In spl?quote:
Toch denk ik dat het daar beter op z'n plaats is.quote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het daar beter op z'n plaats is.
Of je laat 'degene' niet meer toe. Hele topic dicht is zo extreem en daarmee pak je de onschuldigen...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:36 schreef Loveable het volgende:
Het is het proberen waard toch. als daar niet goed gaat of lukt dan maar definitief de streep er door
That's the game.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
Waarom wordt bolk eigenlijk hier zo gebashed o.i.d.?![]()
Bolk opquote:
quote:
Vreselijk was het, maar goed leermoment en precies op tijd ditquote:
Ik vond het wel een mooie reply op jouw vraag om te dansenquote:
Jaaaa was goeie, ik zoek dan ook weer naar tegen antwoord maar nu te veel op haha lolquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie reply op jouw vraag om te dansen
Toontje lager een optie?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaaa was goeie, ik zoek dan ook weer naar tegen antwoord maar nu te veel op haha lol
Zit aan de Gerardus dubbel van de lidl.. Zooo die is lekkuuuhhh.![]()
Het kan alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Vreselijk was het, maar goed leermoment en precies op tijd ditextra motivatie vereist voor het vervolg, stelletje mietjes
Ze blijven in een spel hangen wat niet meer isquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
Waarom wordt bolk eigenlijk hier zo gebashed o.i.d.?![]()
Bolk.quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze blijven in een spel hangen wat niet meer is
We krijgen een doorstartquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet zo gek als goed lopende topics dicht gesmeten worden.
Zou dat serieus zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:53 schreef aloa het volgende:
[..]
DTS gaat open in december.
Zie post #93
Geen idee verder, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zou dat serieus zijn?
En alleen in dec. dan?
Yep. Het is al bijna dec. Gaat snel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee verder, we gaan het zien.
Ik neem aan dat het geen grap is.
De tijd vliegt voorbij idd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Yep. Het is al bijna dec. Gaat snel.
Dat was geen mededeling, maar een vraag en nog niet iedereen heeft geantwoordquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:53 schreef aloa het volgende:
[..]
DTS gaat open in december.
Zie post #93
Jajaquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was geen mededeling, maar een vraag en nog niet iedereen heeft geantwoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |