Praat normaal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb laatst gevulde speculaas gekocht.
Wat is die shit lekker zeg
Dit is gewoon het niveauquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef DonDruiper het volgende:
Dit is onder de ondergrens van de ondergrens
Nee, je kijkt sportquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik denk iedere keer wielrennen te kijken als ik Hincape hoor
Fietsen is geen sportquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Straks krijgen we Ecuador, Iran, Saoedi-Arabië en Tunesië in de strijd om 1 halve finaleplaatsquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Puntje zou een prima resultaat zijn; je mag er immers vanuit gaan dat Oranje een beter resultaat tegen Qatar haalt dan Ecuador tegen Senegal.
Ik moet het allemaal nog maar zien.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Puntje zou een prima resultaat zijn; je mag er immers vanuit gaan dat Oranje een beter resultaat tegen Qatar haalt dan Ecuador tegen Senegal.
quote:
Beetje doping kan deze ploeg wel gebruiken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Misschien ben ik als Feyenoorder verwend geraakt maar dit is echt vreselijk.quote:
Omdat Lowie dan mischien een normaal gaat doen.quote:
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien ben ik als Feyenoorder verwend geraakt maar dit is echt vreselijk.
Dat ik bovenstaande moet zeggen is heel bijzonder.
Van Marwijk en het team wat tweede werd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ach doe gelijk het hele team van 95 maar dan
Gewoon de verwachtingen bijstellen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als de keeper van de tegenstander niet blundert hebben WIJ een probleem.
Maar ik wel, dat zie je toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |