Mexx heeft een aandoening waar bij ze heel weinig eisprongen heeft als ze de pil langdurig gebruikt worden dat er steeds minderquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx gebruikt als voorbehoedsmiddel de morning-afterpil dus die twee zoeken het maar met mekaar uit
Dat is geen aandoening maar doorslikken tot je een doorbraakbloeding krijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx heeft een aandoening waar bij ze heel weinig eisprongen heeft als ze de pil langdurig gebruikt worden dat er steeds minder
Maar daar is het ook allemaal gebeurdquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
En dan ga je in het bed van matin liggen
bedankt voor de ophelderingquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx heeft een aandoening waar bij ze heel weinig eisprongen heeft als ze de pil langdurig gebruikt worden dat er steeds minder
er bestaan nog meer voorbehoedsmiddelen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
bedankt voor de opheldering
dus het kan ook dat ze wel per ongeluk zwanger kan worden?
Pcosquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is geen aandoening maar doorslikken tot je een doorbraakbloeding krijgt.
Heb nooit gezegd dat ze die pil genomen heeft want dat zien wij sowieso nietquote:
Fijne vriend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
Kim geeft aan wat ze voelt
Tiano nee nee
Kim zo voelt het wel
Nee nee zegt tiano
Dat zeg ik ook niet mopquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ze die pil genomen heeft want dat zien wij sowieso niet
ik vind kimk ook wel een zeurpiet hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
Kim geeft aan wat ze voelt
Tiano nee nee
Kim zo voelt het wel
Nee nee zegt tiano
Ben geen fanquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind kimk ook wel een zeurpiet hoor
Welneequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx gebruikt als voorbehoedsmiddel de morning-afterpil dus die twee zoeken het maar met mekaar uit
In deze zeker.Ik had Esther de pan afgepakt met haar gezuig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben geen fan
Maar snap haar wel
wat? snap t niequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
Iedereen moet 2 moeten wachten
Want big boss moet praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |