abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206826103
Depay staat er overigens meer omdat het Depay is.

Kan ne eigenlijk niks van verwachten dus eigenlijk zou je die moeten inwisselen voor De Roon Berghuis/Gakpo beiden opschuiven
pi_206826108
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat laatste vind ik ook wel echt psychologie van de koude grond. In 2012 was er de eerste twee wedstrijden volop gezeik, ook op het veld maakten spelers ruzie. Hielp verder ook niets want we vlogen er gewoon uit.
Maar toen was er ook ruzie buiten het veld en al voor het EK en ging het meer over personele zaken en persoonlijke afkeer, ik bedoel elkaar aanspreken op het waanzinnig slechte spel of misschien iemand vragen waar die in godsnaam mee bezig is als er weer een pass mislukt.
pi_206826115
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Louis

Noppert
Frimpong - Timber - Van Dijk - De Vrij - Malacia
Berghuis - De Jong
Gakpo
Depay - Simons

Doe er je voordeel mee xx.
Gapko op 10 was de eerste wedstrijd nou ook geen succes. Dat ging ook pas lopen toen die in de aanval stond.
  zaterdag 26 november 2022 @ 10:14:19 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206826127
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat laatste vind ik ook wel echt psychologie van de koude grond. In 2012 was er de eerste twee wedstrijden volop gezeik, ook op het veld maakten spelers ruzie. Hielp verder ook niets want we vlogen er gewoon uit.
Van Gaal had wel een beetje gelijk toen hij zei dat ze niet gewend zijn om tegen dit soort ploegen te spelen, in Europa gaat het echt om het positionele voetbal, die Afrikanen en Zuid Amerikanen vechten voor iedere meter met uitzondering dan van Brazilië en Argentinië die ook wat meer "continentaal" spelen.
pi_206826130
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom een Malacia en een De Vrij niet spelen.

Weghorst is echt de allerlaatste die je gisteren had moeten brengen, dan nog eerder Luuk maar liever Simons.
De Vrij had het absoluut beter gedaan dan Timber ja, Timber is eigenlijk gewoon een hele rare keus gezien zijn vorm.

Malacia, tja. Blind speelt bijzonder slecht maar Malacia is ook geen speler die iets creëert.
  zaterdag 26 november 2022 @ 10:16:07 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206826142
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Gapko op 10 was de eerste wedstrijd nou ook geen succes. Dat ging ook pas lopen toen die in de aanval stond.
De scoreboord journalistiek viert weer hoogtij, op z'n 2 klassegoals na laat hij ook verdomd weinig zien al had ik het idee bij die eerste dat hij zelf ook niet wist of die op doel was.
pi_206826145
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Van Gaal had wel een beetje gelijk toen hij zei dat ze niet gewend zijn om tegen dit soort ploegen te spelen, in Europa gaat het echt om het positionele voetbal, die Afrikanen en Zuid Amerikanen vechten voor iedere meter met uitzondering dan van Brazilië en Argentinië die ook wat meer "continentaal" spelen.
Sorry maar dat heeft Ecuador gisteren in totaal misschien 20 minuten gedaan, voor de rest had Oranje alle ruimte van de wereld en alle tijd van de wereld. Gebrek aan pressie en enige vorm van agressiviteit maakte het juist zo'n kutwedstrijd voor grote delen van de tijd en dat kwam van beide kanten.
  zaterdag 26 november 2022 @ 10:16:46 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206826152
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
De Vrij had het absoluut beter gedaan dan Timber ja, Timber is eigenlijk gewoon een hele rare keus gezien zijn vorm.

Malacia, tja. Blind speelt bijzonder slecht maar Malacia is ook geen speler die iets creëert.
Het was natuurlijk ook algehele malaise gisteren, werkelijk waar vrijwel niemand onttrok zich eraan.

Maar goed komt ook niet uit de lucht vallen, Nations League was op die wedstrijd tegen de Belgen na ook vrij matig en we herinneren ons nog wel de oogaids in de kwalificatie (Montenegro, Letland, Noorwegen)
pi_206826160
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
De scoreboord journalistiek viert weer hoogtij, op z'n 2 klassegoals na laat hij ook verdomd weinig zien al had ik het idee bij die eerste dat hij zelf ook niet wist of die op doel was.
Om nou Janssen/L. De Jong op te stellen gaat mij ook wat ver.
pi_206826161
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat klopt allemaal wel. Maar volgens mij is het grootste probleem toch ook gewoon individuele kwaliteit.

Pel je het speler voor speler af dan is behalve Frenkie helemaal niemand bij zijn club in vorm. Dat is natuurlijk ook wel vrij dramatisch. Zelfs Van Persie in 2010 (waar toen veel kritiek op was) was geweldig als je het vergelijkt met wat voor lachwekkende prestaties Depay en Bergwijn nu op de mat leggen.

Klaassen en Berghuis spelen bij Ajax ook als een krant. Dan wordt het wel ingewikkeld allemaal hoor. Als je alleen een goed centrum achterin hebt dat de tent nog redelijk dicht houdt.
pi_206826162
Het probleem ligt op het middenveld, die wordt niet in het spel betrokken. Koopmeiners was onzichtbaar en Klaassen stond diep in de spits. Frenkie moest alles doen, bal achterin ophalen en dan 50 meter naar voren rennen langs allerlei tegenstanders en dan nog een goede bal geven.

Bezetting daar is dramatisch. Lachwekkend voor spelers op zulk hoog niveau.
pi_206826169
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Louis

Noppert
Frimpong - Timber - Van Dijk - De Vrij - Malacia
Berghuis - De Jong
Gakpo
Depay - Simons

Doe er je voordeel mee xx.
Als het dan toch 5-3-2 moet zijn dan zou ik dit graag proberen tegen Qatar. Al vind ik Dumfries er naast zetten wel discutabel.
pi_206826172
Weghorst was trouwens wel echt een waanzinnig slechte wissel om te maken, je had Luuk erin kunnen brengen (zeker aangezien het toen toch al alle ballen naar voren rammen was) of Lang voor een individueel moment. Met Weghorst bereik je in ieder geval niets.
  zaterdag 26 november 2022 @ 10:20:11 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206826189
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Nee man, De Vrij kan je toch niet die rechterkant laten bestrijken, die is gewoon minder dan De Ligt daar, heel logisch dat Timber daar stond al was de 1-1 wel een gevolg van zijn fout.

En Blind heb je weinig aan als hij niets kan creeëren maar Malacia kan dat helemaal niet, die moet je gebruiken als er echt een rechtsbuiten bij de tegenstander speelt zoals Frankrijk of Brazilië (als dat gehaald wordt tenminste).
pi_206826202
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als het dan toch 5-3-2 moet zijn dan zou ik dit graag proberen tegen Qatar. Al vind ik Dumfries er naast zetten wel discutabel.
Ben daar inderdaad ook niet meer zo zeker van. Staat verdedigend wel leuk maar ondertussen krijgen we er gisteren nog steeds 2 tegen en hebben we een xG van 0.07. Dan heeft dat ook weinig nut en kan je beter 'gewoon' 4-3-3 spelen daar voelt een groot deel van de aanvallers en middenvelders (en vleugelverdedigers) zich ook prettiger bij denk ik.

Gewoon weer terug naar het totaalvoetbal.
pi_206826209
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het was natuurlijk ook algehele malaise gisteren, werkelijk waar vrijwel niemand onttrok zich eraan.

Maar goed komt ook niet uit de lucht vallen, Nations League was op die wedstrijd tegen de Belgen na ook vrij matig en we herinneren ons nog wel de oogaids in de kwalificatie (Montenegro, Letland, Noorwegen)
Nations League vond ik met de basiself eigenlijk opvallend goed, Tegen Wales speelde Louis 2 keer met echt een mensonterend slecht c-elftal. (Schouten en dat soort troep) Dus dat zei me niet zoveel.

Maar tegen Polen en België (WK-deelnemers) was het echt prima. Misschien hebben we de Belgen toen ook al overschat.

Kwalificatie was niet zo best maar ook echt wel een paar frisse potjes, zoals die 6-1 tegen Turkije.
pi_206826212
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
dumfries er lekker in laten. Malacia om blind is om het even.

Timber kan eruit voor de vrij dan want Ake eruit halen zou ik niet doen. Gakpo naast depay en simons op 10. Frenkie en berghuis middenveld.
pi_206826221
Timber is voetballend beter dan De Vrij. Dat gaat het verschil niet maken. Dumfries is niet in het spel betrokken omdat rechter centrale verdediger aan de kant staat en Dumfries kennelijk 50 meter verderop staat. Geen idee waarom.
pi_206826232
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Timber is voetballend beter dan De Vrij. Dat gaat het verschil niet maken. Dumfries is niet in het spel betrokken omdat rechter centrale verdediger aan de kant staat en Dumfries kennelijk 50 meter verderop staat. Geen idee waarom.
Timber heeft wel heel veel duels verloren die De Vrij niet zou verliezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2022 10:25:06 ]
pi_206826241
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nee man, De Vrij kan je toch niet die rechterkant laten bestrijken, die is gewoon minder dan De Ligt daar, heel logisch dat Timber daar stond al was de 1-1 wel een gevolg van zijn fout.

En Blind heb je weinig aan als hij niets kan creeëren maar Malacia kan dat helemaal niet, die moet je gebruiken als er echt een rechtsbuiten bij de tegenstander speelt zoals Frankrijk of Brazilië (als dat gehaald wordt tenminste).
Dumfries moet toch de rechterkant bestrijken? Zoals Blind dat op links zou moeten doen? Maar dat werkt voor geen meter, waardoor je in balbezit zowat met 8 veldspelers speelt.
pi_206826242
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weghorst was trouwens wel echt een waanzinnig slechte wissel om te maken, je had Luuk erin kunnen brengen (zeker aangezien het toen toch al alle ballen naar voren rammen was) of Lang voor een individueel moment. Met Weghorst bereik je in ieder geval niets.
Heeft hij überhaupt 1 keer een bal aangeraakt? :D
pi_206826246
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Timber heeft wel heel veel duels verloren die De Vrij niet zou verliezen.
Dat is echt koffiedik kijken. Je kan niet van te voren zeggen wie welke duel wint of verliest.
pi_206826253
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Heeft hij überhaupt 1 keer een bal aangeraakt? :D
Ik zag een touchmap van hem. Drie keer aan de zijlijn rond de middenlijn. :')
  zaterdag 26 november 2022 @ 10:26:49 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206826257
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat klopt allemaal wel. Maar volgens mij is het grootste probleem toch ook gewoon individuele kwaliteit.

Pel je het speler voor speler af dan is behalve Frenkie helemaal niemand bij zijn club in vorm. Dat is natuurlijk ook wel vrij dramatisch. Zelfs Van Persie in 2010 (waar toen veel kritiek op was) was geweldig als je het vergelijkt met wat voor lachwekkende prestaties Depay en Bergwijn nu op de mat leggen.

Klaassen en Berghuis spelen bij Ajax ook als een krant. Dan wordt het wel ingewikkeld allemaal hoor. Als je alleen een goed centrum achterin hebt dat de tent nog redelijk dicht houdt.
Berghuis was zowat de enige bij Ajax die wel z'n niveau haalde dus dat klopt niet en individuele kwaliteit ligt natuurlijk wel hoger dan bij Ecuador of Senegal, alleen halen ze hun niveau als team niet.

Van Persie in 2010 was iets heel anders, het team werd om Robben en Sneijder gebouwd, Van Persie was meer bliksemafleider.
pi_206826262
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat is echt koffiedik kijken. Je kan niet van te voren zeggen wie welke duel wint of verliest.
Is zo. Maar jij legt de focus nu op het middenveld maar volgens mij zijn de voorste 5 posities (zelfs Gakpo, die los van zijn goals ook al 2 potjes slecht speelt) op dit moment gewoon echt in afschuwelijke vorm. Bergwijn, Depay, Klaassen, Berghuis, Koopmeiners: Het lijkt helemaal nergens op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')