In het voetbal van toen had nooit iemand van Messi gehoord want die huilend een andere baan gaan zoeken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als de VAR toen bestond had Wouters de 100 wedstrijden in het betaalde voetbal nooit gehaald.
Moet je maar een abo nemen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Druk je op nieuw deel staat er dat je niet in korte tijd 2 berichten kan posten.![]()
Memphis zn teksten op Instagramquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor Koeterwaals
Met abbo welquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Druk je op nieuw deel staat er dat je niet in korte tijd 2 berichten kan posten.![]()
Dat doet FOK automatisch bij vervelende users, ik heb er geen last vanquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Deze wedstrijd of ooit in zijn carrière?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie Noppert nog wel een keer in de fout gaan
En dan, Pasveer?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oprecht doet dit optreden van het Nederlands elftal mij meer waardering geven over afgelopen maanden onder Slotquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al? Voorstaan en verzaken.. Da's behoorlijk des Feyenoords
Niks. Bijlow-huilies.quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze wedstrijd of ooit in zijn carrière?
En Ecuador het Nederlandse doelquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij teveel Ajacieden in het team bestormen Feyenoorders Zeist.
Doe dit maar niet meer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:31 schreef Toby56 het volgende:
Asterix op Corsica wordt Berghuis in Oranje.
Die blauwen, dat zijn de tegenstanders. Als die de bal hebben, dan moet je proberen hem af te pakken.
Nou, nou.
En je moet die gasten in oranje helpen. Je moet de bal, als je die hebt, naar iemand van Oranje spelen.
Nou, nou, nou.
Die lange gast is onze kiepert, hij verdedigt ons doel. Daar moet de bal dus niet in. De bal moet uiteindelijk in dat andere doel, waar die andere gozert voor staat.
Nou, nou, nou, nou.
Snap je?
Nou... nee.
Die Nations League tegen Wales en Polen was al een teken aan de wand natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oprecht doet dit optreden van het Nederlands elftal mij meer waardering geven over afgelopen maanden onder Slotdaar ligt het tempo - zelfs als we er niks van bakken - zo veel hoger.
Maar dit voelt weer aan als vanouds. Trage tyfuszooi en hopen dat Berghuis de wedstrijd voor je wint.
Op het veld of binnen zijn relatie?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:31 schreef Toby56 het volgende:
Asterix op Corsica wordt Berghuis in Oranje.
Die blauwen, dat zijn de tegenstanders. Als die de bal hebben, dan moet je proberen hem af te pakken.
Nou, nou.
En je moet die gasten in oranje helpen. Je moet de bal, als je die hebt, naar iemand van Oranje spelen.
Nou, nou, nou.
Die lange gast is onze kiepert, hij verdedigt ons doel. Daar moet de bal dus niet in. De bal moet uiteindelijk in dat andere doel, waar die andere gozert voor staat.
Nou, nou, nou, nou.
Snap je?
Nou... nee.
Stemverheffingen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi. Kijken hoe lolbroek van Gaal dan gaat doen.
Als ie 3 hersencellen minder had, poepte 'ie in de keukenquote:
Nou nou.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer.
Dat is mijn grote ergernis met de VAR. Het is geen hulpmiddel meer, het is het leidmiddel geworden. Ik vraag me af of dat de bedoeling was destijds.quote:
Die kun je in wedstrijd 3 laten spelen. Maar dan moet je je wel vandaag kwalificerenquote:
Louis in ieder geval aan dat ouwe vel van hem neukenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat doen ze eigenlijk op die trainingen?
Ja natuurlijk. Vorig jaar gaven we nog een 0-2 voorsprong in de laatste minuten weg tegen fucking Montenegro. Het is al een jaar om te janken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Nations League tegen Wales en Polen was al een teken aan de wand natuurlijk.
bonyquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit Nederland mist een type Brobbey.
Ze staan ergens op de 40e plek op de FIFA ranglijst. En FIFA doet wel vaker domme dingen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat Ecuador titelkandidaat is. Dus eigenlijk zijn we best goed
Je mag blij zijn met een punt vandaag. Heel blij.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kun je in wedstrijd 3 laten spelen. Maar dan moet je je wel vandaag kwalificeren
Mooi gesproken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had jij maar 10% van Dombo zijn puur en goedheid.
Beetje praten over wippies makenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat doen ze eigenlijk op die trainingen?
Ik ook niet, doe maar meteen pingels danquote:
Je bent een walgelijke lul.quote:
O ja dat was ik alweer bijna vergeten. En die gruwelijke 0-1 uit tegen Letland.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Vorig jaar gaven we nog een 0-2 voorsprong in de laatste minuten weg tegen fucking Montenegro. Het is al een jaar om te janken.
Ow god.quote:
#Nopperttimequote:
Gewoon +8quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:36 schreef Sked het volgende:
Gelukkig is er voorlopig geen reden om veel blessuretijd toe te voegen.
Toen was het volgens iedereen heel simpel want dan kwamen ze met een voorbeeld wanneer je op camera prima kon zien of het een terechte goal was. Een werkend systeem maken is een stuk moeilijker.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is mijn grote ergernis met de VAR. Het is geen hulpmiddel meer, het is het leidmiddel geworden. Ik vraag me af of dat de bedoeling was destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |