Geen betere leidingzoeker dan een boorhamerquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:16 schreef fietsie het volgende:
Ik moet vier gaten boren in het betonnen plafond. Heb geen leidingzoeker.
Ga er op vertrouwen (...) dat leidingen in de dekvloer zijn gelegd, niet in de betonnen constructieplaat...
Wel weer een heel nieuw creatief begin als ik het zo leesquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb de live stream aanstaan van Wie is de Mol in Deventer.
Het land is (weer) Zuid Afrika, en er doet een Rob mee (geen idee of het een oud kandidaat is, want die doen hier ook aan mee of een nieuwe), maar de mensen zijn zo enthousiast. 1 persoon roept "Stil we moeten luisteren" en een heel plein vol mensen is muisstil
Hij vond vooral kiezelsquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen betere leidingzoeker dan een boorhamer
Ik gebruik deze als handleiding: https://dekeukenvanmartin(...)-krokant-zwoerd.htmlquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:00 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Buikspek altijd goed. Hoe maak je zoiets? Heb wat recepten gezien online
+1 hier ook.. nouja, maar 1 kat, maar geen verzekering..quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:52 schreef sigme het volgende:
@:vlindertje89 ik heb twee katten + twee honden en geen verzekering.
Ik kan het risico wel zelf dragen en dan draag ik het ook gewoon liever zelf. Dan ben ik eigen baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu, na een warme douche, toch iets gehavender dan ik aanvankelijk dacht: allemaal schaafwondjes en beurse plekken![]()
![]()
Went hopelijk, als ik dit vaker ga doen.
Nu hier eens bijlezen
Let me see you stripped down to the bone
Dat zegt volgens mij helemaal niets. De katten die wij hebben gehad zijn eigenlijk allemaal zonder gebreken oud geworden en waren veel buiten. Tussen castreren en inslapen zaten meestal maar weinig bezoekers aan de dierenarts en toch heel wat jaren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ze zijn nu 4.5 en binnenkatten, dus geen risico's op vechtpartijen met andere katten of stiekem van de lelies snoepen uit iemands tuin oid.
Maar stopt het dan ook na 6 jaar of is dat dan wel doorlopend?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Kaatje1 ik werd nieuwsgierig naar voorwaarden en premies en ging googlen. Eerst hit was AEGON: je kunt je kat daar niet verzekeren als hij 6 jaar of ouder is.
Hallo verdienmodel!
Ik heb niet verder gezocht maar ga ervan uit dat het doorlopend is. Zou wel heel erg zijn, als ze alles boven de zes jaar eruit zouden gooien. Zo’n verzekering gaat juist dan (enigszins) renderen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar stopt het dan ook na 6 jaar of is dat dan wel doorlopend?
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:48 schreef minilot het volgende:
*rekt krakend en piepend uit*
Ik met mijn grote mond.Ik zat een tijdje geleden op een familieverjaardag voor me uit te peinzen dat al die krachttraining die ik doe toch knap zinloos is omdat ik het in het dagelijks leven nooit nodig heb - veert mijn zwager, die bijbeunt als licht/geluidvoorziener bij feestjes en evenementen, op omdat zijn vaste sjouwer in het buitenland op stage zit: of ik geen zin had om met z'n apparatuur te slepen. Vandaag dus voor het eerst bij wijze van keertje uitproberen gedaan. Niks spannends verder, het was een Sinterklaasdisco + badmintontoernooitje voor kinderen in een lokale sporthal - maar toch!
Vanmorgen me qua roadie-vibe voor de gelegenheid gehuld in gescheurde broek, bandtshirt met opgerolde mouwen en een lijf vol zwarte koffie en hop, vanaf 06:30 aan de bak. Ik blijk hele grote dure lampen aan tribunes binden en stroomkabels vasttapen op de grond enzo verrassend leuk te vinden
En er helemaal een mooie blauwe Pietenmuts aan overgehoudenMooi man. Ik ergerde wel eens aan van die sportschoolfiguren die patsen met hoeveel kilo ze kunnen tillen en zo, maar na een avondje straatleggen overal last van hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu, na een warme douche, toch iets gehavende dan ik aanvankelijk dacht, qua schaafwondjes en beurse plekken![]()
Went vast, als ik dit vaker ga doen.
Nu hier eens bijlezen
Dusvoor nuttig spiergebruik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Zeker!quote:
Bedankt 👍🏼quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik gebruik deze als handleiding: https://dekeukenvanmartin(...)-krokant-zwoerd.html
Have fun!quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mezelf maar eens van de bank en in uitgaanskleding hijsen om in mijn eentje een uur heen en weer naar het theater te gaan. Eenmaal onderweg is dat prima, maar de opstart is altijd lastig.
Daarmee startte je toch je topic. Ooit. “Autarkisch leven” oid.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:31 schreef sigme het volgende:
Zo, wij aten dan toch lasagne van eigengemaakte tomatensaus met eigengemaakte lasagnebladen geflankeerd door eigengemaakte pesto (met eigen walnoten) en met als toetje eigengemaakt stoofperen van eigen peer.
En de privé-barista topte het af met een ristretto.
Heb nog snel even witte bonen in de week gezet, gaan we morgen voor een ontbijt van witte bonen in (eigen) tomatensaus met (eigen) ham.
Afgezien van heel veel onmisbare dingen lijk ik wel bijna zelfvoorzienend.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mezelf maar eens van de bank en in uitgaanskleding hijsen om in mijn eentje een uur heen en weer naar het theater te gaan. Eenmaal onderweg is dat prima, maar de opstart is altijd lastig.
Zeker, daar heb ik ooit een topic over gemaaktquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daarmee startte je toch je topic. Ooit. “Autarkisch leven” oid.
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Kan soms juist ook een goede spiegel zijn, maar wilde even aangeven dat het nu dus wel meevaltquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:07 schreef AnneX het volgende:
Verzekeren is toch vooral voor wat je niet zelf kunt dragen zoals auto-, zorg verzekering… tandarts.
Wij hebben bijv. ook geen glasverzekering zonder schuifpui.
Of een uitvaartverzekering. Sch.ouwechies hadden die ongeveer 4 x betaald aan premieEn nog moest er bijbetaald worden.
En excuus @:vlindertje89 Blues heeft gelijk. Jóuw leven en jouw werk. 💐
Dat zegt wel degelijk wat over het risico voor mijn katten. Het zegt niet per se iets over hoe vaak buitenkatten ziek zullen worden, maar wel degelijk iets over hoe groot het risico is dat een kat loopt. Als je katten niet met vreemde katten kunnen vechten, niks kunnen eten wat niet in je eigen huis is (en ik heb nooit giftige dingen voor katten ergens liggen of staan waar ze bij kunnen) en niet kunnen worden aangereden, dan is het risico dat er iets gebeurt waar grote kosten voor gemaakt moeten worden wel een stuk lager dan wanneer ze buiten zouden komen en er dus wel een mogelijkheid is tot gevechten, giftige dingen eten, aangereden worden etcetera.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zegt volgens mij helemaal niets. De katten die wij hebben gehad zijn eigenlijk allemaal zonder gebreken oud geworden en waren veel buiten. Tussen castreren en inslapen zaten meestal maar weinig bezoekers aan de dierenarts en toch heel wat jaren.
Ik heb geen idee wat de meest voorkomende klachten zijn voor katten, maar thuis krijgen ze ook genoeg voor elkaar.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ze zijn nu 4.5 en binnenkatten, dus geen risico's op vechtpartijen met andere katten of stiekem van de lelies snoepen uit iemands tuin oid.
Doe je wel voorzichtig?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:23 schreef fietsie het volgende:
Ik had dus bedacht voor een surprise even een stuk haardhout door te zagen met de hand.
Het uit te hollen, en dan te vullen en weer in elkaar te zetten.
Van de kopse kant door nog licht vochtig hout zagen is euhm... een uitdaging, toch wel....
Nah, ik heb besloten dat het 's nachts niet hoeft. Dan komt ze de bank niet af. Het hek is om de bank af te schermen als ik er niet ben, zodat ze er niet op kan, zodat ze er niet af kan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:31 schreef fietsie het volgende:
Hopelijk kiest Doortje dan voor een rustige nacht achter t hekje @:Lonaa , ipv avonturen met Kat #1 en #2....
Ik laat tegenwoordig eigenlijk alles op het werk bezorgen. Daar is de DHL bezorger er eigenlijk altijd tussen 12:45 en 13:00quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:45 schreef fietsie het volgende:
DHL: zondag tussen 9"00 en 1800 bezorgen we een pakketje...
Ja joh... "volgende week tussen maandag en vrijdag hopen we..." is ook een optie, maak het even nog vager..
Ja dat is wel de bedoeling, m'n ouwe cluppie heeft nog vacaturesquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:35 schreef AnneX het volgende:
Ha…minilot als sjouwpiet. Goeie inzet. 👍🏼
@:borisz die staat hier ook op de lijst. MnX is al geweest met zwager.
Was verrast. Misschien begin december. Bedankt voor de reminder.
Veel plezier Cat. Ook alleen.
Eten? Eten! Een frietje satésaus met pulled kip. Heel vroeg om half zes.
Mn.X is toeteren. Dat trekken mijn oren niet.
@:Morgane Ga jij weer trommelen als jullie zijn verhuisd? Hoe is de respons op funda?
VoV boven de vraagprijs!quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:01 schreef Morgane89 het volgende:
Ja dat is wel de bedoeling, m'n ouwe cluppie heeft nog vacatures![]()
En ons huis is al onder voorbehoud van financiering/keuring verkocht, boven de vraagprijs
Dat zou niemand moeten kopen, en zeker niet cadeau moeten doen.quote:
Ik heb niet gekeken bij de Wereldwinkel, moet ik eerlijk toegeven. Mijn beeld daarvan is dat ze wel kleine dingen hebben, maar alles er ook superduur is. Wat overigens eigenlijk ook terecht is, want eerlijkere prijzen, maar voor zoiets wel onhandig.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zou niemand moeten kopen, en zeker niet cadeau moeten doen.
Kan je niet bij een beetje ok'je winkel wat kleinigheidjes zoeken? Ik zou hier bijvoorbeeld zelf wel wat uit kunnen vissen: https://www.manufactum.nl(...)99/?sortby=price_asc
Heb hier laatst zelf wat kado'tjes gekocht, met de welkomstkorting van 20 euro is het al helemaal goed te doen.
Wereldwinkel etc heeft toch ook vaak wel kleine dingetjes? Ik heb trouwens zelf geen enkel bezwaar tegen tweedehands, maar ik kan me enige drempel wel voorstellen.
Bij de Wibra worden nu scrubdaddy en scrubmommy verkocht. Next Level schuursponsjes die in de vaatwasser schoongemaakt kunnen worden en veel langer meegaan dan van die goedkope schuursponsjes. Ik ben dr fan van, heb een paarquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:47 schreef Morgane89 het volgende:
Oh god ja, ik moet ook nog kadootjes kopen voor zo'n stom kerstdobbelspel met volwassenen en kinderen
Succes he.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:47 schreef Morgane89 het volgende:
Oh god ja, ik moet ook nog kadootjes kopen voor zo'n stom kerstdobbelspel met volwassenen en kinderen
Oeh, die ga ik ook eens proberen! Ik vind die sponsjes die altijd veel te snel al uit elkaar vallen zo irritant.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij de Wibra worden nu scrubdaddy en scrubmommy verkocht. Next Level schuursponsjes die in de vaatwasser schoongemaakt kunnen worden en veel langer meegaan dan van die goedkope schuursponsjes. Ik ben dr fan van, heb een paarkersteditie
scubdaddies gekocht voor bij het kadootje dobbelen. Ik ben fan, valt t op?
De kerstboom, ster en klok zijn leuk. Maar de normale Scrubdaddy en Scrubmommy passen op de los verkrijgbare Daddy Caddy, een sponshouder aan een zuignap om in de gootsteen of aan de muur te hangenquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:56 schreef Myraela het volgende:
Oeh, die ga ik ook eens proberen! Ik vind die sponsjes die altijd veel te snel al uit elkaar vallen zo irritant.
Mommy heeft een strikje in haar haarquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:06 schreef Myraela het volgende:
Zit er nog een verschil tussen daddy en mommy?
Heb je de link van de betaalbare winterjas van Isa gezien?quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeez, zie op fb een leuke en handige jas voor op de fiets langskomen. Blijkt dat ding 400 euro te kost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar niet mijn maat. De pufferjas van bever is lang en heeft een rits aan de zijkant zodat je een soort poncho hebtquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je de link van de betaalbare winterjas van Isa gezien?
Zónder airmiles https://airmiles.travelin(...)elin-lady-brown.html
Ok. Op jacht naar de goeie jas dan maar.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, maar niet mijn maat. De pufferjas van bever is lang en heeft een rits aan de zijkant zodat je een soort poncho hebt
Lein, jij weirdoquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De kerstboom, ster en klok zijn leuk. Maar de normale Scrubdaddy en Scrubmommy passen op de los verkrijgbare Daddy Caddy, een sponshouder aan een zuignap om in de gootsteen of aan de muur te hangen![]()
Ik heb 3 goede, maar deze leek me handig zodat ik geen poncho aan oef in de regenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok. Op jacht naar de goeie jas dan maar.
Hier hetzelfde bericht. Maar in een weekend na Black friday, net voor sinterklaas ben ik iets toleranter.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:45 schreef fietsie het volgende:
DHL: zondag tussen 9"00 en 1800 bezorgen we een pakketje...
Ja joh... "volgende week tussen maandag en vrijdag hopen we..." is ook een optie, maak het even nog vager..
Bij de ANWB was de maatrange vrij ruim (voorbij xxl).quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb 3 goede, maar deze leek me handig zodat ik geen poncho aan oef in de regen
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:14 schreef AnneX het volgende:
Bij de lokale spar zijn wel 6 verschillende ‘foute’ culinaire kerstballen te koop.
Zonder zegels. ¤ 0,99 per stuk.
Met alle plezier stuur ik ze op.
Nog eens 🎄Oeh, die zijn heel tof! Ik ben al iets doorgeslagen in m’n eet-thema kerstboom. Ben aan het twijfelen of ik niet wat meer normale ballen moet gaan doen, maar het blijft zo verleidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lidl heeft ook leuke setjes, met sushi thema, lekkers (macarons, ijsje, cupcake), fruit, groente. Staat in één van hun delicieux folders. 3.99 per setje van 3quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, die zijn heel tof! Ik ben al iets doorgeslagen in m’n eet-thema kerstboom. Ben aan het twijfelen of ik niet wat meer normale ballen moet gaan doen, maar het blijft zo verleidelijk.
Poes was nog heel jong toen we naar de DA gingen voor vaccinaties en een soort gratis check up voor kittens. Ik vroeg of het verstandig was een ziektekostenverzekering af te sluiten voor Poes.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat zegt wel degelijk wat over het risico voor mijn katten. Het zegt niet per se iets over hoe vaak buitenkatten ziek zullen worden, maar wel degelijk iets over hoe groot het risico is dat een kat loopt. Als je katten niet met vreemde katten kunnen vechten, niks kunnen eten wat niet in je eigen huis is (en ik heb nooit giftige dingen voor katten ergens liggen of staan waar ze bij kunnen) en niet kunnen worden aangereden, dan is het risico dat er iets gebeurt waar grote kosten voor gemaakt moeten worden wel een stuk lager dan wanneer ze buiten zouden komen en er dus wel een mogelijkheid is tot gevechten, giftige dingen eten, aangereden worden etcetera.
Haha, duidelijk! Mooi in lijn met de rest hier en wat ik al deed dus.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Poes was nog heel jong toen we naar de DA gingen voor vaccinaties en een soort gratis check up voor kittens. Ik vroeg of het verstandig was een ziektekostenverzekering af te sluiten voor Poes.
DA: buitenkat?
Ik: nee, hij blijft binnen
DA: dan hoeft het niet, anders wel verstandig
Waar heb je een afscheidsborrel van, @:vlindertje89 ?
@:Leintjeuh hier ook fan van de scrubdaddy van de Wibra(ze houden ook zo fijn vast) Ik wist niet dat er een kersteditie was! Ik heb toch nog Dasty nodig, dus ik zal eens langs gaan.
Ah ja, ik herinner me de jammere situatie van het onderzoeksgeld nog. Maar nu ga je dus definitief weg. Altijd jammer als je het er wel naar je zin had. Hopelijk een fijne afscheidsborrel en heel veel mooie herinneringen van die baanquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha, duidelijk! Mooi in lijn met de rest hier en wat ik al deed dus.
Afscheid van werk! 30 nov is m'n laatste werkdag bij Utrechtna drie jaar. Heb wel leuke nieuwe baan al, waar ik ook fijn op m'n plek zit vooralsnog, maar ik vond het hier ook echt heel fijn dus ik wilde eigenlijk helemaal niet weg. Maar ja, academie, mocht nog wel een jaar HR-technisch maar geen onderzoeksgeld, en later bleek er toch nog iets maar toen was nieuwe baan allang geregeld (en dat zou ook maar 6mnd 1d/wk geweest zijn).
Uhuh alleen ik heb echt geen trek om op zondsag om 9:00 beneden te zitten en dan te lezen dat ze om 14:00 komenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Meestal geeft DHL op de dag zelf een specifieker tijdsblok aan. Bij de track&trace stond bij mij dan ook eronder iets van dat als de bezorger onderweg was er een kleiner tijdvak zou worden getoond ofzo. Gewoon even in de gaten houden op de dag zelf dus.
Ja datquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:28 schreef Blues het volgende:
Of alsnog een dag later.
Met je 'Uw pakket is afgeleverd'.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij de Wibra worden nu scrubdaddy en scrubmommy verkocht. Next Level schuursponsjes die in de vaatwasser schoongemaakt kunnen worden en veel langer meegaan dan van die goedkope schuursponsjes. Ik ben dr fan van, heb een paarkersteditie
scubdaddies gekocht voor bij het kadootje dobbelen.
Peren heel laten (en zelfs steeltjes afschrapen) als het voor een etentje is, want dat ziet er zo feestelijk uit! Voor gewoon thuis in partjes, want eet veel makkelijker.quote:Op zondag 27 november 2022 04:48 schreef minilot het volgende:
@:sigme Hoe maak jij je stoofperen precies? Wat gaat er allemaal in, in welke hoeveelheden en hoe lang laat je ze pruttelen? Peren heel of in partjes?
Correct, ik vind met mijn Bosch iedere leidingquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen betere leidingzoeker dan een boorhamer
Huppel jij met vrinden?quote:Op zondag 27 november 2022 08:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga zo ontbijten want over een uurtje moet ik huppelen. Het regent
Normaal zijn we ook wel eerder, maar dan hebben we een kind en zitten we niet twee avonden om rij tot 22 uur in de auto.
Ik huppel met een vast clubje en een juf, dus wachten is geen optie. Daarnaast gaat het geloof ik de hele dag regenen.quote:Op zondag 27 november 2022 08:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Huppel jij met vrinden?
Anders kun je ook wachten tot het niet regent natuurlijk.
Ik ben helemaal geen uitslaper.quote:Op zondag 27 november 2022 07:27 schreef minilot het volgende:
Ik was vergeten wat een uitslaperds jullie allemaal zijn
Totdat ik kramp in de voorpoten heb van schillen en klokhuizen eruit halen. Ik heb kleine harde peertjes met grote klokhuizen, dus veel werk, veel afval en dan een klein bakje kleine kwartjes over.quote:Op zondag 27 november 2022 04:48 schreef minilot het volgende:
@:sigme Hoe maak jij je stoofperen precies? Wat gaat er allemaal in, in welke hoeveelheden en hoe lang laat je ze pruttelen? Peren heel of in partjes?
08:00 is uitslapen voor mijquote:Op zondag 27 november 2022 07:27 schreef minilot het volgende:
Een dag te vroeg, heb ik ook al gehadquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:28 schreef Blues het volgende:
Of alsnog een dag later.
Met je 'Uw pakket is afgeleverd'.
In principe zitten we nu ook op het punt dat de actieve ontsteking en dus de ergste zwelling voorbij is, dus stijgende lijn was wel verwacht, maar is mooi om de bevestiging te zien. Ook dat de prognose dus correct lijkt te zijn.quote:Op zondag 27 november 2022 09:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een fijn bericht van Dora, stijgende lijn lijkt wel
Zondag en alleen. Waarom dan vroeg je nest uit. Zeker met dit druilige weer.quote:Op zondag 27 november 2022 07:27 schreef minilot het volgende:
Wat fijn! En nu verder met fysiotherapie?quote:Op zondag 27 november 2022 10:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In principe zitten we nu ook op het punt dat de actieve ontsteking en dus de ergste zwelling voorbij is, dus stijgende lijn was wel verwacht, maar is mooi om de bevestiging te zien. Ook dat de prognose dus correct lijkt te zijn.
Persoonlijk vind ik het regenen wel gezellig eigenlijk. Tikt lekker op de ramen, paar waxine lichtjes aan. Maak straks een pizza broodje; stokbrood met kaas en cervelaat, tomaat in stukjes ketchup erop en wat Italiaanse kruiden. Even de oven in. Ik hou van de zondag ❤quote:Op zondag 27 november 2022 08:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga zo ontbijten want over een uurtje moet ik huppelen. Het regent
Normaal zijn we ook wel eerder, maar dan hebben we een kind en zitten we niet twee avonden om rij tot 22 uur in de auto.
Morgen nog een keer fysiotherapie, woensdag controle bij de DA en dan over een week of 3 weer fysiotherapie. Dat wordt dan een wat fysiekere behandeling om de rug los te maken en dat kan pas als de hernia zo'n beetje opgeruimd is door het lijf.quote:Op zondag 27 november 2022 10:47 schreef yinu het volgende:
[..]
Wat fijn! En nu verder met fysiotherapie?
Ik vind regen ook best knus, maar niet per se om buiten te sportenquote:Op zondag 27 november 2022 10:53 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het regenen wel gezellig eigenlijk. Tikt lekker op de ramen, paar waxine lichtjes aan. Maak straks een pizza broodje; stokbrood met kaas en cervelaat, tomaat in stukjes ketchup erop en wat Italiaanse kruiden. Even de oven in. Ik hou van de zondag ❤
Oh, dat klinkt goed! Ik zit nog aan de koffie, met havermout met banaan en bessen. Ik vind het als ik kan altijd fijn om eerst wat te bewegen (yoga doen) en dan pas te ontbijten.quote:Op zondag 27 november 2022 10:53 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het regenen wel gezellig eigenlijk. Tikt lekker op de ramen, paar waxine lichtjes aan. Maak straks een pizza broodje; stokbrood met kaas en cervelaat, tomaat in stukjes ketchup erop en wat Italiaanse kruiden. Even de oven in. Ik hou van de zondag ❤
Ik werd gistermorgen door de bezorger uit bed gebeld. Een uur later kwam de mail van de verzender dat het pakketje onderweg was. T&T van PostNL is nooit gekomenquote:Op zondag 27 november 2022 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een dag te vroeg, heb ik ook al gehad![]()
Track and Trace zeiden allemaal donderdag, bezorger stond op woensdag op de stoep. ok.
Zijn ze eindelijk van die subtropische ellende afgestapt en weer terug naar normale temperaturen?quote:Op zondag 27 november 2022 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Luchttemperatuur in het zwembad was 24 graden![]()
![]()
En ook het water in het startbad een paar graden kouder dan normaal :C
Crisis! Afgelopen donderdag deden golfslag en glijbaan het niet, nu dus koud en een lamp in de kleedruimte stuk. Arremoei.
Met Sint en Piet waren er wel, met een letter voor mij![]()
Uhuh. Uitslapen noemt ze dat, als het op zondag na 7:30 isquote:Op zondag 27 november 2022 07:27 schreef minilot het volgende:
Nou Amazon zei ook a.s. woensdag dus ik was al verbaasd over het DHL bericht..quote:Op zondag 27 november 2022 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een dag te vroeg, heb ik ook al gehad![]()
Track and Trace zeiden allemaal donderdag, bezorger stond op woensdag op de stoep. ok.
Baantjeszwembad is altijd al wat kouder. Maar golfslagbad moet gewoon lekker warm zijnquote:Op zondag 27 november 2022 11:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Zijn ze eindelijk van die subtropische ellende afgestapt en weer terug naar normale temperaturen?
Zodat het weer mogelijk is op een redelijk tempo je baantjes te zwemmen.
Je hebt een een UIquote:Op zondag 27 november 2022 10:47 schreef yinu het volgende:
[..]
Wat fijn! En nu verder met fysiotherapie?
quote:Op zondag 27 november 2022 09:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
08:00 is uitslapen voor mij
De Duitser wil Duitsland niet zien? Das ook vandaag toch?quote:Op zondag 27 november 2022 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn oudste was gister voor het eerst een nachtje weg met de scouts, mijn moederhart vond het superspannend. Wij hebben ondertussen hard gewerkt, een nieuwe boekenkast opgezet en alle boeken opnieuw ingericht. Erg blij mee. \
Nu is oudste weer terug, heeft het fantastisch gehad, en was trots op zichzelf, want hij vond het ook wel erg spannend. Voor vanmiddag staat nog op het programma eerste advent vieren (want Duitser in huis), België-Marokko kijken en draadjesvlees eten....Fijne zondag zo...
Ja, in principe net als een mensenhernia. Het lijf kapselt het in en ruimt het dan op. Tenminste, dat is de bedoelingquote:Op zondag 27 november 2022 13:01 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa Kan een hondenhernia ‘oplossen’?
Goed om te lezen dat Dora meer durft.
Waar was je?quote:Op zondag 27 november 2022 09:58 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgenwaren om 4u thuis van het festival maar slapen lukt niet meer.
Goed en slecht nieuws over gisteren. Goede nieuws is de muziek was erg leuk, slechte nieuws niemand wilde speciaal bier
Ach @ die eitjes op een rijtje als een treintjequote:
De peertjes van vorige week gingen in een restje koffie, de peertjes van gister waren om een pak aangebroken sap weg te werken.quote:Op zondag 27 november 2022 13:49 schreef minilot het volgende:
Zo, twee van de drie Dingen vandaag klaar: sportschool en daarna een poosje zwemmen met Günther. Inmiddels afgedroogd en zwemspullen in de was, tijd voor het laatste Ding: naar schoonouders voor trouwdag, met eerst taart en dan soep met broodjes![]()
@:Sigme En waar kook je ze in, dan? Water, wijn, iets anders? En gaat er nog iets van suiker en/of specerijen in?
Geen idee, we kijken het alleen omdat de jongens het graag willen kijken...Voor de rest wordt het WK hier redelijk geboycot vanwege alle politieke problemen.quote:Op zondag 27 november 2022 13:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De Duitser wil Duitsland niet zien? Das ook vandaag toch?
Nee, ik heb nooit bij de scouts gezeten. Dit is onze lokale integratie, vrijwel alle kinderen hier gaan ofwel naar de scouts, ofwel naar de Chiro (tegenhanger van de scouts). De scouts hebben een christelijke traditie, maar onze keuze was alleen pragmatisch, het scoutsgebouw zit hier om de hoek....quote:Op zondag 27 november 2022 13:50 schreef minilot het volgende:
Wat leuk, Jagar!Jij zat zelf ook lang bij de scouting toch, of heb ik dat verkeerd onthouden?
Oh zo. Ik log af en toe in op de poule van het werk om te zien hoe ik heb gescoord. En ik bekijk soms wat statistieken (hoeveel strafschoppen of snelste goal, gemiddeld aantal doelpunten per wedstrijd) om voorspellingen van de volgende speeldag in te vullen. Verder krijg ik er net zo veel van mee als de vorige WK'squote:Op zondag 27 november 2022 14:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Geen idee, we kijken het alleen omdat de jongens het graag willen kijken...Voor de rest wordt het WK hier redelijk geboycot vanwege alle politieke problemen.
Staat nog steeds op "Aangekomen in uw regio"....quote:Op zondag 27 november 2022 15:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@:fietsie nog goed gekomen met pakket?
In het altijd bruisende Erpquote:Op zondag 27 november 2022 13:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Waar was je?En wat zul je vanavond lekker slapen!
Dan heb je denk ik mijn nichtje nog een glas ingeschonkenquote:Op zondag 27 november 2022 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het altijd bruisende Erp![]()
We waren gevraagd om ons bier te schenken bij een muziekfestival.
Maar helaas hadden de meeste mensen daar geen interesse in.
Net nog een dutje gedaan
Een YinUIquote:
Was dat onze enige klant?quote:Op zondag 27 november 2022 16:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik mijn nichtje nog een glas ingeschonken
Mwah we hadden een vriendengroep die al onze biertjes hebben geproefd. En verder waren er wel wat losse mensen die soms wat bestelden.quote:
Proost!quote:Op zondag 27 november 2022 16:18 schreef sigme het volgende:
Ik heb onlangs een 'fruittas' aan m'n groentepakketabonnement toegevoegd. Nu krijg ik ook fruit wat ik niet lekker vind in de fruitsalade: sinaasappel & mandarijn. En we hadden nog een citroen van eigen boom liggen.
Dus ik heb de boel uitgepers en er citruscurd van gemaakt.
Het was een halve liter sap. Dat wordt een godvergeten boel curd (6 ons suiker, 2 pakken boter, 5 eieren). Dus nu heb ik voor de komende twee jaar curd denk ik zo
Tussentijds ook een potje zuurkool gemaakt van een overgebleven halve witte kool.
Daarna even piepers gejast (kwam ik gister tegen in het voedselbos toen ik wat plakken hooi opruimde) en daar ga ik zo patat van bakken.
Maar nu eerst een Sarabiertje
[ afbeelding ]
Vers essen?quote:Op zondag 27 november 2022 16:23 schreef fietsie het volgende:
Mijn accuboor vind het toch niet zo leuk om met een speedboor door Essen te moeten raggen....
Ik heb wel een bovenfrees maar ik wil geen risico's lopen met wegschieten enzo, daar ik dit hout neit goed kan vastzetten... De schors moet nl echt helemaal heel blijven en er mogen geen zichtbare markeringen aan de buitenkant komen...quote:Op zondag 27 november 2022 16:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Vers essen?
Profs gebruiken daar een bovenfrees voor. Maar als je dat niet hebt is een vlinderboor je beste optie.
Heb je geen boormachine met snoer?
SPOILER: Surprise GeheimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zondag 27 november 2022 16:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb wel een bovenfrees maar ik wil geen risico's lopen met wegschieten enzo, daar ik dit hout neit goed kan vastzetten... De schors moet nl echt helemaal heel blijven en er mogen geen zichtbare markeringen aan de buitenkant komen...Wft heb je met je duim gedaan?SPOILER: Surprise GeheimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet je nog met de boor doen dan? En leeft je boor nog?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat is de Zwart gelakte nagel van mijn dochter die het blok stabiliseerdequote:Op zondag 27 november 2022 16:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Wft heb je met je duim gedaan?
Wat moet je nog met de boor doen dan? En leeft je boor nog?
quote:Op zondag 27 november 2022 16:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb wel een bovenfrees maar ik wil geen risico's lopen met wegschieten enzo, daar ik dit hout neit goed kan vastzetten... De schors moet nl echt helemaal heel blijven en er mogen geen zichtbare markeringen aan de buitenkant komen...Ik moet denken aan iets wat een man op een Kroatisch eiland deed, iemand jatte brandhout van hem. Hij merkte dat en prepareerde een stuk hout met een hoeveelheid buskruit er in. Een paar dagen laten explodeerde de kachel van de lokale buschauffeur. Het hele eiland wist vervolgens dat die de dief was.SPOILER: Surprise GeheimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stoel stond er al omdat de "Wiebel" eruit gehaald moet worden, maar bleek precies de ideale hoogte te hebben voor dit zaagwerkquote:
Oh als je curd over hebt dan kan ik je wel helpen hoor!quote:Op zondag 27 november 2022 16:18 schreef sigme het volgende:
Ik heb onlangs een 'fruittas' aan m'n groentepakketabonnement toegevoegd. Nu krijg ik ook fruit wat ik niet lekker vind in de fruitsalade: sinaasappel & mandarijn. En we hadden nog een citroen van eigen boom liggen.
Dus ik heb de boel uitgepers en er citruscurd van gemaakt.
Het was een halve liter sap. Dat wordt een godvergeten boel curd (6 ons suiker, 2 pakken boter, 5 eieren). Dus nu heb ik voor de komende twee jaar curd denk ik zo
Tussentijds ook een potje zuurkool gemaakt van een overgebleven halve witte kool.
Daarna even piepers gejast (kwam ik gister tegen in het voedselbos toen ik wat plakken hooi opruimde) en daar ga ik zo patat van bakken.
Maar nu eerst een Sarabiertje
[ afbeelding ]
Ik heb even uitgezocht of curd ingevroren kan worden, yinu-met-ui. Dat kanquote:Op zondag 27 november 2022 17:34 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh als je curd over hebt dan kan ik je wel helpen hoor!
*veegt een beetje kwijl uit mondhoeken*
Dat lijkt me goed nieuws, op de een of andere manier.quote:Op zondag 27 november 2022 17:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb even uitgezocht of curd ingevroren kan worden, yinu-met-ui. Dat kan
"Zage zage, wiede wiede..."quote:Op zondag 27 november 2022 17:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb gisteren de hele middag surprise geknutseld. Uit karton een flinke boom geknutseld, met groen karton er gebladerte aan toegevoegd en een grasmatje eronder. Vervolgens uit het resterende karton een kettingzaag, mooi ingepakt in oranje karton. De ontvanger is een natuurliefhebber en heeft het afgelopen jaar geprotesteerd tegen de kap van allerlei bomen, hier dus een boom die hij wel moet kappen om z'n cadeau te krijgen![]()
Ik moet alleen het gedicht nog. *zucht*
Dat lijkt me wel een enorme oen ja. Wat dat betreft ook geen verlies dus dat je nu aan de vegan shepherds pie kunt. Is daar ook een recept van?quote:Op zondag 27 november 2022 17:48 schreef Tele6 het volgende:
Vanochtend 7:50 op (uitgeslapen @:minilot), gesport. Vanmiddag zou ik een date hebben maar hij zei op het laatste moment af, de oen. Had in z'n profiel staan "liever elkaar ontmoeten dan lang chatten" dus ik had niet veel moeite gestoken in chatberichtjes en we hadden gauw een date ingepland. Zegt ie de date af omdat ie via chat niet echt een klik voelde
schiet mij maar lek. Oen.
Dus onverwacht een vrije middag![]()
Boodschappen gedaan, nu staan er linzenstoof en aardappelpuree op voor vega shepherd's pie. Fijn fijn
Gezien de verdediging wil je het eigenlijk welquote:Op zondag 27 november 2022 17:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Kieknu, ik heb voor m'n verjaardag onverwacht een plotter gekregen. Met wat etspasta heb ik nu een oude vaas wat opgeleukt:
[ afbeelding ]
Let niet op de rommel op de achtergrond, enerzijds multitasken, en ik wil GEEN Pinterest/Instagram mama worden
Leuk zo!quote:Op zondag 27 november 2022 17:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Kieknu, ik heb voor m'n verjaardag onverwacht een plotter gekregen. Met wat etspasta heb ik nu een oude vaas wat opgeleukt:
[ afbeelding ]
Let niet op de rommel op de achtergrond, enerzijds multitasken, en ik wil GEEN Pinterest/Instagram mama worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even wachten tot het espresso-apparaat op temperatuur is voor de afronding.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Het kan eigenlijk niet misgaan dus ik heb vanavond maar gewoon wat gedaan.quote:Op zondag 27 november 2022 17:51 schreef yinu het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een enorme oen ja. Wat dat betreft ook geen verlies dus dat je nu aan de vegan shepherds pie kunt. Is daar ook een recept van?
Dat trok ik uit de vriezer. Ik ga zo ontdekken of het pompoenbrood te veel gaat rijzen in de airfryer en aanfikt.quote:Op zondag 27 november 2022 18:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik maakte kip masala met aardappel en boontjes. Er was ook pompoenpuree, een gekookt ei, zuurgoed en rotiplaat.![]()
Er is nog enorm veel kip over![]()
Immens zwaar leven.quote:Op zondag 27 november 2022 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga nu de saucijzenbroodjes met pastinaak en wortel in de oven doen. Er bij zelfgemaakte piccalilly en een salade.
Het is een beetje jammer dat ik de piccalilly die ik dinsdag maakte nog niet kan eten. De vorige versie is niet zo heel goed gelukt en de nieuwe is geweldig. Maar de oude is nog geopend en de nieuwe moet nog een paar weken staan voor hij lekker is. Zwaar leven.
Recept van de saucijzenbroodjes?quote:Op zondag 27 november 2022 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga nu de saucijzenbroodjes met pastinaak en wortel in de oven doen. Er bij zelfgemaakte piccalilly en een salade.
Het is een beetje jammer dat ik de piccalilly die ik dinsdag maakte nog niet kan eten. De vorige versie is niet zo heel goed gelukt en de nieuwe is geweldig. Maar de oude is nog geopend en de nieuwe moet nog een paar weken staan voor hij lekker is. Zwaar leven.
Thanksquote:Op zondag 27 november 2022 19:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://marleyspoon.nl/me(...)e-groente-frisse-sla
Is uitstekend recept. Vriest prima in. Ik vond een paar maanden geleden een goede aanbieding voor gehakt. Daar maakte ik 28 saucijsjes vanquote:
Veldsla erbij met wat balsamico azijn. nomnomonomquote:Op zondag 27 november 2022 19:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is uitstekend recept. Vriest prima in. Ik vond een paar maanden geleden een goede aanbieding voor gehakt. Daar maakte ik 28 saucijsjes van![]()
Pompoen, knolselderij of raap smaakt ook vast lekker er in.
Nee hoor. Ik ben naar de plaatselijke Mongool gefietst. Door een Aziaat mijn eten op een grote bakplaat gaar laten worden.quote:Op zondag 27 november 2022 19:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Jullie hebben erg culinair gegeten allemaal![]()
Ik deed toch geen dutje maar lag wel lekker op de bank. Toen sushi besteld, om 16.30 m'n avondeten naar binnen geschoven, weer voor kattenmatras gespeeld, en net een halfuurtje met semi frisse blik nog wat laatste dingen aan rapport veranderd en naar collega's gestuurd. Ook toch maar nog een was ingezet, want daltarief, en nu ben ik weer kattenmatras tot de wasmachine gaat piepen
Morgen wordt gekke dag. Ik heb om 11.00 m'n jaarlijkse asr health check, daarna rij ik naar Utrecht-werk, dan doe ik daar wat dingen voor m'n Leiden-werk, heb ik van 14-15.30 afspraken en dan vanaf 16.00 m'n afscheidsborrel. Ik denk dat ik tot die health check maar even ga uitslapen (= na katten eten geven om 7.30 weer in bed duiken) en lekker rustig aan ga doen, tenzij ik echt vreselijk veel zin heb om te werken daarvoor
Curry met puree. Ik zie het wel zitten.quote:Op zondag 27 november 2022 19:48 schreef yinu het volgende:
Ik was een linzencurry aan het maken en heb nog even getwijfeld om daar een aardappelpureedakje op te leggen, maar ben toch maar voor de rijst gegaan, wegens geen zin om piepers te jassen. Mijn wederhelft is de hort op dus ik kook maar voor mezelf.
4quote:Op zondag 27 november 2022 19:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Curry met puree. Ik zie het wel zitten.
Ben je vega?
Ik heb alle bloemige aardappels geschild. 1822 gram. Ik weet niet of ik er nou 3 of 4 bakjes voor 2 personen van moet maken.
Ik zag het ook wel zitten, een soort Indiase shepherds pie. Sowieso aardappelpuree op dingen.quote:Op zondag 27 november 2022 19:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Curry met puree. Ik zie het wel zitten.
Ben je vega?
Ik heb alle bloemige aardappels geschild. 1822 gram. Ik weet niet of ik er nou 3 of 4 bakjes voor 2 personen van moet maken.
Waar is die goeie oude tijd van gewoon 1 voorprogramma?quote:Op zondag 27 november 2022 20:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ik stem voor 4![]()
We hebben ons door twee voorprogramma's geworsteld inmiddels. Mogelijk begint het zo daadwerkelijk
Ik vind lang voorprogramma wel leuk eigenlijk, kun je nog wat nieuwe bandjes ontdekken en alvast in de stemming komen.quote:Op zondag 27 november 2022 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar is die goeie oude tijd van gewoon 1 voorprogramma?![]()
Ik vind het allemaal zo lang duren tegenwoordig.
Nou echt hè. 18 uur deuren open en drie uur later begint het eens. Mag van mij allemaal wel wat sneller.quote:Op zondag 27 november 2022 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar is die goeie oude tijd van gewoon 1 voorprogramma?![]()
Ik vind het allemaal zo lang duren tegenwoordig.
Dit waren geen bands die je wilde ontdekkenquote:Op zondag 27 november 2022 20:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind lang voorprogramma wel leuk eigenlijk, kun je nog wat nieuwe bandjes ontdekken en alvast in de stemming komen.
Ik was laatst bij een concert van 2 bands die samen toerden met 2 bands in het voorprogramma, 4 concerten achter elkaar dus.
Een of andere Finse band waar ik nog nooit van heb gehoord, en Beast in Black?quote:Op zondag 27 november 2022 20:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit waren geen bands die je wilde ontdekken
Die eerste was vrij parodie-metal-ig. Beast in Black klonk best aardig. Ik zei al dat dit niet mijn scene is he?quote:Op zondag 27 november 2022 20:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een of andere Finse band waar ik nog nooit van heb gehoord, en Beast in Black?
Beast in Black waren we laatst nog aan het kijken of ze zelf wel eens headliner zijn, maar helaas alleen in Haarlem als ze naar NL komen en dat is vanaf hier niet te reizen
De post van Sarabi. Daar is eigenlijk iedere inhoudelijke en mogelijk boeiende informatie achterwege gelaten.quote:
Gewoon negerenquote:Op zondag 27 november 2022 20:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De post van Sarabi. Daar is eigenlijk iedere inhoudelijke en mogelijk boeiende informatie achterwege gelaten.
Joh! Dat was toch een grapje? Ik was ook benieuwd over wie je het had? Zo ben ik ook benieuwd waar Clubsoda nu naar kijkt maar ook nul informatie daarover.quote:Op zondag 27 november 2022 21:00 schreef Sarabi het volgende:
Maar goed ik voelde me al een tijdje niet meer welkom hier dus ik blijf wel weer even weg
Nightwish, dat had ik ergens al eens gezegd en wilde me niet herhalenquote:Op zondag 27 november 2022 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Joh! Dat was toch een grapje? Ik was ook benieuwd over wie je het had? Zo ben ik ook benieuwd waar Clubsoda nu naar kijkt maar ook nul informatie daarover.
haha, dat was bij mij niet blijven hangen.quote:Op zondag 27 november 2022 21:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nightwish, dat had ik ergens al eens gezegd en wilde me niet herhalen
Nou ja, Sarabi doet wel echt veel posts met een raadspelletje er in. En als ze te weinig raders heeft, doet ze dit. Al jaren.quote:Op zondag 27 november 2022 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lolwhat? Volgens mij post iedereen weleens iets zonder alle punten en komma’s en details erin.
Omdat het anders een dagboekpost wordt, men niet weet of anderen het interessant vinden of omdat ze gewoon een gevoel willen delen, zonder feiten.
Wat is er mis met navragen, als je die feiten wel graag wil weten?
Iedereen geeft zo veel informatie als zij/hij wil.quote:Op zondag 27 november 2022 21:00 schreef Sarabi het volgende:
Maar goed ik voelde me al een tijdje niet meer welkom hier dus ik blijf wel weer even weg
Dat snap ik wel, ik gok dat het ook niet helemaal jouw genre isquote:Op zondag 27 november 2022 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
haha, dat was bij mij niet blijven hangen.
Het gaat echt niet om het raden.quote:Op zondag 27 november 2022 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou ja, Sarabi doet wel echt veel posts met een raadspelletje er in. En als ze te weinig raders heeft, doet ze dit. Al jaren.
[..]
Iedereen geeft zo veel informatie als zij/hij wil.
En dat is verder prima. Maar het blijft wel een forum dus mensen vinden soms iets van elkaar.
Niet echt nee. Ik zoek wel eens wat namen op die ik hier lees maar doe dan het geluid heeeeel zacht.quote:Op zondag 27 november 2022 21:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik gok dat het ook niet helemaal jouw genre is
Ja, echt bewondering voor hoor!quote:Op zondag 27 november 2022 21:31 schreef Blues het volgende:
Nightwish ja, zo super dat Floor zich goed genoeg voelt!
Dat had ik weer wel meegekregen. En ik vond haar een paar jaar geleden geweldig in “de beste zangers”quote:Op zondag 27 november 2022 21:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, echt bewondering voor hoor!
(Voordat dit raadselachtig is: ze bleek een goede maand geleden borstkanker te hebben en is net geopereerd)
Ik had ook bij dit concert moeten/kunnen zijn, alleen vond ik het na 3 of 4 verplaatsingen wel mooi en heb ik onze kaarten ingeleverd.quote:Op zondag 27 november 2022 21:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, echt bewondering voor hoor!
(Voordat dit raadselachtig is: ze bleek een goede maand geleden borstkanker te hebben en is net geopereerd)
Ik ben na 2 nummers vaak wel uitgekeken op een voorprogramma als ik de muziek niet ken. Kan best zijn dat ik ze dan later wel tof ga vinden. Maar op het moment zelf vind ik het echt te langquote:Op zondag 27 november 2022 20:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind lang voorprogramma wel leuk eigenlijk, kun je nog wat nieuwe bandjes ontdekken en alvast in de stemming komen.
Ik was laatst bij een concert van 2 bands die samen toerden met 2 bands in het voorprogramma, 4 concerten achter elkaar dus.
Maar ja dan verbleekt ook ieder voorprogramma....quote:Op zondag 27 november 2022 21:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nightwish, dat had ik ergens al eens gezegd en wilde me niet herhalen
Nee, daar niet..zou nog wel een keer willen.quote:Op zondag 27 november 2022 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is hier iemand wel eens op Zakynthos geweest? Is dat een fijn eiland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door fietsie op 27-11-2022 22:31:32 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Heeeeeel lang geleden toen mijn reis naar Roemenië niet doorging door Tsjernobyl was dat de uitwijk vakantie. Ik vond het erg mooi. Vriendinnen zijn er afgelopen zomer geweest en waren ook enthousiastquote:Op zondag 27 november 2022 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is hier iemand wel eens op Zakynthos geweest? Is dat een fijn eiland?
Zie de spoilert.quote:
Tele6!!quote:
Inderdaadquote:Op zondag 27 november 2022 22:38 schreef fietsie het volgende:
Weten we wel gelijk waar haar mind rondhangt, met al die dates
quote:Op zondag 27 november 2022 22:26 schreef fietsie het volgende:
Ik naaide. Uren.Wat ben jij een handige en creatieve manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst de surprise en nu de naaimachien.
Alleen…de warmte van de radiotoren stijgt nu alsnog achter de gordijnen richting glas? Of maak j een bredere vensterbank ook nog?
Vooralsnog douze points.💐
De gordijnen hangen klem tegen de vensterbank,, alleen daar staan nu zulke grote planten op dat ze nog wat "naar buiten wijken". Volgend weekend wordt dat heringericht dan hangen de gordijnen op de vensterbankrand.quote:Op zondag 27 november 2022 22:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat ben jij een handige en creatieve man![]()
Eerst de surprise en nu de naaimachien.
Alleen…de warmte van de radiotoren stijgt nu alsnog achter de gordijnen richting glas? Of maak j een bredere vensterbank ook nog?
Vooralsnog douze points.💐
Quarante pointsquote:Op zondag 27 november 2022 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
De gordijnen hangen klem tegen de vensterbank,, alleen daar staan nu zulke grote planten op dat ze nog wat "naar buiten wijken". Volgend weekend wordt dat heringericht dan hangen de gordijnen op de vensterbankrand.
Jongerquote:Op zondag 27 november 2022 23:02 schreef fietsie het volgende:
Ben jij zoveel ouder dan ik?(Ik kreeg Pfizer in oktober)
quote:
Welkom bij de ouwechiesquote:Op zondag 27 november 2022 22:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik deed een covidbooster om gezeik met naar Duitsland gaan te voorkomen. Tussen de vorige en deze ben ik oud geworden![]()
Ik kreeg altijd Pfizer en nu mocht ik die niet meer. Zelfs terwijl de bevestigingsmail me anders beloofde, werd ik onverbiddelijk doorgestuurd naar Moderna voor ouwelui
quote:
Niet in NL. Andere landen mogelijk wel. Het viel me op dat er in D. ook nog veel kapjes te zien waren.quote:Op zondag 27 november 2022 23:21 schreef Blues het volgende:
Ik heb m'n vacc app ook bijgewerkt maar vlgs mij checken ze dat nergens meer toch?
Als er mensen met een mondkapje op het ziekenhuis binnen komen zijn het ook meestal Duitsers.quote:Op zondag 27 november 2022 23:25 schreef fietsie het volgende:
Niet in NL. Andere landen mogelijk wel. Het viel me op dat er in D. ook nog veel kapjes te zien waren.
Terwijl het zeer waarschijnlijk juist besmet rondspetterende Duitsers waren waar ik ziek door werdquote:Op zondag 27 november 2022 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als er mensen met een mondkapje op het ziekenhuis binnen komen zijn het ook meestal Duitsers.
Slayer had in 2009 wel een goed voorprogramma ; Amon Amarthquote:Op maandag 28 november 2022 05:58 schreef minilot het volgende:
Goeeeeeedemorgen! Ambachtelijk dagje gisteren zo @:Fietsie - gaaf hoor!![]()
En voorprogramma's: meh! Ik heb nog nooit een goeie gezien
Gelukkig!quote:Op maandag 28 november 2022 06:04 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Slayer had in 2009 wel een goed voorprogramma ; Amon Amarth
Wordt je dan weer niet schraal van, zou @Tele6 zeggenquote:Op maandag 28 november 2022 07:11 schreef Lonaa het volgende:
Verkouden. Ik heb mijn voordeur gordijn dit weekend op maat gespeld met veiligheidsspelden. #matigehuisvrouw
Dat is waar, maar is niet het enige wat ik dit weekend gedaan heb natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2022 07:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wordt je dan weer niet schraal van, zou @:Tele6 zeggen
Het ziet er inderdaad uit als van die regen waarvan je denkt dat het wel meevalt en vervolgens zeikes nat van wordt.quote:Op maandag 28 november 2022 07:18 schreef fietsie het volgende:
Hier kwamen we tot de conclusie dat het droog genoeg was om te fietsen zonder regenpak. Krijg net een appje dat die conclusie niet correct was.
Datquote:Op maandag 28 november 2022 07:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad uit als van die regen waarvan je denkt dat het wel meevalt en vervolgens zeikes nat van wordt.
Die puber reageerde met "willikniet isnietnodig fietstkutdusdoeikniet"quote:Op maandag 28 november 2022 07:29 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word te oud voor avondlijke uitstapjes en om 6 uur weer op![]()
Ik was wel zo slim om gisteravond al mijn regenbroek klaar te leggen en die vanochtend hersendood aan te doen
Ik nam altijd gewoon een plastic tasje droge kleren mee in plaats van een regenpakquote:Op maandag 28 november 2022 07:32 schreef Clubsoda het volgende:
Dat is het sentiment van iedere puber ten opzichte van regenbroeken. Bij mij kwam wijsheid met de jaren en heb ik nu een volledige verpakking met broek en schoenen- en tashoezen. Nog steeds volslagen voor lul naar natuurlijk, maar mijn hekel aan nat op je werk overwint.
#teamdochtervanFietsquote:Op maandag 28 november 2022 07:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die puber reageerde met "willikniet isnietnodig fietstkutdusdoeikniet"
Nog een specifieke aanpak en/of onmisbare tips (afgezien van de Hemelse Schuurspons van Lein, waardoor ik nu "WIBRA!!!!" voor vandaag in mijn Google Agenda heb staanquote:Op maandag 28 november 2022 08:22 schreef Myraela het volgende:
Gisteren heeft een vriendin geholpen met de keuken van binnen en buiten schoonmaken.Zo fijn.
We waren uren bezig.
Ik had nog niet de sponsjes van Lein, die staan nog wel op mijn lijstje. Wel kwam die vriendin met Pink Stuff, blijkbaar ook van de Wibra. Dus die moet ik nog halen. En ze had een soort mini afwasborsteltjes, om goed in alle randjes te kunnen. Er zit ineens geen vies randje onder m'n glazen plaat meer.quote:Op maandag 28 november 2022 09:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Nog een specifieke aanpak en/of onmisbare tips (afgezien van de Hemelse Schuurspons van Lein, waardoor ik nu "WIBRA!!!!" voor vandaag in mijn Google Agenda heb staan)?
Mijn moeder en haar vriend dreigen eind december te komen eten en ik wil eigenlijk ook een keer de keuken 'van binnen en van buiten' maar het lijkt een soort onbedwingbare berg
Wanneer ga je over?quote:Op maandag 28 november 2022 09:28 schreef Morgane89 het volgende:
Goed bezig Myraela! Bezichtigingen/verhuizingen zijn een ideale stok achter de deur om uit te pluizen en te organiseren. Ik werd er ook heel blij van.
Waar ik minder blij van word: Ik kan niet meer verder met inpakken. Alles in de schuur/op zolder wat in dozen past is al ingepakt, maar de rest gebruiken we nu nog zo vaak dat het nog niet handig is. Maar ik heb het enorm op m'n heupen en wil verderrrr
27 januari, dus nog even geduldquote:Op maandag 28 november 2022 09:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer ga je over?
Inpakken is ook echt heerlijk.Ik snap je gevoel wel.
Ik ook hoor; ze heeft ook wel een lange trainingsbroek in haar gymtas (die is mee) maar ze is ook ernstig eigenwijsquote:Op maandag 28 november 2022 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik nam altijd gewoon een plastic tasje droge kleren mee in plaats van een regenpak#altijdpuber
Oh, die dagen vliegen voorbij joh!quote:Op maandag 28 november 2022 09:36 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
27 januari, dus nog even geduld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |