naaaahhhhquote:Op woensdag 23 november 2022 10:13 schreef Ireth het volgende:
Jesoes, wat ziet GJ er uit?? Is ie depressief ofzo??
Hij is het scheerapparaat kwijtquote:Op woensdag 23 november 2022 10:13 schreef Ireth het volgende:
quote:
Ik heb begrepen dat Alicia tegen hem had gezegd dat hij zijn haar en baard moest laten groeien omdat ze dat mooi vond. En hij heeft rugpijn.En dat eeuwige hemdje of T-shirt en korte broek met slippers helpt book niet mee met een fris uiterlijk.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:13 schreef Ireth het volgende:
Net zoals de rokers in de loodsquote:Op woensdag 23 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
wedden dat hij vind dat het zondag is
die is binnen no time weer net zo verslaafd
vind roken nog wel wat anders dan een Jonkoquote:
Welk haar? Zoveel heeft hij ook niet meer, baard kan wel.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Alicia tegen hem had gezegd dat hij zijn [img]haar en baard moest laten groeien omdat ze dat mooi vond[/img]. En hij heeft rugpijn.En dat eeuwige hemdje of T-shirt en korte broek met slippers helpt book niet mee met een fris uiterlijk.
Je springt niet met ons mee?quote:Op woensdag 23 november 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : er zijn zoveel mensen waarbij ik een gat in de lucht zou springen als ze naar huis gingen, en dan gaat Ruben.
zet je deze ook even in het gekke bekken topicquote:Op woensdag 23 november 2022 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welk haar? Zoveel heeft hij ook niet meer, baard kan wel.
Zou hij denken dat Alicia op hem wacht? Ze is weg gegaan omdat ze o.a. haar vriendje miste.
[ afbeelding ]
Alsof we onderhand niet doorhebben dat de FEBO de hele handel stuurt.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:31 schreef Harry het volgende:
Madeleine: ik heb een gesprek gehad.
SoundLock.
Ze proberen je om te praten..toen kwam er een sl..quote:Op woensdag 23 november 2022 10:31 schreef Harry het volgende:
Madeleine: ik heb een gesprek gehad.
SoundLock.
die heeft weer allerlei aanbiedingen gehadquote:Op woensdag 23 november 2022 10:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze proberen je om te praten..toen kwam er een sl..
Die kan niet meer normaal over straat lopen, hordes mensen zullen hem omringen voor een handtekening, of een kort gedichtje.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:29 schreef Vlinder1974 het volgende:
ruben verwacht nogal wat als hij de poort uit loopt
televisie-interviews
breaking news op het journaal
wk voetbal wordt stil gelegd
de tweede kamer houd een minuut silte
koning willem alexander houd een persconferentie
en punt bij paaltje staat alleen zijn moeder hem op te wachten
en krijgt hij een hoek van Joost
Dat is onvermijdelijk, ze moeten nu actief mensen gaan binnenhouden met beloftes , anders is het de Grote Wegloopshowquote:Op woensdag 23 november 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft weer allerlei aanbiedingen gehad
hoe ze het allemaal beter voor haar gaan maken
ja dat werkt dus ook nietquote:Op woensdag 23 november 2022 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is onvermijdelijk, ze moeten nu actief mensen gaan binnenhouden met beloftes , anders is het de Grote Wegloopshow
quote:Op woensdag 23 november 2022 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
#kofferGate
De koffer van Ruben is verstopt.
aaaahquote:
Hahaha bedankt .quote:Op woensdag 23 november 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaah![]()
knufje voor jou
heb medelijden met je
En dit al haar 3de keer..lekker dreigen elke keer als ze haar zin niet krijgt.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft weer allerlei aanbiedingen gehad
hoe ze het allemaal beter voor haar gaan maken
waren toch??quote:Op woensdag 23 november 2022 10:41 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Isaac ook aangezien ze praktisch familie zijn.
Het klopt dus van ex, nicht verhaal?quote:Op woensdag 23 november 2022 10:41 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Isaac ook aangezien ze praktisch familie zijn.
konden we het maar horenquote:Op woensdag 23 november 2022 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik zit heel erg in de twijfelmodus nog, omdat ze natuurlijk proberen op je in te praten.
Djedi : Mmmmm mmmm
Maddy : Ik heb al een gesprek gehad heel lang
Djedi : Oh vandaag al?
[Geluid weg]
Nee joh Marciano weet alles super goedquote:Op woensdag 23 november 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
de kip moet gekookt in kip bouillon
de boulillon die ze straks hebben weggeflikkerd had dus prima gebruikt kunnen worden
Zeer zeker klopt datquote:Op woensdag 23 november 2022 10:43 schreef juul. het volgende:
[..]
Het klopt dus van ex, nicht verhaal?
Oh daar past wel 'n spitskool in....quote:Op woensdag 23 november 2022 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welk haar? Zoveel heeft hij ook niet meer, baard kan wel.
Zou hij denken dat Alicia op hem wacht? Ze is weg gegaan omdat ze o.a. haar vriendje miste.
[ afbeelding ]
Oh en als dat niet meer helpt doet die er 'n beetje water in, en drinkt dat opquote:Op woensdag 23 november 2022 10:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zet je de streams aan, zie je Erik een pot pindakaas leeg lepelen
Denk dat Ruben op jouw streams een kwartier later vertrekt.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zet je de streams aan, zie je Erik een pot pindakaas leeg lepelen
Wat ik gelezen heb, nietquote:Op woensdag 23 november 2022 10:46 schreef HappyCharly het volgende:
Dus er is vannacht niemand gesnapt tijdens de missie?
Ik sliep..
snel ff refreshen, hoe eerder weg hoe beterquote:Op woensdag 23 november 2022 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Ruben op jouw streams een kwartier later vertrekt.
hoe kijk jij hier naar danquote:Op woensdag 23 november 2022 10:48 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Ja zit in het aard van het beestje. Heel de familie vind zich geweldig
bedwansquote:Op woensdag 23 november 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft allemaal uitslag vertelt ze. Ze denkt dat ze netelroos heeft.
hoop dat beide eruit vliegen en snelquote:Op woensdag 23 november 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kijk jij hier naar dan
is toch anders als je iemand kent denk ik
Jij kent Marciano en zijn gezin?quote:Op woensdag 23 november 2022 10:52 schreef Boebaloe het volgende:
Hij doet alsof hij kan komen maar zijn ex deed dat allemaal. Haar saoto is the bomb
Jupquote:Op woensdag 23 november 2022 10:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij kent Marciano en zijn gezin?
Zal hem NUL missen, Het is bijna 11 uur, wegwezen Rubenquote:Op woensdag 23 november 2022 10:56 schreef spapaars het volgende:
We zullen Ruben missen, hij die of op bed lag om geweldige gedichten te schrijven, of aan tafel constant naar Djedi zat te staren.
Kanquote:Op woensdag 23 november 2022 10:57 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Staat wel meer in die gasten hun bio waar ik aan twijfel niet ?
Het verbaast mij nietquote:Op woensdag 23 november 2022 10:57 schreef Boebaloe het volgende:
Zijn zaak in venray heeft hij voor andere praktijken
Sommige geld moet wit worden als je begrijpt wat ik bedoel
Bij zn vriendjes uit de grote stadquote:Op woensdag 23 november 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano regelt studiotijd voor Ruben zegt hij ... maakt ie later wel goed met die persoon.
hahahaha.. wat ben jij dan van hem?quote:Op woensdag 23 november 2022 10:48 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Ja zit in het aard van het beestje. Heel de familie vind zich geweldig
hij gaat als de schaduw van een jongentje naar huisquote:Op woensdag 23 november 2022 11:04 schreef spapaars het volgende:
Als een schaduw van een man binnengekomen.
Tegeltje waard
Kan ik niet zeggen. Veel mensen lezen mee. En ik spill the tea. Het lijntje is kort laat mij het zo zeggen. Maar geen familie.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahahaha.. wat ben jij dan van hem?
Hij wist zo snel geen rijmwoord |;)quote:Op woensdag 23 november 2022 11:08 schreef spapaars het volgende:
Ik laat jullie achter in intellectuele armoede.
dat is hij toch even vergeten te zeggen.
Tja je weet het maar nooit, misschien dat ze ineens omgepraat wordtquote:
quote:Op woensdag 23 november 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : Hey Ruben
Rozen zijn rood, de zee is blauw
Het avontuur eindigt hier nu voor jou!
Tot nu toe geen probleem meequote:Op woensdag 23 november 2022 11:18 schreef Deisyy het volgende:
Opvallend hoeveel er vertrekken sinds Jeff manager is
Drie als Maddy ook weg gaatquote:Op woensdag 23 november 2022 11:18 schreef Deisyy het volgende:
Kist dicht en door.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:56 schreef spapaars het volgende:
We zullen Ruben missen, hij die of op bed lag om geweldige gedichten te schrijven, of aan tafel constant naar Djedi zat te staren.
Zal voor de vertrekkers een zorg zijn wat er nog kan worden gewonnen.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:27 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien kunnen ze doen dat elk vertrek vanaf nu de pot 50.000 euro kost. Wil iedereen ze binnenhouden en hebben ze genoeg mensen om te nomineren...
Bij Martin gingen er net zoveelquote:Op woensdag 23 november 2022 11:18 schreef Deisyy het volgende:
Nee geen ruzie. Dagelijks leven gewoon normaal eigenlijkquote:Op woensdag 23 november 2022 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oke.. maar vind jij hem aardig/ leuk in het dagelijkse leven?
Of heb je ruzie?
Jeff-bash misluktquote:Op woensdag 23 november 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij Martin gingen er net zoveel
Ok sorry zeg niks meerquote:Op woensdag 23 november 2022 11:29 schreef Deisyy het volgende:
De vermeende weetjes over Marciano kunnen in zijn bewonerstopic Ebinas in JAA / De bewoners: Marciano #1 @:boebaloe
we vroegen er allemaal zelf naarquote:Op woensdag 23 november 2022 11:29 schreef Deisyy het volgende:
De vermeende weetjes over Marciano kunnen in zijn bewonerstopic Ebinas in JAA / De bewoners: Marciano #1 @:boebaloe
De opmerking is in het algemeen en voor Boebaloe in het bijzonder.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
we vroegen er allemaal zelf naar
dus niet fair om alleen hem te taggen
Nee voor de vertrekkers niet, maar dan gebeurt er wel wat. Als zo'n Maddy dan plots besluit 24 uur aan te vragen gaat iedereen op haar inpraten. Er gebeurt dan wat. Beter dan deze dreigementen steeds.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal voor de vertrekkers een zorg zijn wat er nog kan worden gewonnen.
Wij ook, maar ze heeft zelf nog niets gezegd in die richting?quote:Op woensdag 23 november 2022 11:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat ze haar keutel weer intrekt..zoals gewoonlijk.
heeft hij dan goed gedaanquote:Op woensdag 23 november 2022 11:36 schreef Silves het volgende:
Er is een vloek op kamer 3 ..aldus Rupert.
Ze heeft een lang gesprek met achter gehadquote:Op woensdag 23 november 2022 11:36 schreef D. het volgende:
[..]
Wij ook, maar ze heeft zelf nog niets gezegd in die richting?
die lijkt iets te veranderenquote:Op woensdag 23 november 2022 11:38 schreef Silves het volgende:
En mexx net doen alsof ze niks weet van kamer 3 ..lijstjes en wie is de leider daar..ze zit er helemaal in de leugenaar.
Mensen moet haar wat meer aanmoedigenquote:Op woensdag 23 november 2022 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze heeft een lang gesprek met achter gehad
gewoon negerenquote:Op woensdag 23 november 2022 11:39 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen moet haar wat meer aanmoedigen
Ik zou snappen dat Boebaloe dat daar niet gaat doenquote:Op woensdag 23 november 2022 11:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter vertel je het in dat topic, dan kletsen we daar verder
En toch steeds de snitch blijven voor KimK en Wanda.. maar oke hoop dat ze dit inziet..de groep wordt dan steeds kleiner.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
die lijkt iets te veranderen
doordat ze natuurlijk meer met martin is heeft ze minder met Kim en Wanda
Doet haar goed
Beter laat iedereen haar gewoon gaan. Ze heeft bijna geen aansluiting, beter verdwijnt ze.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:39 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen moet haar wat meer aanmoedigen
Ja tis weer hopeloos .... en dan straks keihard de zoemerquote:Op woensdag 23 november 2022 11:43 schreef HappyCharly het volgende:
Is het geluid bij jullie ook kut? Jappie hoor ik echt alleen met moeite..
Als die dan maar komt..quote:Op woensdag 23 november 2022 11:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tis weer hopeloos .... en dan straks keihard de zoemer
hier gewoon goedquote:Op woensdag 23 november 2022 11:43 schreef HappyCharly het volgende:
heb alles voluit en nog niet goed te horenquote:Op woensdag 23 november 2022 11:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tis weer hopeloos .... en dan straks keihard de zoemer
Da’s het probleem niet, maar ze zoekt steeds weer andere mensen, en dan valt ze de mensen af die ze eerder opzochtquote:Op woensdag 23 november 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon negeren
ze zoekt elke keer mensen om mee te praten
Jappie is altijd moeilijk te vertaan vind ikquote:Op woensdag 23 november 2022 11:43 schreef HappyCharly het volgende:
Watje is het, maar de dames houden volquote:Op woensdag 23 november 2022 11:46 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano is alweer aan het terugkrabbelen... nu ineens wil hij de assistent zijn...
Echt he.. maar ondertussen wel een streetfoodconcept opzetten/ horeca ondernemer zijn.. Je bedoelt dat hij als een loverboy vrouwen aan het werk zet? Ik vind het zo'n slappe zak..quote:Op woensdag 23 november 2022 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Watje is het, maar de dames houden vol
eensquote:Op woensdag 23 november 2022 11:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt he.. maar ondertussen wel een streetfoodconcept opzetten/ horeca ondernemer zijn.. Je bedoelt dat hij als een loverboy vrouwen aan het werk zet? Ik vind het zo'n slappe zak..
quote:Op woensdag 23 november 2022 11:29 schreef Deisyy het volgende:
Waar ligt de grens dan eigenlijk? We doen niet anders dan meningen geven over mensen..quote:Op woensdag 23 november 2022 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[modbreak]Bij nader inzien kan dit soort info ook niet in het bewonerstopic, het is laster en privé informatie en het is niet toegestaan dit hier te delen.[/modbreak]
Geen probleemquote:Op woensdag 23 november 2022 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De opmerking is in het algemeen en voor Boebaloe in het bijzonder.
Dit kun je beter in de Feedback bespreken.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan eigenlijk? We doen niet anders dan meningen geven over mensen..
what!quote:Op woensdag 23 november 2022 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[modbreak]Bij nader inzien kan dit soort info ook niet in het bewonerstopic, het is laster en privé informatie en het is niet toegestaan dit hier te delen.[/modbreak]
Geen namen van vrienden, familie e.d.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan eigenlijk? We doen niet anders dan meningen geven over mensen..
Paasei er werd mij gevraagd de psycholoog aan te spreken omdat ik had gezegd hem gezien te hebben. ✌🏽quote:Op woensdag 23 november 2022 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen namen van vrienden, familie e.d.
En al helemaal geen berichten over het aanspreken van de psychiater (dan ben je volgens mij zelf niet helemaal goed bij je paasei)
Kim handschoenen aan en Marciano met blote handen in dat vreten graaien, hoe kromquote:Op woensdag 23 november 2022 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Als je kookt moet eigenlijk je haar in een knotje he.
Streng?! Je bent bezig met laster, dat moet je gewoon niet doen.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:57 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Paasei er werd mij gevraagd de psycholoog aan te spreken omdat ik had gezegd hem gezien te hebben. ✌🏽
Maar sorry Mod 🍀
Je bent wel streng
Namen snap ik.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen namen van vrienden, familie e.d.
En al helemaal geen berichten over het aanspreken van de psychiater (dan ben je volgens mij zelf niet helemaal goed bij je paasei)
Geef je gelijk! Excusesquote:Op woensdag 23 november 2022 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Streng?! Je bent bezig met lastig, dat moet je gewoon niet doen.
Andere vragen en opmerkingen mogen naar Feedback.
Dat was de hele nacht bezig,quote:Op woensdag 23 november 2022 12:03 schreef Charmian het volgende:
niemand meer bezig met scheerapparaatgate??
quote:Op woensdag 23 november 2022 11:59 schreef Deisyy het volgende:
Andere vragen en opmerkingen mogen naar Feedback.
en vroeg in de ochtendquote:
Ja ze konden geen baantjer meer spelen omdat de bewoners een voor een wakker werdenquote:Op woensdag 23 november 2022 12:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
en vroeg in de ochtendmaar de actie is uitgegaan als een nachtkaars
had ze dan wel haast mee zeg, een stel pubers is er niks bij.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
En ja hoor, Mexx wendy alleen gelaten naar de info die ze heeft gekregen, gespurt naar de meangirls....bah
ik dacht eerst een SL maar het was het fluister- en roddelclubjequote:
ongelofelijk dat dat magquote:Op woensdag 23 november 2022 12:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik dacht eerst een SL maar het was het fluister- en roddelclubje
is er weer een lijst?quote:Op woensdag 23 november 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Ik wil alleen zeggen, niet te veel stressen.
Mexx is de enige die al de hele ochtend aan het stressen is over die lijst.
Dit ging over Isaac overigens, maar ik zie dat de quote niet gelukt is. 🤣quote:Op woensdag 23 november 2022 11:52 schreef Cirilico het volgende:
Ik ken zijn soort mensen heel goed.
Wat voor een informatie Silves?quote:Op woensdag 23 november 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
En ja hoor, Mexx wendy alleen gelaten naar de info die ze heeft gekregen, gespurt naar de meangirls....bah
Viel te voorspellenquote:Op woensdag 23 november 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ze [Maddy] heeft 'm weer ingetrokken.
quote:Op woensdag 23 november 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy zei net , kimk hoorde ook bij het verhaal van verstoppen van spullen, en over het lijstje waarop ze ook op stond, ect..en toen in 2 min was mexx weg, zittend te snitchen.quote:
Dan is de pot met een week in de minquote:Op woensdag 23 november 2022 12:26 schreef mnesymne het volgende:
Kunnen we geen gele kaarten gaan uitdelen voor fluisteren...
Is het officieel?quote:Op woensdag 23 november 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
3 mensen in 1 week is iets te veel voor regiequote:Op woensdag 23 november 2022 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is het officieel?
Hebben ze achter haar toch weer kunnen overtuigen.. of paaien?
Het is echt maddy , die steeds zich terug trekt, zoiets als aandacht.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is het officieel?
Hebben ze achter haar toch weer kunnen overtuigen.. of paaien?
Wetend dat ze er zelf niet opstaan.en zeggen van nu van wel.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : KimD, heb je de roddel van vandaag al gehoord? Er zijn weer lijstjes!
Het zou raar zijn als je die niet zou hebben. Je weet toch welke mensen je weg wil hebben?quote:Op woensdag 23 november 2022 12:44 schreef Charmian het volgende:
lekker boeiend trouwens dat er lijstjes zijn. je moet toch wat
Nou dat dus!quote:Op woensdag 23 november 2022 12:44 schreef Charmian het volgende:
lekker boeiend trouwens dat er lijstjes zijn. je moet toch wat
Precies. En uiteraard zijn er lijstjes, al dan niet fysiek en al dan niet via bondjes bedacht. Zo raar dat ze daar weer zo moeilijk over doen. Iedereen weet toch exact wie hij/ zij weg wil hebben... rare mensenquote:Op woensdag 23 november 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Door verveling gaan mensen zich met onzinnigheden bezig houden als Lijstjes. Wij willen graag dat er wat gebeurt daar, een lange opdracht ofzo of een eliminatie, maar zij ook. Het wordt te saai zo
Oh zei ze dat?quote:Op woensdag 23 november 2022 12:58 schreef mootie het volgende:
Madeleine draagt trouwens een gele trui als ze zich niet goed voelt, teken voor haar dochter.
Vertelde bep eerder.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh zei ze dat?
Gisteren had ze een gele trui aan
Babet de laatste dagen weer opvallend veel om en rond Wendy hangenquote:
Sautosoep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |