hek dichtquote:Op maandag 28 november 2022 12:03 schreef Ireth het volgende:
Bericht voor de manager en de aasgieren storten zich op de boodschappen...
alleen heeft hij wel gelijk af en toequote:Op maandag 28 november 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
Tiano kwam weer 5 sperziebonen tekort
en er is wel bier
Tiano is constant aan het zeuren over het eten
dat het te weinig is of niet lekker
ze komen allemaal aan
neemt niet weg dat ik dus niet begrijp wat Jeff zou kunnen bereiken met deze testquote:Op maandag 28 november 2022 12:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mexx was erbij toen Jeff het erover had, maar deed alsof ze sliep. Die 3 lopen daar omdat ze het van Mexx gehoord hebben...
Ik weet nu onderhand wel hoe je denkt over Jeff en tabak, maar is hier even totaal niet relevant.
Zien hoe de hazen lopen ? Dat het van Mexx komt en die dus niet te vertrouwen is, dat die 3 op zijn kop uit zijn?quote:Op maandag 28 november 2022 12:05 schreef Verida het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik dus niet begrijp wat Jeff zou kunnen bereiken met deze test
Realitycheck qua doorlullen misschien..quote:Op maandag 28 november 2022 12:05 schreef Verida het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik dus niet begrijp wat Jeff zou kunnen bereiken met deze test
En hijzelfquote:Op maandag 28 november 2022 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : De mensen die het meeste roken doen helemaal niks hier .. vervelen zich.
Hallo ... Rupert en Ima ?
Mexx heeft 'dat ene' er al uitgehaaldquote:Op maandag 28 november 2022 12:07 schreef Harry het volgende:
Op Stream 2 worden de boodschappen uitgepakt.
wat een lul is het tochquote:Op maandag 28 november 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Lief .. Jeff driftig zoeken naar de predictor, omdat hij niet wil dat anderen het zien.
Martin stelt hem op de hoogte dat Mexx 'm al gepakt heeft.
Ik mag toch hopen van welquote:Op maandag 28 november 2022 12:09 schreef Adat231 het volgende:
heeft wendy enig idee dat ze het doelwit is bij stemmingen?
Matin gaat er elke dag bij staanquote:Op maandag 28 november 2022 12:09 schreef Ireth het volgende:
Nu grote teleurstelling bij de 3 musketiers? Geen shag gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |