quote:Op donderdag 24 november 2022 18:40 schreef Gehrman het volgende:
Als ie scoort is het gewoon een doelpunt.
Hoe laat moet Italië?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg, niet tegen Italie he
De rest wel eens
20u tegen Turkijequote:
Dan geef je toch geel?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:42 schreef Nober het volgende:
Portugees valt. Dan weet je dat er niks aan de hand is. Ga eens geel geven voor die aanstellerij.
Nou ja, bij Oranje hebben we die gasten ook wel (gehad).quote:Op donderdag 24 november 2022 18:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat is. Dat gejammer van de zuidelijke landen. Duitsland hoort niet in die categorie maar die mag ik om andere redenen denk ik niet. Maar juist dat Ronaldo-achtige gedrag (gejammer, gewillig naar de grond gaan, etc.) daar word ik een beetje moe van. Ik denk dat ik ze daarom graag zie falen.
Misschien op het wk van 2088.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:42 schreef Nober het volgende:
Portugees valt. Dan weet je dat er niks aan de hand is. Ga eens geel geven voor die aanstellerij.
En wat het bij Portugal ook nog eens extra erg maakt is dat ze tegelijkertijd psychopaten als Pepe hebben rondlopen die de vermoorde onschuld spelen als ze iemand doormidden trappen.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat is. Dat gejammer van de zuidelijke landen. Duitsland hoort niet in die categorie maar die mag ik om andere redenen denk ik niet. Maar juist dat Ronaldo-achtige gedrag (gejammer, gewillig naar de grond gaan, etc.) daar word ik een beetje moe van. Ik denk dat ik ze daarom graag zie falen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RamboDirk probeerde het al. Was toen al niet leuk.
Ook alleen al de opmerking: "RamboDirk probeerde het al. Was toen al niet leuk.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:Op donderdag 24 november 2022 18:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
RamboDirk probeerde het al. Was toen al niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |