Volgens mij is dat technisch niet mogelijk door de uitslagen van Senegal en Ecuador tegen Qatar als je niet met meer dan 1 verschil verliestquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:13 schreef TheVulture het volgende:
Als je deze verliest kun je er ook nog uitvliegen trouwens, dan wordt het wellicht 3 ploegen met 6 punten straks en dan gaan we volgens mij naar het doelsaldo kijken
De professor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend voor Noppert maar ik ben ergens blij dat het hele keeperstoneelstuk van Hoek verkeerd uitpakt.
Geen spoilers a.u.b.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:14 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb 2-1 in de poule staan komt wel goed schatjes.
Dat zijn Belgische FOK!kersquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef leolinedance het volgende:
Nederlanders die voor Ecuador juichen
Ik zie Senegal niet van Ecuador winnen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:13 schreef TheVulture het volgende:
Als je deze verliest kun je er ook nog uitvliegen trouwens, dan wordt het wellicht 3 ploegen met 6 punten straks en dan gaan we volgens mij naar het doelsaldo kijken
Tanja Neimijeredquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef leolinedance het volgende:
Nederlanders die voor Ecuador juichen
Jaquote:
Ok sirdanilotquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zijn Belgische FOK!kers
Klem of naar de zijkanten, geen assist geven, bij die les was Noppert ziek.quote:
Als timber zon bal voor Ecuador terug kopt is defensief goed staan ook best lastig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel de verdediging rammelt aan alle kanten.
Die moeten maar naar Fok.bequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zijn Belgische FOK!kers
Hij is al best snel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:16 schreef Dven het volgende:
Depay kan beter rapper worden. Daar heeft hij meer aanleg voor.
Voorzetten komen er toch niet dus het maakt niet uit, we hebben helemaal geen topspitsen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onbegrijpelijk wel dat Vincent de voorkeur krijgt boven Luuk.
Louis is toch een beetje een eigenwijze man.
Toen ik hem net zag sprinten vond ik ook al dat ie wat rapper moest wordenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:16 schreef Dven het volgende:
Er is weinig niet lachwekkend aan dat hele gedoe.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die hele act met die strafschoppen was al lachwekkend.
Hij is vrij snel hoor @Mexicanobakkerquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:16 schreef Dven het volgende:
timber denkt veel te makkelijk en van dijk pakte die gast totaal niet aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel de verdediging rammelt aan alle kanten.
Al besproken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is vrij snel hoor @:mexicanobakker
Al besprokenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is vrij snel hoor @:mexicanobakker
Nog rapperquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:16 schreef Dven het volgende:
Dan nog liever De Vrijquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:17 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Omdat mathijs niet best speelde daar, dit alles op timber schuiven vind ik ook overdreven.
Dat is al meer dan in 82 minuten tegen Senegal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel doelpogingen hebben we gehad eigenlijk, 1 toch maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |