En daar maakt ze gretig gebruik vanquote:Op maandag 28 november 2022 13:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens. Alleen vroeg Marciano daar specifiek naar.
Klopt, daarnaast zijn ex-rokers vaak het meest extreem in het veroordelen van rokersquote:Op maandag 28 november 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
Tiano rookt net zo veel deelt mee met matin en kenzi
Degene die het meest zitten te roken zijn Rupie en Ima
Van wat ze ons laten zien
Het hele gezeur over drank en sigaretten is enkel omdat ze aldaar Jeff op kunnen pakken.
Tegenwoordig roken Mexx en Kim k ook al mee .
Als ex roker weet ik gewoon hoe je je in allerlei bochten kunt wringen om je sigaretten te kopen, ten koste van van alles. En hoe je alles goed praatquote:Op maandag 28 november 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, daarnaast zijn ex-rokers vaak het meest extreem in het veroordelen van rokers
oudejaarsconference hoor ik Erik zeggen, maar dan op nieuwjaarsdagquote:Op maandag 28 november 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
Heb dit nog nooit gedaan
Ten koste van alles sigaretten halen
Maar dat is ook totaal niet ter zake doende
Esther is een soort bingo aan het maken??
Ff wachtenquote:Op maandag 28 november 2022 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou zeggen, tijd voor het alarm
Tijdens dat vage verdrietige dronken moment hadden Jeff en Kim het over iets van tussen 4 uur en 10 uur. Vroeg me af of ze daarmee een opdracht bedoelden. Maar dan duurt het dus nog evenquote:Op maandag 28 november 2022 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou zeggen, tijd voor het alarm
Kan dat met de verjaardag van Kim vD te maken hebben?quote:Op maandag 28 november 2022 13:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Tijdens dat vage verdrietige dronken moment hadden Jeff en Kim het over iets van tussen 4 uur en 10 uur. Vroeg me af of ze daarmee een opdracht bedoelden. Maar dan duurt het dus nog even
Ik hoor net, dat er nog een bestelling van de supermarkt gaat komen. Tussen 16.00 - 20.00 uur.quote:Op maandag 28 november 2022 13:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Kan dat met de verjaardag van Kim vD te maken hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |