Leuke leraarquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
Bern dacht dat een leerling zich aanstelde
bleek gebroken pols
ja doen we ook COS verhalen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
Iemand nog een bijna dood ervaring?
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:53 schreef greysbones het volgende:
op dat moment raak je in paniek
eh nee
dat kan
maar dat hoeft niet
Isaak had niet zo tegenover mij moeten staanquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet Isaac tegenspreken he... wees geen Erik!
mooi wie begintquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk ja.. vegen gebeurd achteraf wel
Okee,ik ooit door het ijs gezakt.Net op tijd gered.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk ja.. vegen gebeurd achteraf wel
IK ga elke avond een beetje dood.. zo rond 23:00h altijd in bed.. zo raar en dan wordt ik smorgens ineens weer levend.. zo raarquote:
heftig!quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,ik ooit door het ijs gezakt.Net op tijd gered.
iemand met een alcoholvergiftiging geholpenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heftig!
(kan geen geschrokken poppetje vinden)
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. dit is wel een moetje van de febo hoor.
Nee ... toch? ... zo zag ze er altijd al uit.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
heeft Djedi vanaf nu alleen nog maar een poepgezicht??
daaaag Djedi
dat is meer verlegen poppetjequote:Op dinsdag 22 november 2022 15:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dacht dat datmaar dan met lieve rode wangetjes was..
(but thanks)
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee ... toch? ... zo zag ze er altijd al uit.
Zeker. En toch best zinnig. Vind het verbazingwekkend dat er mensen zijn die geen flauw idee hebben van heimlich oidquote:
ooit mijn zoon toen hij klein was een snoepje uit de keel gevistquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker. En toch best zinnig. Vind het verbazingwekkend dat er mensen zijn die geen flauw idee hebben van heimlich oid
Ik heb gelukkig nog nooit iets meegemaakt waarbij ik hulp moest verlenen..voor nu het eerlijk gezegd ook heel eng.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand met een alcoholvergiftiging geholpen
(dat was eigenlijk de minst erge)
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog nooit iets meegemaakt waarbij ik hulp moest verlenen..voor nu het eerlijk gezegd ook heel eng.
Alcoholvergiftiging heb ik wel een keer gehad maar gelukkig heeft niemand toen hulp hoeven te verlenen
Eerder werd er gezegd een 2-3 uurquote:
Na zo'n lang verhaal ben je de eerste tip vergeten als de laatste verteld wordtquote:Op dinsdag 22 november 2022 16:03 schreef HappyCharly het volgende:
Drie uur ehbo en dan niet eens een diploma krijgen?
stom
Gratis ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 16:07 schreef lojanda het volgende:
Eigenlijk zou zo’n cursus voor iedereen verplicht moeten zijn
Idd, zodra je 18 bent wordt je opgeroepen om de cursus te doenquote:
Erik zou het ook graag doen bij Sasha.. toen ze net op de grond lag zag je hem denkenquote:Op dinsdag 22 november 2022 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
Is de mond op mond beademing al geweest?
Rupie-Imadiedie
Ruben-Dzjedie
Bern-Sasje..
Ik noem maar een willekeurig aantal mensen...
quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erik zou het ook graag doen bij Sasha.. toen ze net op de grond lag zag je hem denken
Dat denk ik niet.. hij is nog best kieskeurigquote:Op dinsdag 22 november 2022 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Erik wil wel op álles inmiddels ....
Hij heeft dan ook al 6 levens geleefdquote:Op dinsdag 22 november 2022 16:05 schreef greysbones het volgende:
Jeff is bijna 2 keer gestikt vroeger
Klopt. Je zet zo'n druk, heel normaal dat ribben breken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:22 schreef lojanda het volgende:
Ik hoorde laatst ook dat bij iemand reanimeren heel vaak de ribben breken
Hij probeert eerst de foute bijdrage uit het publiek te cancelen, 1 of 2 is normaal dan pas de goeie versie oefenen, maar Isaac is ook een egotripper, lult graag en veelquote:Op dinsdag 22 november 2022 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac is een slechte leraar.
Wie heeft een idee hoe..
Wie kan even voordoen wat ie denkt?
Dan krijg je dus eerst 828 foute antwoorden en voorbeelden en pas de echte versie. Af en toe prima om voorkennis te checken, maar dit slaat nergens op. Je hoort eerst uitleg te geven, dan te oefenen. Mafkees.
-quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij probeert eerst de foute bijdrage uit het publiek te cancelen, 1 of 2 is normaal dan pas de goeie versie oefenen, maar Isaac is ook een egotripper, lult graag en veel
quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Wij ook Erik ... wij ook.
Kijk Mexx naar die babypop kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2022 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
Opperste concentratie bij Erik.. beetje schrik bij Mexx..![]()
[ afbeelding ]
Erik ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
Lela ziet het ook helemaal zitten![]()
[ afbeelding ]
Zo moet het wel. Echt dat je na 2 minuten reanimeren zelf ook flink vermoeid bent.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:47 schreef lojanda het volgende:
Ik vind dat ze tekeer gaan op die poppen en als je ziet hoe diep ze die borst indrukken.. kan me niet voorstellen als dat zo zou doen het helpt, denk eerder dat je iemand nog erger verwond.
En vergeet alle vormen van verbandjes aanleggen niet.. komt vast volgende keerquote:Op dinsdag 22 november 2022 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Wat krijgen we nog? Ik mis nog slagaderlijke bloedingen, geamputeerde ledematen, Oogwonden..
En hoe veilig een pleister te plakken
toen ik ooit eens bhv'er was en we reanimeren moesten oefenen had ik de volgende dag altijd spierpijn in m'n billen. maar het heeft inderdaad geen zin om zachtjes te drukken. soms wordt er ook wel eens een rib hier en daar gebrokenquote:Op dinsdag 22 november 2022 16:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo moet het wel. Echt dat je na 2 minuten reanimeren zelf ook flink vermoeid bent.
Ha ha ha stayin alivequote:Op dinsdag 22 november 2022 16:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
toen ik ooit eens bhv'er was en we reanimeren moesten oefenen had ik de volgende dag altijd spierpijn in m'n billen. maar het heeft inderdaad geen zin om zachtjes te drukken. soms wordt er ook wel eens een rib hier en daar gebroken
morgen toch, heb ik begrepen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
Lulhannes... rot op naar huis![]()
[ afbeelding ]
volgens mij interesseert het haar geen ene reet dat hij vertrekt, dus ik verwacht geen getrekquote:Op dinsdag 22 november 2022 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, als die slapkut Dzjedie vannacht niet aan zijn pik gaat trekken
Is het niet een schreeuw om aandacht? En jammer dat niemand het een probleem vindt?quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij interesseert het haar geen ene reet dat hij vertrekt, dus ik verwacht geen getrek
Van hem bedoel je? zou best kunnen. Ik heb niet gezien wat de reactie van de groep was, maar als die net zo lauwtjes was als bij Nadir dan weet je wel hoe je in de groep ligt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het niet een schreeuw om aandacht? En jammer dat niemand het een probleem vindt?
jaquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:20 schreef Loveable het volgende:
Zijn ze nog steeds met EHBO gebeuren bezig?
bijna klaar, nu nog over het oogquote:
Ik ben het wel eensquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
Mensen die bepaalde dingen niet (kunnen) eten zijn kutmoeilijk, aldus Wanda..
Vond de manier waarop ze het (voor de zoveelste keer) zegt nogal respectloos.quote:
Vind het onvoorstelbaar dat iemand verliefd kan worden op iemand die altijd zo'n ontevreden en chagrijnige uitdrukking heeft, laat staan 2 personenquote:
Hoorde Wendy er gister ook over. Mensen worden van de een op de andere dag allergisch voor dingen. Ze betwijfelde of het allemaal wel klopte.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond de manier waarop ze het (voor de zoveelste keer) zegt nogal respectloos.
Ik moet haar niet, maar zou d'r geen lactose intolerantie (om maar eens wat te noemen) toewensen.
dat is het probleem van wanda, ze brengt het als een verwijt dat sommige mensen allergisch zijn voor bepaalde dingen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond de manier waarop ze het (voor de zoveelste keer) zegt nogal respectloos.
Ik moet haar niet, maar zou d'r geen lactose intolerantie (om maar eens wat te noemen) toewensen.
Daar hebben al honderd mensen honderd keer over geklaagd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoorde Wendy er gister ook over. Mensen worden van de een op de andere dag allergisch voor dingen. Ze betwijfelde of het allemaal wel klopte.
Het derde oog?quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
bijna klaar, nu nog over het oog
Ja die plotselinge allergiën zijn ook vaag, maar het ging net in de keuken om Eunice die haar voedselwensen vanaf het begin al duidelijk had gemaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoorde Wendy er gister ook over. Mensen worden van de een op de andere dag allergisch voor dingen. Ze betwijfelde of het allemaal wel klopte.
neehee, dan moeje bij eunice zijn.quote:
Oh, welk oog dan heb niks mee gekregen.. zag alleen dat ze EHBO hadden..quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
neehee, dan moeje bij eunice zijn.
Ze zitten niet in een restaurant he? Je vreet maar en die interessant dingetjes met ik kan er niet tegen is wat overtrokken, die vallen niet uit de luchtquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Die moet je als groep het eerst eruit zien te wippen, maakt alles een stuk makkelijker met koken en ook goedkoperquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
Mensen die bepaalde dingen niet (kunnen) eten zijn kutmoeilijk, aldus Wanda..
als je iets in je oog krijgt, een pen of zo, wat je dan moet doen. maar je kunt onder je steen vandaan komen want ze zijn klaarquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh, welk oog dan heb niks mee gekregen.. zag alleen dat ze EHBO hadden..
Volgens mij vreet iedereen frikandellen. Ik zie geen anti daarquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die moet je als groep het eerst eruit zien te wippen, maakt alles een stuk makkelijker met koken en ook goedkoper
* Loveable schuif haar steen op zij en gaat weer mee cossenquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je iets in je oog krijgt, een pen of zo, wat je dan moet doen. maar je kunt onder je steen vandaan komen want ze zijn klaar
Nou en?quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
* Loveable schuif haar steen op zij en gaat weer mee cossen
muhhhuuuhuuhuhuuhquote:
Dat is oorlogquote:
Met een brief er bij dat ze maar één spel tegelijk mogen spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
Kratje met nieuwe spellen... Bern moet ff kijken hoe het gespeeld moet worden...
Heb je dat wel eens gespeeld?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:54 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Met een brief er bij dat ze maar één spel tegelijk mogen spelen.
Hij is leeg... niet vanwege de bewoners of de Showquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:54 schreef Sestra666 het volgende:
Ruben gaat naar huis? waarom?
Heb niet alles terug kunnen lezen
Hoe komen ze daar nu weer aan. Is dat besteld? Of een 'gulle gift' van de Febo?quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
Kratje met nieuwe spellen... Bern moet ff kijken hoe het gespeeld moet worden...
Nou dat is kut, de spelregels waren wat verscheurd zeg maarquote:
KimD mocht doorgeven via een mail dat ze een mail hebben gehad dat het een top voorlichting was.. dus een beloning jaquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe komen ze daar nu weer aan. Is dat besteld? Of een 'gulle gift' van de Febo?
Ooit gekozen met een verdienspel in de tijd dat Maddy manager was alquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwa ook geen spel, wat ik snel zou spelen denk ik..quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is kut, de spelregels waren wat verscheurd zeg maar
Spellen (of een deel ervan?) die Bern eeuwen geleden besteld had van die 100,- van Isaacquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KimD mocht doorgeven via een mail dat ze een mail hebben gehad dat het een top voorlichting was.. dus een beloning ja
quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ooit gekozen met een verdienspel in de tijd dat Maddy manager was al
Ja wat is het nouquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Spellen (of een deel ervan?) die Bern eeuwen geleden besteld had van die 100,- van Isaac
Nou ja het is best leuk als je niet er fanatiek bentquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa ook geen spel, wat ik snel zou spelen denk ik..
Gaat vies tegenvallen danquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruben denkt dat er buiten van alles op hem te wachten staat
Ze hadden het er vanochtend nog over tijdens dat centraal. Dat die spellen van Isaac's 'idee van het jaar' erg lang duurde.quote:
Ach arme Rubenquote:Op dinsdag 22 november 2022 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruben denkt dat er buiten van alles op hem te wachten staat
Pff. Ze schieten zich daar zelf maar mee in de voeten. Saaie streams.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KimD mocht doorgeven via een mail dat ze een mail hebben gehad dat het een top voorlichting was.. dus een beloning ja
De werking van Febo wordt daarmee wel weer duidelijkerquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pff. Ze schieten zich daar zelf maar mee in de voeten. Saaie streams.
Niks moet Freekquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pff. Ze schieten zich daar zelf maar mee in de voeten. Saaie streams.
Ah ja, want aannames zijn geloofwaardiger dan wat er tijdens een centraal over is gezegd..quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een maand op spelletjes wachten kan je schrappen
Het is een softe lul de behangerquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als hij zijn haren los heeft is het echt vet mooi
Okéquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:04 schreef D. het volgende:
Ik wil even mijn complimenten uitspreken naar Kim D. voor de EHBO cursus van vanmiddag
Ze wist echt veel, en bracht het goed over
Ze straalt rust uit en verteld ook rustig, als Isaac praat, praat hij veel te snelquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:04 schreef D. het volgende:
Ik wil even mijn complimenten uitspreken naar Kim D. voor de EHBO cursus van vanmiddag
je lacht toch de ballen uit je broek als je dat zietquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
Nu gaan zitten janken, terwijl ze al een maand lang als een oorwurm zo sjaggo Ruben op afstand probeert de houden... want ze heeft al een sukkeltje buiten, net iets te huichelig![]()
[ afbeelding ]
Ja anders heb je weer dat mensen zeggen dat ze het niet gehoord hebben ... Maar wat weer een butt-regelingquote:
Ze probeert je iets bij te brengen, Isaac wil vooral delen dat hij veel weetquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze straalt rust uit en verteld ook rustig, als Isaac praat, praat hij veel te snel
Zal ook wel verstopt zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:09 schreef Charmian het volgende:
wie heeft het scheerapparaat zoek gemaakt?
Ik wil geen rust met een hartverknetteringquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze straalt rust uit en verteld ook rustig, als Isaac praat, praat hij veel te snel
Dan heb je liever hulp van iemand die in paniek is?quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil geen rust met een hartverknettering
Isaac die hartinfarct als andere naam voor een beroerte benoemde mag er van mij ook gewoon iemand anders bij halen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil geen rust met een hartverknettering
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb je liever hulp van iemand die in paniek is?
Ik ski niet meer dus ik ga wel in mijn slaapquote:
Dit itt Isaac. Die is gewoon een lul.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:04 schreef D. het volgende:
Zij welquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:04 schreef D. het volgende:
wat eten ze?quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders heb je weer dat mensen zeggen dat ze het niet gehoord hebben ... Maar wat weer een butt-regeling
quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, met of zonder leesbril?
Vast een duurgoedkoop Black Friday koopjequote:Op dinsdag 22 november 2022 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geld uitgeven voor een nieuw scheerapparaat
portals to hell?quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:31 schreef D. het volgende:
Waar komt Isaac trouwens oorspronkelijk vandaan?
Antillen/Amerikaquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:31 schreef D. het volgende:
Waar komt Isaac trouwens oorspronkelijk vandaan?
Totdat Kim D langsliepquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:35 schreef freaky40 het volgende:
Berend en Jeff weer on speaking terms.
En dat terwijl het scheerapparaat draadloos wasquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:34 schreef mootie het volgende:
Jeff dus flink uit zijn stekker gegaan net?
Zal ook Dzjedie wel zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
weten we hier wie het scheerapparaat heeft?
Ligt bij de krultangquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
weten we hier wie het scheerapparaat heeft?
Beste GJ, Oranje heeft gisteren met 2-0 gewonnen van Senegal...en nu smoel houden!quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Beste Gert-Jan wil je je lange broek aan doen
Dat vroeg ik me af van de neustrimmerquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:38 schreef D. het volgende:
Maar ze doen met z'n allen met 1 scheerapparaat dus?
Vooral omdat ze dat soort dingen tussendoor niet reinigenquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me af van de neustrimmer
Ik vind het delen van dat soort spullen maar ranzig
Oh Wendy ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:39 schreef ledn81 het volgende:
Babbel zit weer lekker te kletsen onder het roken. Hup gele kaart
Beetje zoals de vibo.. efficient hoorquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:38 schreef D. het volgende:
Maar ze doen met z'n allen met 1 scheerapparaat dus?
Ik vind het bij de kapper ook ranzigquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Vooral omdat ze dat soort dingen tussendoor niet reinigen
Allemaal achter slquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:43 schreef freaky40 het volgende:
Maar die rant van Jeff was dus volledig achter een SL? Of viel het mee?
Kim W = Kim Kontquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt KimKont en KimDifentie. Wat is KimW
Kim W = Kim Kquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
W is van haar echte achternaam. Zo wordt ze ook omgeroepen door de stemquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor de rest van haar achternaamquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welWaar staat de W voor?
Eerste letter van haar achternaamquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welWaar staat de W voor?
Ooooooooooooooooooooooooooohquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
W is van haar echte achternaam. Zo wordt ze ook omgeroepen door de stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |