Dit was met voorbedachte rade van Ronaldo.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
theatraal neergaan is niet meteen een schwalbe, contact is er gewoon.
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:23 schreef RamboDirk het volgende:
Ronaldo presteert wel op een WK. Koninklijke hoogheid Messi niet.
Scoorden allebei een penalty, het is watquote:Op donderdag 24 november 2022 18:23 schreef RamboDirk het volgende:
Beide staan nu op een penalty. Maar deze was wel terecht dus 1-0 voor CR7quote:Op donderdag 24 november 2022 18:23 schreef RamboDirk het volgende:
De Ghaniers?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:23 schreef Malavita het volgende:
Wat wordt Ghanahier keihard benadeeld zeg
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:23 schreef poederbrief het volgende:
Wat zit iedereen te liegen dat de penalty onterecht is?
Hier heb je toch een VAR voor. Dat de scheidsrechter hem geeft, al kan hij het nooit zien vanuit zijn positie, is te begrijpen. Maar voor dit soort fouten is de VAR in het leven geroepen.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag gewoon volgens het hele forum hier.
Schandalig dat hij daarvoor een penal krijgt.quote:
ZIEDENDquote:Op donderdag 24 november 2022 18:23 schreef Caland het volgende:
Scheidsrechters zouden gewoon standaard geel moeten geven voor de speler als je door zo’n miniem tikje met twee benen los komt van de grond
Flikker toch op
die kijkt niet eens. Echt wtfquote:Op donderdag 24 november 2022 18:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hier heb je toch een VAR voor. Dat de scheidsrechter hem geeft, al kan hij het nooit zien vanuit zijn positie, is te begrijpen. Maar voor dit soort fouten is de VAR in het leven geroepen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Schandalig dat hij daarvoor een penal krijgt.
Rode wijn?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:25 schreef RAVW het volgende:
Dit had rood moeten wijn voor Ronaldo , swalbe ..echt niet normaal ..
De var had hier moeten ingrijpen
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Ow, de VAR is een stokbrood, dus corrupt.
Ik ga hier niet eens op in. Het is goed zo.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:27 schreef Toby56 het volgende:
"Van mij hoeft de scheidsrechter 'm echt niet te geven."
Dat doet er niets toe. Het was een uitgelokte strafschop, maar het was er wel eentje. Er werd geduwd en getackeld en er werd geen bal geraakt, maar wel de speler.
Zo heeft CR7 er al honderden 'versierd'. Leuk is het niet, maar het is al decennia bekend eigenlijk.
En de tragiek van veel Afrikaanse landen is dat ze al decennia lang dezelfde fouten blijven maken. Best leuk voetbal, maar soms bezopen overtredingen, knettergek uitverdedigen, en lui met een kaart op zak die menen toch nog wel over de rooie te kunnen gaan. Jammer.
Schwalbe is een gele kaart in principe.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:25 schreef RAVW het volgende:
Dit had rood moeten zijn voor Ronaldo , swalbe ..echt niet normaal ..
Het is ook al decennia bekend dat Gummbah volkomen maf is.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
situatieschets van het VAR hok
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom kijk je op livescoresites als je dit op NOS kijkt?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:28 schreef RipCity het volgende:
De NOS loopt ook flink achter op stadion zelf zeg. Op de diverse livescore sites kreeg je al pingel 12 seconde voor het bij de NOS een goal was??!
Hij raakt eerst de bal hè? Nooit een strafschop.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:28 schreef JohnDDD het volgende:
Ronaldo
Toch vond ik het nét wel een penalty
Ronaldo gaat heel graag en gewillig liggen, maar die Ghanees raakt wel zijn voet aan, dus ik vind dat je hem gewoon kunt geven
Sorry hoor maar dan kijk je niet echt naar de beelden, je ziet een zeer natuurlijke valbeweging exact op de duw van die Ghanees.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe hij daar valt. Mijn god
NO ERA
Dude er is contact, hoe is het dan een schwalbe?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:25 schreef RAVW het volgende:
Dit had rood moeten zijn voor Ronaldo , swalbe ..echt niet normaal ..
Zo'n sterke jongen als Ronaldo valt als een dominosteentje neer na een duwtje?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dan kijk je niet echt naar de beelden, je ziet een zeer natuurlijke valbeweging exact op de duw van die Ghanees.
Je gaat er niet op in omdat je ook wel ziet dat het zo is, beelden zijn duidelijk dat jij geen contact wil zien maakt het nog niet geen contact.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op in. Het is goed zo.
Idd. Zo maken echte mannen een goal.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:31 schreef svann het volgende:
Dat was ten minste een echt doelpunt!
Het gaat om de duw, niet om de benen.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij raakt eerst de bal hè? Nooit een strafschop.
Mensen die dat doen drinken over het algemeen mensenbloed en ze kluiven ook nog eens wat van hun botten.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:32 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom sminken afrikanen zich blank? Is dat een soort reverse zwarte piet?
Tijd voor de VN om hier op te duiken.
Als je ziet hoeveel toppers die mogelijkheid niet benutten, dan is dat nog best wel knap, gezien het feit dat het al bijna bejaarden zijn.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:32 schreef TLC het volgende:
De overeenkomst tussen Messi en Ronaldo is dat ze -meestal- alleen nog weten te scoren vanaf 11 meter
Iedereen zou wel een blanke willen zijn. Logisch toch.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:32 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom sminken afrikanen zich blank? Is dat een soort reverse zwarte piet?
Tijd voor de VN om hier op te duiken.
Plausibel, ik zeg plausibel.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen die dat doen drinken over het algemeen mensenbloed en ze kluiven ook nog eens wat van hun botten.
Het klopt dat hij de bal raakt, maar hij raakt ongeveer tegelijkertijd ook de voet van Ronaldoquote:Op donderdag 24 november 2022 18:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij raakt eerst de bal hè? Nooit een strafschop.
Graag duiding @SylvanaSimons.quote:
En hij geeft een duwerd(je), die niet onder het fenomeen schouderduw valt.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het klopt dat hij de bal raakt, maar hij raakt ongeveer tegelijkertijd ook de voet van Ronaldo
Vanuit de ene hoek vind ik het nu meer een penalty dan vanuit de andere, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nu ook niet meer zou geven
"ies koeltoer"quote:Op donderdag 24 november 2022 18:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Graag duiding @:SylvanaSimons.
InZanity of Kekster, ben jij het?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Fantastische speler die Felix
Minderwaardigheidscomplex?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:36 schreef JohnDDD het volgende:
Drama. Waarom voelt het toch zo lekker als landen als Portugal, Spanje, Italië, Frankrijk en Duitsland keihard falen?
Oh dat heb ik helemaal niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:36 schreef JohnDDD het volgende:
Drama. Waarom voelt het toch zo lekker als landen als Portugal, Spanje, Italië, Frankrijk en Duitsland keihard falen?
Domme negert een kutventje?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Die gozert in het midden loopt mee ipv terugstappen, domme negert.
Portugal is de nummer 1 wat zuigen betreftquote:Op donderdag 24 november 2022 18:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik helemaal niet.
Frankrijk, als het zo voetbalt als deze week, hoeft helemaal niet te falen van mij.
Zelfde geldt voor Spanje.
En Duitsland had sowieso veel beter gekund.
Portugal is na 1984 nooit meer echt lollig geweest. Altijd zuigen.
Italië is hollen of stilstaan. Of helemaal niet meedoen.
Ik wil gewoon, als het kan, leuk en goed voetbal zien. Maakt me niet uit door welk land.
Helaas wordt het vaak verpest door al het kleuterschoolgejammer.
Ik heb nog hele ouwe positieve herinneringen aan Portugal.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Portugal is de nummer 1 wat zuigen betreft
Zeg, niet tegen Italie hequote:Op donderdag 24 november 2022 18:36 schreef JohnDDD het volgende:
Het was altijd Duitsland en Italie, maar die rol heeft Portugal overgenomen.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb nog hele ouwe positieve herinneringen aan Portugal.
Das war einmal.
Uruguay en Z Korea.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:40 schreef svann het volgende:
[..]
Wie zijn Ghana's volgende tegenstanders?
Nou, dan eet ik um zulf wol op.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Domme negert een kutventje?
Voorbeeldige prof, welbespraakt in interviews. Bravoure, maar altijd respectvol. Ook in het veld gewoon netjes. Jij bent gewoon bevooroordeeld tot op het racistische af en je toont het keer op keer. Rot toch eens op met de bruine drek joh.
Ik denk dat het dat is. Dat gejammer van de zuidelijke landen. Duitsland hoort niet in die categorie maar die mag ik om andere redenen denk ik niet. Maar juist dat Ronaldo-achtige gedrag (gejammer, gewillig naar de grond gaan, etc.) daar word ik een beetje moe van. Ik denk dat ik ze daarom graag zie falen.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik helemaal niet.
Frankrijk, als het zo voetbalt als deze week, hoeft helemaal niet te falen van mij.
Zelfde geldt voor Spanje.
En Duitsland had sowieso veel beter gekund.
Portugal is na 1984 nooit meer echt lollig geweest. Altijd zuigen.
Italië is hollen of stilstaan. Of helemaal niet meedoen.
Ik wil gewoon, als het kan, leuk en goed voetbal zien. Maakt me niet uit door welk land.
Helaas wordt het vaak verpest door al het kleuterschoolgejammer- en gedrag. (Sorry, kleuters.)
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:40 schreef Gehrman het volgende:
Als ie scoort is het gewoon een doelpunt.
Hoe laat moet Italië?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg, niet tegen Italie he
De rest wel eens
20u tegen Turkijequote:
Dan geef je toch geel?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:42 schreef Nober het volgende:
Portugees valt. Dan weet je dat er niks aan de hand is. Ga eens geel geven voor die aanstellerij.
Nou ja, bij Oranje hebben we die gasten ook wel (gehad).quote:Op donderdag 24 november 2022 18:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat is. Dat gejammer van de zuidelijke landen. Duitsland hoort niet in die categorie maar die mag ik om andere redenen denk ik niet. Maar juist dat Ronaldo-achtige gedrag (gejammer, gewillig naar de grond gaan, etc.) daar word ik een beetje moe van. Ik denk dat ik ze daarom graag zie falen.
Misschien op het wk van 2088.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:42 schreef Nober het volgende:
Portugees valt. Dan weet je dat er niks aan de hand is. Ga eens geel geven voor die aanstellerij.
En wat het bij Portugal ook nog eens extra erg maakt is dat ze tegelijkertijd psychopaten als Pepe hebben rondlopen die de vermoorde onschuld spelen als ze iemand doormidden trappen.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat is. Dat gejammer van de zuidelijke landen. Duitsland hoort niet in die categorie maar die mag ik om andere redenen denk ik niet. Maar juist dat Ronaldo-achtige gedrag (gejammer, gewillig naar de grond gaan, etc.) daar word ik een beetje moe van. Ik denk dat ik ze daarom graag zie falen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RamboDirk probeerde het al. Was toen al niet leuk.
Ook alleen al de opmerking: "RamboDirk probeerde het al. Was toen al niet leuk.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:Op donderdag 24 november 2022 18:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RamboDirk probeerde het al. Was toen al niet leuk.
Is dit familie van Boerderijhoofd?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een foto van hoe deze user er momenteel bij zit.
Juich jij voor de neger?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:46 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |