Omen filmsquote:
Gakpoquote:
Heb liever een walkon.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:00 schreef Netsplitter het volgende:
Het zal geen walkover worden heb ik zo'n vermoeden.
Denk dat ze aanvallend wat gevaarlijker zijn dan Senegal, met name in de omschakelingquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:00 schreef Netsplitter het volgende:
Het zal geen walkover worden heb ik zo'n vermoeden.
Ik eet kapsalon kip.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eten besteld.
Moddervet eten.
With hope in your heart?quote:
Pizza bestellenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij mijn ouders eten en wist al dat het boerenkool gaat worden
Cannelloni gaat zo de oven in.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij mijn ouders eten en wist al dat het boerenkool gaat worden
ik ga zo een soepje opwarmen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Worst en kaas op tafel natuurlijk, diner slaan we een keertje over.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghettiquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Opgebakken nasi @johannes_vermeer @yvonnequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallo @Skedquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opgebakken nasi @:johannes_vermeer @:yvonne
Misschien kan @RamboDirk daar een ongrappige poll over openenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:02 schreef XSbig het volgende:
Ik vraag mezelf echt af wat Davids de hele dag doet.
dat vraag ik me ook altijd af bij Reiziger.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:02 schreef XSbig het volgende:
Mijn maaltijd gaan ze zo uitprintenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zichzelf blindstarenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:02 schreef XSbig het volgende:
Zijn bril poetsen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:02 schreef XSbig het volgende:
Ik vind dit puberaal gedrag.quote:
@Pisces29quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Ecuadoriaan heeft te hard gewipt op z'n vrije dag
Krijg je daar een fietspomp bij?quote:
Waarom vraag je je bij Reiziger af wat Davids de hele dag doetquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook altijd af bij Reiziger.
Vrouwen slaanquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:02 schreef XSbig het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom vraag je je bij Reiziger af wat Davids de hele dag doet
2 zelfs..quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Krijg je daar een fietspomp bij?
Wij staan... achter Oranje.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij staat.
Ik sta
Iedereen staat.
Ik mis de relevantie, behalve een goed onderwerp?quote:
Zwarte piet?quote:
Die wordt opgepompt afgeleverd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Krijg je daar een fietspomp bij?
Ordinairquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis de relevantie, behalve een goed onderwerp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |