Ja, kloptquote:
Ja het sluiten van DTS jaagt iedereen wegquote:Op woensdag 30 november 2022 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, klopt.
FOK! zat even niet meer zo in mijn systeem, maar heb weer zin gekregen om op het forum te zijn.
Alles goed?
Neh, ik vind altijd wel weer een plekje. Het forum is groot zat.quote:Op woensdag 30 november 2022 00:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja het sluiten van DTS jaagt iedereen weg
het is verlatenquote:Op woensdag 30 november 2022 00:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, ik vind altijd wel weer een plekje. Het forum is groot zat.
Dat kan soms even gebeuren maar fijn dat je er weer bent.quote:Op woensdag 30 november 2022 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, klopt.
FOK! zat even niet meer zo in mijn systeem, maar heb weer zin gekregen om op het forum te zijn.
Alles goed?
En gewoon niet doen ook, hoe zielig ben je danquote:
Blij gemaakt met een dode musquote:Op donderdag 1 december 2022 00:10 schreef aloa het volgende:
[..]
En gewoon niet doen ook, hoe zielig ben je dan
Dode topique mus dusquote:
Ja mij ook hoor.quote:Op donderdag 1 december 2022 01:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Welja zo is het, kan morgen ook nog. En anders maar niet, maar leek mij wel weer ff leuk.
Vooral als je niet echt slapen kan ook wel leuk om het erbij te hebben om maar wat te noemen, maar gewoon gezellig slag volk ook altijd vind ik. Dus @murp maak ons eens een maandje blij?quote:
jup, werkt beter dan de luisterlijn of 113quote:Op donderdag 1 december 2022 01:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Vooral als je niet echt slapen kan ook wel leuk om het erbij te hebben om maar wat te noemen, maar gewoon gezellig slag volk ook altijd vind ik. Dus @:murp maak ons eens een maandje blij?
quote:Op donderdag 1 december 2022 01:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jup, werkt beter dan de luisterlijn of 113
quote:Op donderdag 1 december 2022 01:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Vooral als je niet echt slapen kan ook wel leuk om het erbij te hebben om maar wat te noemen, maar gewoon gezellig slag volk ook altijd vind ik. Dus @:murp maak ons eens een maandje blij?
In Sinterklaasrijmquote:Op donderdag 1 december 2022 01:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jup, werkt beter dan de luisterlijn of 113
Kun jij goed rijmen en dichtenquote:Op donderdag 1 december 2022 01:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
In Sinterklaasrijmwordt het:
Oh kom hier eens kijken,
Wat er weer geopend wordt,
Alles gekregen,
Van die beste @:Murp
Murp maak ons eens een maandje blij
Bolkende users staan weer in de rij
Een bolkje hier, een bolkje daar,
Wie wordt de december-winnaar?
Wie zoet is krijgt een puntje,
Wie stout is een note![]()
De DT vinden wij allemaal reuzefijn
DTS werkt beter dan de luisterlijn
We zijn de afgelopen maanden lief geweest
Dus tijd voor het dodetopicspel-feest!![]()
Wijze woorden heer freshquote:Op donderdag 1 december 2022 01:54 schreef FreshFruit het volgende:
En als je hier niet eens mee bent
maakt dat jou geen leuke vent,
als een @:Shii al zo mooi gaat gaat dichten.
Ik weet: Kan je niks verplichten.
Maar toch.
En edoch; De DTS weer open.
Laat het lopen en niet niet door een loser
slopen.
Het ging vele maanden goed.
Lees maar terug.
Zonder dat adder gebroed.
Ieder kan een topic killen.
Maar een topic maken doen we samen.
Ik heb je gemist.quote:Op donderdag 1 december 2022 01:58 schreef PLY het volgende:
@:shii kan jij ook
[..]
He vent alles oké?
Ja had druk en weinig zin in fok. Met jou ook altijd zellie hier. Hoop maandje dts... Ff ouwe jongens krentenbroodquote:
Je staat er goed voor in de verkiezing.quote:Op donderdag 1 december 2022 02:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja had druk en weinig zin in fok. Met jou ook altijd zellie hier. Hoop maandje dts... Ff ouwe jongens krentenbrood
Oohh zal er eens kijkenquote:Op donderdag 1 december 2022 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je staat er goed voor in de verkiezing.
Onze vriend Mario heeft al dik gewonnen.quote:Op donderdag 1 december 2022 02:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Oohh zal er eens kijkenjij ook voor zover ik toen zag
Waar kan ik dat zien dan?quote:Op donderdag 1 december 2022 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze vriend Mario heeft al dik gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |