Mexx heeft een aandoening waar bij ze heel weinig eisprongen heeft als ze de pil langdurig gebruikt worden dat er steeds minderquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx gebruikt als voorbehoedsmiddel de morning-afterpil dus die twee zoeken het maar met mekaar uit
Dat is geen aandoening maar doorslikken tot je een doorbraakbloeding krijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx heeft een aandoening waar bij ze heel weinig eisprongen heeft als ze de pil langdurig gebruikt worden dat er steeds minder
Maar daar is het ook allemaal gebeurdquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
En dan ga je in het bed van matin liggen
bedankt voor de ophelderingquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx heeft een aandoening waar bij ze heel weinig eisprongen heeft als ze de pil langdurig gebruikt worden dat er steeds minder
er bestaan nog meer voorbehoedsmiddelen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
bedankt voor de opheldering
dus het kan ook dat ze wel per ongeluk zwanger kan worden?
Pcosquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is geen aandoening maar doorslikken tot je een doorbraakbloeding krijgt.
Heb nooit gezegd dat ze die pil genomen heeft want dat zien wij sowieso nietquote:
Fijne vriend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
Kim geeft aan wat ze voelt
Tiano nee nee
Kim zo voelt het wel
Nee nee zegt tiano
Dat zeg ik ook niet mopquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ze die pil genomen heeft want dat zien wij sowieso niet
ik vind kimk ook wel een zeurpiet hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
Kim geeft aan wat ze voelt
Tiano nee nee
Kim zo voelt het wel
Nee nee zegt tiano
Ben geen fanquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind kimk ook wel een zeurpiet hoor
Welneequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx gebruikt als voorbehoedsmiddel de morning-afterpil dus die twee zoeken het maar met mekaar uit
In deze zeker.Ik had Esther de pan afgepakt met haar gezuig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben geen fan
Maar snap haar wel
wat? snap t niequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
Iedereen moet 2 moeten wachten
Want big boss moet praten
Uh je kiest er voor. Het is geen vakantiequote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef Charmian het volgende:
ik zou helemaal gek worden in die tent, nergens dat je ff alleen kan zijn, steeds die deuren open en dicht
Iedereen moet 2 minuten wachtenquote:
Mexx heeft de normale pil bij de febo-dokter gevraagd en ze gaf aan dat ze zelf de mornign after pil bij zich heeft.quote:
Al bekend wie Ruben gaat vervangen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen moet 2 minuten wachten
Ze willen in die kamer oefenen voor kerst
ja, en dan had esther helemaal gewonnen, want dat was juist wat zij wilde, dan hoefde esther maar even te draaien of te wankelen en Kim was naar huis gestuurd, geweld gebruikt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In deze zeker.Ik had Esther de pan afgepakt met haar gezuig.
[ afbeelding ]
wat? kerstliedjes?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen moet 2 minuten wachten
Ze willen in die kamer oefenen voor kerst
Ze gaan een kerstshow doen.quote:
zoals ik het net begrepen had toen ze bij jeff zat heeft ze moeite om uit dit soort situaties te stappenquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en dan had esther helemaal gewonnen, want dat was juist wat zij wilde, dan hoefde esther maar even te draaien of te wankelen en Kim was naar huis gestuurd, geweld gebruikt.
Kim had zich gewoon om moeten draaien en weg moeten lopen, het was niet aan Kim om die pannen te gaan beschermen
All I want for christmas is YOEHOOEEEHHHquote:
Mexx heeft PCOSquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is geen aandoening maar doorslikken tot je een doorbraakbloeding krijgt.
Wat the fuck is dat danquote:
ja, en dat heeft Esther door. Die zit heel de dag te observeren en te luisteren ( ze doet wel of ze niets hoort, maar voor hetzelfde geld kan ze gewoon liplezen en "hoort" daardoor nog veel meer)quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoals ik het net begrepen had toen ze bij jeff zat heeft ze moeite om uit dit soort situaties te stappen
Google het danquote:
@Souryquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en dat heeft Esther door. Die zit heel de dag te observeren en te luisteren ( ze doet wel of ze niets hoort, maar voor hetzelfde geld kan ze gewoon liplezen en "hoort" daardoor nog veel meer)
Ik vind Esther een van de meest valse en rancuneuze bewoners,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Oh dat is wel erg jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Google het dan
Staat een stukje hier boven ook
Dat ze niet elke maand een eisprong heeft
#metooquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en dat heeft Esther door. Die zit heel de dag te observeren en te luisteren ( ze doet wel of ze niets hoort, maar voor hetzelfde geld kan ze gewoon liplezen en "hoort" daardoor nog veel meer)
Ik vind Esther een van de meest valse en rancuneuze bewoners,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |