Zou wel mooi zijn als die in een surprise zitquote:
Voor het antwoord moet je bij JW zijnquote:Op zondag 27 november 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als die in een surprise zit
Ik heb zijn nummer nietquote:Op zondag 27 november 2022 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor het antwoord moet je bij JW zijn
Antaflu Honing-citroenquote:Op zondag 27 november 2022 21:57 schreef Silves het volgende:
Heeft izeik nu alleen een handje snoep gekregen?
Op kantoor in de kast bij de wijn van Jeffquote:Op zondag 27 november 2022 22:04 schreef Silves het volgende:
[..]
een handje vol...en waar is de rest van de zak snoep?
ik ga het niet te laat makenquote:Op zondag 27 november 2022 22:15 schreef Silves het volgende:
[..]
en verder veel![]()
..och ik wacht op de late roddel..
En vol irritant gelach, hoe krijgen ze het bij elkaar gezochtquote:
A.C.Tion leesbrillen ¤0,99quote:Op zondag 27 november 2022 22:17 schreef Silves het volgende:
och erik koop je een leesbril bij bol...2,50 ..zuinige boer.
De fricandellendoos of de kaassoufles...janet niet pissig..die eist haar afval zometeen terug..quote:
Vind ik ook en ik heb ook genoten.quote:Op zondag 27 november 2022 22:21 schreef D. het volgende:
Complimenten voor wat sommigen er nog van hebben kunnen maken
Ze zijn beide bang om eruit te worden gestemd.quote:Op zondag 27 november 2022 22:21 schreef Aggie46 het volgende:
De dames praten en lachen weer
[ afbeelding ]
tis gewoon geen meisje meisjequote:Op zondag 27 november 2022 22:26 schreef Kakadylo het volgende:
KimD gedraagt zich vaak als een leuk klein jongetje en zeker nu met die korte pruik
Ik snap hier niet zo goed.quote:Op zondag 27 november 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
iedereen zit lekker te kleppen met elkaar
Sas en Bern met zn 2-en
Het was geen waardeoordeel maar eerder bedoeld als schattigquote:Op zondag 27 november 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis gewoon geen meisje meisje
niks mis mee
vind haar niet echt jongensachtig
wel een schreeuwerd
geen idee!!quote:Op zondag 27 november 2022 22:30 schreef Silves het volgende:
Jappie 1 fles ranja? en izak beetje snoep..iemand die weet die dit heeft gemaakt en gekocht?//
heeft ze mooi pech dat die cake niet alleen voor haar isquote:Op zondag 27 november 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
Maddy wil alleen maar cake bakken voor haar eigen kamer je weet wel die kamer waar ze kort geleden nog werd weggepest
Rupert en Imadiddinquote:Op zondag 27 november 2022 22:30 schreef Silves het volgende:
Jappie 1 fles ranja? en izak beetje snoep..iemand die weet die dit heeft gemaakt en gekocht?//
quote:Op zondag 27 november 2022 22:32 schreef Silves het volgende:
[..]
De aankleding was best oke, maar de rest..flop, ik verdenk Erik.
Janet wil voor iedereen bakken waarna Maddy gelijk over de rooiequote:Op zondag 27 november 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze mooi pech dat die cake niet alleen voor haar is
Ik snap haar niet zo goedquote:Op zondag 27 november 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario
is it you?
snap je mijn zin niet?
het wordt nu in kamer 3 besprokenquote:Op zondag 27 november 2022 22:34 schreef Silves het volgende:
[..]
de zuinige boer, de rest van de snoepjes liggen afgelikt onder zijn kussen..
Ze heeft niks jongensachtig. Fanatieke meid.quote:Op zondag 27 november 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis gewoon geen meisje meisje
niks mis mee
vind haar niet echt jongensachtig
wel een schreeuwerd
Heerlijk ditquote:Op zondag 27 november 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Janet wil voor iedereen bakken waarna Maddy gelijk over de rooie
dat zou goed kunnenquote:Op zondag 27 november 2022 22:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik en JW hadden kim en jeffrey toch
Vreselijk mens die Maddy want heeft het zelfs al afgepaktquote:
Zou in haar slaap een dikke peuk in haar grote bek pleurenquote:Op zondag 27 november 2022 22:37 schreef Silves het volgende:
bah die maddy ook een hebberd, stel je voor, iedereen krijgt een stukje cake..ja weer chanteren met je 24 u..en weer intrekken.
in haar slaap haar gebit in zoutzuur dopen..quote:Op zondag 27 november 2022 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou in haar slaap een dikke peuk in haar bek pleuren![]()
Stille wateren etc.quote:Op zondag 27 november 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
Als je nog meer wilt slikken(likken) aan slagroom ik heb nog ....
Woorden van Martin?quote:Op zondag 27 november 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
Als je nog meer wilt slikken(likken) aan slagroom ik heb nog ....
hij had het zelf doorquote:Op zondag 27 november 2022 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stille wateren etc.
Dat had ik niet achter hem gezocht.
Snap niet eens wat ik lees dus laat staan dat ik het begrijpquote:Op zondag 27 november 2022 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stille wateren etc.
Ik kan het je ook niet uitleggenquote:Op zondag 27 november 2022 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap niet eens wat ik lees dus laat staan dat ik het begrijp
wat snap je niet?quote:Op zondag 27 november 2022 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap niet eens wat ik lees dus laat staan dat ik het begrijp
Isaac en jappiequote:Op zondag 27 november 2022 22:38 schreef Seattle het volgende:
Even op een rijtje:
Leila en Mora -> Erik en JW
Erik JW -> Jeff en KimD
Jeff en KimD -> Maddy en Janet
Maddy en Janet-> Zoe en Mexx
Zoe en Mexx -> ???
Izaak en Jappie -> Kenzy en Berend
Kenzy en Berend -> Sas en Bern
Sas en Bern -> Djedi
Djedi -> ????
Esther -> KimW en Wanda
KimW en Wanda -> Esther??
Marciano en Mattin -> GJ
GJ -> Wendy en Babette
Wendy en Babette-> Eunice en Mirthe
Eunice en Mirthe -> Rupie en Ima
Rupie en Ima -> Izaak en Jappie
Een hele rare opmerkingquote:Op zondag 27 november 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij ook nog wel wat slagroom had
een beetje boel schunnig jaquote:
Nu begrijp ik ook waarom Sasha wat afstand neemt.quote:Op zondag 27 november 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
een beetje boel schunnig ja
een stukje ware aard
En toen schoot dat krukje weg, kon die alles weer opnieuw glad strijkenquote:Op zondag 27 november 2022 22:46 schreef Aggie46 het volgende:
Een verzamelaar ofte wel een hoarder
[ afbeelding ]
Unheimischquote:Op zondag 27 november 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
een beetje boel schunnig ja
een stukje ware aard
Hij heeft echt issues, heb met hem te doenquote:Op zondag 27 november 2022 22:44 schreef Aggie46 het volgende:
Tis niet waar he.
Eric zit al het papier uit te zoeken en glad te strijken.
[ afbeelding ]
misschien heeft hij wel een sok volquote:Op zondag 27 november 2022 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij zit te verzinnen hoe hij die slagroomvlek uit zijn boxer krijgt
Dat krukje wiebelde ook gevaarlijk. Ik wachtte erop dat hij om zou vallen.quote:Op zondag 27 november 2022 22:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En toen schoot dat krukje weg, kon die alles weer opnieuw glad strijken
Dan heeft ze aan Wendy de perfecte BFFquote:Op zondag 27 november 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
babbel ook al weer lichtelijk aangeschoten
Gatver, harde sokken onder het bed vinden......quote:Op zondag 27 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel een sok vol
quote:Op zondag 27 november 2022 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gatver, harde sokken onder het bed vinden......
bourgondisch leuker als een boer die blijven likken.quote:Op zondag 27 november 2022 22:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heeft ze aan Wendy de perfecte BFF
Erik heeft daar totaal geen last van.quote:Op zondag 27 november 2022 22:48 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hij heeft echt issues, heb met hem te doen
Tegen Sasha? Ik denk dat het hoog zit 😅quote:Op zondag 27 november 2022 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stille wateren etc.
voor Kim D als ik het goed begreepquote:Op zondag 27 november 2022 22:57 schreef Harry het volgende:
Jeffrey en Rupert maken een cadeautje voor de groep.
Behalve kamer 3...en raad eens, dec izeik manager tja..ik denk dat iedereen terug verlangt naar jef!. behalve de zuurtjes.quote:Op zondag 27 november 2022 22:56 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik heb de mensen in laten zien dat ze tevreden kunnen zijn.
ja Jeff heeft Sloffen voor Kim gekocht en knipt nu net een hartje uit waar hij wat opschrijftquote:Op zondag 27 november 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor Kim D als ik het goed begreep
met JK eropquote:Op zondag 27 november 2022 22:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja Jeff heeft Sloffen voor Kim gekocht en knipt nu net een hartje uit waar hij wat opschrijft
Met daarin sloffen lees ik....quote:Op zondag 27 november 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor Kim D als ik het goed begreep
nope de sloffen voor kimD.quote:Op zondag 27 november 2022 22:57 schreef Harry het volgende:
Jeffrey en Rupert maken een cadeautje voor de groep.
Toch wel betaald uit de boodschappenpot?quote:Op zondag 27 november 2022 22:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja Jeff heeft Sloffen voor Kim gekocht en knipt nu net een hartje uit waar hij wat opschrijft
voor die sloffen, dat geloof ik nooit.quote:Op zondag 27 november 2022 23:01 schreef Silves het volgende:
[..]
38 euro?? heb ik gehoord![]()
![]()
hoop voor hem een grapje.
We weten waar het besteld is dus je kan het straks opzoekenquote:
Ergens op kantoor..van hem zelf of jappie.. toen dacht ik, ja koopziek jef, weet niet of dit een grap was of vol gedrukt.quote:
Ze heeft er de energie niet voor.quote:Op zondag 27 november 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha, je bent vreselijk een het zeuren
In die range zit je al snel hoor en zou ook eenmalig even totale schijt hebbenquote:Op zondag 27 november 2022 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voor die sloffen, dat geloof ik nooit.
Ik durf het bijna niet te vragen maar waar zeurde ze over? Als je niet wil antwoorden dan laat ik hetquote:Op zondag 27 november 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha, je bent vreselijk een het zeuren
Sowiesoquote:Op zondag 27 november 2022 23:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik begin rupert en Moraima steeds leuker te vinden. Ze hebben wel humor!
was al aan het zoeken, maar kan ze nog niet vindenquote:Op zondag 27 november 2022 23:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
We weten waar het besteld is dus je kan het straks opzoeken
What's in a namequote:Op zondag 27 november 2022 23:10 schreef Silves het volgende:
Heb maar ff gekeken , de sloffen zijn idd in de 30 euro..dacht het merk Solemates..gekke jef
Ze wil ook sloffenquote:Op zondag 27 november 2022 23:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar waar zeurde ze over? Als je niet wil antwoorden dan laat ik het
Sasha vond het jammer, dat zij na het "pietengebeuren" niet de energie had om o.a. de vertrapte pepernoten op te ruimen. Daar baalt ze van, dat ze die beperking heeft.quote:Op zondag 27 november 2022 23:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar waar zeurde ze over? Als je niet wil antwoorden dan laat ik het
Ze zeurde dat het zo'n troep is overalquote:Op zondag 27 november 2022 23:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Sasha vond het jammer, dat zij na het "pietengebeuren" niet de energie had om o.a. de vertrapte pepernoten op te ruimen. Daar baalt ze van, dat ze die beperking heeft.
Dat is geen zeuren, lijkt mij.
Nee!quote:Op zondag 27 november 2022 23:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zeurde dat het zo'n troep is overal
Jawel, daar begon het mee en daarna dat ze zelf de energie niet had op het op te ruimenquote:
quote:Op zondag 27 november 2022 23:17 schreef Kakadylo het volgende:
KimD sloft dus vanaf straks nog meer achter Jeffrey aan
En dat ze zichzelf dik voelde en naar de keuken moest lopen om dr slagroomspuit schoon te maken..quote:Op zondag 27 november 2022 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, daar begon het mee en daarna dat ze zelf de energie niet had op het op te ruimen
quote:Op zondag 27 november 2022 22:56 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik heb de mensen in laten zien dat ze tevreden kunnen zijn.
Zei toen het werd uitgelegd letterlijk dat ze dit nooit gingen halenquote:Op zondag 27 november 2022 23:22 schreef Pindaaatje het volgende:
Eigenlijk hebben ze de opdracht gehaald omdat Jeff precies wist hoe hij de mensen moest aanmoedigen. Aldus Jeff dan
Leg uit...quote:
Ga altijd gelijk iets anders doenquote:Op zondag 27 november 2022 23:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja te erg...de meest kutkoppel ever..tijd om fok te verlaten.
Hier kan je ook "zoek de verschillen" mee spelen, wordt goed zoeken..quote:Op zondag 27 november 2022 23:22 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar dat was natuurlijk tactisch. Hij wist natuurlijk al lang dat ze dit gingen halen. Want zo is Jeff, die weet precies wat ie doet. Overal zit een gedachte achter en dat soort dingen ;-)quote:Op zondag 27 november 2022 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zei toen het werd uitgelegd letterlijk dat ze dit nooit gingen halen
Er is een filmpjes topic, er zal ook een fototopic zijn..maar de mods zijn niet neutraal..hoe jaag ik members weg!quote:
ja, Erik moest ook nog 60 sec...quote:Op zondag 27 november 2022 23:28 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Ja maar dat was natuurlijk tactisch. Hij wist natuurlijk al lang dat ze dit gingen halen. Want zo is Jeff, die weet precies wat ie doet. Overal zit een gedachte achter en dat soort dingen ;-)
Het erge is elke foto lijkt het zelfde..niks spontaan, alleen sjaggie en saaaaaaiiiiiiiquote:Op zondag 27 november 2022 23:28 schreef Ireth het volgende:
Nou, de fans hebben wel weer genoeg materiaal voor de komende dagen dacht ik zo. Mogen de figuranten dan nu weer naar achter verdwijnen??
quote:Op zondag 27 november 2022 23:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Het erge is elke foto lijkt het zelfde..niks spontaan, alleen sjaggie en saaaaaaiiiiiii
Beide naar huis, zijn we van die zepenzaadjes afquote:Op zondag 27 november 2022 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]als je 10x dezelfde zou posten valt het niet eens op? We zijn het gewend??
Laten ze dan Esther mee sleuren, die ben ik ook zatquote:Op zondag 27 november 2022 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beide naar huis, zijn we van die zepenzaadjes af
Busje huren, kunnen we er meer mee sturenquote:Op zondag 27 november 2022 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laten ze dan Esther mee sleuren, die ben ik ook zat
Laten ze gewoon iedereen weg sturen, suprise!!! en we beginnen fris aan BB 2023..quote:Op zondag 27 november 2022 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laten ze dan Esther mee sleuren, die ben ik ook zat
Gewoon Wendy dat Miljoen-min-een-beetje geven en programma opdoeken. Frisse start met BB over een maand.quote:Op zondag 27 november 2022 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Busje huren, kunnen we er meer mee sturen
2 zielenquote:Op zondag 27 november 2022 23:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Laten ze gewoon iedereen weg sturen, suprise!!! en we beginnen fris aan BB 2023..
Het ligt er echt aan wie er in januari nog inzitten, maar als het mij niet aanstaat, stap ik vrolijk over op BB. Maar er willen er veel naar huis die van mij weg mogen, dus heb goede hoopquote:Op zondag 27 november 2022 23:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Laten ze gewoon iedereen weg sturen, suprise!!! en we beginnen fris aan BB 2023..
Dan spoor je nietquote:Op zondag 27 november 2022 23:38 schreef mootie het volgende:
Wie zegt er in hemelsnaam bolognese met een G. Behalve Sacha.
Ga nou Cossen, die hersenspinsels kunnen prima ergens anders.quote:Op zondag 27 november 2022 23:41 schreef Silves het volgende:
Opdracht 1ste kerstdag, wie deze wint mag rechtstreeks door naar BB..pfff wie oh wie
Moet dat? Doe maar gewoon verse nieuwe mensen, ben de meeste hier nu wel beuquote:Op zondag 27 november 2022 23:41 schreef Silves het volgende:
Opdracht 1ste kerstdag, wie deze wint mag rechtstreeks door naar BB..pfff wie oh wie
Kanshebbers: G.J, Wanda en Zoe. Die willen een carrière op tv.quote:Op zondag 27 november 2022 23:41 schreef Silves het volgende:
Amen!!! maar die sbs gedachten, je weet maar nooit.quote:Op zondag 27 november 2022 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet dat? Doe maar gewoon verse nieuwe mensen, ben de meeste hier nu wel beu
quote:Op zondag 27 november 2022 23:44 schreef Hoempah het volgende:
Sasha en Bern over samen slapen
https://streamable.com/s4czps
Is die dutch nogwat nog online? Verse voorraad voor de komende dagen.quote:Op zondag 27 november 2022 23:44 schreef Hoempah het volgende:
Sasha en Bern over samen slapen
https://streamable.com/s4czps
Lijkt wel een leerling van Bern..die glijd op de gymleraar..tienertje ie fan is..hoopt op een 10 als hij eruit is,quote:Op zondag 27 november 2022 23:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is die dutch nogwat nog online? Verse voorraad voor de komende dagen.
Dat zijn 3 lettersquote:Op zondag 27 november 2022 23:49 schreef Pindaaatje het volgende:
Zoë heeft blijkbaar veel spelfouten gemaakt waaronder haar eigen naam fout geschreven
Puntjes vergeten misschien.quote:
Dat is niet bestquote:
Ik las hier net sloffen van 30 euroquote:Op zondag 27 november 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Kimd jarig? Vooral benieuwd wat Jeff namens de groep gekocht heeft.
gouden ringquote:Op zondag 27 november 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Kimd jarig? Vooral benieuwd wat Jeff namens de groep gekocht heeft.
Dat is ook niet best.quote:Op zondag 27 november 2022 23:53 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Ik las hier net sloffen van 30 euro
30 eurie. Met verwarming erinquote:Op zondag 27 november 2022 23:53 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Ja ik vind het maar een raar mens hoe langer ik haar zie. Stille wateren hebben diepe gronden maar dat is dus niet altijd positief.quote:Op zondag 27 november 2022 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
Het onschuldige meisje Sasha hoopte net toen er iemand voorbij gehuppeld kwam, dat diegene op zijn bek zou vallen en tanden en bloed en zo. Bern 20 keer er achteraan, dit meent ze niet, tegen de camera's, Sasha's hoofd laat zien dat ze het wel meende.
Die zijn toch namens hemzelf, niet namens de groepquote:Op zondag 27 november 2022 23:53 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Met zijn naam erin gegraveerd zeker?quote:
Hij heeft zelf toch geen geld, is automatisch geld van de groepquote:Op zondag 27 november 2022 23:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zijn toch namens hemzelf, niet namens de groep
heel romantisch een hartje bijgedaan met J en K ....
quote:Op zondag 27 november 2022 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Met zijn naam erin gegraveerd zeker?
Het is wel een aparte hoor, ik ga haar eigenlijk wel steeds boeiender vinden. Raar is ze zeker.quote:Op zondag 27 november 2022 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het maar een raar mens hoe langer ik haar zie. Stille wateren hebben diepe gronden maar dat is dus niet altijd positief.
Ik vind dat heel sneu eigenlijkquote:
Vind dat soort uitspraken ook wel apart.quote:Op zondag 27 november 2022 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het maar een raar mens hoe langer ik haar zie. Stille wateren hebben diepe gronden maar dat is dus niet altijd positief.
Mute maar alvast want ze wil pannen dekselsquote:Op zondag 27 november 2022 23:56 schreef mootie het volgende:
Kim is dus weer haske zat. Die kan ook geen maat houden. Schreeuwen en krijsen: nog 1 minuuut!
Ik vond haar lang leuk maar dat is wel voorbij.quote:Op zondag 27 november 2022 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is wel een aparte hoor, ik ga haar eigenlijk wel steeds boeiender vinden. Raar is ze zeker.
Ahw, arme jij, bubbel gebarsten.quote:Op zondag 27 november 2022 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond haar lang leuk maar dat is wel voorbij.
Iedereen toont uiteindelijk zn ware ik.quote:Op zondag 27 november 2022 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond haar lang leuk maar dat is wel voorbij.
Ik vind raar.quote:
ik denk dat je lang moet wachten. Niemand zal daar iets van gaan zeggen heb ik het ideequote:Op maandag 28 november 2022 00:01 schreef mootie het volgende:
Ik wacht op de backfire, iedereen ziet dat ze duurder zijn dan 5 euro.
Jaquote:Op maandag 28 november 2022 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, arme jij, bubbel gebarsten.
Ik vind stomquote:Op maandag 28 november 2022 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat je lang moet wachten. Niemand zal daar iets van gaan zeggen heb ik het idee
Black friday kortingquote:Op maandag 28 november 2022 00:01 schreef mootie het volgende:
Ik wacht op de backfire, iedereen ziet dat ze duurder zijn dan 5 euro.
Dat gekrijs was ook niet aan te ontkomenquote:Op maandag 28 november 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
In tegenstelling tot anderen die jarig waren, is nu iedereen wakker
Het is haar gegund, ze is zelf voor anderen ook altijd erg liefquote:Op maandag 28 november 2022 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gekrijs was ook niet aan te ontkomen
Het is geen bonnetjes systeemquote:Op maandag 28 november 2022 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is haar gegund, ze is zelf voor anderen ook altijd erg lief
Ik had het niet over haar cadeauquote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is geen bonnetjes systeem
alleen af en toe lief zijn wil niet zeggen dat je dan recht hebt op veel duurdere verjaardagscadeaus
Niet iedereen is het daarmee eensquote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
Is het raar als ik zeg dat als iemand jarig is je als groep gewoon even opblijft al heb je helemaal niets met die persoon
Ja dat is raar.quote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
Is het raar als ik zeg dat als iemand jarig is je als groep gewoon even opblijft al heb je helemaal niets met die persoon
Wat is er mis met 's morgens bij het ontbijt voor iemand zingen en dan diegene feliciteren?quote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
bij ons thuis ging het ook altijd zo, vond dat altijd erg leuk, maar ja niet iedereen in de loods wil zo lang opblijvenquote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
Ik vind het raar dat een verjaardag belangrijk is plus 40 mensen en ja met iedereen rekening houden?quote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
vals kreng die Esther. bleghquote:Op maandag 28 november 2022 00:16 schreef mootie het volgende:
Jw over ‘disrespect’, Esther vond het een mooi leerproces voor KimK
Jij bent niet op stream dus totaal niet boeiend.quote:
Cossertje pesten!quote:Op maandag 28 november 2022 00:14 schreef Pindaaatje het volgende:
Maar 1 stream en die staat op JW en Esther. Terwijl er dus allerlei activiteit is in de loods. Onbegrijpelijk
Oh jee er hebben zich er een paar verzameld hoor!quote:Op maandag 28 november 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jij bent niet op stream dus totaal niet boeiend.
Ja echtquote:Op maandag 28 november 2022 00:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Oh jee er hebben zich er een paar verzameld hoor!
Het is herhaling van de herhaling idd, ik ga ookquote:Op maandag 28 november 2022 00:21 schreef Pindaaatje het volgende:
Ik trek deze zeurpieten niet. Ik ga slapen. Tot morgen!
Er zijn nog steeds streamsquote:Op maandag 28 november 2022 00:23 schreef engine het volgende:
Hier verder
JAA / [JAA SC #10] Wordt er nog wat geelimineerd of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |