Praat normaal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb laatst gevulde speculaas gekocht.
Wat is die shit lekker zeg
Dit is gewoon het niveauquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef DonDruiper het volgende:
Dit is onder de ondergrens van de ondergrens
Nee, je kijkt sportquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik denk iedere keer wielrennen te kijken als ik Hincape hoor
Fietsen is geen sportquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Straks krijgen we Ecuador, Iran, Saoedi-Arabië en Tunesië in de strijd om 1 halve finaleplaatsquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Puntje zou een prima resultaat zijn; je mag er immers vanuit gaan dat Oranje een beter resultaat tegen Qatar haalt dan Ecuador tegen Senegal.
Ik moet het allemaal nog maar zien.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Puntje zou een prima resultaat zijn; je mag er immers vanuit gaan dat Oranje een beter resultaat tegen Qatar haalt dan Ecuador tegen Senegal.
quote:
Beetje doping kan deze ploeg wel gebruiken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Misschien ben ik als Feyenoorder verwend geraakt maar dit is echt vreselijk.quote:
Omdat Lowie dan mischien een normaal gaat doen.quote:
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien ben ik als Feyenoorder verwend geraakt maar dit is echt vreselijk.
Dat ik bovenstaande moet zeggen is heel bijzonder.
Van Marwijk en het team wat tweede werd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ach doe gelijk het hele team van 95 maar dan
Gewoon de verwachtingen bijstellen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als de keeper van de tegenstander niet blundert hebben WIJ een probleem.
Maar ik wel, dat zie je toch?quote:
Nee je zei dat het geen sport is?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar ik wel, dat zie je toch?
Man man man
Klopt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je zei dat het geen sport is?
Altijd meer een darter dan een voetballer gevonden.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:44 schreef Robar het volgende:
Gelukkig is de gemiddelde kwaliteit van dit team hoger dan in 2014.
Kan mij heel dat toernooi niet herinneren op een hoop verlengingen tegen b-landen (en Spanje) na dus zo goed zal het niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:44 schreef Robar het volgende:
Gelukkig is de gemiddelde kwaliteit van dit team hoger dan in 2014.
Onze Slot weet wel van drukzetten. Dit lijkt nergens opquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien ben ik als Feyenoorder verwend geraakt maar dit is echt vreselijk.
Dat ik bovenstaande moet zeggen is heel bijzonder.
Zou het tempo beter kunnen bijbenen, maar helaas kan hij niet voetballen.quote:
Belangrijk in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Waar is Weghorst eigenlijk goed in ? Hij kan niet koppen en hij kan niet voetballen.
Veilig is het sws niet, ze raken hem zo kwijt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Speel die bal eens naar voren verdomme! Die veilige kutballen hebben we niks aan
Eerst de VAR.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ecuador scoort dan winnen ze
Zeker als je zo lang weg van de echtgenote bent.quote:
Weghorst is net Ollie Burke van Bremen: groot en dreigend, goed in mensen opkloten en af en toe tegen een bal aan rennen die er dan af en toe in vliegtquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Waar is Weghorst eigenlijk goed in ? Hij kan niet koppen en hij kan niet voetballen.
Is dit echt?quote:
Mwa gewoon een realistische uitslag maar de overwinning verdienen ze niet neequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit is echt een walgelijk slechte vertoning. Met 1-1 mag je nog blij zijn
Of op zijn Noorse: Owkequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Voor het WK dacht ik dat je die Ake uitsprak als "Eek"
Dat klopt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is kribbig omdat Nederland mokerslecht is.
Ook niet vreemd met 0 uitgespeelde kansen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2de helft, 0.07 hele wedstrijd
Tijdrekken lijkt me gunstig nu voor Nederlandquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef Zorro het volgende:
Mooi zo'n tijdrekker geen aandacht geven
Dit kan nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:45 schreef Sabata het volgende:
memphis devlaai is ook niet al te best vanavond
Dat zegt genoeg over jou, niet positief.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Heb je een puntquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tijdrekken lijkt me gunstig nu voor Nederland
Leuke serie.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Ik dacht als Gullitquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Nee dat boeit me eigenlijk niet zoveelquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is kribbig omdat Nederland mokerslecht is.
Ik zag maar een iemand om Malacia roepen en dat is zover ik weet geen Feyenoorder.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat boeit me eigenlijk niet zoveel
Het valt me gewoon op dat Feyenoorders over het algemeen vooral voor Feyenoorders juichen.
Bij clubs die al langer spelers leveren zie je dat beduidend minder.
Hij had dit al ingecalculeerd. Vandaar dat hij stopt na het wk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie ze ook nog wel verliezen van Qatar. Ik zou Louis ontslaan als ze zich niet plaatsen voor de 1/8 finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |