Door PCOS heb je minder/ geen eisprongen. Maar je weet dus niet wanneer die plaatsvinden. Dus je kunt zeker spontaan of ongewenst zwanger worden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
bedankt voor de opheldering
dus het kan ook dat ze wel per ongeluk zwanger kan worden?
Spontaan zwanger worden lijkt me heel sterk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Door PCOS heb je minder/ geen eisprongen. Maar je weet dus niet wanneer die plaatsvinden. Dus je kunt zeker spontaan of ongewenst zwanger worden.
Al die onzinquote:
Ik kan dat kersttoneel niet aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al bekend wie Ruben gaat vervangen?
Ik vind het een lul maar dit was wel lief. En hij spoot zijn geurtje op haar want dat vindt ze blijkbaar fijn om te ruiken.quote:
Mexx duikt toch echt zelf onbeschermd het bed in met Mattinquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Door PCOS heb je minder/ geen eisprongen. Maar je weet dus niet wanneer die plaatsvinden. Dus je kunt zeker spontaan of ongewenst zwanger worden.
Je mag niet te veel vergelijkingen met jezelf maken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jezeus je kan overal wel wat voor verzinnen. Ik was ook niet echt elke maand ongesteld. Nou boeie
Maar ze heeft PIHFDSX B dus dan is het wel okquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx duikt toch echt zelf onbeschermd het bed in met Mattin
Mensen met PCOS hebben vaak wat meer moeite maar kunnen absoluut ook spontaan zwanger worden. En het kan ook heel moeilijk gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spontaan zwanger worden lijkt me heel sterk.
Ik benoemde gewoon de feiten over deze aandoening?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx duikt toch echt zelf onbeschermd het bed in met Mattin
ook met PCOS kan 1 keer onbeschermde seks natuurlijk genoeg zijn om zwanger te worden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen met PCOS hebben vaak wat meer moeite maar kunnen absoluut ook spontaan zwanger worden. En het kan ook heel moeilijk gaan.
Dat Mexx nu net met die ene keer seks met Martin zwanger is lijkt me sterk. En ze had de febo-arts om de pil gevraagd.
Spontaan zwanger zonder coitus?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen met PCOS hebben vaak wat meer moeite maar kunnen absoluut ook spontaan zwanger worden. En het kan ook heel moeilijk gaan.
Dat Mexx nu net met die ene keer seks met Martin zwanger is lijkt me sterk. En ze had de febo-arts om de pil gevraagd.
Volgens mij word je zwanger van neuken. Ik kan het fout hebben hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij word je zwanger van neuken. Ik kan het fout hebben hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ze heeft PIHFDSX B dus dan is het wel ok
Nergens wordt haar ziekte gebruikt als argument dat het 'dan wel oke is'.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ze heeft PIHFDSX B dus dan is het wel ok
Ja okquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we het weer over de streams hebben. Oke
Moest die opmerking gewoon even maken dus had niets te maken met je informatieve bijdragequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik benoemde gewoon de feiten over deze aandoening?
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we het weer over de streams hebben. Oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |