FEBOquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:51 schreef HappyCharly het volgende:
Huh dat is raar.. waarom nu weer datzelfde gesprek?
Weerquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:50 schreef Sestra666 het volgende:
zit kimk er nu nog of alweer sinds 14u
Tenminste iemand die naar haar luistertquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
Treiteren werkt.. een gele kaart aangesmeertHet gaat al de goeie kant op...
Treiteren.. dat woord zocht ik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
Treiteren werkt.. een gele kaart aangesmeertHet gaat al de goeie kant op...
Ik vind het een mooi gesprek.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tenminste iemand die naar haar luistert
Tiano heeft het te druk
Kim is nu ook weer rustig, goed dat ze dit nog even nabespreken. Ik vind het fijn dat Jeff advies geeft en tegelijkertijd sneu dat haar vriend eigenlijk amper met haar praat hierover. Die zit met zijn eigen frustratie naar Jeff.quote:
Wat me opviel in de Hoempah filmpjes dat Sjef moest roepen dat KimKraak die grijns van haar smoel moest halen .. zo werkt het dus, rellen maken en genietenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Gedrag Kim fout
Maar gedrag Esther net zo
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:57 schreef Loveable het volgende:
Bami met saté stokjes tomaat en ook plakjes kaas?
Is wel lekker,maar snap de combi niet..quote:
Saté en kaas gaan niet samenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:57 schreef Loveable het volgende:
Ei.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:57 schreef Loveable het volgende:
Bami met kaas? Nee dank uquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is wel lekker,maar snap de combi niet..
Keek ook al vreemd, bij macaroni had het beter gepastquote:
Alleen Kim W mag geen kaas, dat zou ze als wapen kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:57 schreef Loveable het volgende:
bah ik dacht kroepoek,quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:57 schreef Loveable het volgende:
ik vermoed dat het hele bleke omelet isquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:57 schreef Loveable het volgende:
Weer wat geleerd.quote:
Daarom keek ik er ook vreemd er naarquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vermoed dat het hele bleke omelet is
Nah, dat is te kort door de bocht. Dat was toen ze op kantoor zaten en Kim het ook wel lekker vond dat ze haar ei kwijt was, plus waarschijnlijk ook wat schaamtelachen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat me opviel in de Hoempah filmpjes dat Sjef moest roepen dat KimKraak die grijns van haar smoel moest halen .. zo werkt het dus, rellen maken en genieten
Ja beter toch eerst 5 a 6 borden en dan nog weer zoveel borden..quote:
Zo zonde,het ziet er best lekker uit.quote:
Die logica hebben ze daar niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja beter toch eerst 5 a 6 borden en dan nog weer zoveel borden..
Jamaarquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja beter toch eerst 5 a 6 borden en dan nog weer zoveel borden..
Neuh.. ze was duidelijk trots op haar "Stoere Actie" maar Sjeff ging er even niet in mee.. KimKraak geniet nog steeds van de aandachtquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nah, dat is te kort door de bocht. Dat was toen ze op kantoor zaten en Kim het ook wel lekker vond dat ze haar ei kwijt was, plus waarschijnlijk ook wat schaamtelachen.
Echt he.. waarom nou niet in etappes eten. Toch zonde zoquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:01 schreef Verida het volgende:
zonde hoor, het eten ziet er best lekker uit, maar dit moet je echt gloeiend heet gaan eten, het koelt heel snel af en dan is het een melige brij.
En de porties zijn ook weer buitenmodel groot.
Kan nu ook gebeuren toch, net een sliertje meer op een bordquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jamaar
Stel je voor dat iemand meer heeft
Ja iets minder en wat saté saus erbijquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:01 schreef Verida het volgende:
zonde hoor, het eten ziet er best lekker uit, maar dit moet je echt gloeiend heet gaan eten, het koelt heel snel af en dan is het een melige brij.
En de porties zijn ook weer buitenmodel groot.
Hij zegt dat ook alleen maar omdat hij dan meer kans maaktquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:02 schreef juul. het volgende:
Isaac tegen Mirthe waarom zij zich niet verkiesbaar stelt, ze heeft het in zich zegt de b- acteur
Mwa mis wel kroepoek, augurk en zilveruitjesquote:
Ik moet in die loods NU !!!quote:
Oke, dat ook een beetje.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. ze was duidelijk trots op haar "Stoere Actie" maar Sjeff ging er even niet in mee.. KimKraak geniet nog steeds van de aandacht
Atjar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa mis wel kroepoek, augurk en zilveruitjes
Kerjap saus bestaat nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:03 schreef Charmian het volgende:
Volgens mij doen ze ketjapsaus ipv pindasaus
mail jij de febo?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:04 schreef JDB94 het volgende:
Zit ff terug te kijken
Wanda weer lekker in besloten kring d'r grote mond opzetten over die lunch, tijd dat dat wijf is even en publique gaat klagen of d'r bek houdt mijn god
Je kan het zelf ook maken morgenquote:
Geloof me dit is naarquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
Je kan het zelf ook maken morgen
Ja uh dat eten mutsquote:
Ik denk nog steeds het eerstequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mirtje.. maar daar vangt Isaak bot.. Mirtje is te glibberig óf te stom om het te herkennen
quote:
jawel, sate gambing wordt bijvoorbeeld geserveerd met ketjapsausquote:
Je kan best lekker eten met een budgetquote:
Oh ja dat wel maar ketjap als een saus alleen is wat anders. Je maakt er sausen meequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
jawel, sate gambing wordt bijvoorbeeld geserveerd met ketjapsaus
Vind haar totaal niet grappigquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Mirtje wauwel kinderlijk debielig over haar eigen visie.. briljant of te slom ... ze blijft wel grappig
Nopequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef Sestra666 het volgende:
hebben ze t nog over de tondeuse gehad eigenlijk?
ik klik haar steeds meer weg als ze op stream is, die zit op het moment ver in mijn irritatiezonequote:
Precies datquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik klik haar steeds meer weg als ze op stream is, die zit op het moment ver in mijn irritatiezone
Die zien we nooit meer terugquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:15 schreef Sestra666 het volgende:
hebben ze t nog over de tondeuse gehad eigenlijk?
Mening van 1 persoon dus ?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:21 schreef Silves het volgende:
Nieuwe ranking van deze week? 1ste plaatst?? maar oke, de laatste 5 zijn terecht,.
https://lovereality.nl/ee(...)V0L_sJtUdO1HKIgEjgA0
Hou op met mequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:21 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
We hebben genoeg eten
Het mag wel minder![]()
Ze houd maar niet op met bedelen, nu een maand dadelijk bij izeik..quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:25 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Degene die of te veel
Of te weinig heeft
Wil eten minderen om een hangmat te kopen
Mooiquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze houd maar niet op met bedelen, nu een maand dadelijk bij izeik..
Mirthe en een hangmat verbaast me dan weer nietsquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:25 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Degene die of te veel
Of te weinig heeft
Wil eten minderen om een hangmat te kopen
Zwanger?quote:
Zwangerquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of stress
Of iets verkeerds gegeten
Zielig voor de vrucht, maar voor ons het mooiste drama...quote:
Wel een echte vriendin die meteen roept dat ze dan weg moetquote:
hoe stom ben je eigenlijk als je je zwanger laat maken in een tvprogramma? (niet dat het de eerste keer is)quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zielig voor de vrucht, maar voor ons het mooiste drama...
Alhoewel, dan moet ze naar huis en krijgen we er niks meer van mee...
OMG.quote:
Met zoe als vriendin heb je geen vijanden nodigquote:
Mexx gebruikt als voorbehoedsmiddel de morning-afterpil dus die twee zoeken het maar met mekaar uitquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
mexx heeft toch een aandoening waardoor ze niet zomaar zwanger kan worden?
Neequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx gebruikt als voorbehoedsmiddel de morning-afterpil dus die twee zoeken het maar met mekaar uit
gatverquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben al breinaalden dus kunnen meteen beginnen.
Heb het haar zelf horen zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Dat stond toen in de cos maar schijnt niet waar te zijn
Mexx heeft een aandoening waar bij ze heel weinig eisprongen heeft als ze de pil langdurig gebruikt worden dat er steeds minderquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx gebruikt als voorbehoedsmiddel de morning-afterpil dus die twee zoeken het maar met mekaar uit
Dat is geen aandoening maar doorslikken tot je een doorbraakbloeding krijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx heeft een aandoening waar bij ze heel weinig eisprongen heeft als ze de pil langdurig gebruikt worden dat er steeds minder
Maar daar is het ook allemaal gebeurdquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
En dan ga je in het bed van matin liggen
bedankt voor de ophelderingquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx heeft een aandoening waar bij ze heel weinig eisprongen heeft als ze de pil langdurig gebruikt worden dat er steeds minder
er bestaan nog meer voorbehoedsmiddelen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
bedankt voor de opheldering
dus het kan ook dat ze wel per ongeluk zwanger kan worden?
Pcosquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is geen aandoening maar doorslikken tot je een doorbraakbloeding krijgt.
Heb nooit gezegd dat ze die pil genomen heeft want dat zien wij sowieso nietquote:
Fijne vriend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
Kim geeft aan wat ze voelt
Tiano nee nee
Kim zo voelt het wel
Nee nee zegt tiano
Dat zeg ik ook niet mopquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ze die pil genomen heeft want dat zien wij sowieso niet
ik vind kimk ook wel een zeurpiet hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
Kim geeft aan wat ze voelt
Tiano nee nee
Kim zo voelt het wel
Nee nee zegt tiano
Ben geen fanquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind kimk ook wel een zeurpiet hoor
Welneequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In deze zeker.Ik had Esther de pan afgepakt met haar gezuig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben geen fan
Maar snap haar wel
wat? snap t niequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
Iedereen moet 2 moeten wachten
Want big boss moet praten
Uh je kiest er voor. Het is geen vakantiequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef Charmian het volgende:
ik zou helemaal gek worden in die tent, nergens dat je ff alleen kan zijn, steeds die deuren open en dicht
Iedereen moet 2 minuten wachtenquote:
Mexx heeft de normale pil bij de febo-dokter gevraagd en ze gaf aan dat ze zelf de mornign after pil bij zich heeft.quote:
Al bekend wie Ruben gaat vervangen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen moet 2 minuten wachten
Ze willen in die kamer oefenen voor kerst
ja, en dan had esther helemaal gewonnen, want dat was juist wat zij wilde, dan hoefde esther maar even te draaien of te wankelen en Kim was naar huis gestuurd, geweld gebruikt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In deze zeker.Ik had Esther de pan afgepakt met haar gezuig.
[ afbeelding ]
wat? kerstliedjes?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen moet 2 minuten wachten
Ze willen in die kamer oefenen voor kerst
Ze gaan een kerstshow doen.quote:
zoals ik het net begrepen had toen ze bij jeff zat heeft ze moeite om uit dit soort situaties te stappenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en dan had esther helemaal gewonnen, want dat was juist wat zij wilde, dan hoefde esther maar even te draaien of te wankelen en Kim was naar huis gestuurd, geweld gebruikt.
Kim had zich gewoon om moeten draaien en weg moeten lopen, het was niet aan Kim om die pannen te gaan beschermen
All I want for christmas is YOEHOOEEEHHHquote:
Mexx heeft PCOSquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is geen aandoening maar doorslikken tot je een doorbraakbloeding krijgt.
Wat the fuck is dat danquote:
ja, en dat heeft Esther door. Die zit heel de dag te observeren en te luisteren ( ze doet wel of ze niets hoort, maar voor hetzelfde geld kan ze gewoon liplezen en "hoort" daardoor nog veel meer)quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoals ik het net begrepen had toen ze bij jeff zat heeft ze moeite om uit dit soort situaties te stappen
Google het danquote:
@Souryquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en dat heeft Esther door. Die zit heel de dag te observeren en te luisteren ( ze doet wel of ze niets hoort, maar voor hetzelfde geld kan ze gewoon liplezen en "hoort" daardoor nog veel meer)
Ik vind Esther een van de meest valse en rancuneuze bewoners,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Oh dat is wel erg jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Google het dan
Staat een stukje hier boven ook
Dat ze niet elke maand een eisprong heeft
#metooquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en dat heeft Esther door. Die zit heel de dag te observeren en te luisteren ( ze doet wel of ze niets hoort, maar voor hetzelfde geld kan ze gewoon liplezen en "hoort" daardoor nog veel meer)
Ik vind Esther een van de meest valse en rancuneuze bewoners,
Door PCOS heb je minder/ geen eisprongen. Maar je weet dus niet wanneer die plaatsvinden. Dus je kunt zeker spontaan of ongewenst zwanger worden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
bedankt voor de opheldering
dus het kan ook dat ze wel per ongeluk zwanger kan worden?
Spontaan zwanger worden lijkt me heel sterk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Door PCOS heb je minder/ geen eisprongen. Maar je weet dus niet wanneer die plaatsvinden. Dus je kunt zeker spontaan of ongewenst zwanger worden.
Al die onzinquote:
Ik kan dat kersttoneel niet aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al bekend wie Ruben gaat vervangen?
Ik vind het een lul maar dit was wel lief. En hij spoot zijn geurtje op haar want dat vindt ze blijkbaar fijn om te ruiken.quote:
Mexx duikt toch echt zelf onbeschermd het bed in met Mattinquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Door PCOS heb je minder/ geen eisprongen. Maar je weet dus niet wanneer die plaatsvinden. Dus je kunt zeker spontaan of ongewenst zwanger worden.
Je mag niet te veel vergelijkingen met jezelf maken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jezeus je kan overal wel wat voor verzinnen. Ik was ook niet echt elke maand ongesteld. Nou boeie
Maar ze heeft PIHFDSX B dus dan is het wel okquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx duikt toch echt zelf onbeschermd het bed in met Mattin
Mensen met PCOS hebben vaak wat meer moeite maar kunnen absoluut ook spontaan zwanger worden. En het kan ook heel moeilijk gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spontaan zwanger worden lijkt me heel sterk.
Ik benoemde gewoon de feiten over deze aandoening?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx duikt toch echt zelf onbeschermd het bed in met Mattin
ook met PCOS kan 1 keer onbeschermde seks natuurlijk genoeg zijn om zwanger te worden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen met PCOS hebben vaak wat meer moeite maar kunnen absoluut ook spontaan zwanger worden. En het kan ook heel moeilijk gaan.
Dat Mexx nu net met die ene keer seks met Martin zwanger is lijkt me sterk. En ze had de febo-arts om de pil gevraagd.
Spontaan zwanger zonder coitus?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen met PCOS hebben vaak wat meer moeite maar kunnen absoluut ook spontaan zwanger worden. En het kan ook heel moeilijk gaan.
Dat Mexx nu net met die ene keer seks met Martin zwanger is lijkt me sterk. En ze had de febo-arts om de pil gevraagd.
Volgens mij word je zwanger van neuken. Ik kan het fout hebben hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij word je zwanger van neuken. Ik kan het fout hebben hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ze heeft PIHFDSX B dus dan is het wel ok
Nergens wordt haar ziekte gebruikt als argument dat het 'dan wel oke is'.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ze heeft PIHFDSX B dus dan is het wel ok
Ja okquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we het weer over de streams hebben. Oke
Moest die opmerking gewoon even maken dus had niets te maken met je informatieve bijdragequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik benoemde gewoon de feiten over deze aandoening?
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we het weer over de streams hebben. Oke
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spontaan zwanger zonder coitus?
De tijd heeft er niet veel mee te makenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:04 schreef Sestra666 het volgende:
Ze hebben geneukt... 10 seconden en hij was klaar
Guinness we've got something!quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:04 schreef Sestra666 het volgende:
En een schone blouse.quote:
nee duh, maar hij zat erinquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
De tijd heeft er niet veel mee te maken
Het is nog steeds lang, maar hij heeft het blijkbaar gekamdquote:
Ach we zitten nu al zolang droogquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, dan krijgen we nog geen eliminatie
Daar zijn geen beelden van, kan zijn dat ze te laat waren met die 10 seconden (meneer met z'n 500 vrouwen)quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:04 schreef Sestra666 het volgende:
Zo'n deceptiequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach we zitten nu al zolang droog
Djedi gaat ook nog wel
En Maddy
In de tv uitzending van gisteren had je random midden in een andere scene een switch van een paar seconden naar die 2 in bed. Die waren duidelijk niet hun nagels aan het lakken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zijn geen beelden van, kan zijn dat ze te laat waren met die 10 seconden (meneer met z'n 500 vrouwen)
Geloof er nog steeds niets van.
Ze weet donders goed waar ze mee bezig is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
Irritante is dat als je zo sec de zinnen noemt, dan klinkt het allemaal heel redelijk.
Maar het toooooontje van Esther, dat zuigende.
Zou ze het echt niet zien of is ze echt zo vals?
Niet alleen het toontjequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
Irritante is dat als je zo sec de zinnen noemt, dan klinkt het allemaal heel redelijk.
Ik weet niet of dat erger is of minder ergquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze weet donders goed waar ze mee bezig is.
Ergerquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat erger is of minder erg
Inderdaad.. de hele situatie.. Maar Esther veegt haar straatje zo schoon.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet alleen het toontje
Maar ook wat ze deed
Met die metalen spatel in de pan
Ze was degene die de grootste mond had over de vernaggelde pannen
In het begin leek het zelfs opzet, maar Kim K. heeft zich wel uit haar tokkie-tent laten lokken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze weet donders goed waar ze mee bezig is.
Die beelden zijn er sowieso maar of ze er wat mee doen is weer een ander verhaal want zelfs op de streams zit censuurquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zijn geen beelden van, kan zijn dat ze te laat waren met die 10 seconden (meneer met z'n 500 vrouwen)
Geloof er nog steeds niets van.
eens, Kim had zich gewoon om moeten draaien of de keuken uit moeten lopen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het begin leek het zelfs opzet, maar Kim K. heeft zich wel uit haar tokkie-tent laten lokken.
Absoluutquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het begin leek het zelfs opzet, maar Kim K. heeft zich wel uit haar tokkie-tent laten lokken.
Ze is echt zo vals maar ze hoeft zich ook niet laten bedreigen door die kut kinderen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
waarom?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
Maar vanuit de FEBO had er ook best een schrijven mogen zijn dat Esther ook fout bezig was
Dan kunnen ze een extra stagiair aannemen bij de FEBO, want dan blijven ze bezigquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
Maar vanuit de FEBO had er ook best een schrijven mogen zijn dat Esther ook fout bezig was
Maar het zit niet in haar om mensen expres te irriterenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:16 schreef spapaars het volgende:
Esther is zo'n verschrikkelijke zuurpruim dat haar mondhoeken nu voor altijd naar beneden wijzen.
Daarom juistquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:16 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom?
Esther heeft in principe niets gedaan wat een gele kaart kon opleveren.
Dat is juist het valse van deze hele situatie.
het zijn geen kinderen, Het zijn allemaal volwassen mensen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is echt zo vals maar ze hoeft zich ook niet laten bedreigen door die kut kinderen.
Esther heeft uitgelokt en dat is haar gelukt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarom juist
Haar verhaal is niet zo onschuldig als ze nu doet overkomen
Juistem!quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Esther heeft in principe niets gedaan wat een gele kaart kon opleveren.
Is uitlokken pestgedrag?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ninja
Je praat nu pest gedrag ook goed
dacht al wat te horenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther heeft uitgelokt en dat is haar gelukt.
En ze zit nu lekker te winden
Dat zeg ik toch ook niet. Het is een kleuterschool aan het worden. Daar hoef je niet aan mee te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
het zijn geen kinderen, Het zijn allemaal volwassen mensen.
Esther heeft geen hogere status omdat ze toevallig wat jaartjes ouder is
"want het actief uitlokken van een overtreding is in Nederland verboden"quote:
Esther bij KimK? Andersom toch?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ninja
Je praat nu pest gedrag ook goed
Whut?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
"want het actief uitlokken van een overtreding is in Nederland verboden"
Kunnen ze de hele loods opdoeken..
Nee, maar het is uiterst effectief gezien het uitreiken van een gele kaartquote:
Precies wat iedereen wil toch? Beetje pesten en haat en nijd. Lekker hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, maar het is uiterst effectief gezien het uitreiken van een gele kaart![]()
De Gouden Loods begint eindelijk te lopen
Ja toch, dit is ook wel het spel spelenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, maar het is uiterst effectief gezien het uitreiken van een gele kaart![]()
De Gouden Loods begint eindelijk te lopen
Het duurt nóg veel te lang met die club lamlingenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies wat iedereen wil toch? Beetje pesten en haat en nijd. Lekker hoor
heeft zij ballen gelitscht ?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
De ouders van Kim K zullen wel trots zijn
Denk dat zij eerder bezig zijn met dat zusje van haarquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
De ouders van Kim K zullen wel trots zijn
Ben je ook al een beetje klaar met Geen Jaar van je Leven?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doe de streams aan en het eerste wat is zie is 'n tafelvoetbalspel.
#ikhaakafgelukkig 8 Januari BB
Ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ben je ook al een beetje klaar met Geen Jaar van je Leven?
Niet 'n klein beetje ookquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ben je ook al een beetje klaar met Geen Jaar van je Leven?
Filmpje net nog even terug gekeken: het is inderdaad Esther die Kim na een eerste kleine clash verder uit haar tent loktquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther heeft uitgelokt en dat is haar gelukt.
En ze zit nu lekker te winden
Inderdaad, ze begint ineens weer over die pan tegen Janet waar Kim K bij isquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Filmpje net nog even terug gekeken: het is inderdaad Esther die Kim na een eerste kleine clash verder uit haar tent lokt
Ja, Esther is bloedirritant maar je hoort haar niet schelden of dreigen en dat was hetgeen waarom de gele kaart is gevallen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Filmpje net nog even terug gekeken: het is inderdaad Esther die Kim na een eerste kleine clash verder uit haar tent lokt
Oh geel?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:36 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, Esther is bloedirritant maar je hoort haar niet schelden of dreigen en dat was hetgeen waarom de gele kaart is gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |