abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206775707
De eerste volle dag voetbal van in totaal een week met elke dag vier wedstrijden op vier verschillende tijden. Een hele kluif voor de paar gekken die werkelijk elke pot willen kijken. Nouja, er moet gewoon gewerkt worden om 11 uur in de ochtend door velen van ons. Argentinië - Saudi-Arabië is voor hen die daar stiekem even onderuit komen of voor hen die de probleemwijken-filosofie geloven.

Ja, dat is weer een partij met een dubieus golfstaatje en een land waar we jaren geleden ook vol twijfel over schreven. Zijn er eigenlijk wel normale landen? Bert van Oranje, coach zonder franje, had misschien toch gelijk toen hij door Willem Vissers terecht werd geroepen. Argentinië kennen we van onze koningin, en Koning Voetbal van de laatste jaren in de vorm van Lionel Messi. Vertrokken bij Barcelona en toch wat glans verloren, maar wel eindelijk die prijs gepakt. Copa America, je moet er toch Brazilië en wat andere redelijk goede landen voor verslaan.

Kwalificatie ging ook niet verkeerd. Zes potjes gelijk, elf gewonnen, de laatste tegen Brazilië is nooit gespeeld. Saudi-Arabië won in de laatste ronde de groep, voor Japan en Australië, misschien toch niet te onderschatten. Maar ja, het blijft de AFC, een bond die we zelden serieus nemen. Zes landen van die flopbond op dit WK, je wordt er niet echt vrolijk van. Ze zijn er ook alweer een paar keer bij geweest, en iedere keer was het nutteloos. Argentinië heeft het ook nooit lastig, maar is tenminste een mondiaal topland.

De Saudi spelen allemaal, zonder enige uitzondering, in de eigen competitie. Moeilijk om er dus iemand uit te pikken waar je wat van verwacht. We gaan weer eens naar een speler die onder contract stond bij Villarreal, die hadden er ook al eentje bij organiserend kutland, misschien is dat Villarreal toch gewoon een onsympathieke kutploeg.

Al-Dawsari, clublegende bij Villarreal, Oh nee, Al-Hilal. Bij Villarreal speelde hij 1 potje, maar in zijn thuisland een stuk meer potjes. Ook al 17x gescoord voor het nationale team. Maar we zullen hem vast niet in een aanvallende rol zien.

Bij Argentinië zijn er een hoop spelers waar ik waardering voor heb. Ik kan genieten van Papu Gomez, maar ook van de man die vaak in de schaduw heeft gestaan van zijn landgenoot, Angel Di Maria. Ik hoop dat het zijn toernooi wordt, dat hij eindelijk kan laten zien dat hij echt een hele goede speler is. Maar het zal wel weer niet. Vandaag 2 assists op Messi is een goed begin.

Jammer van die armband, corrupte FIFA-bende.

De enige reden om te kijken is Argentinië. Een aantal leuke spelers, en hopelijk kunnen ze de Saudi kapot spelen. Voor Saudi-Arabië blijft niemand thuis. Nutteloze spelers, nutteloos land, niemand zit daar op te wachten zou ik zeggen. Het is hopen op een ruime overwinning voor Argentinië. De enige reden waarom we daar NIET op zouden hopen is omdat het dan voor Nederland wellicht nog makkelijker wordt qua loting. En die is al niet al te lastig zullen we maar zeggen. Gewoon werken en met een schuin oog de TV aan als je kan is echt méér dan genoeg eer.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_206775710
Weg naar de halve finale ligt open als Argentinië geen 1e wordt in de poule.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 22 november 2022 @ 13:15:54 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206775713
Kwartfinale tegen Arabië :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206775724
Kut messi, hahaha lekker voor je.
pi_206775729
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
Op de één of andere manier gaat mijn derde scherm uit als ik de ziggo go app gebruik op mijn laptopscherm.

Is er een nerd aanwezig die snapt waarom?
Kun je niet gewoon op je Laptop een Browser gebruiken?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206775731
Volgens mij moeten we eerlijk zijn: Er is geen topfavoriet voor dit WK. Vooraf hadden we Argentinië en Brazilië hoog op het paard getild maar zelfs dat lijkt nu aardig tegen te vallen.

De traditionele top 7 (Brazilië, Argentinië, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Nederland) heeft wel de meeste kans maar overige teams als Kroatië en België zijn ook nauwelijks slechter.
pi_206775737
De eerste verrassing van dit WK _O-
Op de keuze voor Noppert na dan.
  dinsdag 22 november 2022 @ 13:17:49 #8
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_206775743
Voorspel je 5-1 nee hoor 1-2 voor de Saudis, gekkenhuis _O- 22-11-22 feestdag in Saudi-Arabië *O*
pi_206775747
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Volgens mij moeten we eerlijk zijn: Er is geen topfavoriet voor dit WK. Vooraf hadden we Argentinië en Brazilië hoog op het paard getild maar zelfs dat lijkt nu aardig tegen te vallen.

De traditionele top 7 (Brazilië, Argentinië, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Nederland) heeft wel de meeste kans maar overige teams als Kroatië en België zijn ook nauwelijks slechter.
België is 1 groot drama. Te oud. Die gaan echt niet ver komen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_206775750
TatortGod zal Messi het genadeschot geven.

@DombohetOlifantje1
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 22 november 2022 @ 13:18:22 #11
436595 Sked
Zonnestraal
pi_206775752
quote:

Ik vind het nog wat vroeg voor zulke conclusies.
pi_206775753
quote:

We hebben Brazilie nog niet gezien :?
pi_206775757
twitter
pi_206775760
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kun je niet gewoon op je Laptop een Browser gebruiken?
Oja, ik bedoelde juist de browser.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206775763
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:18 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Kolere wat zijn mensen toch snel. _O_ _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Sport dinsdag 22 november 2022 @ 13:19:18 #16
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206775764
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Dat moet Argentinie kunnen overleven
Zullen waarschijnlijk wel allebei moeten winnen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206775772
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:18 schreef Sked het volgende:

[..]
Ik vind het nog wat vroeg voor zulke conclusies.
Maar waarom? Ik wil inderdaad graag Brazilië eerst nog even zien maar ik heb het idee dat het met de andere topteams allemaal wel meevalt.
  dinsdag 22 november 2022 @ 13:19:53 #18
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206775773
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Weg naar de halve finale ligt open als Argentinië geen 1e wordt in de poule.
Nee! Niet jinxen. Vorig toernooi was dat ook al zo'n succes. -O-
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206775777
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
We hebben Brazilie nog niet gezien :?
Je bent niet bekend met de werken van Pietjepuk?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206775778
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zullen waarschijnlijk wel allebei moeten winnen
pi_206775788
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Achterin ook te zwak. Eerste serieuze tegenstander gaan ze eraf.
pi_206775793
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Hopen.
pi_206775801
Ik ga zaterdag wel even zitten voor Argentinië - Mexico >:) >:)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 22 november 2022 @ 13:22:27 #24
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_206775806
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:18 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Whahaha goud _O- 8)7
pi_206775830
Nederland gaat zowaar kans maken dit toernooi _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"