Volgens mij is dat technisch niet mogelijk door de uitslagen van Senegal en Ecuador tegen Qatar als je niet met meer dan 1 verschil verliestquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:13 schreef TheVulture het volgende:
Als je deze verliest kun je er ook nog uitvliegen trouwens, dan wordt het wellicht 3 ploegen met 6 punten straks en dan gaan we volgens mij naar het doelsaldo kijken
De professor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend voor Noppert maar ik ben ergens blij dat het hele keeperstoneelstuk van Hoek verkeerd uitpakt.
Geen spoilers a.u.b.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:14 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb 2-1 in de poule staan komt wel goed schatjes.
Dat zijn Belgische FOK!kersquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef leolinedance het volgende:
Nederlanders die voor Ecuador juichen
Ik zie Senegal niet van Ecuador winnen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:13 schreef TheVulture het volgende:
Als je deze verliest kun je er ook nog uitvliegen trouwens, dan wordt het wellicht 3 ploegen met 6 punten straks en dan gaan we volgens mij naar het doelsaldo kijken
Tanja Neimijeredquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef leolinedance het volgende:
Nederlanders die voor Ecuador juichen
Jaquote:
Ok sirdanilotquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zijn Belgische FOK!kers
Klem of naar de zijkanten, geen assist geven, bij die les was Noppert ziek.quote:
Als timber zon bal voor Ecuador terug kopt is defensief goed staan ook best lastig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel de verdediging rammelt aan alle kanten.
Die moeten maar naar Fok.bequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zijn Belgische FOK!kers
Hij is al best snel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:16 schreef Dven het volgende:
Depay kan beter rapper worden. Daar heeft hij meer aanleg voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |