Leuke leraarquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
Bern dacht dat een leerling zich aanstelde
bleek gebroken pols
ja doen we ook COS verhalen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
Iemand nog een bijna dood ervaring?
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:53 schreef greysbones het volgende:
op dat moment raak je in paniek
eh nee
dat kan
maar dat hoeft niet
Isaak had niet zo tegenover mij moeten staanquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet Isaac tegenspreken he... wees geen Erik!
mooi wie begintquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk ja.. vegen gebeurd achteraf wel
Okee,ik ooit door het ijs gezakt.Net op tijd gered.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk ja.. vegen gebeurd achteraf wel
IK ga elke avond een beetje dood.. zo rond 23:00h altijd in bed.. zo raar en dan wordt ik smorgens ineens weer levend.. zo raarquote:
heftig!quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,ik ooit door het ijs gezakt.Net op tijd gered.
iemand met een alcoholvergiftiging geholpenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heftig!
(kan geen geschrokken poppetje vinden)
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. dit is wel een moetje van de febo hoor.
Nee ... toch? ... zo zag ze er altijd al uit.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
heeft Djedi vanaf nu alleen nog maar een poepgezicht??
daaaag Djedi
dat is meer verlegen poppetjequote:Op dinsdag 22 november 2022 15:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dacht dat datmaar dan met lieve rode wangetjes was..
(but thanks)
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee ... toch? ... zo zag ze er altijd al uit.
Zeker. En toch best zinnig. Vind het verbazingwekkend dat er mensen zijn die geen flauw idee hebben van heimlich oidquote:
ooit mijn zoon toen hij klein was een snoepje uit de keel gevistquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker. En toch best zinnig. Vind het verbazingwekkend dat er mensen zijn die geen flauw idee hebben van heimlich oid
Ik heb gelukkig nog nooit iets meegemaakt waarbij ik hulp moest verlenen..voor nu het eerlijk gezegd ook heel eng.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand met een alcoholvergiftiging geholpen
(dat was eigenlijk de minst erge)
quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog nooit iets meegemaakt waarbij ik hulp moest verlenen..voor nu het eerlijk gezegd ook heel eng.
Alcoholvergiftiging heb ik wel een keer gehad maar gelukkig heeft niemand toen hulp hoeven te verlenen
Eerder werd er gezegd een 2-3 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |