Of gewoon intrappenquote:Op donderdag 24 november 2022 13:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zullen we de deur van DTS open kloppen?
Jij dusquote:Op donderdag 24 november 2022 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
Of iemand die handig is puntentel tool hierop loslaten
Argentinië en Duitslandquote:Op donderdag 24 november 2022 13:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik volg voetbal waar ik kan, hoop verrassingen
Nee, als ik daar handig in was geweest had ik het wel gedaanquote:
Ik kan dat ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, als ik daar handig in was geweest had ik het wel gedaan
Jazekers, vanavond erg nieuwsgierig naar braz tegen Servië met tadicquote:Op donderdag 24 november 2022 13:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Argentinië en Duitsland![]()
Wel een aantal leuke wedstrijden
Latersquote:Op donderdag 24 november 2022 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
Heerlijk weer vandaag zeg. Droog, zon en 11 graden. Ik ga even een blokje om voordat werk me weer roept
Pr middag nogquote:Op donderdag 24 november 2022 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
Heerlijk weer vandaag zeg. Droog, zon en 11 graden. Ik ga even een blokje om voordat werk me weer roept
Ga ik ook wel ff kijken denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Jazekers, vanavond erg nieuwsgierig naar braz tegen Servië met tadic
Spanje - Duitsland.quote:
Past beter in MEN.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:04 schreef Homijn het volgende:
Bolk![]()
Ik zat trouwens te denken dat DTS best hier zou passen nu: Forum-, Topic- en Userspellen
quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 09:02 schreef Danny het volgende:
Qua naamgeving van de forums zijn ook wat wijzigingen doorgevoerd.
'[MEN] Mens Erger je Niet' heet vanaf nu '[SPL] Forum-, topic- en userspellen'
Dit omdat overige spellen zoals bord- en gezelschapsspellen binnenkort een eigen forum krijgen en eea anders - vooral voor nieuwe gebruikers - verwarrend zou kunnen zijn.
Ik weet het.quote:
Alles went, behalve een MENquote:Op donderdag 24 november 2022 16:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet het.
Blijft wennen, zit steeds te zoeken naar MENen ander kleurtje ook nog.
Missquote:Op donderdag 24 november 2022 19:18 schreef Loveable het volgende:
Hier moet ik ook even gepost hebben joehoe!!
quote:
Fresh!quote:
DJMO.quote:
Water!quote:
Kom maar brengen. Ik zit in de ic van 9:55 vanaf castricum richting Utrechtquote:
Dan is de koffie koud. Utrecht is iets van 2 uurtjes vanaf hier.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kom maar brengen. Ik zit in de ic van 9:55 vanaf castricum richting Utrecht
g0dm0rg-nquote:
Ik stuur wel een tikkie voor een kop koffie bij de ah to goquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan is de koffie koud. Utrecht is iets van 2 uurtjes vanaf hier.
Mag ookquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik stuur wel een tikkie voor een kop koffie bij de ah to go
Ach ja. M'n koffie thuis is ook veel lekkerder, daarom haal ik ook zelden tot nooit koffie buiten de deur. Dit was een uitzondering vanwege het geintje over dat tikkie.quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja. M'n koffie thuis is ook veel lekkerder, daarom haal ik ook zelden tot nooit koffie buiten de deur. Dit was een uitzondering vanwege het geintje over dat tikkie.
Nu stiekem nog een stand in de OP...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.94257 - 478969
--Stemmingswisselingen--
Ignore that...
Tjah.quote:
Schuur staat binnenkort weer vol ermee..quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nieuwe voorraad bestellen bij bolk.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |