Het gaat om de duw, niet om de benen.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij raakt eerst de bal hè? Nooit een strafschop.
Mensen die dat doen drinken over het algemeen mensenbloed en ze kluiven ook nog eens wat van hun botten.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:32 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom sminken afrikanen zich blank? Is dat een soort reverse zwarte piet?
Tijd voor de VN om hier op te duiken.
Als je ziet hoeveel toppers die mogelijkheid niet benutten, dan is dat nog best wel knap, gezien het feit dat het al bijna bejaarden zijn.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:32 schreef TLC het volgende:
De overeenkomst tussen Messi en Ronaldo is dat ze -meestal- alleen nog weten te scoren vanaf 11 meter
Iedereen zou wel een blanke willen zijn. Logisch toch.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:32 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom sminken afrikanen zich blank? Is dat een soort reverse zwarte piet?
Tijd voor de VN om hier op te duiken.
Plausibel, ik zeg plausibel.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen die dat doen drinken over het algemeen mensenbloed en ze kluiven ook nog eens wat van hun botten.
Het klopt dat hij de bal raakt, maar hij raakt ongeveer tegelijkertijd ook de voet van Ronaldoquote:Op donderdag 24 november 2022 18:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij raakt eerst de bal hè? Nooit een strafschop.
Graag duiding @SylvanaSimons.quote:
En hij geeft een duwerd(je), die niet onder het fenomeen schouderduw valt.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het klopt dat hij de bal raakt, maar hij raakt ongeveer tegelijkertijd ook de voet van Ronaldo
Vanuit de ene hoek vind ik het nu meer een penalty dan vanuit de andere, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nu ook niet meer zou geven
"ies koeltoer"quote:Op donderdag 24 november 2022 18:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Graag duiding @:SylvanaSimons.
InZanity of Kekster, ben jij het?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Fantastische speler die Felix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |