abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210749319
twitter

twitter

twitter

twitter
  maandag 25 september 2023 @ 16:51:17 #227
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_210750135
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 15:43 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
AIght. Deze aflevering maar eens luisteren deze week in de auto. Volgens mij heb ik t als aflevering in de podcast Moordzaken voorbij zien komen.
pi_210750503
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 16:51 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
AIght. Deze aflevering maar eens luisteren deze week in de auto. Volgens mij heb ik t als aflevering in de podcast Moordzaken voorbij zien komen.
Er is zelfs een hele (tot nu toe zesdelige) podcast van: De Gifdode.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 20:02:20 #229
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_210751945
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 17:30 schreef Felixa het volgende:

[..]
Ik heb deze ook net maar toegevoegd aan m'n playlist met deze nieuwe wending :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  maandag 25 september 2023 @ 20:11:17 #230
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_210752032
Ik ben net begonnen met podcasts luisteren :P Weet iemand of er een app is waarmee je naar nederlandse podcasts van verschillende kanalen (als dat zo heet?) kunt luisteren? Ik heb nu de NPO podcast app voor de "In de TBS" serie, maar moet dan waarschijnlijk weer een andere app voor podcasts van andere kanalen. Is er een soort verzamelapp?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 20:20:21 #231
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_210752118
quote:
5s.gif Op maandag 25 september 2023 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben net begonnen met podcasts luisteren :P Weet iemand of er een app is waarmee je naar nederlandse podcasts van verschillende kanalen (als dat zo heet?) kunt luisteren? Ik heb nu de NPO podcast app voor de "In de TBS" serie, maar moet dan waarschijnlijk weer een andere app voor podcasts van andere kanalen. Is er een soort verzamelapp?
:Y

Je kunt zelf kiezen wat je fijn vindt :) Er zijn best veel op Spotify te vinden, en je hebt bij de OS wss ook een standaard podcastapp, bijv Google of Apple podcasts. En er zijn veeel apps gebouwd met allemaal verschillende functionaliteiten.

Ik ben zelf fan van Pocket Casts!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_210767096
Ter info:

Google Podcasts
Hallo Blues,

We kondigden onlangs aan dat we Google Podcasts volgend jaar gaan beëindigen. Met dit bericht willen we je laten weten wat je kunt verwachten.

Voorlopig verandert er niets en kun je Google Podcasts gewoon blijven gebruiken. Podcasts zijn eind dit jaar beschikbaar in YouTube Music. In de eerste paar maanden van 2024 rollen we tools uit in jouw regio waarmee je je abonnementen op podcastseries van Google Podcasts kunt overzetten. Je kunt je podcasts dan in YouTube Music beluisteren. Hiervoor heb je geen betaald abonnement nodig. Als je YouTube Music niet wilt gebruiken, kun je ook een bestand met je abonnementen downloaden. Dit bestand kun je daarna uploaden naar een app die dit ondersteunt. Je kunt ook Google Takeout gebruiken als je Google Podcasts-gegevens uit je Google-account wilt exporteren.

We begrijpen dat dit een grote verandering is en willen je bedanken dat je Google Podcasts gebruikt. We nemen de komende maanden weer contact op met meer informatie. Als je in de tussentijd vragen hebt, kun je terecht in onze Help-community.

Met vriendelijke groet,
Team Google Podcasts
pi_210805454
quote:
5s.gif Op maandag 25 september 2023 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Algemene podcast topic: LIT / Bespreking podcasts #4
pi_210805529
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 17:30 schreef Felixa het volgende:

[..]
Gisteren en vandaag De Gifdode beluisterd. Ik kende de zaak heel oppervlakkig dus deze 8-delige podcast is wel een goede om alle ins en outs over de zaak te weten te komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor en na De Gifdode wordt veel reclame gemaakt voor De Stiefmoedermoord. Een Zweedse moordzak uit de jaren '80, echter ik zie dat er maar 2 afleveringen online staan en de rest via de AD Podcast app beschikbaar zijn. Komen deze afleveringen ook nog op de reguliere platforms?
pi_210821771
Vanaf vandaag Rot Fruit over Fruitbedrijf de Groot uit Hedel Yelle Tieleman (Podimo)

[ Bericht 16% gewijzigd door Woonbootjes op 03-10-2023 12:45:11 ]
pi_210822870
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2023 15:35 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 03-10-2023 19:58:35 ]
pi_210824849
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 14:58 schreef NoCigar het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_210917522
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:01 schreef Jester65 het volgende:
Lammert de Bruin en Babs Assink hebben een nieuwe podcast uitgebracht over misdaad in de drie Noordelijke provincies: Penoza op het platteland. Eerste aflevering is veelbelovend.
Deze staat niet op Google Podcast. Heeft iemand de RSS link zodat ik deze toe kan voegen?
pi_210937650
De moeder van Thijs Hermans in de podcast bij Saskia Belleman en Wilson Boldewijn.

https://spotify.link/kRjSp79yRDb
https://podcasts.apple.co(...)6955?i=1000631164648
https://podcastluisteren.nl/pod/De-zaak-ontleed

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2023 14:23:39 ]
pi_210959823
Het wrange is dat als die jongen gewoon 'opgeborgen' was geweest geworre die mensen nu niet dood zijn :(
  zondag 15 oktober 2023 @ 17:34:41 #241
327807 Mariposas
יה&#14
pi_210962691
Scamanda

Een bizar verhaal: Amerikaanse vrouw die jaren haar omgeving oplichtte door te vertellen dat ze terminale kanker had. Door diverse crowdfundings en gulle giften wist ze zo jarenlang geld binnen te harken.

The Lady Vanishes

Australische podcast over een vrouw die in 1997 verdween nadat ze voor langere tijd naar het buitenland ging om te reizen. Haar dochter komt er achter, nadat ze geen contact meer met haar moeder kan krijgen, dat er geld van haar moeder’s rekening is gehaald, en dat haar moeder kort voor vertrek haar naam heeft gewijzigd. Tijdens het onderzoek wordt er een link gevonden met een man die veel vrouwen heeft opgelicht.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_210964790
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:34 schreef Mariposas het volgende:

The Lady Vanishes
[ afbeelding ]
Australische podcast over een vrouw die in 1997 verdween nadat ze voor langere tijd naar het buitenland ging om te reizen. Haar dochter komt er achter, nadat ze geen contact meer met haar moeder kan krijgen, dat er geld van haar moeder’s rekening is gehaald, en dat haar moeder kort voor vertrek haar naam heeft gewijzigd. Tijdens het onderzoek wordt er een link gevonden met een man die veel vrouwen heeft opgelicht.
Ik heb de 1e afl van deze pc geluisterd net en meteen even door gaan zoeken online. Wat een verhaal :o
Dochter is nog altijd enorm bezig met deze vreemde zaak van haar verdwenen moeder.
https://www.facebook.com/MissingMarionBarter/

SPOILER
pi_210984560
quote:
Hoge Raad bevestigt vonnis tegen Thijs H., die drie mensen doodstak - https://nos.nl/l/2494408
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:03:20 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210984579
Gerede twijfel podcast geluisterd

Toch wat onbevredigend
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211109762
Ja, herken ik wel. Had er ook wat gemengde gevoelens over. Veel veronderstellingen, weinig bewijs.

Nieuwe misdaadpodcast van RTV Oost: https://www.rtvoost.nl/podcast

De moord op de tekenjuf. Nog niets van gehoord.
pi_211110819
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:34 schreef Mariposas het volgende:

The Lady Vanishes
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip.
Voegen die bonus afleveringen veel toe?
pi_211110820
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:48 schreef Jester65 het volgende:
Ja, herken ik wel. Had er ook wat gemengde gevoelens over. Veel veronderstellingen, weinig bewijs.

Nieuwe misdaadpodcast van RTV Oost: https://www.rtvoost.nl/podcast

De moord op de tekenjuf. Nog niets van gehoord.
Bedankt voor de tip.
pi_211111073
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:22 schreef TargaFlorio het volgende:

Bedankt voor de tip.
Ik vind dat er veel mensen vanalles komen vertellen, en dan vooral wat zķu er gebeurd kúnnen zijn.
Veel speculatie en aannames.
Ik ben nog niet helemaal bij met luisteren.
SPOILER
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:50:17 #249
327807 Mariposas
יה&#14
pi_211115767
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip.
Mwah, ik heb die “conversations” bijna allemaal overgeslagen. Ik denk dat het alleen de moeite waard is als je de podcast real-time volgt. Ik vind het wat later in de afleveringen sowieso nog wel eens wat langdradig worden en in herhaling vallen. Ik vond vooral The Inquest afleveringen echt heel interessant.

Wat naar van je zoon Blues. ;(

Mijn theorie is dat Marion er terug in Australië snel achter kwam dat ze gescammed was en zelfmoord heeft gepleegd.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_211271977
Podcast over het verdwenen Heineken losgeld:

Kocht Cor van Hout echt Alkmaarse prostitutiepanden met het verdwenen Heineken-losgeld? - https://nos.nl/r/456219

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 12-11-2023 18:21:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')