 november 2022 16:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dan want Moraima blijft geen 4 minuten, zoey ook niet, babette ook niet (denk ik)
Maar Zoë moet wel.quote:
Volgende keer misschienquote:
Ja maar 4 moet ze op karakter doen en dat heeft ze nietquote:Op woensdag 30 november 2022 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babs deed de 2 minuten gemakkelijk
Sas ook nietquote:Op woensdag 30 november 2022 16:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was voorspelbaar, zo ook dat Marciano met z'n probleemhartje niet hoeft.
Jaquote:
Wat een onzinquote:Op woensdag 30 november 2022 16:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja maar 4 moet ze op karakter doen en dat heeft ze niet
Mooie line up.quote:
Berend scheet overduidelijk alle kleuren van de regenboog in z'n broekquote:
Jaquote:Op woensdag 30 november 2022 16:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend scheet overduidelijk alle kleuren van de regenboog in z'n broek
Onzinquote:Op woensdag 30 november 2022 16:29 schreef Silves het volgende:
Berend zei al voor hij oppakte "ik wil niet" die blijft dus altijd bespaard.
Is niet nodig als moraima eerst gaatquote:Op woensdag 30 november 2022 16:31 schreef Silves het volgende:
Maddy kan de boel saboteren...ze is al boos omdat jef meer geld verdient..
Ze moeten op volgorde.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is niet nodig als moraima eerst gaat
Zou fantastische roddelmomenten discussies opleveren, dus laten we het hopenquote:Op woensdag 30 november 2022 16:30 schreef Poesjuh het volgende:
Wanda zegt iets slims, doen we eerst moraima en zo want als er een paar niet volhouden is het al klaar voor de rest, die rest hoeft dan niet eens meer als we eerst de niet volhouders erin zetten
slim ja, is ook wat als er 6 man netjes 4 min volhouden, en daarna de rest het alsnog verpest naar 0 euro
We gaan het zo horen denk ikquote:Op woensdag 30 november 2022 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en volgens mij is het dus minimaal 3 minuten en dan hebben ze de helft van het bedrag en bij 4 minuten het volledige bedrag, alles onder de 3 minuten is niets volgens mij. Dit is wat ik er net uit begreep, dus geen verspreking.
Jaaaa voor ons hoeft wanda haar suggestie niet neequote:Op woensdag 30 november 2022 16:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou fantastische roddelmomenten discussies opleveren, dus laten we het hopen
Klopt.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:33 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaaaa voor ons hoeft wanda haar suggestie niet nee![]()
![]()
maar volgens mij hebben ze geen keus op de volgorde?
Niet iedereen is een wim hof neequote:Op woensdag 30 november 2022 16:33 schreef Kakadylo het volgende:
Als Babs faalt dan gaat ze gigantisch af met haar adoratie voor Wimpie Hof
Is ook deels zo. De zeven stappen van Wim hofquote:Op woensdag 30 november 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gaat om de 'MiNdSeT' zegt iedereen daar.
Is ook zo, dit is een handeling die iedereen kan: gaan zitten in een badquote:Op woensdag 30 november 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gaat om de 'MiNdSeT' zegt iedereen daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
Maddy mag lekker door het ijs zakken die hypocriete teef en ja dan zeg ik het nog vrij netjesquote:Op woensdag 30 november 2022 16:33 schreef puzziepie het volgende:
Maddy had vanmiddag nog zo'n grote waffel
Maar wel modderworstelen volgende week. Want dat is ook nog niet gedaan in elke RLS.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:32 schreef puzziepie het volgende:
Weer geen eliminatie , wat een slechte RLS
En op de juiste manier adem halennnnquote:Op woensdag 30 november 2022 16:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Is ook zo, dit is een handeling die iedereen kan: gaan zitten in een bad
Alleen blijven zitten jaaa dat is mindset of het nu koud is of beesten erin offff jaaa FOCUSSSSSS hihi
quote:Op woensdag 30 november 2022 16:35 schreef Ireth het volgende:
Ah wat lief, Wanda heeft al handdoeken in de droger
Ja en wanda heeft ook haar eigen bestelling al doorgegeven voor als ze eruit komt kopje thee enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2022 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
En weer janken, dat stuk perkament
Mag ook wel een keerquote:
dat is bij alle mindset zo, adem is keyquote:Op woensdag 30 november 2022 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En op de juiste manier adem halennnn
quote:Op woensdag 30 november 2022 16:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
dat is bij alle mindset zo, adem is key
Is niet verkeerd hoorquote:
En wie geeft haar een gemeende knuffel wendy, en die maddy haar ook nog op haar hitlijst heeft staan.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy mag lekker door het ijs zakken die hypocriete teef en ja dan zeg ik het nog vrij netjes
Gelijk met zijn kop onder water duwenquote:Op woensdag 30 november 2022 16:36 schreef spapaars het volgende:
Martin zal er wel de pest in hebben dat hij zijn 4 minuten of fame niet krijgt.
Dus zal wel gaan schreeuwen aan de rand van de ijswaterton.
De meesten hier en in de loods ookquote:Op woensdag 30 november 2022 16:37 schreef Cargamelk het volgende:
Maddy denkt had ik de 24 uur nu maar genomen
Maddy vecht gewoon namens beide naties zolang het haar maar op dat moment uitkomt en het zich heeft wijsgemaaktquote:Op woensdag 30 november 2022 16:36 schreef Juud79 het volgende:
Madeleine heeft ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van doorzettingsvermogen he….
Daar kan je ook geen oorlog mee winnen.
Ik verlies ook echt de aandacht 🥱quote:Op woensdag 30 november 2022 16:38 schreef freaky40 het volgende:
Deze RLS is een aardige proloog voor Big Brother straks en voor de maanden er na. Maar op bijna 100 dagen blijft het toch wel zwaar onder de maat en mag deze RLS op de meest matige versies lijken ooit. Zelfs BB 2021 was beter en dat wil wat zeggen...
Idd puntje bij paaltje is wendy een geweldige groepsgenootquote:Op woensdag 30 november 2022 16:38 schreef Silves het volgende:
[..]
En wie geeft haar een gemeende knuffel wendy, en die maddy haar ook nog op haar hitlijst heeft staan.
Ik nietquote:Op woensdag 30 november 2022 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb medelijden met Maddie
Ik niet, team maddy hoor (zeker vergeleken met JW en esther en blegh ouwe zooi)quote:Op woensdag 30 november 2022 16:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De meesten hier en in de loods ook
Volgens mij heeft dat weinig nut als het nat wordt/isquote:
Amen..quote:Op woensdag 30 november 2022 16:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Idd puntje bij paaltje is wendy een geweldige groepsgenoot
quote:Op woensdag 30 november 2022 16:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy vecht gewoon namens beide naties zolang het haar maar op dat moment uitkomt en het zich wijsmaakt
BB was niet beter en hield het ook geen 100 dagen volquote:Op woensdag 30 november 2022 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik verlies ook echt de aandacht 🥱
“ Wanneer je in een Icetub stapt kunnen je voeten en handen erg snel koud worden. Er zijn daarom een aantal handige accessoires die ervoor zorgen dat je het langer volhoudt. Denk hierbij aan thermo- sokken of een broekje. ”quote:Op woensdag 30 november 2022 16:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat weinig nut als het nat wordt/is![]()
Water = nat
Water = koud
Nat = koud
Jeff needs drugsquote:Op woensdag 30 november 2022 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy wist gisteren nog te verkondigen dat er geen verdienopdrachten meer kwamen.
Ik zit weer op de verkeerde streamquote:
Klopt maar dan weet je dat het eind in zicht is en kijk je toch. Nu moeten we nog een hele zwangerschap hèquote:Op woensdag 30 november 2022 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB was niet beter en hield het ook geen 100 dagen vol![]()
Maar ze mogen wel eens gas geven nu
Ah kijk, weer wat geleerdquote:Op woensdag 30 november 2022 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“ Wanneer je in een Icetub stapt kunnen je voeten en handen erg snel koud worden. Er zijn daarom een aantal handige accessoires die ervoor zorgen dat je het langer volhoudt. Denk hierbij aan thermo- sokken of een broekje. ”
het zijn tevele weggelopen, denk je niet als nuquote:Op woensdag 30 november 2022 16:32 schreef puzziepie het volgende:
Werkt zeker wel jam geen 4 minuten maar tochquote:Op woensdag 30 november 2022 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“ Wanneer je in een Icetub stapt kunnen je voeten en handen erg snel koud worden. Er zijn daarom een aantal handige accessoires die ervoor zorgen dat je het langer volhoudt. Denk hierbij aan thermo- sokken of een broekje. ”
quote:
Ik denk dat Broeders wel wat tobbes gaan verkopenquote:Op woensdag 30 november 2022 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Koopt maar dan weet je dat het eind in zicht is en kijk je toch. Nu moeten we nog een hele zwangerschap hè
Ze moet blijven ...gegarandeerd drama.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:41 schreef Silves het volgende:
Maddy moet eens weten dat ze vanavond thuis had kunnen zitten..gekozen door de hele groep als oprotten..
Dies in trancequote:
het zijn tevele weggelopen, denk je niet als nuquote:Op woensdag 30 november 2022 16:32 schreef puzziepie het volgende:
beeld?quote:
ik zie veel woordgrappenquote:Op woensdag 30 november 2022 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Broeders wel wat tobbes gaan verkopen
Ons satanisch kind imadi kan dit wel, die heeft wel ergere dingen in zn leven gezien (check zn teksten op zn kleding en in zn huis die beelden en wodihh sick guy )quote:
quote:
Hah . .want wie wil er niet een ijsbad!quote:Op woensdag 30 november 2022 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil iemand wegquote:Op woensdag 30 november 2022 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Ze krijgen wel veel verdien opdrachten zeg.
Dat lijkt op een onthoofd lijkquote:
Ja joh vooral nu in de winterquote:Op woensdag 30 november 2022 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zodat ze niet weglopen denk ik?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Maar niet veel geld te verdienenquote:Op woensdag 30 november 2022 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Wie wie wie wiequote:
Zijn ook vaak dezelfden die het moeten verdienen.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:43 schreef Dotteke het volgende:
Jepquote:Op woensdag 30 november 2022 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt maar dan weet je dat het eind in zicht is en kijk je toch. Nu moeten we nog een hele zwangerschap hè
Ja zitten de meeste op te wachten, de elimentatie ronde, maar er gaan er teveel weg helaasquote:
Als de rest het dan wel haalt en zij niet ..quote:Op woensdag 30 november 2022 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy staat nu al te janken ... die gaat dat niet volhouden...
Gelukkig ben jij erquote:Op woensdag 30 november 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Eerst uto had ook een dip
Ze moeten op volgorde of zo.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:45 schreef Ireth het volgende:
Als maddy het nu niet haalt hoeft de rest ook niet meer??? Kan ze niet als laatste??
Je word niet ziek van kou wel van iemand die in je gezicht hoestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
quote:Op woensdag 30 november 2022 16:47 schreef Ireth het volgende:
Jeff is wel heel lief tegen haar
Voor het geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
dit snappen hier somige niet, ook niet dat al teveel weg zijnquote:Op woensdag 30 november 2022 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zitten de meeste op te wachten, de elimentatie ronde, maar er gaan er teveel weg helaas
dat gaa je zienquote:Op woensdag 30 november 2022 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je word niet ziek van kou wel van iemand die in je gezicht hoest
Waarschijnlijk staat haar mond zo ver open van schrik dat die in het water zitquote:Op woensdag 30 november 2022 16:48 schreef Silves het volgende:
Tot de kin in het water..werd gezegd!!!
wil je haar naakt zien dan?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:48 schreef puzziepie het volgende:
Gaat geweldig , duikpak aan en tot haar schouders in het ijs
quote:
Het is een feitjequote:
Natuurlijk. Ze jat alles wat los en vast zit, top TV.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Wordt Maddy nu gematst door de Febo?
Wie?quote:Op woensdag 30 november 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben geluk denk ik dat de 'carrieretijger' Oempaloempa er niet is.
Duikpakquote:Op woensdag 30 november 2022 16:48 schreef puzziepie het volgende:
Gaat geweldig , duikpak aan en tot haar schouders in het ijs
Die gast met die bril. Maar er staat nu ook iemand bij die ook een bril heeft.quote:
Of misschien is er expres een coulante scheids ingezet vandaagquote:Op woensdag 30 november 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben geluk denk ik dat de 'carrieretijger' Oempaloempa er niet is.
Da's niet kindiepquote:
Oh diequote:Op woensdag 30 november 2022 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoge stem en bril .. Jeff noemt hem 'carrieretijger'
Nou ja het zal wel zo'n hip 50+ ding zijnquote:Op woensdag 30 november 2022 16:50 schreef D. het volgende:
[..]
Duikpak
Kleding aan werkt volgens mij hierbij juist in je nadeel
Op haar kaken???quote:Op woensdag 30 november 2022 16:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Maddy zit de rest van de dag in 'n kou-kramp
niet janken om woorden van jef, is allemaal spelquote:Op woensdag 30 november 2022 16:51 schreef Aggie46 het volgende:
Sjesus...toen ik Jeff zo hoorde praten ...zat bijna te janken hier
Vooralsnog blijft ie zachtjes en lief...quote:Op woensdag 30 november 2022 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. Matin zit al klaar om te gaan schreeuwen zo.
Ja ... hij kan het dus wel.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vooralsnog blijft ie zachtjes en lief...
Jaaa ik zei net toch, komt door maddy. Kim zag maddy erin gaan en kim dr kop eej ik ging stuk want kim moest nog hahahahahaquote:
Kim Kapper of Kimmie D?quote:
Kim K haalt alles. Daarom was marciano snel fan van haar. Hem viel het op dat Kim K als enige alles haalde bijnaquote:Op woensdag 30 november 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik gun het KimK eigenlijk ook wel om deze opdracht te verprutsen.
Straks vraagt ie haar nog ten huwelijk zo op zijn knietjesquote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 16:56 schreef Was-beer het volgende:
Mexx heeft in ieder geval meer uithoudingsvermogen dan Martin
Zijn brood, zijn koffie,zijn krantje, zijn sokken....quote:Op woensdag 30 november 2022 16:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Kim K haalt alles. Daarom was marciano snel fan van haar. Hem viel het op dat Kim K als enige alles haalde bijna
Toch nog een beetje vermaak ondanks de teleurstelling dat er geen eliminatie wasquote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 16:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn brood, zijn koffie,zijn krantje, zijn sokken....
Dat vroeg ik nietquote:Op woensdag 30 november 2022 16:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Kim D doet niet mee in dit hele verhaal dussss
hahahah jaaa dat haalt ze ook jaquote:Op woensdag 30 november 2022 16:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn brood, zijn koffie,zijn krantje, zijn sokken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |