Alles beter dan die Jinek-Beau hielenlikkerij.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elk onderwerp op zichzelf betrekken al gaat het om een kindermoord. Ik zie heel veel potentie, dan moet de studio maar richting Portugal.
In de tijd rond Sinterklaas mag je in sprookjes gelovenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb er nog alle vertrouwen in.
Een Teuntje net.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:28 schreef RipCity het volgende:
Na die goal hebben we toch geen een kans meer gehad of sowieso een aanval?
Als de VAR toen bestond had Wouters de 100 wedstrijden in het betaalde voetbal nooit gehaald.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
We missen een type Jan Wouters die zo'n Estrala even ongelukkig schopt, vervelend mannetje.
Ik hoop dat Stevie scoort.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Berghuis erin
Maak de kapot Stevie
Really?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oranje zou nu de focus moeten leggen op het maken van een doelpunt
Ik ook! Toch een beetje een Feyenoord-randje aan deze wedstrijdquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Stevie scoort.
Alles op alles zettenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze moeten alles op alles zetten op het feit dat ze vanaf nu elke wedstrijd moeten winnenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee kloptquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:28 schreef RipCity het volgende:
Na die goal hebben we toch geen een kans meer gehad of sowieso een aanval?
OHJAJOH???quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hebben we toch al? Voorstaan en verzaken.. Da's behoorlijk des Feyenoordsquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook! Toch een beetje een Feyenoord-randje aan deze wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |