Geen betere leidingzoeker dan een boorhamerquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:16 schreef fietsie het volgende:
Ik moet vier gaten boren in het betonnen plafond. Heb geen leidingzoeker.
Ga er op vertrouwen (...) dat leidingen in de dekvloer zijn gelegd, niet in de betonnen constructieplaat...
Wel weer een heel nieuw creatief begin als ik het zo leesquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb de live stream aanstaan van Wie is de Mol in Deventer.
Het land is (weer) Zuid Afrika, en er doet een Rob mee (geen idee of het een oud kandidaat is, want die doen hier ook aan mee of een nieuwe), maar de mensen zijn zo enthousiast. 1 persoon roept "Stil we moeten luisteren" en een heel plein vol mensen is muisstil
Hij vond vooral kiezelsquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen betere leidingzoeker dan een boorhamer
Ik gebruik deze als handleiding: https://dekeukenvanmartin(...)-krokant-zwoerd.htmlquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:00 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Buikspek altijd goed. Hoe maak je zoiets? Heb wat recepten gezien online
+1 hier ook.. nouja, maar 1 kat, maar geen verzekering..quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:52 schreef sigme het volgende:
@:vlindertje89 ik heb twee katten + twee honden en geen verzekering.
Ik kan het risico wel zelf dragen en dan draag ik het ook gewoon liever zelf. Dan ben ik eigen baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu, na een warme douche, toch iets gehavender dan ik aanvankelijk dacht: allemaal schaafwondjes en beurse plekken![]()
![]()
Went hopelijk, als ik dit vaker ga doen.
Nu hier eens bijlezen
Let me see you stripped down to the bone
Dat zegt volgens mij helemaal niets. De katten die wij hebben gehad zijn eigenlijk allemaal zonder gebreken oud geworden en waren veel buiten. Tussen castreren en inslapen zaten meestal maar weinig bezoekers aan de dierenarts en toch heel wat jaren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ze zijn nu 4.5 en binnenkatten, dus geen risico's op vechtpartijen met andere katten of stiekem van de lelies snoepen uit iemands tuin oid.
Maar stopt het dan ook na 6 jaar of is dat dan wel doorlopend?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Kaatje1 ik werd nieuwsgierig naar voorwaarden en premies en ging googlen. Eerst hit was AEGON: je kunt je kat daar niet verzekeren als hij 6 jaar of ouder is.
Hallo verdienmodel!
Ik heb niet verder gezocht maar ga ervan uit dat het doorlopend is. Zou wel heel erg zijn, als ze alles boven de zes jaar eruit zouden gooien. Zo’n verzekering gaat juist dan (enigszins) renderen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar stopt het dan ook na 6 jaar of is dat dan wel doorlopend?
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:48 schreef minilot het volgende:
*rekt krakend en piepend uit*
Ik met mijn grote mond.Ik zat een tijdje geleden op een familieverjaardag voor me uit te peinzen dat al die krachttraining die ik doe toch knap zinloos is omdat ik het in het dagelijks leven nooit nodig heb - veert mijn zwager, die bijbeunt als licht/geluidvoorziener bij feestjes en evenementen, op omdat zijn vaste sjouwer in het buitenland op stage zit: of ik geen zin had om met z'n apparatuur te slepen. Vandaag dus voor het eerst bij wijze van keertje uitproberen gedaan. Niks spannends verder, het was een Sinterklaasdisco + badmintontoernooitje voor kinderen in een lokale sporthal - maar toch!
Vanmorgen me qua roadie-vibe voor de gelegenheid gehuld in gescheurde broek, bandtshirt met opgerolde mouwen en een lijf vol zwarte koffie en hop, vanaf 06:30 aan de bak. Ik blijk hele grote dure lampen aan tribunes binden en stroomkabels vasttapen op de grond enzo verrassend leuk te vinden
En er helemaal een mooie blauwe Pietenmuts aan overgehoudenMooi man. Ik ergerde wel eens aan van die sportschoolfiguren die patsen met hoeveel kilo ze kunnen tillen en zo, maar na een avondje straatleggen overal last van hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu, na een warme douche, toch iets gehavende dan ik aanvankelijk dacht, qua schaafwondjes en beurse plekken![]()
Went vast, als ik dit vaker ga doen.
Nu hier eens bijlezen
Dusvoor nuttig spiergebruik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Zeker!quote:
Bedankt 👍🏼quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik gebruik deze als handleiding: https://dekeukenvanmartin(...)-krokant-zwoerd.html
Have fun!quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mezelf maar eens van de bank en in uitgaanskleding hijsen om in mijn eentje een uur heen en weer naar het theater te gaan. Eenmaal onderweg is dat prima, maar de opstart is altijd lastig.
Daarmee startte je toch je topic. Ooit. “Autarkisch leven” oid.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:31 schreef sigme het volgende:
Zo, wij aten dan toch lasagne van eigengemaakte tomatensaus met eigengemaakte lasagnebladen geflankeerd door eigengemaakte pesto (met eigen walnoten) en met als toetje eigengemaakt stoofperen van eigen peer.
En de privé-barista topte het af met een ristretto.
Heb nog snel even witte bonen in de week gezet, gaan we morgen voor een ontbijt van witte bonen in (eigen) tomatensaus met (eigen) ham.
Afgezien van heel veel onmisbare dingen lijk ik wel bijna zelfvoorzienend.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mezelf maar eens van de bank en in uitgaanskleding hijsen om in mijn eentje een uur heen en weer naar het theater te gaan. Eenmaal onderweg is dat prima, maar de opstart is altijd lastig.
Zeker, daar heb ik ooit een topic over gemaaktquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daarmee startte je toch je topic. Ooit. “Autarkisch leven” oid.
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Kan soms juist ook een goede spiegel zijn, maar wilde even aangeven dat het nu dus wel meevaltquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:07 schreef AnneX het volgende:
Verzekeren is toch vooral voor wat je niet zelf kunt dragen zoals auto-, zorg verzekering… tandarts.
Wij hebben bijv. ook geen glasverzekering zonder schuifpui.
Of een uitvaartverzekering. Sch.ouwechies hadden die ongeveer 4 x betaald aan premieEn nog moest er bijbetaald worden.
En excuus @:vlindertje89 Blues heeft gelijk. Jóuw leven en jouw werk. 💐
Dat zegt wel degelijk wat over het risico voor mijn katten. Het zegt niet per se iets over hoe vaak buitenkatten ziek zullen worden, maar wel degelijk iets over hoe groot het risico is dat een kat loopt. Als je katten niet met vreemde katten kunnen vechten, niks kunnen eten wat niet in je eigen huis is (en ik heb nooit giftige dingen voor katten ergens liggen of staan waar ze bij kunnen) en niet kunnen worden aangereden, dan is het risico dat er iets gebeurt waar grote kosten voor gemaakt moeten worden wel een stuk lager dan wanneer ze buiten zouden komen en er dus wel een mogelijkheid is tot gevechten, giftige dingen eten, aangereden worden etcetera.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zegt volgens mij helemaal niets. De katten die wij hebben gehad zijn eigenlijk allemaal zonder gebreken oud geworden en waren veel buiten. Tussen castreren en inslapen zaten meestal maar weinig bezoekers aan de dierenarts en toch heel wat jaren.
Ik heb geen idee wat de meest voorkomende klachten zijn voor katten, maar thuis krijgen ze ook genoeg voor elkaar.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ze zijn nu 4.5 en binnenkatten, dus geen risico's op vechtpartijen met andere katten of stiekem van de lelies snoepen uit iemands tuin oid.
Doe je wel voorzichtig?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:23 schreef fietsie het volgende:
Ik had dus bedacht voor een surprise even een stuk haardhout door te zagen met de hand.
Het uit te hollen, en dan te vullen en weer in elkaar te zetten.
Van de kopse kant door nog licht vochtig hout zagen is euhm... een uitdaging, toch wel....
Nah, ik heb besloten dat het 's nachts niet hoeft. Dan komt ze de bank niet af. Het hek is om de bank af te schermen als ik er niet ben, zodat ze er niet op kan, zodat ze er niet af kan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:31 schreef fietsie het volgende:
Hopelijk kiest Doortje dan voor een rustige nacht achter t hekje @:Lonaa , ipv avonturen met Kat #1 en #2....
Ik laat tegenwoordig eigenlijk alles op het werk bezorgen. Daar is de DHL bezorger er eigenlijk altijd tussen 12:45 en 13:00quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:45 schreef fietsie het volgende:
DHL: zondag tussen 9"00 en 1800 bezorgen we een pakketje...
Ja joh... "volgende week tussen maandag en vrijdag hopen we..." is ook een optie, maak het even nog vager..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |