Het klopt dus van ex, nicht verhaal?quote:Op woensdag 23 november 2022 10:41 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Isaac ook aangezien ze praktisch familie zijn.
konden we het maar horenquote:Op woensdag 23 november 2022 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik zit heel erg in de twijfelmodus nog, omdat ze natuurlijk proberen op je in te praten.
Djedi : Mmmmm mmmm
Maddy : Ik heb al een gesprek gehad heel lang
Djedi : Oh vandaag al?
[Geluid weg]
Nee joh Marciano weet alles super goedquote:Op woensdag 23 november 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
de kip moet gekookt in kip bouillon
de boulillon die ze straks hebben weggeflikkerd had dus prima gebruikt kunnen worden
Zeer zeker klopt datquote:Op woensdag 23 november 2022 10:43 schreef juul. het volgende:
[..]
Het klopt dus van ex, nicht verhaal?
Oh daar past wel 'n spitskool in....quote:Op woensdag 23 november 2022 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welk haar? Zoveel heeft hij ook niet meer, baard kan wel.
Zou hij denken dat Alicia op hem wacht? Ze is weg gegaan omdat ze o.a. haar vriendje miste.
[ afbeelding ]
Oh en als dat niet meer helpt doet die er 'n beetje water in, en drinkt dat opquote:Op woensdag 23 november 2022 10:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zet je de streams aan, zie je Erik een pot pindakaas leeg lepelen
Denk dat Ruben op jouw streams een kwartier later vertrekt.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zet je de streams aan, zie je Erik een pot pindakaas leeg lepelen
Wat ik gelezen heb, nietquote:Op woensdag 23 november 2022 10:46 schreef HappyCharly het volgende:
Dus er is vannacht niemand gesnapt tijdens de missie?
Ik sliep..
snel ff refreshen, hoe eerder weg hoe beterquote:Op woensdag 23 november 2022 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Ruben op jouw streams een kwartier later vertrekt.
hoe kijk jij hier naar danquote:Op woensdag 23 november 2022 10:48 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Ja zit in het aard van het beestje. Heel de familie vind zich geweldig
bedwansquote:Op woensdag 23 november 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft allemaal uitslag vertelt ze. Ze denkt dat ze netelroos heeft.
hoop dat beide eruit vliegen en snelquote:Op woensdag 23 november 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kijk jij hier naar dan
is toch anders als je iemand kent denk ik
Jij kent Marciano en zijn gezin?quote:Op woensdag 23 november 2022 10:52 schreef Boebaloe het volgende:
Hij doet alsof hij kan komen maar zijn ex deed dat allemaal. Haar saoto is the bomb
Jupquote:Op woensdag 23 november 2022 10:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij kent Marciano en zijn gezin?
Zal hem NUL missen, Het is bijna 11 uur, wegwezen Rubenquote:Op woensdag 23 november 2022 10:56 schreef spapaars het volgende:
We zullen Ruben missen, hij die of op bed lag om geweldige gedichten te schrijven, of aan tafel constant naar Djedi zat te staren.
Kanquote:Op woensdag 23 november 2022 10:57 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Staat wel meer in die gasten hun bio waar ik aan twijfel niet ?
Het verbaast mij nietquote:Op woensdag 23 november 2022 10:57 schreef Boebaloe het volgende:
Zijn zaak in venray heeft hij voor andere praktijken
Sommige geld moet wit worden als je begrijpt wat ik bedoel
Bij zn vriendjes uit de grote stadquote:Op woensdag 23 november 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano regelt studiotijd voor Ruben zegt hij ... maakt ie later wel goed met die persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |