Izaak is laatstequote:Op woensdag 30 november 2022 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Valt mij op dat het op Imadiddin na allemaal vrouwen zijn die er in moeten?
dat is het ook geloof me nou dit valt echt mee jongens, het ziet er veeeeel enger uit dan het is hoorquote:Op woensdag 30 november 2022 17:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dit lijkt pies of keek voor haar?
Die is warm, heeft de hele middag staan stoken..quote:Op woensdag 30 november 2022 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hadden de hottub moeten verwarmen, dan hadden ze daar lekker in kunnen opwarmen of zouden ze nu wel warme douches hebben allemaal?
Die hebben meer vetquote:Op woensdag 30 november 2022 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Valt mij op dat het op Imadiddin na allemaal vrouwen zijn die er in moeten?
Ook de koude douche is warmer dan de 2 graden in dat bad denk ikquote:Op woensdag 30 november 2022 17:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hadden de hottub moeten verwarmen, dan hadden ze daar lekker in kunnen opwarmen of zouden ze nu wel warme douches hebben allemaal?
Ja ja.quote:
Mora, bep,Leila en isaac nogquote:
Nou, zien is een heel groot woordquote:Op woensdag 30 november 2022 17:18 schreef Cargamelk het volgende:
Had JW en Berend wel willen zien in dat bad
echt gemiste kans weer iddquote:Op woensdag 30 november 2022 17:22 schreef Poesjuh het volgende:
ik hou het ff voor gezien, iedereen haalt dit wel joh
1000 euro voor peukennnnn en rode wijn op kantoor sneaky sneaky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |