Ah natuurlijk, hij gaat natuurlijk veel met Jeff om dus daarom mag hij geen manager worden. Zo draait en framed Wanda zich in de rondte....quote:Op maandag 28 november 2022 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda maakt zich zorgen over wanneer Isaac manager gaat zijn. Hij speelt spelletjes en is vaak negatief. En ze vindt hem een beetje een stoker.
Ik zou me meer zorgen maken als iemand een jaar weg kan, en nooit eens zo'n moment zou hebben. En ze heeft een beetje een ugly cry ... maar wat zou het.quote:Op maandag 28 november 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thnx
zie een meisje dat erg verdrietig was
door drank alle spanning een keer eruit kan laten
is het een mooi plaatje nee
maar wel menselijk
KimD mag dat. Een ander die verdriet heeft stelt zich aan en is een jankwijf.quote:Op maandag 28 november 2022 11:34 schreef engine het volgende:
Vooral niet benoemen dat ze gedronken had want dat heeft er totaal niks mee te maken
Euhm, zij liggen elke dag zo lang in bed. Praktisch elke dag.quote:Op maandag 28 november 2022 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Lekker uitslapen op je verjaardag .. hoe heerlijk is dat
Je loopt echt een paar minuten achter.quote:Op maandag 28 november 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Op stream 1 wordt Cluedo gespeeld .... levert weinig interessants op.
Mja dat dusquote:Op maandag 28 november 2022 11:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, zij liggen elke dag zo lang in bed. Praktisch elke dag.
preciesquote:Op maandag 28 november 2022 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin en Marciano game talk over de tabak die gaat komen. Ze willen vooral zelf mee profiteren.
jepquote:Op maandag 28 november 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Of staan ze nu te posten en te wachten op de Jumbo?
Wie doet dat dan?quote:Op maandag 28 november 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
wat interessant is
waarom is het wel een probleem dat mensen lang in hun nest liggen smorgens
maar niet als ze van 8 uur savonds tot 8 uur sochtends in bed liggen ??
Matin Ciano Kim Wandaquote:
preciesquote:Op maandag 28 november 2022 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano probeert Martin op te stoken, zodat hij de kastanjes uit het vuur gaat halen....
Ik dacht dat hij Rupie bedoeldequote:Op maandag 28 november 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
Matin heeft Jeff gisteren voor paal gezet??
in zijn hoofd of??
Niet Jeff toch .. die is geen 39. Zal Wendy zijn...?quote:Op maandag 28 november 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
in zijn hoofd of??
Rupertquote:Op maandag 28 november 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
in zijn hoofd of??
heb jij het gezien?quote:Op maandag 28 november 2022 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Rupie bedoelde
ja snap ikquote:
Nee dat nietquote:Op maandag 28 november 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja snap ik
denk misschien heb je het gezien
goed voorbeeldquote:Op maandag 28 november 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano is 's nachts aangehouden voor rijden onder invloed. Mocht niet meer verder.. Hij zegt dat hij z'n ex belt als hij in de problemen zit.
Marciano : '...Samen met m'n zoontje .. stuur lokatie.. Nu'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |