abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218882479
quote:
Ja ik moest ook lachen :D
Parel radio zend het hele verhaal in 2 delen uit zag ik, staan er al op.
pi_218890555
Vanmiddag naar de theatershow van Veroordeeld (iedereen zit op de theaterbandwagon). Eens kijken welke boef ik aantref. :+ Wel een drama qua bereikbaarheid, de Halve van Haarlem is ook vandaag. Dat had ik niet op het vizier.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zondag 28 september 2025 @ 10:40:15 #53
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_218890613
Vermist van HLN is ook goed. De leider van De Cel vermiste personen on Belgie gaat na 30
Jaar met pensioen en vertelt over veel zaken. Ook zijn start met die groep met Dutroux.
Man vertelt echt goed.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_218898381
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Al een oudere, niet spectaculair maar naar mijn mening wel de moeite. In totaal 2 uur dus een goede als tussendoortje.
Inderdaad interessant genoeg om te luisteren, maar niet spectaculair.
pi_218909385
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2025 10:32 schreef nostra het volgende:
Vanmiddag naar de theatershow van Veroordeeld (iedereen zit op de theaterbandwagon). Eens kijken welke boef ik aantref. :+ Wel een drama qua bereikbaarheid, de Halve van Haarlem is ook vandaag. Dat had ik niet op het vizier.
Dit was erg vermakelijk en live heeft dan wel echt een toevoeging. Enige cringe was dat de boef in kwestie het continu over 'steelde' had, error. :+ Maar leuk voor een herfstmiddag.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_218911573
Narco’s in Nederland van Jan Meeuwig geluistert, op zich niet slecht, maar ook niet echt onthullend, meer een samenvatting van de kopstukken door de jaren heen, ook geen nieuwe dingen gehoord.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')