Man man manquote:
Simons en de Jong er in. En afstappen van dat schandalige 5-3-2. Gewoon 4-3-3 spelen, zeker tegen zo'n flutploeg als Qatar.quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar wat moet er nu gebeuren? Depay loopt erbij alsof hij nog 3 maanden moet revalideren en Bergwijn lijkt nergens zin in te hebben. Dat maakt je voorhoede totaal vleugellam.
Middenveld is ook met middelmaat gevuld, zou tegen Qatar dan toch maar met Berghuis en Gakpo spelen zodat er nog wat scorend vermogen op het veld staat.
LUUKEDquote:Op zaterdag 26 november 2022 08:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar wat moet er nu gebeuren? Depay loopt erbij alsof hij nog 3 maanden moet revalideren en Bergwijn lijkt nergens zin in te hebben. Dat maakt je voorhoede totaal vleugellam.
Middenveld is ook met middelmaat gevuld, zou tegen Qatar dan toch maar met Berghuis en Gakpo spelen zodat er nog wat scorend vermogen op het veld staat.
Zoals zo vaak in het voetbal ligt het nooit aan 1 poppetje, dan was het ook heel makkelijk geweest, niet dat hij goed was hoor maar het is gewoon wat te simpel, de enige goeie was Ake, dus alleen hem maar laten staan dan?quote:
Ik denk niet ze het opzettelijk doen en Van Basten heeft in die zin gelijk dat Virgil de leider is en zich dan ook zo moet gedragen, plichtmatige tikkies breed op Ake en Timber werken dan niet in zijn voordeel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:12 schreef Beathoven het volgende:
Had de Bast gelijk over Van Dijk?
Volgens mij zette koeman destijds, Van Dijk nog eens zeer tijdelijk in de spits waar toen nog een doelpunt uitkwam. Je kunt wel meer met een Van Dijk doen dan er nu mee wordt gedaan.
Ik hoop voor het team dat het slaapverwekkende baggerspel slechts een houding in de best makkelijke groep is zodat tegenstanders in latere rondes oranje gaan onderschatten.
Uiteraard was het hele team debet aan deze pot, maar ik snap werkelijk niet wat er met Bergwijn aan de hand is. Raakt al maanden geen knikker, komt loom en ongeïnteresseerd over (ook bij de persco).quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals zo vaak in het voetbal ligt het nooit aan 1 poppetje, dan was het ook heel makkelijk geweest, niet dat hij goed was hoor maar het is gewoon wat te simpel, de enige goeie was Ake, dus alleen hem maar laten staan dan?
quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uiteraard was het hele team debet aan deze pot, maar ik snap werkelijk niet wat er met Bergwijn aan de hand is. Raakt al maanden geen knikker, komt loom en ongeïnteresseerd over (ook bij de persco).
Er zit sowieso amper drive in het team. Alleen bij een Dumfries zie ik af en toe die vechtlust om er voor te gaan. Als ze zo blijven spelen zie ik ze de kwartfinale niet bereiken eigenlijk..
Van Basten zei gisteren zowaar een paar zinnige dingen, ja.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:12 schreef Beathoven het volgende:
Volgens mij zette koeman destijds, Van Dijk nog eens zeer tijdelijk in de spits waar toen nog een doelpunt uitkwam. Je kunt wel meer met een Van Dijk doen dan er nu mee wordt gedaan.
Ik hoop voor het team dat het slaapverwekkende baggerspel slechts een houding in de best makkelijke groep is zodat tegenstanders in latere rondes oranje gaan onderschatten.
Toen die het zei, ik heb Virgil inderdaad niet echt horen schreeuwen/aanwijzingen geven/iets proberen te forceren. Dat zijn wel dingen die een aanvoerder moet doen, Tadic had bij dit getoonde spel de hele selectie stijf gescholden op het veld. Terwijl er natuurlijk genoeg gedaan had kunnen worden, zelf het tempo omhoog schroeven, agressiever erin gaan, die Ecuadorianen waren zo traag dat als je wat meer op snelheid was gaan spelen je ze volgensmij helemaal dol getikt had.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:12 schreef Beathoven het volgende:
Ander probleem is dat er geen enkele dribbelaar in het team zit, op F De Jong na dan, daar wordt extra op gelet, dus een linie overslaan kan alleen met een goeie pass.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Had wel het idee dat we werden meegetrokken in het lage tempo van Ecuador, wat meestal niet bevorderlijk is voor Nederlands voetbal.
Het probleem is niet de spits. Of daar nou Depay, Weghorst, de Jong of van Dijk staat. De bal komt er simpelweg niet. De Jong zou dan nog terugzakken om hem op te halen en iets op te zetten, maar in dit systeem loopt hij dan alleen maar Klaassen in de weg of andersom.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:12 schreef Beathoven het volgende:
Daarom heb je in dit soort wedstrijden Simons nodig. Dat is letterlijk (naast Dumfries op pure kracht) de enige speler in de selectie die wel iets kan forceren tegen 2 tegenstanders. Ik snap niet waarom van Gaal hem niet durft te brengen voor een opgerookte Klaassen of desnoods in plaats van fucking Weghorst.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ander probleem is dat er geen enkele dribbelaar in het team zit, op F De Jong na dan, daar wordt extra op gelet, dus een linie overslaan kan alleen met een goeie pass.
Gakpo vind ik echt een goeie speler maar die kan het ook alleen maar als hij in de 1 tegen 1 komt, als het er meer dan 1 is lukt het hem ook niet, zelfde geldt voor Bergwijn en Depay.
Simons is wel zo'n type alleen weet ik niet of hij dat op dit niveau kan, ik had hem wel tegen Qatar verwacht maar nu het die wedstrijd het er wel om gaat en er nog geen enkel ritme in het team zit neem ik aan dat Van Gaal de meesten laat staan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daarom heb je in dit soort wedstrijden Simons nodig. Dat is letterlijk (naast Dumfries op pure kracht) de enige speler in de selectie die wel iets kan forceren tegen 2 tegenstanders. Ik snap niet waarom van Gaal hem niet durft te brengen voor een opgerookte Klaassen of desnoods in plaats van fucking Weghorst.
Echt. Weghorst brengen in een wedstrijd waarin je nog geen kans hebt weten te creëren. Waar ben je dan met je hoofd als trainer? Ik heb behoorlijk wat vertrouwen in van Gaal, maar een speler die letterlijk niets kan met een bal behalve scoren ga je toch niet brengen als het probleem hem zit in het feit dat je 0,0 creativiteit hebt en 0,0 kansen creëert? De Jong (ook niet mijn keuze op dat moment) kan dan nog iets in de opbouw als hij zich laat inzakken, maar Weghorst. Manmanman, dan wil je ook gewoon niet winnen.
Dat laatste vind ik ook wel echt psychologie van de koude grond. In 2012 was er de eerste twee wedstrijden volop gezeik, ook op het veld maakten spelers ruzie. Hielp verder ook niets want we vlogen er gewoon uit.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Toen die het zei, ik heb Virgil inderdaad niet echt horen schreeuwen/aanwijzingen geven/iets proberen te forceren. Dat zijn wel dingen die een aanvoerder moet doen, Tadic had bij dit getoonde spel de hele selectie stijf gescholden op het veld. Terwijl er natuurlijk genoeg gedaan had kunnen worden, zelf het tempo omhoog schroeven, agressiever erin gaan, die Ecuadorianen waren zo traag dat als je wat meer op snelheid was gaan spelen je ze volgensmij helemaal dol getikt had.
Plus wat ik hoorde was dat voor de coaches moeilijk was om te coachen omdat de afstand naar het veld wat groot was, daardoor was Davids op een begeven moment ook langs de kant aan het sprinten om iets te schreeuwen naar Virgil (wat natuurlijk niet mag in principe), dan moet de aanvoerder (of iemand anders) dat wel oppakken.
Maar wat Marco (of Pierre) ook zei, het is natuurlijk opvallend dat er na de wedstrijd nauwelijks irritatie leek te zijn tussen de Nederlandse spelers, terwijl dat wel zou moeten na zo'n kutwedstrijd.
Maar toen was er ook ruzie buiten het veld en al voor het EK en ging het meer over personele zaken en persoonlijke afkeer, ik bedoel elkaar aanspreken op het waanzinnig slechte spel of misschien iemand vragen waar die in godsnaam mee bezig is als er weer een pass mislukt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook wel echt psychologie van de koude grond. In 2012 was er de eerste twee wedstrijden volop gezeik, ook op het veld maakten spelers ruzie. Hielp verder ook niets want we vlogen er gewoon uit.
Gapko op 10 was de eerste wedstrijd nou ook geen succes. Dat ging ook pas lopen toen die in de aanval stond.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Louis
Noppert
Frimpong - Timber - Van Dijk - De Vrij - Malacia
Berghuis - De Jong
Gakpo
Depay - Simons
Doe er je voordeel mee xx.
Van Gaal had wel een beetje gelijk toen hij zei dat ze niet gewend zijn om tegen dit soort ploegen te spelen, in Europa gaat het echt om het positionele voetbal, die Afrikanen en Zuid Amerikanen vechten voor iedere meter met uitzondering dan van Brazilië en Argentinië die ook wat meer "continentaal" spelen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook wel echt psychologie van de koude grond. In 2012 was er de eerste twee wedstrijden volop gezeik, ook op het veld maakten spelers ruzie. Hielp verder ook niets want we vlogen er gewoon uit.
De Vrij had het absoluut beter gedaan dan Timber ja, Timber is eigenlijk gewoon een hele rare keus gezien zijn vorm.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom een Malacia en een De Vrij niet spelen.
Weghorst is echt de allerlaatste die je gisteren had moeten brengen, dan nog eerder Luuk maar liever Simons.
De scoreboord journalistiek viert weer hoogtij, op z'n 2 klassegoals na laat hij ook verdomd weinig zien al had ik het idee bij die eerste dat hij zelf ook niet wist of die op doel was.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gapko op 10 was de eerste wedstrijd nou ook geen succes. Dat ging ook pas lopen toen die in de aanval stond.
Sorry maar dat heeft Ecuador gisteren in totaal misschien 20 minuten gedaan, voor de rest had Oranje alle ruimte van de wereld en alle tijd van de wereld. Gebrek aan pressie en enige vorm van agressiviteit maakte het juist zo'n kutwedstrijd voor grote delen van de tijd en dat kwam van beide kanten.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Gaal had wel een beetje gelijk toen hij zei dat ze niet gewend zijn om tegen dit soort ploegen te spelen, in Europa gaat het echt om het positionele voetbal, die Afrikanen en Zuid Amerikanen vechten voor iedere meter met uitzondering dan van Brazilië en Argentinië die ook wat meer "continentaal" spelen.
Het was natuurlijk ook algehele malaise gisteren, werkelijk waar vrijwel niemand onttrok zich eraan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Vrij had het absoluut beter gedaan dan Timber ja, Timber is eigenlijk gewoon een hele rare keus gezien zijn vorm.
Malacia, tja. Blind speelt bijzonder slecht maar Malacia is ook geen speler die iets creëert.
Om nou Janssen/L. De Jong op te stellen gaat mij ook wat ver.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
De scoreboord journalistiek viert weer hoogtij, op z'n 2 klassegoals na laat hij ook verdomd weinig zien al had ik het idee bij die eerste dat hij zelf ook niet wist of die op doel was.
Dat klopt allemaal wel. Maar volgens mij is het grootste probleem toch ook gewoon individuele kwaliteit.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Gaal had wel een beetje gelijk toen hij zei dat ze niet gewend zijn om tegen dit soort ploegen te spelen, in Europa gaat het echt om het positionele voetbal, die Afrikanen en Zuid Amerikanen vechten voor iedere meter met uitzondering dan van Brazilië en Argentinië die ook wat meer "continentaal" spelen.
Als het dan toch 5-3-2 moet zijn dan zou ik dit graag proberen tegen Qatar. Al vind ik Dumfries er naast zetten wel discutabel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Louis
Noppert
Frimpong - Timber - Van Dijk - De Vrij - Malacia
Berghuis - De Jong
Gakpo
Depay - Simons
Doe er je voordeel mee xx.
Nee man, De Vrij kan je toch niet die rechterkant laten bestrijken, die is gewoon minder dan De Ligt daar, heel logisch dat Timber daar stond al was de 1-1 wel een gevolg van zijn fout.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De Vrij had het absoluut beter gedaan dan Timber ja, Timber is eigenlijk gewoon een hele rare keus gezien zijn vorm.
Malacia, tja. Blind speelt bijzonder slecht maar Malacia is ook geen speler die iets creëert.
Ben daar inderdaad ook niet meer zo zeker van. Staat verdedigend wel leuk maar ondertussen krijgen we er gisteren nog steeds 2 tegen en hebben we een xG van 0.07. Dan heeft dat ook weinig nut en kan je beter 'gewoon' 4-3-3 spelen daar voelt een groot deel van de aanvallers en middenvelders (en vleugelverdedigers) zich ook prettiger bij denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als het dan toch 5-3-2 moet zijn dan zou ik dit graag proberen tegen Qatar. Al vind ik Dumfries er naast zetten wel discutabel.
Nations League vond ik met de basiself eigenlijk opvallend goed, Tegen Wales speelde Louis 2 keer met echt een mensonterend slecht c-elftal. (Schouten en dat soort troep) Dus dat zei me niet zoveel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook algehele malaise gisteren, werkelijk waar vrijwel niemand onttrok zich eraan.
Maar goed komt ook niet uit de lucht vallen, Nations League was op die wedstrijd tegen de Belgen na ook vrij matig en we herinneren ons nog wel de oogaids in de kwalificatie (Montenegro, Letland, Noorwegen)
dumfries er lekker in laten. Malacia om blind is om het even.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als het dan toch 5-3-2 moet zijn dan zou ik dit graag proberen tegen Qatar. Al vind ik Dumfries er naast zetten wel discutabel.
Timber heeft wel heel veel duels verloren die De Vrij niet zou verliezen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Timber is voetballend beter dan De Vrij. Dat gaat het verschil niet maken. Dumfries is niet in het spel betrokken omdat rechter centrale verdediger aan de kant staat en Dumfries kennelijk 50 meter verderop staat. Geen idee waarom.
Dumfries moet toch de rechterkant bestrijken? Zoals Blind dat op links zou moeten doen? Maar dat werkt voor geen meter, waardoor je in balbezit zowat met 8 veldspelers speelt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee man, De Vrij kan je toch niet die rechterkant laten bestrijken, die is gewoon minder dan De Ligt daar, heel logisch dat Timber daar stond al was de 1-1 wel een gevolg van zijn fout.
En Blind heb je weinig aan als hij niets kan creeëren maar Malacia kan dat helemaal niet, die moet je gebruiken als er echt een rechtsbuiten bij de tegenstander speelt zoals Frankrijk of Brazilië (als dat gehaald wordt tenminste).
Heeft hij überhaupt 1 keer een bal aangeraakt?quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weghorst was trouwens wel echt een waanzinnig slechte wissel om te maken, je had Luuk erin kunnen brengen (zeker aangezien het toen toch al alle ballen naar voren rammen was) of Lang voor een individueel moment. Met Weghorst bereik je in ieder geval niets.
Dat is echt koffiedik kijken. Je kan niet van te voren zeggen wie welke duel wint of verliest.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Timber heeft wel heel veel duels verloren die De Vrij niet zou verliezen.
Ik zag een touchmap van hem. Drie keer aan de zijlijn rond de middenlijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt 1 keer een bal aangeraakt?
Berghuis was zowat de enige bij Ajax die wel z'n niveau haalde dus dat klopt niet en individuele kwaliteit ligt natuurlijk wel hoger dan bij Ecuador of Senegal, alleen halen ze hun niveau als team niet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel. Maar volgens mij is het grootste probleem toch ook gewoon individuele kwaliteit.
Pel je het speler voor speler af dan is behalve Frenkie helemaal niemand bij zijn club in vorm. Dat is natuurlijk ook wel vrij dramatisch. Zelfs Van Persie in 2010 (waar toen veel kritiek op was) was geweldig als je het vergelijkt met wat voor lachwekkende prestaties Depay en Bergwijn nu op de mat leggen.
Klaassen en Berghuis spelen bij Ajax ook als een krant. Dan wordt het wel ingewikkeld allemaal hoor. Als je alleen een goed centrum achterin hebt dat de tent nog redelijk dicht houdt.
Is zo. Maar jij legt de focus nu op het middenveld maar volgens mij zijn de voorste 5 posities (zelfs Gakpo, die los van zijn goals ook al 2 potjes slecht speelt) op dit moment gewoon echt in afschuwelijke vorm. Bergwijn, Depay, Klaassen, Berghuis, Koopmeiners: Het lijkt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is echt koffiedik kijken. Je kan niet van te voren zeggen wie welke duel wint of verliest.
Echt onzin, De Vrij is de minste voetballer van alle cv's die er meegenomen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima. Eens dat die positie niet echt het verschil maakt. Maar laten we de focus nu dan even op de voorste 6 leggen, want daar had je nog niet op gereageerd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt onzin, De Vrij is de minste voetballer van alle cv's die er meegenomen zijn.
In principe moet Dumfries die hele flank bestrijken en Blind meer het middenveld in maar dat werkt vooralsnog voor geen meter.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dumfries moet toch de rechterkant bestrijken? Zoals Blind dat op links zou moeten doen? Maar dat werkt voor geen meter, waardoor je in balbezit zowat met 8 veldspelers speelt.
Gakpo niet maar die heeft het ook moeilijk op z'n goals na dan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima. Eens dat die positie niet echt het verschil maakt. Maar laten we de focus nu dan even op de voorste 6 leggen, want daar had je nog niet op gereageerd.
Iedereen is toch gewoon totaal uit vorm bij zijn club?
Over Berghuis gaan wij het niet snel eens worden. Ik vind het een leuke speler voor de Eredivisie, meer niet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Berghuis was zowat de enige bij Ajax die wel z'n niveau haalde dus dat klopt niet en individuele kwaliteit ligt natuurlijk wel hoger dan bij Ecuador of Senegal, alleen halen ze hun niveau als team niet.
Van Persie in 2010 was iets heel anders, het team werd om Robben en Sneijder gebouwd, Van Persie was meer bliksemafleider.
Ja natuurlijk ligt het focus op het middenveld want die moet de bal rondspelen, niet de verdedigers. De tragiek van een verdediger zijn is dat je afgemaakt wordt bij 1 fout. Je moet ervoor zorgen dat je verdedigers zo min in duels komen en dat begint voorin. Met druk zetten maar vooral met balbezit. Als het middenveld de bal steeds verliest omdat zij niet in vorm zijn zoals jij zegt dan breng je je verdedigers in de problemen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is zo. Maar jij legt de focus nu op het middenveld maar volgens mij zijn de voorste 5 posities (zelfs Gakpo, die los van zijn goals ook al 2 potjes slecht speelt) op dit moment gewoon echt in afschuwelijke vorm. Bergwijn, Depay, Klaassen, Berghuis, Koopmeiners: Het lijkt helemaal nergens op.
Het probleem zit ook helemaal niet voorin. Gakpo is prima in vorm en als je Depay laat staan dan komt dat vanzelf wel als het om hem heen goed functioneert. Depay is bij uitstek een speler die in een toernooi kan groeien als het elftal functioneert. Maar dat laatste is het probleem. Nog los van het feit dat er voorin, buiten Simons waarvan het de vraag is wat hij kan op dit podium, ook niemand op de bank zit dit in vorm is bij zijn club.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gakpo niet maar die heeft het ook moeilijk op z'n goals na dan.
Jij bent net een politicus, gewoon vasthouden an een standpunt ook al zijn er voldoende argumenten tegen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Over Berghuis gaan wij het niet snel eens worden. Ik vind het een leuke speler voor de Eredivisie, meer niet.
Hij heeft door zijn eigen wanbeleid nog maar 1 keeper met zelfvertrouwen. Dat probeert hij nu zo te houden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zei Louis nou trouwens dat Noppert foutloos was?
Ik mag het misschien niet zeggen maar je mist een type Gravenberch iig in de selectie, die had ik eerder meegenomen dan Taylor want hij is wel een speler die met een dribbel een linie kan overslaan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ligt het focus op het middenveld want die moet de bal rondspelen, niet de verdedigers. De tragiek van een verdediger zijn is dat je afgemaakt wordt bij 1 fout. Je moet ervoor zorgen dat je verdedigers zo min in duels komen en dat begint voorin. Met druk zetten maar vooral met balbezit. Als het middenveld de bal steeds verliest omdat zij niet in vorm zijn zoals jij zegt dan breng je je verdedigers in de problemen.
Klopt. Maar ik twijfel dus ook wel over of er door Louis echt meer uit te halen valt. Misschien is dit het gewoon.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gakpo niet maar die heeft het ook moeilijk op z'n goals na dan.
Dat vond ik eerlijk gezegd ook. Die goal was echt onzinnig om hem aan te rekenen. Wellicht die uittrap dan maar dat schot pakte hij prima.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zei Louis nou trouwens dat Noppert foutloos was?
Barre tijden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik twijfel dus ook wel over of er door Louis echt meer uit te halen valt. Misschien is dit het gewoon.
Als een laconieke speler als Gravenberch (die nog nooit een fatsoenlijke interland heeft gespeeld) de oplossing zou moeten zijn dan zegt dat wel genoeg over het gebrek aan kwaliteit dat we op dit moment hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik mag het misschien niet zeggen maar je mist een type Gravenberch iig in de selectie, die had ik eerder meegenomen dan Taylor want hij is wel een speler die met een dribbel een linie kan overslaan.
Tegen Qatar zou ik met m'n beoogde basiself beginnen, dus zeg maar het team wat je de finale (quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik twijfel dus ook wel over of er door Louis echt meer uit te halen valt. Misschien is dit het gewoon.
Naja gewoon het maximale (misschien kwartfinale) uit dit WK peuren, er zijn genoeg landen die er direct voor zouden tekenen.quote:
Hans, welke wedstrijd heb jij gekekenquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie post #59quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als een laconieke speler als Gravenberch (die nog nooit een fatsoenlijke interland heeft gespeeld) de oplossing zou moeten zijn dan zegt dat wel genoeg over het gebrek aan kwaliteit dat we op dit moment hebben.
Dat zou heel vreemd zijn. In september was het toch nog prima?quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toen De Roon zich klaarmaakte wist ik helemaal zeker dat Louis het puntje wilde veilig stellen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:43 schreef MoreDakka het volgende:
Ik heb de TV uitgezet rond het uur, het werd me wel duidelijk dat men 1-1 prima vond. Niet verliezen was het doel, winnen bestond al niet meer.
Ja. Maar nu is iedereen in een dramatische vorm. Daar kun je weinig aan doen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou heel vreemd zijn. In september was het toch nog prima?
Vorm zegt allemaal heel weinig, dat kan zo weer terug zijn, dus misschien is Qatar wel de juiste wedstrijd om het zelfvertrouwen een boost te geven.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja. Maar nu is iedereen in een dramatische vorm. Daar kun je weinig aan doen.
Als dit het is qua individueel beperkte spelers die grotendeels uit vorm zijn, dan moet je als trainer kiezen voor een systeem (en vooral opstelling) waarbij je niet teert op individuele kwaliteiten. Dan stel je per linie spelers op die op hun eigen positie kunnen spelen en het liefst met zo veel als mogelijk mensen om hun heen die ze kennen uit hun clubtijd. In de hoop dat er dan wat automatismen zijn die je nu zo vreselijk mist.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat had gekund inderdaad. Ik verbaas me ook om dat Louis pas rond 80e minuut Davids naar lijn stuurde om iets te roepen. In hele 80 minuten heeft ie gewoon niet aan de kant gestaan om het tactisch beter neer te zetten.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik mag het misschien niet zeggen maar je mist een type Gravenberch iig in de selectie, die had ik eerder meegenomen dan Taylor want hij is wel een speler die met een dribbel een linie kan overslaan.
Je hebt vorm en vorm, de slechtste aanvallende prestatie van een Europees team sinds 1966 (voor een land dat als aanvallend te boek staat) is gewoon lachwekkend.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorm zegt allemaal heel weinig, dat kan zo weer terug zijn, dus misschien is Qatar wel de juiste wedstrijd om het zelfvertrouwen een boost te geven.
Verder geen excuus maar op Frankrijk en Spanje na lijken alle Europese teams het (nog) niet te hebben.
Hm. Dus jij toch voor een 4-3-3 gaan? Ik zie niet echt in hoe dat ineens veel beter gaat lopen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als dit het is qua individueel beperkte spelers die grotendeels uit vorm zijn, dan moet je als trainer kiezen voor een systeem (en vooral opstelling) waarbij je niet teert op individuele kwaliteiten. Dan stel je per linie spelers op die op hun eigen positie kunnen spelen en het liefst met zo veel als mogelijk mensen om hun heen die ze kennen uit hun clubtijd. In de hoop dat er dan wat automatismen zijn die je nu zo vreselijk mist.
Dan kun je gewoon spelen met de voorhoede van PSV, aangevuld met Depay. Daar word je geen wereldkampioen mee, maar in elk geval sla je dan geen pleefiguur tegen ploegen als Ecuador en Qatar.
Ik zie vooral niet in hoe het met dit materiaal veel slechter kan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hm. Dus jij toch voor een 4-3-3 gaan? Ik zie niet echt in hoe dat ineens veel beter gaat lopen.
Nee, want dat is niet zoals PSV speelt.quote:Gewoon klassiek wat ballen voor de pot gooien en hopen dat Luuk er een in kopt?
We hebben anders meer weggegeven dan zelf gecreëerd, dus zo fantastisch gaat het achterin niet. En je geeft zoveel weg omdat er voorin geen bal aankomt, mede doordat je spelers achterin niet op kunnen bouwen.quote:Je centrum achterin (dat in 2 potjes in ieder geval nog niet veel heeft weggegeven) verzwak je dan ook weer.
Is er, behalve dat z'n pappie in de technische staf zit, nog een argument om Blind op te stellen? Die is bij Ajax toch ook al gruwelijk door de mand gevallen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:05 schreef DeeBee het volgende:
Dumfries staat hele wedstrijd niks te doen en Blind staat de tegenstander om te lachen, je speelt effectief gewoon met 9 spelers in dit systeem zoals iemand hierboven ook al zei.
Ecuador fans maakten er wel een goed feestje van!
Hij heeft een geweldige pass in de benen die we in de afgelopen 2 wedstrijden exact 0x hebben mogen bewonderen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is er, behalve dat z'n pappie in de technische staf zit, nog een argument om Blind op te stellen? Die is bij Ajax toch ook al gruwelijk door de mand gevallen?
Maar toch ligt het probleem niet (alleen) voorin, het gaat om kansen creeren en dat kan pas als het voetbal van achteruit in orde is.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hebt vorm en vorm, de slechtste aanvallende prestatie van een Europees team sinds 1966 (voor een land dat als aanvallend te boek staat) is gewoon lachwekkend.
Als hij aanvallend/opbouwend niets brengt heb je verder niets aan hem, maar zonder hem is een 4-3-3 logischer.quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft een geweldige pass in de benen die we in de afgelopen 2 wedstrijden exact 0x hebben mogen bewonderen.
Nee dus.
Als Daley Blind bepalend is voor je systeem, heb je als nationale ploeg een enorm probleem.quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij aanvallend/opbouwend niets brengt heb je verder niets aan hem, maar zonder hem is een 4-3-3 logischer.
In dit systeem is Malacia ook gewoon ongeschikt. Dat zou wel een extra reden kunnen zijn om naar 433 te wisselen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is er, behalve dat z'n pappie in de technische staf zit, nog een argument om Blind op te stellen? Die is bij Ajax toch ook al gruwelijk door de mand gevallen?
Inderdaad. Daarom wel gek dat er geen alternatief mee is voor die plek. Een Geertruida of Veltman was handig geweest.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:46 schreef SpaceOdyssey het volgende:
De Ligt en de Vrij zijn ongeschikt als RCB in een 5-3-2. Waarom moeten we dat blijven herhalen?
Raar dat dat dan eigenlijk allemaal draait om één speler die constant faalt. Als die keuze nu draait om één speler die voortdurend beslissend is of onmisbaar wordt geacht, Ok, dat kan. Maar om 'n speler die gewoon een zwakke schakel in het geheel is...quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In dit systeem is Malacia ook gewoon ongeschikt. Dat zou wel een extra reden kunnen zijn om naar 433 te wisselen.
Er staan toch amper spelers op het veld die wekelijks in dit systeem spelen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:46 schreef SpaceOdyssey het volgende:
De Ligt en de Vrij zijn ongeschikt als RCB in een 5-3-2. Waarom moeten we dat blijven herhalen?
DeVrij was in 2014 een van de betere.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:46 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Graag weer terug naar 433, kunnen we gewwoon uitproberen tegen Qatar.quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staan toch amper spelers op het veld die wekelijks in dit systeem spelen?
Veltman? Durf je die naam echt nog te noemen in Oranje verband?quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom wel gek dat er geen alternatief mee is voor die plek. Een Geertruida of Veltman was handig geweest.
Al is Timber wel echt gewoon de beste optie.
Die schijnt het heel goed te doen bij Brighton. Ik heb ook een hekel aan hem, maar het is raar dat ie totaal niet meer in beeld isquote:Op zaterdag 26 november 2022 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Veltman? Durf je die naam echt nog te noemen in Oranje verband?
quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gravenberch is een goeie voetballer maar hij speelt nu te weinig om überhaupt aanspraak te maken, dat is gewoon het verschil tussen spelers die er al bij zaten en die zich er nog in moeten voetballen. Taylor vervangt hem goed bij Ajax, misschien technisch wat minder maar heeft niet die droommomentjes die Gravenberch kwetsbaar maken in de omschakeling.
Dat klopt maar denk ik wel een grote reden dat ze zo spelen, de andere grote reden is dat er geen kwaliteits centrumspits is, je hebt 3 linksbuitens van niveau maar dat is het dan wel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Daley Blind bepalend is voor je systeem, heb je als nationale ploeg een enorm probleem.
Bijna 5 december, ze rollen er zo uit.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou?
Edit: Natuurlijk als geintje bedoeld, maar kon me herinneren dat we hier een discussietje over hadden een aantal weken geleden![]()
Van Dijkquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:29 schreef DKUp het volgende:
Wij wensen het Nederlands Elftal heel veel succes tegen Quatar.
Van Dijk pissig op Van Basten, heel mooi![]()
Timber kon het ook toen ie in vorm was. Toen Ajax in vorm was, was het Ned elftal ook in vorm, zelfs in 532. Niemand is in vorm lijkt het wel, tegen Qatar is het ideale moment wat anders te proberen. Andere landen kijken ook naar hoe Ecuador en Senegal ons hele systeem lamlegde. Ik zou graag weer wat meer op de vleugels zien, dan komt er ook meer ruimte voor Frenkie.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat is ook het moeilijke, maar als ik zie hoe ze worstelen momenteel is hij wel een speler die zich eruit kan dribbelen, even los van zijn vorm.
Er lopen nog een aantal beunhazen rond.quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft Marco goed getriggerd, nu moet Virgil die pissigheid gebruiken op het veld.
Is er een interview geweest?quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:29 schreef DKUp het volgende:
Wij wensen het Nederlands Elftal heel veel succes tegen Quatar.
Van Dijk pissig op Van Basten, heel mooi![]()
Klaassen heeft anders wel voor 2 goals gezorgd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Het is heel simpel, spelers als Klaasen en Koopmeinders horen niet op een voetbalveld thuis.
Ah thanks, jammer gemist.quote:
quote:
quote:"Hij is volgens mij nooit positief", doelde Van Dijk op Van Basten als analist. "Wat moet je er dan mee? Ik leid het team op de beste manier mogelijk. Ik sta altijd vooraan"
"Vanuit Hilversum is het makkelijk om een analyse te maken. Ik wil niet zeggen dat ik fantastisch speelde, totaal niet zelfs, maar dat ik faal als aanvoerder... wat moet je daarmee?"
quote:Marco van Basten is het oneens met de repliek van Virgil van Dijk. De oud-wereldspits kreeg van de aanvoerder van Oranje te horen dat hij 'het team op de best mogelijke manier leidt'. "Maar hij neemt geen leiding, hij regelt toch niets in het team? Hij zet de lijnen toch niet uit, hij zet de mensen toch niet neer? Dat is precies wat hij dus niet doet", aldus Van Basten.
De oud-bondscoach was direct na het optreden van Van Dijk tegen Ecuador (1-1) behoorlijk kritisch op diens leiderschapskwaliteiten. Van Basten verwacht dat Van Dijk veel verantwoordelijkheid neemt, maar de verdediger zelf is het daar totaal mee oneens. "Hij is volgens mij nooit positief, dus wat moet je er dan mee?", zei Van Dijk vrijdagavond in een reactie in de mixed zone.
Van Basten gaat in Studio WK 22 vervolgens weer in op de reactie van Van Dijk. "Het is weinig zelfkritisch", zegt de oud-wereldvoetballer van het jaar. "Hij maakt wel geluid, maar hij zegt niets. Dat is wat hij in het veld doet. Dat is mijn mening. Dat je in de kleedkamer of bij het eten wat zegt... Het gaat erom dat hij in het veld de lijnen moet uitzetten en leiding geeft. Dát is belangrijk. Daarvoor heb je een aanvoerdersband. En dat zie ik niet."
Het gaat Van Basten met name om Van Dijks spel in balbezit. In de talkshow wordt een illustratie getoond van de passes die de verdediger van Liverpool gaf tegen Ecuador: vrijwel alleen breedtepassjes naar zijn medeverdedigers, zoals Van Basten in zijn eerste kritische noot al zei. Opvallend is ook dat de lange passes van Van Dijk bijna allemaal mislukten.
"In verdedigend opzicht is het een heel goede, betrouwbare speler. Hij kan geweldig koppen, hij is snel", benadrukt Van Basten. "Ik twijfel niet aan zijn kwaliteiten, maar wel aan zijn leiderschapskwaliteiten. Louis van Gaal is er buiten het veld, maar in het veld gebeurt er nada. Er is er niet één die opstaat en zegt: je moet doorschuiven, je moet meekomen. Als je na de wedstrijd aan Memphis en Van Dijk vraagt hoe het zit, dan zeggen ze: 'Ik weet het niet.'"
Suze ook, de toegevoegde waarde van de Vlaamse dame snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
Die kort pittige huisvrouw van gister mogen ze weglaten. Snap niet waarom ze zonodig een vrouw aan tafel willen.
Elke opmerking die ze had werd de grond ingetrapt. Heeft daar aan tafel tussen mannen die in de europese top hebben gespeeld helemaal geen plek.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Suze ook, de toegevoegde waarde van de Vlaamse dame snap ik ook niet.
NPO hè, schrikbewindje en vriendjespolitiek van hier tot gunter maar de schijn wil ook wat.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
Die kort pittige huisvrouw van gister mogen ze weglaten. Snap niet waarom ze zonodig een vrouw aan tafel willen.
Barbara Barend is ook primaquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk zo Helene Hendriks kan prima mee. Zet dat soort vrouwen aan tafel. Niet zon nietszeggende wc vrouwtje.
Alles beter dan ex-voetbalsters die in hun beste actieve periode nog door 12 jarige jongens zoek zouden zijn gespeeld.quote:
Maar wel weer een stuk slechter dan het Van Gaal-voetbal dat men in de voorbereiding liet zien.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Onpopulaire mening: Het voetbal dat Drank de Boer in de groepsfase van het EK speelde was veel beter dan het huidige Van Gaal-voetbal.
Ze had ook het hoogste woord, vond haar ook irritant. Die donkere dame bedoel ik, die aan tafel zat bij de wedstrijd van Argentinië.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Elke opmerking die ze had werd de grond ingetrapt. Heeft daar aan tafel tussen mannen die in de europese top hebben gespeeld helemaal geen plek.
Kijk zo Helene Hendriks kan prima mee. Zet dat soort vrouwen aan tafel. Niet zon nietszeggende wc vrouwtje.
Toen hielden ze in elk geval de bal in de ploeg. Da's nu een stuk uitdagender.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Onpopulaire mening: Het voetbal dat Drank de Boer in de groepsfase van het EK speelde was veel beter dan het huidige Van Gaal-voetbal.
Welke voorbereiding? Kwalificatie bedoel je?quote:Op zondag 27 november 2022 18:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar wel weer een stuk slechter dan het Van Gaal-voetbal dat men in de voorbereiding liet zien.
En de Nations League.quote:Op zondag 27 november 2022 18:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Welke voorbereiding? Kwalificatie bedoel je?
Tegen Oekraïne werd er toen de eerste 60 minuten echt heel goed gespeeld, dat was geweldig veldspel in vergelijking met de huidige matigheid.quote:Op zondag 27 november 2022 18:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen hielden ze in elk geval de bal in de ploeg. Da's nu een stuk uitdagender.
Ja, qua niveau wel beetje dezelfde tegenstander denk ik als bv. Senegal en Ecuador. Die ploegen zijn in elk geval niet veel beter.quote:Op zondag 27 november 2022 18:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tegen Oekraïne werd er toen de eerste 60 minuten echt heel goed gespeeld, dat was geweldig veldspel in vergelijking met de huidige matigheid.
Je hoeft alleen maar de samenvatting van die wedstrijd te zien om te concluderen dat het toen echt veel beter was. Volop kansen en momenten in de 16. Een Depay die toen nog het halve veld over kon steken met bal maakt ook wel verschil met de huidige situatie natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2022 18:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, qua niveau wel beetje dezelfde tegenstander denk ik als bv. Senegal en Ecuador. Die ploegen zijn in elk geval niet veel beter.
Depay is nu niet fit. Een Depay in vorm is natuurlijk wel een belangrijke speler voor NL. Wijnaldum toen erbij. Een Wijnaldum in redelijke doen is natuurlijk ook een belangrijke pion.quote:Op zondag 27 november 2022 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar de samenvatting van die wedstrijd te zien om te concluderen dat het toen echt veel beter was. Volop kansen en momenten in de 16. Een Depay die toen nog het halve veld over kon steken met bal maakt ook wel verschil met de huidige situatie natuurlijk.
Blind speelde toen linkerverdediger ja. Baal er echt van dat hij nog steeds speelt.quote:Op zondag 27 november 2022 19:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Depay is nu niet fit. Een Depay in vorm is natuurlijk wel een belangrijke speler voor NL. Wijnaldum toen erbij. Een Wijnaldum in redelijke doen is natuurlijk ook een belangrijke pion.
En Blind stond toen geen back volgens mij. Nu moet hij uberhaupt niet meer meedoen, maar als CB met 3 CB's kan 'ie minder verkloten dan op links.
Verder ook geen geweldig toernooi. In een lollerpoule. Eerste potje nog met de nodige moeite gewonnen. Daarna redelijk tegen twee zwakke tegenstanders en dan eraf tegen 'n ploeg die nu op het WK ook gewoon niet aanwezig is.
Ja, die had gewoon niet meer opgesteld moeten worden. Bij Ajax al laten zien dat zijn tijd wel voorbij is.quote:Op zondag 27 november 2022 19:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blind speelde toen linkerverdediger ja. Baal er echt van dat hij nog steeds speelt.
Had Arnaut Groeneveld wel op moeten roepen natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2022 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, die had gewoon niet meer opgesteld moeten worden. Bij Ajax al laten zien dat zijn tijd wel voorbij is.
Dat Depay en Wijnaldum niet fit zijn, kan Van Gaal ook niet veel aan doen. Bergwijn is ook al uit vorm. Je kunt ze natuurlijk niet selecteren, maar je kunt niet elke naam die niet in vorm is vervangen door iemand van Heerenveen.
Ja, dat wel. En ook Flekken i.p.v. Pasveer of zo. Maar voor 95% is de selectie wel zo'n beetje wat iedereen op zou roepen.quote:Op zondag 27 november 2022 19:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Had Arnaut Groeneveld wel op moeten roepen natuurlijk.
Mee eens.quote:Op zondag 27 november 2022 19:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat wel. En ook Flekken i.p.v. Pasveer of zo. Maar voor 95% is de selectie wel zo'n beetje wat iedereen op zou roepen.
Als je kijkt naar wie er zijn afgevallen, dan denk ik ook niet dat ze met die spelers wel de pannen van het dak hadden gespeeld.
Waar heb je het over man, België opgeroldquote:Op zondag 27 november 2022 18:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nations League viel ook wel mee hoor.
Wel moeizaam tegen Polen en Wales, wat ook weer niet de beste teams zijn.quote:Op zondag 27 november 2022 20:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waar heb je het over man, België opgerold
Volgens mij heb je iets tegen van Gaal ofzo, kan niet anders
Klopt, maar nog steeds beter dan op het EK. Daar zie je nu niets van terug.quote:Op zondag 27 november 2022 20:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel moeizaam tegen Polen en Wales, wat ook weer niet de beste teams zijn.
België bewijst nu ook wel erg slecht te zijn, maar dat was inderdaad de beste pot onder Louis.quote:Op zondag 27 november 2022 20:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waar heb je het over man, België opgerold
Volgens mij heb je iets tegen van Gaal ofzo, kan niet anders
Daar heb je gelijk de verklaring waarom het nu nergens op lijkt. Dit team is niet goed tegen tegenstanders die inzakken. Dat was al zo onder Koemanquote:Op zondag 27 november 2022 20:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
België bewijst nu ook wel erg slecht te zijn, maar dat was inderdaad de beste pot onder Louis.
Wales was 2 keer niet om aan te zien natuurlijk.
Ja goed punt. Dat wordt dus kut tegen Qatar.quote:Op zondag 27 november 2022 20:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk de verklaring waarom het nu nergens op lijkt. Dit team is niet goed tegen tegenstanders die inzakken. Dat was al zo onder Koeman
Die kunnen er echt helemaal niks van. Dat zal niet zo'n probleem worden.quote:Op zondag 27 november 2022 20:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja goed punt. Dat wordt dus kut tegen Qatar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |