1e had ik al geluisterd, zonder hier te tippenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:19 schreef nostra het volgende:
Trias Criminalis
Eerste aflevering met Mink Kok. Aimabele en intelligente vent.
Trias Criminalis · Episode
Wat een voorbeeldburger dat hij medegedetineerden van juridisch advies wilt voorzienquote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:19 schreef nostra het volgende:
Trias Criminalis
Eerste aflevering met Mink Kok. Aimabele en intelligente vent.
Trias Criminalis · Episode
Al 2 geluisterd. Best een goed gemaakte pc.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:31 schreef Woonbootjes het volgende:
Ontvoerd naar Noord-Korea door Telegraaf Journalist Marcel Vink
Dankje was meniet eerder opgevallen wel goede podcastquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Al 2 geluisterd. Best een goed gemaakte pc.
Werd ook al getipt in LIT Topicreeks: Bespreking podcasts #1
(Overigens vind ik het het nog steeds jammer dat er niet gewoon 1 centraal podcast topic is waarin alles getipt kan worden)
Heb vanmiddag eerst de bonusaflevering geluisterd die ze hadden opgenomen tijdens het npo luister podcastfestival, waarin de makers uitleggen hoe ze tot de vorm zijn gekomen en beantwoordden ze vragen van publiek.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Er is een nieuwe aflevering van op zoek naar Marlotte.
Ja, dat begreep ik ook. Maar het is dus niet strafbaar, en daar denk ik vandaag dus aan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb vanmiddag eerst de bonusaflevering geluisterd die ze hadden opgenomen tijdens het npo luister podcastfestival, waarin de makers uitleggen hoe ze tot de vorm zijn gekomen en beantwoordden ze vragen van publiek.
Straks de 1e baan de 2 laatste afleveringen luisteren.
Tenminste dat werd gezegd dat er nog 2 komen.
Dat hoor je in afl 2 .....quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik ook. Maar het is dus niet strafbaar, en daar denk ik vandaag dus aan.
“Zij” de belaster, noem ik haar maar, wordt constant gevoed door de maatschappelijke hulpleners die niet bedrijfsmatig maar privé doorslaan in de hulpverlening.
En daarom is het dus tot op heden niet strafbaar. Officieel zouden ze deze zaken moeten melden bij hun manager, en zou er gedegen onderzoek gedaan moeten worden. Zou een Marlotte huisbezoeken moeten krijgen, maar de hulpverlener heeft dit niet vanuit haar werkgebied opgepakt maar persoonlijk willen oplossen. En zo zijn er meer dames in werklustige die zich niet aan hun protocol gehouden
Zijn er meer slachtoffers? Ja ik denk het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Blues op 05-06-2026 13:40:06 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |