Of gewoon intrappenquote:Op donderdag 24 november 2022 13:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zullen we de deur van DTS open kloppen?
Jij dusquote:Op donderdag 24 november 2022 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
Of iemand die handig is puntentel tool hierop loslaten
Argentinië en Duitslandquote:Op donderdag 24 november 2022 13:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik volg voetbal waar ik kan, hoop verrassingen
Ik kan dat ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, als ik daar handig in was geweest had ik het wel gedaan
Jazekers, vanavond erg nieuwsgierig naar braz tegen Servië met tadicquote:Op donderdag 24 november 2022 13:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Argentinië en Duitsland![]()
Wel een aantal leuke wedstrijden
Latersquote:Op donderdag 24 november 2022 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
Heerlijk weer vandaag zeg. Droog, zon en 11 graden. Ik ga even een blokje om voordat werk me weer roept
Pr middag nogquote:Op donderdag 24 november 2022 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
Heerlijk weer vandaag zeg. Droog, zon en 11 graden. Ik ga even een blokje om voordat werk me weer roept
Ga ik ook wel ff kijken denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Jazekers, vanavond erg nieuwsgierig naar braz tegen Servië met tadic
Spanje - Duitsland.quote:
Past beter in MEN.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:04 schreef Homijn het volgende:
Bolk![]()
Ik zat trouwens te denken dat DTS best hier zou passen nu: Forum-, Topic- en Userspellen
quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 09:02 schreef Danny het volgende:
Qua naamgeving van de forums zijn ook wat wijzigingen doorgevoerd.
'[MEN] Mens Erger je Niet' heet vanaf nu '[SPL] Forum-, topic- en userspellen'
Dit omdat overige spellen zoals bord- en gezelschapsspellen binnenkort een eigen forum krijgen en eea anders - vooral voor nieuwe gebruikers - verwarrend zou kunnen zijn.
Ik weet het.quote:
Alles went, behalve een MENquote:Op donderdag 24 november 2022 16:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het.
Blijft wennen, zit steeds te zoeken naar MENen ander kleurtje ook nog.
Missquote:Op donderdag 24 november 2022 19:18 schreef Loveable het volgende:
Hier moet ik ook even gepost hebben joehoe!!
quote:
Fresh!quote:
DJMO.quote:
Water!quote:
Kom maar brengen. Ik zit in de ic van 9:55 vanaf castricum richting Utrechtquote:
Dan is de koffie koud. Utrecht is iets van 2 uurtjes vanaf hier.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kom maar brengen. Ik zit in de ic van 9:55 vanaf castricum richting Utrecht
g0dm0rg-nquote:
Ik stuur wel een tikkie voor een kop koffie bij de ah to goquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan is de koffie koud. Utrecht is iets van 2 uurtjes vanaf hier.
Mag ookquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik stuur wel een tikkie voor een kop koffie bij de ah to go
Ach ja. M'n koffie thuis is ook veel lekkerder, daarom haal ik ook zelden tot nooit koffie buiten de deur. Dit was een uitzondering vanwege het geintje over dat tikkie.quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja. M'n koffie thuis is ook veel lekkerder, daarom haal ik ook zelden tot nooit koffie buiten de deur. Dit was een uitzondering vanwege het geintje over dat tikkie.
Nu stiekem nog een stand in de OP...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...
Tjah.quote:
Schuur staat binnenkort weer vol ermee..quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nieuwe voorraad bestellen bij bolk.com
In spl?quote:
Toch denk ik dat het daar beter op z'n plaats is.quote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het daar beter op z'n plaats is.
Of je laat 'degene' niet meer toe. Hele topic dicht is zo extreem en daarmee pak je de onschuldigen...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef Loveable het volgende:
Het is het proberen waard toch. als daar niet goed gaat of lukt dan maar definitief de streep er door
That's the game.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
Waarom wordt bolk eigenlijk hier zo gebashed o.i.d.?![]()
Bolk opquote:
quote:
Vreselijk was het, maar goed leermoment en precies op tijd ditquote:
Ik vond het wel een mooie reply op jouw vraag om te dansenquote:
Jaaaa was goeie, ik zoek dan ook weer naar tegen antwoord maar nu te veel op haha lolquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie reply op jouw vraag om te dansen
Toontje lager een optie?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaaa was goeie, ik zoek dan ook weer naar tegen antwoord maar nu te veel op haha lol
Zit aan de Gerardus dubbel van de lidl.. Zooo die is lekkuuuhhh.![]()
Het kan alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Vreselijk was het, maar goed leermoment en precies op tijd ditextra motivatie vereist voor het vervolg, stelletje mietjes
Ze blijven in een spel hangen wat niet meer isquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
Waarom wordt bolk eigenlijk hier zo gebashed o.i.d.?![]()
Bolk.quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze blijven in een spel hangen wat niet meer is
We krijgen een doorstartquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet zo gek als goed lopende topics dicht gesmeten worden.
Zou dat serieus zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:53 schreef aloa het volgende:
[..]
DTS gaat open in december.
Zie post #93
Geen idee verder, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zou dat serieus zijn?
En alleen in dec. dan?
Yep. Het is al bijna dec. Gaat snel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee verder, we gaan het zien.
Ik neem aan dat het geen grap is.
De tijd vliegt voorbij idd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep. Het is al bijna dec. Gaat snel.
Dat was geen mededeling, maar een vraag en nog niet iedereen heeft geantwoordquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:53 schreef aloa het volgende:
[..]
DTS gaat open in december.
Zie post #93
Jajaquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was geen mededeling, maar een vraag en nog niet iedereen heeft geantwoord![]()
Ze hebben het zelf gesloten, kunnen ze het zelf ook wel weer openen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was geen mededeling, maar een vraag en nog niet iedereen heeft geantwoord![]()
Bvd?quote:
Ik kom de laatste tijd veel die vrachtwagen tegen die jij regelmatig als bolk plaatje gebruiktequote:
Ik zit nog in m'n ochtendjasquote:
Vanmiddag pas. Ben aan het hobby'en met kerstcadeautjes voor in FHF Kerstpakketten.quote:
Daar is een knop voorquote:Op dinsdag 29 november 2022 12:36 schreef moemoe het volgende:
Yes, nu werkt het wel.
Ik heb zojuist ontdekt hoe ik foto’s kan posten vanaf mijn mobiel, wat een voortgang in de menselijke evolutie.
Ik gebruikte altijd Imgur op mijn telefoon, maar dat werkt dus niet echt handig als je foto’s wil uploadenquote:
Imgur gebruik ik nog steeds.quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd Imgur op mijn telefoon, maar dat werkt dus niet echt handig als je foto’s wil uploaden.
Ik gebruik deze site er voor https://postimages.org/nl/quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd Imgur op mijn telefoon, maar dat werkt dus niet echt handig als je foto’s wil uploaden.
Mijn tweede go toquote:Op dinsdag 29 november 2022 15:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik gebruik deze site er voor https://postimages.org/nl/
Ja, kloptquote:
Ja het sluiten van DTS jaagt iedereen wegquote:Op woensdag 30 november 2022 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, klopt.
FOK! zat even niet meer zo in mijn systeem, maar heb weer zin gekregen om op het forum te zijn.
Alles goed?
Neh, ik vind altijd wel weer een plekje. Het forum is groot zat.quote:Op woensdag 30 november 2022 00:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja het sluiten van DTS jaagt iedereen weg
het is verlatenquote:Op woensdag 30 november 2022 00:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, ik vind altijd wel weer een plekje. Het forum is groot zat.
Dat kan soms even gebeuren maar fijn dat je er weer bent.quote:Op woensdag 30 november 2022 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, klopt.
FOK! zat even niet meer zo in mijn systeem, maar heb weer zin gekregen om op het forum te zijn.
Alles goed?
En gewoon niet doen ook, hoe zielig ben je danquote:
Blij gemaakt met een dode musquote:Op donderdag 1 december 2022 00:10 schreef aloa het volgende:
[..]
En gewoon niet doen ook, hoe zielig ben je dan
Dode topique mus dusquote:
Ja mij ook hoor.quote:Op donderdag 1 december 2022 01:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Welja zo is het, kan morgen ook nog. En anders maar niet, maar leek mij wel weer ff leuk.
Vooral als je niet echt slapen kan ook wel leuk om het erbij te hebben om maar wat te noemen, maar gewoon gezellig slag volk ook altijd vind ik. Dus @murp maak ons eens een maandje blij?quote:
jup, werkt beter dan de luisterlijn of 113quote:Op donderdag 1 december 2022 01:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Vooral als je niet echt slapen kan ook wel leuk om het erbij te hebben om maar wat te noemen, maar gewoon gezellig slag volk ook altijd vind ik. Dus @:murp maak ons eens een maandje blij?
quote:Op donderdag 1 december 2022 01:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jup, werkt beter dan de luisterlijn of 113
quote:Op donderdag 1 december 2022 01:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Vooral als je niet echt slapen kan ook wel leuk om het erbij te hebben om maar wat te noemen, maar gewoon gezellig slag volk ook altijd vind ik. Dus @:murp maak ons eens een maandje blij?
In Sinterklaasrijmquote:Op donderdag 1 december 2022 01:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jup, werkt beter dan de luisterlijn of 113
Kun jij goed rijmen en dichtenquote:Op donderdag 1 december 2022 01:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
In Sinterklaasrijmwordt het:
Oh kom hier eens kijken,
Wat er weer geopend wordt,
Alles gekregen,
Van die beste @:Murp
Murp maak ons eens een maandje blij
Bolkende users staan weer in de rij
Een bolkje hier, een bolkje daar,
Wie wordt de december-winnaar?
Wie zoet is krijgt een puntje,
Wie stout is een note![]()
De DT vinden wij allemaal reuzefijn
DTS werkt beter dan de luisterlijn
We zijn de afgelopen maanden lief geweest
Dus tijd voor het dodetopicspel-feest!![]()
Wijze woorden heer freshquote:Op donderdag 1 december 2022 01:54 schreef FreshFruit het volgende:
En als je hier niet eens mee bent
maakt dat jou geen leuke vent,
als een @:Shii al zo mooi gaat gaat dichten.
Ik weet: Kan je niks verplichten.
Maar toch.
En edoch; De DTS weer open.
Laat het lopen en niet niet door een loser
slopen.
Het ging vele maanden goed.
Lees maar terug.
Zonder dat adder gebroed.
Ieder kan een topic killen.
Maar een topic maken doen we samen.
Ik heb je gemist.quote:Op donderdag 1 december 2022 01:58 schreef PLY het volgende:
@:shii kan jij ook
[..]
He vent alles oké?
Ja had druk en weinig zin in fok. Met jou ook altijd zellie hier. Hoop maandje dts... Ff ouwe jongens krentenbroodquote:
Je staat er goed voor in de verkiezing.quote:Op donderdag 1 december 2022 02:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja had druk en weinig zin in fok. Met jou ook altijd zellie hier. Hoop maandje dts... Ff ouwe jongens krentenbrood
Oohh zal er eens kijkenquote:Op donderdag 1 december 2022 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je staat er goed voor in de verkiezing.
Onze vriend Mario heeft al dik gewonnen.quote:Op donderdag 1 december 2022 02:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Oohh zal er eens kijkenjij ook voor zover ik toen zag
Waar kan ik dat zien dan?quote:Op donderdag 1 december 2022 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze vriend Mario heeft al dik gewonnen.
Beide goede teksten welquote:Op donderdag 1 december 2022 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
Maak ik de link met deze.
Geen idee waarom.
Ik luister en daarna deze.quote:Op donderdag 1 december 2022 02:22 schreef PLY het volgende:
[..]
tijdloos dit. Halsema veel te vroeg heengegaan ook.
Ja dit soort dingen was leuk in die tijdquote:
quote:Op donderdag 1 december 2022 01:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
In Sinterklaasrijmwordt het:
Oh kom hier eens kijken,
Wat er weer geopend wordt,
Alles gekregen,
Van die beste @:Murp
Murp maak ons eens een maandje blij
Bolkende users staan weer in de rij
Een bolkje hier, een bolkje daar,
Wie wordt de december-winnaar?
Wie zoet is krijgt een puntje,
Wie stout is een note![]()
De DT vinden wij allemaal reuzefijn
DTS werkt beter dan de luisterlijn
We zijn de afgelopen maanden lief geweest
Dus tijd voor het dodetopicspel-feest!![]()
*stil* *mooi*quote:Op donderdag 1 december 2022 01:54 schreef FreshFruit het volgende:
En als je hier niet eens mee bent
maakt dat jou geen leuke vent,
als een @:Shii al zo mooi gaat gaat dichten.
Ik weet: Kan je niks verplichten.
Maar toch.
En edoch; De DTS weer open.
Laat het lopen en niet niet door een loser
slopen.
Het ging vele maanden goed.
Lees maar terug.
Zonder dat adder gebroed.
Ieder kan een topic killen.
Maar een topic maken doen we samen.
Pfffff,December weer.Ik haat die maand.Was het maar voorbij.quote:
Aha, jij ook al? Nou vice versa hoorquote:Op donderdag 1 december 2022 02:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pfffff,December weer.Ik haat die maand.Was het maar voorbij.
Heb je haar ook weer.quote:
Dus dts bied uitkomst @murpquote:Op donderdag 1 december 2022 02:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pfffff,December weer.Ik haat die maand.Was het maar voorbij.
Het is dat Soul het zo leuk vindt en bij haar fam. kan gaan vieren en met cadeaus bezig is.quote:Op donderdag 1 december 2022 02:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Aha, jij ook al? Nou vice versa hoor
hoi FFFquote:
Hey maatje.quote:
Ik doe wel gezellig mee met fam diner enzo, maar vind dat kerst gewoon niks en oud en nieuw ook niet zo. Ja toen je nog een jochie was met vuurwerkquote:Op donderdag 1 december 2022 02:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is dat Soul het zo leuk vindt en bij haar fam. kan gaan vieren en met cadeaus bezig is.
Ik had een zo`n sleutel en deed alles uit. En de spoorbomen dicht bij het spoor.quote:Op donderdag 1 december 2022 02:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik doe wel gezellig mee met fam diner enzo, maar vind dat kerst gewoon niks en oud en nieuw ook niet zo. Ja toen je nog een jochie was met vuurwerklantaarnpalen opblazen
Lol. Carbide in het riool en putdeksels laten vliegen met oud en nieuw, als ik er aan terugdenk vaak geluk gehad pfff brokken gietstaal vlogen in het rondquote:Op donderdag 1 december 2022 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had een zo`n sleutel en deed alles uit. En de spoorbomen dicht bij het spoor.
Het leukste was een keer met een touw naar de kerkklok klimmen met een touw om de hele nacht te kunnen luiden.quote:Op donderdag 1 december 2022 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had een zo`n sleutel en deed alles uit. En de spoorbomen dicht bij het spoor.
Ach als je jong bent haal je kattekwaad uit. Maar nu denk ik weleens achachquote:Op donderdag 1 december 2022 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leukste was een keer met een touw naar de kerkklok klimmen met een touw om de hele nacht te kunnen luiden.
Achteraf knettergek natuurlijk.Maar ik heb niks gesloopt.
Mijn heit was ook fan van carbid.quote:Op donderdag 1 december 2022 02:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Lol. Carbide in het riool en putdeksels laten vliegen met oud en nieuw, als ik er aan terugdenk vaak geluk gehad pfff brokken gietstaal vlogen in het rondboefjes streken
Hier traditie hoor bij die boeren, ben er meestal bij om te kijken oudejaarsdag. Heel leuk wel.quote:Op donderdag 1 december 2022 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn heit was ook fan van carbid.![]()
Hij wilde mij er het liefste er niet te dichtbij.wat heel lief is.
Die herinneringen zijn goud ook.ik denk vaak dat de jeugd van nu veel minder mag.quote:Op donderdag 1 december 2022 02:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Ach als je jong bent haal je kattekwaad uit. Maar nu denk ik weleens achach
Deze ja.quote:
Ja, vuurwerk gaat ook steeds meer aan bandenquote:Op donderdag 1 december 2022 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die herinneringen zijn goud ook.ik denk vaak dat de jeugd van nu veel minder mag.
Een ekte vuurwerkman zei al dat het makkelijker was om aan drugs te komen.quote:Op donderdag 1 december 2022 03:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, vuurwerk gaat ook steeds meer aan banden
Alle tradities verdwijnen hierquote:Op donderdag 1 december 2022 03:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ekte vuurwerkman zei al dat het makkelijker was om aan drugs te komen.
ja dat is tegenwoordig zo makkelijk. Ik heb hier sneller een gram zooi dan een pizzaquote:Op donderdag 1 december 2022 03:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ekte vuurwerkman zei al dat het makkelijker was om aan drugs te komen.
Lekker slipe.En bedankt.quote:Op donderdag 1 december 2022 03:08 schreef PLY het volgende:
Ik ga pitten, was weer ff leuk je gesproken te hebben fresh![]()
Lust jij die pizza dan?quote:Op donderdag 1 december 2022 03:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat is tegenwoordig zo makkelijk. Ik heb hier sneller een gram zooi dan een pizza
dan niet meerquote:
Ik dacht al.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2022 00:10 schreef aloa het volgende:
[..]
En gewoon niet doen ook, hoe zielig ben je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: |