Ik ben het wel eens met Kenzi ... het heeft wel een hoog 'kijk ons eens goed doen' niveau. Maar Babette wil het doordrukken.quote:Op maandag 28 november 2022 10:53 schreef mootie het volgende:
Kenzi wil een fijne kerst, dus geen donatie.
Als enkel Babbel achter dit plan staat heeft ze pechquote:Op maandag 28 november 2022 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Kenzi ... het heeft wel een hoog 'kijk ons eens goed doen' niveau. Maar Babette wil het doordrukken.
Saai .. maar dat bedoel je denk ik niet.quote:Op maandag 28 november 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met de streams aan de hand?
hier niksquote:Op maandag 28 november 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nu niks, even VL cookies verwijderen helpt als ik dat heb.quote:Op maandag 28 november 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Doen het primaquote:Op maandag 28 november 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Nee, maar wellicht allebei nog in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 28 november 2022 11:07 schreef Charmian het volgende:
maar zijn mirthe en kenzi nu een koppeltje of niet?
Helpt niet.quote:Op maandag 28 november 2022 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier nu niks, even VL cookies verwijderen helpt als ik dat heb.
quote:Op maandag 28 november 2022 11:11 schreef mootie het volgende:
Wanda doet een treffende imitatie van KimD.
Wat een gekke vertaling van het gesprek.quote:Op maandag 28 november 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen wat Wanda zelf organiseert en maakt is leuk![]()
En zelfs dan is er altijd wel iemand die het verpest (in haar ogen natuurlijk, want wat zij verpesten noemt kan ze net zo gewoon negeren is er ook niks aan de hand).quote:Op maandag 28 november 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen wat Wanda zelf organiseert en maakt is leuk![]()
Ze had het toch echt over organiseren van dingen rond verjaardagenquote:Op maandag 28 november 2022 11:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een gekke vertaling van het gesprek.
leilaquote:Op maandag 28 november 2022 11:09 schreef mootie het volgende:
Nog geen teken van leven van Kim, Jeff en Jasper?
Verder iedereen wel gezien, geloof ik.
Ima en Esther? Maddy?
Ja, dat zelf iets doen, organiseren, maken, in die omgeving leuker is dan een knopje indrukken op de pc.quote:Op maandag 28 november 2022 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze had het toch echt over organiseren van dingen rond verjaardagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kijk, zo wordt Wanda ineens een stuk leukerquote:Op maandag 28 november 2022 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda maakt zich zorgen over wanneer Isaac manager gaat zijn. Hij speelt spelletjes en is vaak negatief. En ze vindt hem een beetje een stoker.
quote:Op maandag 28 november 2022 11:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, hier was om gevraagd ......![]()
[ afbeelding ]
Kim is verdrietig - 28 november 2022.ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie een meisje dat erg verdrietig was
door drank alle spanning een keer eruit kan laten
is het een mooi plaatje nee
maar wel menselijkThinking is difficult, that’s why most people judge
[ afbeelding ]
Kim is verdrietig - 28 november 2022.Wow!! Mijn hemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ah natuurlijk, hij gaat natuurlijk veel met Jeff om dus daarom mag hij geen manager worden. Zo draait en framed Wanda zich in de rondte....quote:Op maandag 28 november 2022 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda maakt zich zorgen over wanneer Isaac manager gaat zijn. Hij speelt spelletjes en is vaak negatief. En ze vindt hem een beetje een stoker.
Ik zou me meer zorgen maken als iemand een jaar weg kan, en nooit eens zo'n moment zou hebben. En ze heeft een beetje een ugly cry ... maar wat zou het.quote:Op maandag 28 november 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thnx
zie een meisje dat erg verdrietig was
door drank alle spanning een keer eruit kan laten
is het een mooi plaatje nee
maar wel menselijk
KimD mag dat. Een ander die verdriet heeft stelt zich aan en is een jankwijf.quote:Op maandag 28 november 2022 11:34 schreef engine het volgende:
Vooral niet benoemen dat ze gedronken had want dat heeft er totaal niks mee te maken
Euhm, zij liggen elke dag zo lang in bed. Praktisch elke dag.quote:Op maandag 28 november 2022 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Lekker uitslapen op je verjaardag .. hoe heerlijk is dat
Je loopt echt een paar minuten achter.quote:Op maandag 28 november 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Op stream 1 wordt Cluedo gespeeld .... levert weinig interessants op.
Mja dat dusquote:Op maandag 28 november 2022 11:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, zij liggen elke dag zo lang in bed. Praktisch elke dag.
preciesquote:Op maandag 28 november 2022 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin en Marciano game talk over de tabak die gaat komen. Ze willen vooral zelf mee profiteren.
jepquote:Op maandag 28 november 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Of staan ze nu te posten en te wachten op de Jumbo?
Wie doet dat dan?quote:Op maandag 28 november 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
wat interessant is
waarom is het wel een probleem dat mensen lang in hun nest liggen smorgens
maar niet als ze van 8 uur savonds tot 8 uur sochtends in bed liggen ??
Matin Ciano Kim Wandaquote:
preciesquote:Op maandag 28 november 2022 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano probeert Martin op te stoken, zodat hij de kastanjes uit het vuur gaat halen....
Ik dacht dat hij Rupie bedoeldequote:Op maandag 28 november 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
Matin heeft Jeff gisteren voor paal gezet??
in zijn hoofd of??
Niet Jeff toch .. die is geen 39. Zal Wendy zijn...?quote:Op maandag 28 november 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
in zijn hoofd of??
Rupertquote:Op maandag 28 november 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
in zijn hoofd of??
heb jij het gezien?quote:Op maandag 28 november 2022 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Rupie bedoelde
ja snap ikquote:
Nee dat nietquote:Op maandag 28 november 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja snap ik
denk misschien heb je het gezien
goed voorbeeldquote:Op maandag 28 november 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano is 's nachts aangehouden voor rijden onder invloed. Mocht niet meer verder.. Hij zegt dat hij z'n ex belt als hij in de problemen zit.
Marciano : '...Samen met m'n zoontje .. stuur lokatie.. Nu'
Ik vind dit voor vandaag het meest spannende aspect.quote:Op maandag 28 november 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Of staan ze nu te posten en te wachten op de Jumbo?
Wel raar want Isaac zegt net (maar dat zeiden velen gisteren ook al) dat dat planken eigenlijk een eliminatie opdracht was .quote:Op maandag 28 november 2022 11:53 schreef greysbones het volgende:
oranje boven en prinses
(Wendy en Babette???)
geen idee
er komt een proef die bijna niet te doen is
zegt Isaac
en stream wissel
Lach me kapot als het een test van Jeff is en er gewoon 1 potje ofzo binnenkomt. Is voor hem ook een en ander meteen duidelijk.quote:Op maandag 28 november 2022 11:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik vind dit voor vandaag het meest spannende aspect.
Gaan Mexx, Marciano en Martin de smokkel van tabak betrappen, of niet?
En vooral, wat voor gevolgen gaat dat krijgen.....
wat zou hij bereiken met een dergelijke "test" ?quote:Op maandag 28 november 2022 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lach me kapot als het een test van Jeff is en er gewoon 1 potje ofzo binnenkomt. Is voor hem ook een en ander meteen duidelijk.
Jeff kan er ook wat vanquote:Op maandag 28 november 2022 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : De mensen die het meeste roken doen helemaal niks hier .. vervelen zich.
Hallo ... Rupert en Ima ?
dan krijgt hij dus weer info van achterquote:Op maandag 28 november 2022 11:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel raar want Isaac zegt net (maar dat zeiden velen gisteren ook al) dat dat planken eigenlijk een eliminatie opdracht was .
En nu een proef die bijna niet te doen is , ik ben benieuwd
quote:Op maandag 28 november 2022 11:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Isaac wil de prinses weg krijgen dat zou dan Babs zijn, tijd terug werd Djedi de prinses genoemd, verwarrend, verwarrend
Dat geeft wel te denkenquote:Op maandag 28 november 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan krijgt hij dus weer info van achter
ik vind het raar
wat zei hij daarover dan?quote:Op maandag 28 november 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat betreft Babette en Wendy kan ik het wel eens zijn met Martin.
quote:Op maandag 28 november 2022 12:01 schreef puzziepie het volgende:
Isaac gaat voor VrijMiBo en hij gaat de alcoholisten in de gaten houden, hoorde ik dat nou goed?
Mexx was erbij toen Jeff het erover had, maar deed alsof ze sliep. Die 3 lopen daar omdat ze het van Mexx gehoord hebben...quote:Op maandag 28 november 2022 11:59 schreef Verida het volgende:
[..]
wat zou hij bereiken met een dergelijke "test" ?
en 1 pot is natuurlijk al gewoon een pot teveel, want er zijn er genoeg die niet roken en het gaat nog steeds van de gemeenschappelijke pot.
hek dichtquote:Op maandag 28 november 2022 12:03 schreef Ireth het volgende:
Bericht voor de manager en de aasgieren storten zich op de boodschappen...
alleen heeft hij wel gelijk af en toequote:Op maandag 28 november 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
Tiano kwam weer 5 sperziebonen tekort
en er is wel bier
Tiano is constant aan het zeuren over het eten
dat het te weinig is of niet lekker
ze komen allemaal aan
neemt niet weg dat ik dus niet begrijp wat Jeff zou kunnen bereiken met deze testquote:Op maandag 28 november 2022 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mexx was erbij toen Jeff het erover had, maar deed alsof ze sliep. Die 3 lopen daar omdat ze het van Mexx gehoord hebben...
Ik weet nu onderhand wel hoe je denkt over Jeff en tabak, maar is hier even totaal niet relevant.
Zien hoe de hazen lopen ? Dat het van Mexx komt en die dus niet te vertrouwen is, dat die 3 op zijn kop uit zijn?quote:Op maandag 28 november 2022 12:05 schreef Verida het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik dus niet begrijp wat Jeff zou kunnen bereiken met deze test
Realitycheck qua doorlullen misschien..quote:Op maandag 28 november 2022 12:05 schreef Verida het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik dus niet begrijp wat Jeff zou kunnen bereiken met deze test
En hijzelfquote:Op maandag 28 november 2022 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : De mensen die het meeste roken doen helemaal niks hier .. vervelen zich.
Hallo ... Rupert en Ima ?
Mexx heeft 'dat ene' er al uitgehaaldquote:Op maandag 28 november 2022 12:07 schreef Harry het volgende:
Op Stream 2 worden de boodschappen uitgepakt.
wat een lul is het tochquote:Op maandag 28 november 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Lief .. Jeff driftig zoeken naar de predictor, omdat hij niet wil dat anderen het zien.
Martin stelt hem op de hoogte dat Mexx 'm al gepakt heeft.
Ik mag toch hopen van welquote:Op maandag 28 november 2022 12:09 schreef Adat231 het volgende:
heeft wendy enig idee dat ze het doelwit is bij stemmingen?
Matin gaat er elke dag bij staanquote:Op maandag 28 november 2022 12:09 schreef Ireth het volgende:
Nu grote teleurstelling bij de 3 musketiers? Geen shag gevonden?
Tattoo toch?quote:Op maandag 28 november 2022 12:12 schreef Harry het volgende:
Marciano en Sacha hebben een goed gesprek.
Sacha verteld o.a. over haar motor, een chopper.
ze hebben het inderdaad weer over tatoeërenquote:
Marciano : 'Ik heb dat altijd interessant gevonden, maar buiten ga je dat niet zo snel doen.. Maar hier hebben we een mooie ruimte, kamer 4'quote:Op maandag 28 november 2022 12:14 schreef puzziepie het volgende:
Oh God , Marciano wil ook gaan tatoeëren
Ik denk niet dat Wendy weet hoezeer mensen haar daar echt niet mogen. En dat ze nu nog steeds hoog op de lijst staat of op nummer 1 zelfsquote:
ik denk het ook nietquote:Op maandag 28 november 2022 12:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wendy weet hoezeer mensen haar daar echt niet mogen. En dat ze nu nog steeds hoog op de lijst staat of op nummer 1 zelfs
Tatoeëren is nog weer een stap verderquote:Op maandag 28 november 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
simpele plaatjes zijn altijd stencils
hoef je niks aan te tekenen
maar als je echt goed wil kunnen tatoeëren moet je ook heel goed kunnen tekenen
dus tekeningen maken is juist een hele goede oefening
kloptquote:Op maandag 28 november 2022 12:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tatoeëren is nog weer een stap verder
Niet iedereen die kan tekenen kan ook tatoeëren
Dit is idd allemaal erg nepquote:Op maandag 28 november 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
Fijn
dat als ze zwanger zou zijn iedereen er van op de hoogte is
quote:Op maandag 28 november 2022 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, hadden wij dat ook niet tijdens Utopia of BB, ik weet niet meer wie dat was .....
een bonus van 1000 euroquote:Op maandag 28 november 2022 12:24 schreef puzziepie het volgende:
Hebben ze extra geld gekregen voor dit armoedige script?
Misschien dat nagel studiootje van haar ....quote:Op maandag 28 november 2022 12:24 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee.quote:Op maandag 28 november 2022 12:24 schreef puzziepie het volgende:
Matin is niet blijquote:Op maandag 28 november 2022 12:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Martin blij, geen alimentatie de komende twintig jaar ....
hoe je over die staaf heen plast maakt echt geen bal uitquote:Op maandag 28 november 2022 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : 'Je moet midstream doen .. midstream .. dat weet je toch he'
Martin heeft dit blijkbaar vaker bij de hand gehad.
Ja. bahquote:Op maandag 28 november 2022 12:29 schreef spapaars het volgende:
Nou, dat uitgeschreven tv-momentje staat erop, en klaar voor de uitzending.
Niet echt goed uitgevoerd.quote:Op maandag 28 november 2022 12:29 schreef spapaars het volgende:
Nou, dat uitgeschreven tv-momentje staat erop, en klaar voor de uitzending.
Bij Billy en Ruud werd dat tenminste met veel drama gebracht.quote:Op maandag 28 november 2022 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is wat je krijgt met die amateur acteurs.
Maar die hadden er ook echt voor gewerkt onder de douche. die beelden raak je nooit meer kwijt ....quote:Op maandag 28 november 2022 12:31 schreef freaky40 het volgende:
Bij Billy en Ruud werd dat tenminste met veel drama gebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook de making-of, en bij die ander 2 denk ik dat er maar 1 de hand in de zijn broek doet , en dat is Martin zelf.quote:Op maandag 28 november 2022 12:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bij Billy en Ruud werd dat tenminste met veel drama gebracht.
ze is al een poosje over tijdquote:Op maandag 28 november 2022 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je net over tijd bent, moet je de test met ochtendurine doen, maar Mexx heeft hem net gedaan?![]()
Alweer.quote:Op maandag 28 november 2022 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Sascha en Marciano over Bern?
Maar heeft ze al zo lang geleden sex met Mattin gehad? En ze heeft een hele onregelmatige cyclus.quote:
halloween is ook alweer 3 of 4 weken geledenquote:Op maandag 28 november 2022 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar heeft ze al zo lang geleden sex met Mattin gehad? En ze heeft een hele onregelmatige cyclus.
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
Kim is verdrietig - 28 november 2022.Ach… ik kan het niet helpen, maar ze heeft echt iets aandoenlijks. Ze is in bepaalde opzichten nog een klein kind ofzo. Wanda zei ook zoiets vanochtend, maar dan natuurlijk gemeen. En verder denk ik vooral: drank maakt niemand mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Er zijn er wel meer nog niet ongesteld geweest sinds ze daa r zittenquote:Op maandag 28 november 2022 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je net over tijd bent, moet je de test met ochtendurine doen, maar Mexx heeft hem net gedaan?![]()
De test was negatief.quote:Op maandag 28 november 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer nog niet ongesteld geweest sinds ze daa r zitten
En ze heeft pcos dan is he tnormaal dat je niet ongesteld wordt
Ik geloof er niets van dat ze zwanger is, maar we gaan het zien
Dus niet zwanger, had het ook niet verwacht was nog niet zover met bijlezenquote:
[ afbeelding ]
Kim is verdrietig - 28 november 2022.Je zou haast denken dat ze dronken wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 28 november 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ze dronken was
Hij rookt toch ook?quote:Op maandag 28 november 2022 12:40 schreef mootie het volgende:
Ciano over zijn irritaties mbt roken en drinken tegen Sasha.
Ja, maar over bijvoorbeeld over het idee dat er nu door Jeff al een stash wordt aangelegd stiekem, voor als hij geen manager is.quote:
Normaalgesproken. Hij wil straks vragen of Isaac een schaakbord kan regelen.quote:Op maandag 28 november 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano schaakt iedere dag zegt hij. Volgens mij heeft de Febo dat nog nooit op stream laten zien..
Roken is rokenquote:
Jeff zou stiekem een voorraad aanleggen en hoe wil hij dan stiekem gaan roken als hij geen manager meer is?quote:Op maandag 28 november 2022 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar over bijvoorbeeld over het idee dat er nu door Jeff al een stash wordt aangelegd stiekem, voor als hij geen manager is.
En dat drank en roken voor goede voeding gaat.
Nouja, er lopen buiten de poort ook mannen rond en wie weet heeft ze daar nog flink van genoten voor ze naar de loods ging.quote:Op maandag 28 november 2022 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar heeft ze al zo lang geleden sex met Mattin gehad? En ze heeft een hele onregelmatige cyclus.
Wat klopt hier niet?
Dat zien we dan wel weer.quote:Op maandag 28 november 2022 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zou stiekem een voorraad aanleggen en hoe wil hij dan stiekem gaan roken als hij geen manager meer is?
quote:Op maandag 28 november 2022 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat Jeff zich daarvoor laat gebruiken
Sas is veel te slim die zegt alleen wat ze wil vertellenquote:Op maandag 28 november 2022 13:03 schreef puzziepie het volgende:
Deze klik tussen Marciano en Sas verbaasd me ook wel
Ja precies , net als bij Jeffquote:Op maandag 28 november 2022 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sas is veel te slim die zegt alleen wat ze wil vertellen
Doet ze bij iedereen en zaadjes planten over mensen, wat ze net ook deed over Martinquote:
Eens. Alleen vroeg Marciano daar specifiek naar.quote:Op maandag 28 november 2022 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doet ze bij iedereen en zaadjes planten over mensen, wat ze net ook deed over Martin
En daar maakt ze gretig gebruik vanquote:Op maandag 28 november 2022 13:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens. Alleen vroeg Marciano daar specifiek naar.
Klopt, daarnaast zijn ex-rokers vaak het meest extreem in het veroordelen van rokersquote:Op maandag 28 november 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
Tiano rookt net zo veel deelt mee met matin en kenzi
Degene die het meest zitten te roken zijn Rupie en Ima
Van wat ze ons laten zien
Het hele gezeur over drank en sigaretten is enkel omdat ze aldaar Jeff op kunnen pakken.
Tegenwoordig roken Mexx en Kim k ook al mee .
Als ex roker weet ik gewoon hoe je je in allerlei bochten kunt wringen om je sigaretten te kopen, ten koste van van alles. En hoe je alles goed praatquote:Op maandag 28 november 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, daarnaast zijn ex-rokers vaak het meest extreem in het veroordelen van rokers
oudejaarsconference hoor ik Erik zeggen, maar dan op nieuwjaarsdagquote:Op maandag 28 november 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
Heb dit nog nooit gedaan
Ten koste van alles sigaretten halen
Maar dat is ook totaal niet ter zake doende
Esther is een soort bingo aan het maken??
Ff wachtenquote:Op maandag 28 november 2022 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou zeggen, tijd voor het alarm
Tijdens dat vage verdrietige dronken moment hadden Jeff en Kim het over iets van tussen 4 uur en 10 uur. Vroeg me af of ze daarmee een opdracht bedoelden. Maar dan duurt het dus nog evenquote:Op maandag 28 november 2022 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou zeggen, tijd voor het alarm
Kan dat met de verjaardag van Kim vD te maken hebben?quote:Op maandag 28 november 2022 13:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Tijdens dat vage verdrietige dronken moment hadden Jeff en Kim het over iets van tussen 4 uur en 10 uur. Vroeg me af of ze daarmee een opdracht bedoelden. Maar dan duurt het dus nog even
Ik hoor net, dat er nog een bestelling van de supermarkt gaat komen. Tussen 16.00 - 20.00 uur.quote:Op maandag 28 november 2022 13:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Kan dat met de verjaardag van Kim vD te maken hebben?
Ik zat ook al te kijken hoe dat in elkaar zat.quote:
Omdat ze gisteren ¤ 750 hadden gewonnen. Daardoor kon hij nog een extra rit laten komen.quote:Op maandag 28 november 2022 13:58 schreef Harry het volgende:
Jeffrey tegen Mexx; heb je nog sigaretten?? Over een uur is wel weer,. Ik heb ze extra laten rijden. We kunnen zelfs haarverf laten kopen, als ze willen.
Ja, want tabak zou woensdag pas komen, zo lang kunnen ze niet wachten.quote:Op maandag 28 november 2022 13:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Omdat ze gisteren ¤ 750 hadden gewonnen. Daardoor kon hij nog een extra rit laten komen.
Volgens mij zijn er veel meer rokers bij gekomen. Ik zie KimK nu ook. Mariano sowieso(ik houd het niet goed bij, voetbal kijken en EJVJL is teveel)quote:Op maandag 28 november 2022 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want tabak zou woensdag pas komen, zo lang kunnen ze niet wachten.
Dat werkt alleen maar in het voordeel voor de verstokte rokers. Hoe meer er verslaafd zijn hoe meer de nieuwe manager onder druk komt te staan om het te kopen.quote:Op maandag 28 november 2022 14:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er veel meer rokers bij gekomen. Ik zie KimK nu ook. Mariano sowieso(ik houd het niet goed bij, voetbal kijken en EJVJL is teveel)
Mijn hemelquote:Op maandag 28 november 2022 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe is gister haar evenwichtsorgaan verloren vertelt ze.
Ik geloof niet dat we Zoe als modelpersoon voor de tegenwoordige jeugd kunnen nemen...quote:Op maandag 28 november 2022 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is het normaal onder de jeugd dat je je opdringt aan iemand om bij in bed te liggen. Als een man je niet wil, dan wil hij je niet in zijn bed.
Die griet spoort niet.quote:Op maandag 28 november 2022 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we Zoe als modelpersoon voor de tegenwoordige jeugd kunnen nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |