Ik ga hier niet eens op in. Het is goed zo.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:27 schreef Toby56 het volgende:
"Van mij hoeft de scheidsrechter 'm echt niet te geven."
Dat doet er niets toe. Het was een uitgelokte strafschop, maar het was er wel eentje. Er werd geduwd en getackeld en er werd geen bal geraakt, maar wel de speler.
Zo heeft CR7 er al honderden 'versierd'. Leuk is het niet, maar het is al decennia bekend eigenlijk.
En de tragiek van veel Afrikaanse landen is dat ze al decennia lang dezelfde fouten blijven maken. Best leuk voetbal, maar soms bezopen overtredingen, knettergek uitverdedigen, en lui met een kaart op zak die menen toch nog wel over de rooie te kunnen gaan. Jammer.
Schwalbe is een gele kaart in principe.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:25 schreef RAVW het volgende:
Dit had rood moeten zijn voor Ronaldo , swalbe ..echt niet normaal ..
De var had hier moeten ingrijpen
Het is ook al decennia bekend dat Gummbah volkomen maf is.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
situatieschets van het VAR hok
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom kijk je op livescoresites als je dit op NOS kijkt?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:28 schreef RipCity het volgende:
De NOS loopt ook flink achter op stadion zelf zeg. Op de diverse livescore sites kreeg je al pingel 12 seconde voor het bij de NOS een goal was??!
Hij raakt eerst de bal hè? Nooit een strafschop.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:28 schreef JohnDDD het volgende:
Ronaldo
Toch vond ik het nét wel een penalty
Ronaldo gaat heel graag en gewillig liggen, maar die Ghanees raakt wel zijn voet aan, dus ik vind dat je hem gewoon kunt geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |