quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:13 schreef trein2000 het volgende:
Al die Feyenoorders meteen Noppert afzeiken
Ik hoop dat als Noppert er uit gaat Pasveer keept.
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:13 schreef trein2000 het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend voor Noppert maar ik ben ergens blij dat het hele keeperstoneelstuk van Hoek verkeerd uitpakt.
Lekker de tram missen, het geluk van een wereldkampioen…..quote:
Behalve die door Senegal geïnspireerde trommelgodquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:14 schreef RipCity het volgende:
Aan die ‘3000’ Nederlandse fans heb je echt 0.0 he
Eens. Wat extreem kansloos is dat volk tochquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:13 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mij is dat technisch niet mogelijk door de uitslagen van Senegal en Ecuador tegen Qatar als je niet met meer dan 1 verschil verliestquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:13 schreef TheVulture het volgende:
Als je deze verliest kun je er ook nog uitvliegen trouwens, dan wordt het wellicht 3 ploegen met 6 punten straks en dan gaan we volgens mij naar het doelsaldo kijken
De professor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend voor Noppert maar ik ben ergens blij dat het hele keeperstoneelstuk van Hoek verkeerd uitpakt.
Geen spoilers a.u.b.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:14 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb 2-1 in de poule staan komt wel goed schatjes.
Dat zijn Belgische FOK!kersquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef leolinedance het volgende:
Nederlanders die voor Ecuador juichen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |