Kun je niet gewoon op je Laptop een Browser gebruiken?quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
Op de één of andere manier gaat mijn derde scherm uit als ik de ziggo go app gebruik op mijn laptopscherm.
Is er een nerd aanwezig die snapt waarom?
België is 1 groot drama. Te oud. Die gaan echt niet ver komen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Volgens mij moeten we eerlijk zijn: Er is geen topfavoriet voor dit WK. Vooraf hadden we Argentinië en Brazilië hoog op het paard getild maar zelfs dat lijkt nu aardig tegen te vallen.
De traditionele top 7 (Brazilië, Argentinië, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Nederland) heeft wel de meeste kans maar overige teams als Kroatië en België zijn ook nauwelijks slechter.
Ik vind het nog wat vroeg voor zulke conclusies.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Volgens mij moeten we eerlijk zijn: Er is geen topfavoriet voor dit WK. Vooraf hadden we Argentinië en Brazilië hoog op het paard getild maar zelfs dat lijkt nu aardig tegen te vallen.
De traditionele top 7 (Brazilië, Argentinië, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Nederland) heeft wel de meeste kans maar overige teams als Kroatië en België zijn ook nauwelijks slechter.
We hebben Brazilie nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Oja, ik bedoelde juist de browser.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon op je Laptop een Browser gebruiken?
Kolere wat zijn mensen toch snel.quote:
Zullen waarschijnlijk wel allebei moeten winnenquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat moet Argentinie kunnen overleven
Maar waarom? Ik wil inderdaad graag Brazilië eerst nog even zien maar ik heb het idee dat het met de andere topteams allemaal wel meevalt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het nog wat vroeg voor zulke conclusies.
Nee! Niet jinxen. Vorig toernooi was dat ook al zo'n succes.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Weg naar de halve finale ligt open als Argentinië geen 1e wordt in de poule.
Je bent niet bekend met de werken van Pietjepuk?quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben Brazilie nog niet gezien
quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zullen waarschijnlijk wel allebei moeten winnen
Achterin ook te zwak. Eerste serieuze tegenstander gaan ze eraf.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
België is 1 groot drama. Te oud. Die gaan echt niet ver komen.
Hopen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
België is 1 groot drama. Te oud. Die gaan echt niet ver komen.
Alleen als ze als groepshoofd door willen gaan. Met 4 punten zouden ze wel door kunnen komen. Maar dan moet je wel aan je doelsaldo werken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zullen waarschijnlijk wel allebei moeten winnen
Ja, de nederlaag is beperkt, dat scheelt. Krijgen we weer Frankrijk - Argentinië.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:25 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Alleen als ze als groepshoofd door willen gaan. Met 4 punten zouden ze wel door kunnen komen. Maar dan moet je wel aan je doelsaldo werken.
Sowieso kan natuurlijk iedereen met 2-1 van een ander winnen en met 1-1 tegen de derde gelijkspelen, maar dat is wat onwaarschijnlijk.
Polen en Mexico winnen normaal wel van Saudi Arabië. Een van die twee heeft dan al 6 punten of allebei minimaal 4.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:25 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Alleen als ze als groepshoofd door willen gaan. Met 4 punten zouden ze wel door kunnen komen. Maar dan moet je wel aan je doelsaldo werken.
Sowieso kan natuurlijk iedereen met 2-1 van een ander winnen en met 1-1 tegen de derde gelijkspelen, maar dat is wat onwaarschijnlijk.
Je moet vooral kijken naar je concurrentie en die is inderdaad matig. Nederland behoort gewoon tot de topfavorieten ondanks de matige voorhoede.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:23 schreef TLC het volgende:
Nederland gaat zowaar kans maken dit toernooi
Dat is nou eenmaal een leuk onderdeel van zo'n toernooi.quote:
Winst en gelijkspel kan dan wel, mits je de winst tegen de goede behaalt natuurlijk. Maar inderdaad, ik denk dat Mexico en Polen in principe gemakkelijker een hoger doelsaldo weten te halen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Polen en Mexico winnen normaal wel van Saudi Arabië. Een van die twee heeft dan al 6 punten of allebei minimaal 4.
Moet Argentinië al twee keer winnen. Doelsaldo zal normaal gesproken ook lastig worden als de wedstrijd om je doelsaldo te fixen wordt verloren.
De weg naar de wereldcup ligt open.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal een leuk onderdeel van zo'n toernooi.
Nee, naar de halve finale (misschien).quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De weg naar de wereldcup ligt open.
Volgens mij was de teneur voor het toernooi al wel een beetje dat er geen duidelijke topfavoriet is. En dat zet zich nu wel door.quote:
Kan toch altijd goed vallen in zo'n potje? Vind het ook onzin om te concluderen dat je tegen een Argentinië of Brazilië kansloos bent.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, naar de halve finale (misschien).
Nederland absoluut kanshebberquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij was de teneur voor het toernooi al wel een beetje dat er geen duidelijke topfavoriet is. En dat zet zich nu wel door.
Tuurlijk, maar op papier wil je Engeland en Argentinië liever niet treffen in de volgende rondes (er van uitgaande dat je 1e wordt in de poule).quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan toch altijd goed vallen in zo'n potje? Vind het ook onzin om te concluderen dat je tegen een Argentinië of Brazilië kansloos bent.
Eerder die dag ook nog Saudi - Polen, dat wordt wat boeiender dan het eerst leek.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga zaterdag wel even zitten voor Argentinië - Mexico![]()
Opgewonden dagjesmensen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
5 van de 64 wedstrijden gespeeld en mensen lopen hier al te roeptoeteren over geen topfavorieten.
Het zijn ook weer the usual suspects zo te zien
Als die met 2 of 3 goals verschil van Saudi-Arabië winnen, dan wordt het al een lastig verhaal. Dan moet je een va die twee al oprollen. Om maar een open deur in te trappen: dan zullen Messi & co het uit een ander vaatje moeten gaan tappen als vandaag.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:28 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Winst en gelijkspel kan dan wel, mits je de winst tegen de goede behaalt natuurlijk. Maar inderdaad, ik denk dat Mexico en Polen in principe gemakkelijker een hoger doelsaldo weten te halen.
Hebben we al een memes topic?quote:
Brazilië is qua selectie wel de topfavoriet wat mij betreft.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij was de teneur voor het toernooi al wel een beetje dat er geen duidelijke topfavoriet is. En dat zet zich nu wel door.
Dat ben ik met je eens. Maar als het wel zover komt verwacht ik erg stroperige potjes (0-0) die weer zoals in 2014 op verlenging en strafschoppen afstevenen. Daar heeft Nederland wel het team voor.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op papier wil je Engeland en Argentinië liever niet treffen in de volgende rondes (er van uitgaande dat je 1e wordt in de poule).
Je kunt veel van Qatar zeggen, maar niet dat je op papier speelt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op papier wil je Engeland en Argentinië liever niet treffen in de volgende rondes (er van uitgaande dat je 1e wordt in de poule).
Gebruik je wellicht VPN? Dat vinden ze met sportwedstrijden soms niet leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, ik bedoelde juist de browser.
Die wil ik graag eerst eens zien.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Brazilië is qua selectie wel de topfavoriet wat mij betreft.
Ja, daar ontkom ik niet aan tijdens het werken. Zal het straks eens proberen op NOS.nl zelf in plaats van ziggoquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gebruik je wellicht VPN? Dat vinden ze met sportwedstrijden soms niet leuk.
Kwaliteit via NOS site is belabberd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar ontkom ik niet aan tijdens het werken. Zal het straks eens proberen op NOS.nl zelf in plaats van ziggo
Haha die stats. Argentinie wel beetje genaaid zeg.quote:
Slaat nergens op nee.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha die stats. Argentinie wel beetje genaaid zeg.
Hoezo. Er is maar 1 stat belangrijk, dat zie je maar weer.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha die stats. Argentinie wel beetje genaaid zeg.
Ja klopt. Maar als ze dit potje 5x zouden spelen zou Argentinie ws 4 van de 5 winnen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoezo. Er is maar 1 stat belangrijk, dat zie je maar weer.
Zo heel veel goed uitgespeelde kansen hadden ze ook weer niet tochquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar als ze dit potje 5x zouden spelen zou Argentinie ws 4 van de 5 winnen.
Heeft efficient waren ze niet nee.. En Saudi 2 kansen (kansjes) 2 vette goals.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo heel veel goed uitgespeelde kansen hadden ze ook weer niet toch
Echt bizar. Kan me niet herinneren zoiets ooit te hebben gezienquote:
Tja, daar koop je niks voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die buitenspelgoals wel. Als ze beetje beter opletten, gaan ze met 3-0 de rust in.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo heel veel goed uitgespeelde kansen hadden ze ook weer niet toch
Als ze weer allemaal omstebeurt een kunstje willen doen blijft het bij 'qua selectie'.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Brazilië is qua selectie wel de topfavoriet wat mij betreft.
Kan je het niet aanzetten op je telefoon? plug je die in op je pc en met phone to windows wat tegenwoordig in win11 zit kan je gewoon een scherm op je pc openen met het beeld dan (of samsung heeft ook nog wat dingen ervoor enzo)quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar ontkom ik niet aan tijdens het werken. Zal het straks eens proberen op NOS.nl zelf in plaats van ziggo
Die instelling is helaas uitgezet door de baas zie ik. Bestuur tegen de muur.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je het niet aanzetten op je telefoon? plug je die in op je pc en met phone to windows wat tegenwoordig in win11 zit kan je gewoon een scherm op je pc openen met het beeld dan (of samsung heeft ook nog wat dingen ervoor enzo)
viesquote:Op dinsdag 22 november 2022 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die instelling is helaas uitgezet door de baas zie ik. Bestuur tegen de muur.
Hebben ze die keeper omgekocht die de ene na de andere schitterende bal pakte ?quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt bizar. Kan me niet herinneren zoiets ooit te hebben gezien
Je zou haast aan omkoping gaan denken![]()
We zouden beter je FOK! account tegen de muur zetten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die instelling is helaas uitgezet door de baas zie ik. Bestuur tegen de muur.
Het ging over de percentages van dat sportgala bedrijf. Ik neem aan dat die cijfers kloppen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:20 schreef Halcon het volgende:
En hoezo staat Ghana - Tsjechië in dat lijstje? En niet bv. Noord Korea dat ooit eens won van Italië (meen ik)...
Dat Tsjechië was toen vrij sterk geloof ikquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:20 schreef Halcon het volgende:
En hoezo staat Ghana - Tsjechië in dat lijstje? En niet bv. Noord Korea dat ooit eens won van Italië (meen ik)...
Ja, was volgens mij beetje in de tijd van de Robben-wissel, toch?quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat Tsjechië was toen vrij sterk geloof ik
Plus nog diverse andere breuken in het gezicht.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:34 schreef Oriente het volgende:
Die speler die knockie ging na de botsing met zijn keeper heeft een gebroken kaak en een bloeding.
Koning SalmanGODquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:50 schreef trein2000 het volgende:
Koning Salman heeft een nationale feestdag uitgeroepen, heel Saudi-Arabië is morgen vrij: https://nos.nl/artikel/24(...)entator-uit-zijn-dak
voor de pubquiz en de stats @Zipportal @Coco @Wereldgozer ter infoquote:Volgens het sportdatabureau Nielsen's Gracenote is de overwinning van Saudi-Arabië op Argentinië de grootste WK-stunt ooit. Dat meldt het bureau op basis van berekeningen.
Saudi-Arabië had volgens Gracenote vooraf slechts 8,7 procent kans om te winnen van Argentinië, dat ruim drie jaar lang ongeslagen was. Tot dinsdag stond de grootste WK-sensatie op naam van de voetballers van de Verenigde Staten, die in 1950 met 1-0 van Engeland wonnen. De Amerikanen stonden op een winstkans van 9,5 procent.
Argentinië begon het WK, volgens Gracenote, als belangrijke kanshebber op de titel. Alleen Brazilië stond, voor het toernooi begon, hoger genoteerd.
De grootste sensaties op het WK voetbal van Gracenote, waarin wedstrijden van het Nederlands elftal ontbreken, ziet er als volgt uit:
1. Saudi-Arabië - Argentinië, 2022, 2-1, 8,7 procent kans.
2. Verenigde Staten - Engeland, 1950, 1-0, 9,5 procent kans.
3. Zwitserland - Spanje, 2010, 1-0, 10,3 procent kans.
Wat ik hieraan niet snap, is hoe dit de grootste sensatie kan zijn, als Saudi-Arabië blijkbaar 8,7% kans had om te winnen. Dan zou dat blijkbaar toch bijna 9 op de 100 keer moeten gebeuren, of iets minder dan 1 op de 10. Met 64 wedstrijden op een WK zou je dan toch 6 van deze verrassingen krijgen? Of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor de pubquiz en de stats @:zipportal @:coco @:wereldgozer ter info
Valt mee maar van statistieken snap je gewoon weinig.quote:Op donderdag 24 november 2022 07:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wat ik hieraan niet snap, is hoe dit de grootste sensatie kan zijn, als Saudi-Arabië blijkbaar 8,7% kans had om te winnen. Dan zou dat blijkbaar toch bijna 9 op de 100 keer moeten gebeuren, of iets minder dan 1 op de 10. Met 64 wedstrijden op een WK zou je dan toch 6 van deze verrassingen krijgen? Of ben ik nou gek?
quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor de pubquiz en de stats @:zipportal @:coco @:wereldgozer ter info
Frankrijk niet de topfavoriet?quote:Argentinië begon het WK, volgens Gracenote, als belangrijke kanshebber op de titel. Alleen Brazilië stond, voor het toernooi begon, hoger genoteerd.
De grootste sensaties op het WK voetbal van Gracenote, waarin wedstrijden van het Nederlands elftal ontbreken, ziet er als volgt uit:
Er zijn niet 64 wedstrijden waar de kans zo klein is om te winnen voor de underdog.quote:Op donderdag 24 november 2022 07:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wat ik hieraan niet snap, is hoe dit de grootste sensatie kan zijn, als Saudi-Arabië blijkbaar 8,7% kans had om te winnen. Dan zou dat blijkbaar toch bijna 9 op de 100 keer moeten gebeuren, of iets minder dan 1 op de 10. Met 64 wedstrijden op een WK zou je dan toch 6 van deze verrassingen krijgen? Of ben ik nou gek?
Je mag het me uitleggen! Volgens mij, als Saudi-Arabië 8,7% kans heeft om te winnen, dan zouden ze dus in 8,7% van de gevallen moeten winnen. Dat lijkt me de basis van kansberekening/statistiek.quote:Op donderdag 24 november 2022 07:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee maar van statistieken snap je gewoon weinig.
Goed, laten we zeggen dat er elk WK 6 van dit soort wedstrijden zijn. Dus bijv. de 3 allerslechtste teams tegen de 2 beste uit hun poule = 6 wedstrijden. Dan zou er toch vrij regelmatig zo'n verrassing moeten komen bij 8,7% kans?quote:Op donderdag 24 november 2022 07:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn niet 64 wedstrijden waar de kans zo klein is om te winnen voor de underdog.
Bovendien kun je je vraagtekens zetten bij de nauwkeurigheid van het precieze getal.
Maar wat wel zeker is, is dat de wedstrijd, volgens de gebruikte meetlat, vergeleken met andere wins van duidelijke underdogs op WKs een van de onwaarschijnlijkste is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |