Nou nou.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer.
Dat is mijn grote ergernis met de VAR. Het is geen hulpmiddel meer, het is het leidmiddel geworden. Ik vraag me af of dat de bedoeling was destijds.quote:
Die kun je in wedstrijd 3 laten spelen. Maar dan moet je je wel vandaag kwalificerenquote:
Louis in ieder geval aan dat ouwe vel van hem neukenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat doen ze eigenlijk op die trainingen?
Ja natuurlijk. Vorig jaar gaven we nog een 0-2 voorsprong in de laatste minuten weg tegen fucking Montenegro. Het is al een jaar om te janken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Nations League tegen Wales en Polen was al een teken aan de wand natuurlijk.
bonyquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit Nederland mist een type Brobbey.
Ze staan ergens op de 40e plek op de FIFA ranglijst. En FIFA doet wel vaker domme dingen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat Ecuador titelkandidaat is. Dus eigenlijk zijn we best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |