Vind ik ook en ik heb ook genoten.quote:Op zondag 27 november 2022 22:21 schreef D. het volgende:
Complimenten voor wat sommigen er nog van hebben kunnen maken
Ze zijn beide bang om eruit te worden gestemd.quote:Op zondag 27 november 2022 22:21 schreef Aggie46 het volgende:
De dames praten en lachen weer
[ afbeelding ]
tis gewoon geen meisje meisjequote:Op zondag 27 november 2022 22:26 schreef Kakadylo het volgende:
KimD gedraagt zich vaak als een leuk klein jongetje en zeker nu met die korte pruik
Ik snap hier niet zo goed.quote:Op zondag 27 november 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
iedereen zit lekker te kleppen met elkaar
Sas en Bern met zn 2-en
Het was geen waardeoordeel maar eerder bedoeld als schattigquote:Op zondag 27 november 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis gewoon geen meisje meisje
niks mis mee
vind haar niet echt jongensachtig
wel een schreeuwerd
Marioquote:
geen idee!!quote:Op zondag 27 november 2022 22:30 schreef Silves het volgende:
Jappie 1 fles ranja? en izak beetje snoep..iemand die weet die dit heeft gemaakt en gekocht?//
heeft ze mooi pech dat die cake niet alleen voor haar isquote:Op zondag 27 november 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
Maddy wil alleen maar cake bakken voor haar eigen kamer je weet wel die kamer waar ze kort geleden nog werd weggepest
Rupert en Imadiddinquote:Op zondag 27 november 2022 22:30 schreef Silves het volgende:
Jappie 1 fles ranja? en izak beetje snoep..iemand die weet die dit heeft gemaakt en gekocht?//
quote:Op zondag 27 november 2022 22:32 schreef Silves het volgende:
[..]
De aankleding was best oke, maar de rest..flop, ik verdenk Erik.
Janet wil voor iedereen bakken waarna Maddy gelijk over de rooiequote:Op zondag 27 november 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze mooi pech dat die cake niet alleen voor haar is
Ik snap haar niet zo goedquote:Op zondag 27 november 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario
is it you?
snap je mijn zin niet?
het wordt nu in kamer 3 besprokenquote:Op zondag 27 november 2022 22:34 schreef Silves het volgende:
[..]
de zuinige boer, de rest van de snoepjes liggen afgelikt onder zijn kussen..
Ze heeft niks jongensachtig. Fanatieke meid.quote:Op zondag 27 november 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis gewoon geen meisje meisje
niks mis mee
vind haar niet echt jongensachtig
wel een schreeuwerd
Heerlijk ditquote:Op zondag 27 november 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Janet wil voor iedereen bakken waarna Maddy gelijk over de rooie
dat zou goed kunnenquote:Op zondag 27 november 2022 22:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik en JW hadden kim en jeffrey toch
Vreselijk mens die Maddy want heeft het zelfs al afgepaktquote:
Zou in haar slaap een dikke peuk in haar grote bek pleurenquote:Op zondag 27 november 2022 22:37 schreef Silves het volgende:
bah die maddy ook een hebberd, stel je voor, iedereen krijgt een stukje cake..ja weer chanteren met je 24 u..en weer intrekken.
in haar slaap haar gebit in zoutzuur dopen..quote:Op zondag 27 november 2022 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou in haar slaap een dikke peuk in haar bek pleuren![]()
Stille wateren etc.quote:Op zondag 27 november 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
Als je nog meer wilt slikken(likken) aan slagroom ik heb nog ....
Woorden van Martin?quote:Op zondag 27 november 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
Als je nog meer wilt slikken(likken) aan slagroom ik heb nog ....
hij had het zelf doorquote:Op zondag 27 november 2022 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stille wateren etc.
Dat had ik niet achter hem gezocht.
Snap niet eens wat ik lees dus laat staan dat ik het begrijpquote:Op zondag 27 november 2022 22:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stille wateren etc.
Dat had ik niet achter hem gezocht.
Ik kan het je ook niet uitleggenquote:Op zondag 27 november 2022 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap niet eens wat ik lees dus laat staan dat ik het begrijp
wat snap je niet?quote:Op zondag 27 november 2022 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap niet eens wat ik lees dus laat staan dat ik het begrijp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |