what!quote:Op woensdag 23 november 2022 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[modbreak]Bij nader inzien kan dit soort info ook niet in het bewonerstopic, het is laster en privé informatie en het is niet toegestaan dit hier te delen.[/modbreak]
Geen namen van vrienden, familie e.d.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan eigenlijk? We doen niet anders dan meningen geven over mensen..
Paasei er werd mij gevraagd de psycholoog aan te spreken omdat ik had gezegd hem gezien te hebben. ✌🏽quote:Op woensdag 23 november 2022 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen namen van vrienden, familie e.d.
En al helemaal geen berichten over het aanspreken van de psychiater (dan ben je volgens mij zelf niet helemaal goed bij je paasei)
Kim handschoenen aan en Marciano met blote handen in dat vreten graaien, hoe kromquote:Op woensdag 23 november 2022 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Als je kookt moet eigenlijk je haar in een knotje he.
Streng?! Je bent bezig met laster, dat moet je gewoon niet doen.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:57 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Paasei er werd mij gevraagd de psycholoog aan te spreken omdat ik had gezegd hem gezien te hebben. ✌🏽
Maar sorry Mod 🍀
Je bent wel streng
Namen snap ik.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen namen van vrienden, familie e.d.
En al helemaal geen berichten over het aanspreken van de psychiater (dan ben je volgens mij zelf niet helemaal goed bij je paasei)
Geef je gelijk! Excusesquote:Op woensdag 23 november 2022 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Streng?! Je bent bezig met lastig, dat moet je gewoon niet doen.
Andere vragen en opmerkingen mogen naar Feedback.
Dat was de hele nacht bezig,quote:Op woensdag 23 november 2022 12:03 schreef Charmian het volgende:
niemand meer bezig met scheerapparaatgate??
quote:Op woensdag 23 november 2022 11:59 schreef Deisyy het volgende:
Andere vragen en opmerkingen mogen naar Feedback.
en vroeg in de ochtendquote:
Ja ze konden geen baantjer meer spelen omdat de bewoners een voor een wakker werdenquote:Op woensdag 23 november 2022 12:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
en vroeg in de ochtendmaar de actie is uitgegaan als een nachtkaars
had ze dan wel haast mee zeg, een stel pubers is er niks bij.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
En ja hoor, Mexx wendy alleen gelaten naar de info die ze heeft gekregen, gespurt naar de meangirls....bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |