Kwaliteit via NOS site is belabberd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar ontkom ik niet aan tijdens het werken. Zal het straks eens proberen op NOS.nl zelf in plaats van ziggo
Haha die stats. Argentinie wel beetje genaaid zeg.quote:
Slaat nergens op nee.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha die stats. Argentinie wel beetje genaaid zeg.
Hoezo. Er is maar 1 stat belangrijk, dat zie je maar weer.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha die stats. Argentinie wel beetje genaaid zeg.
Ja klopt. Maar als ze dit potje 5x zouden spelen zou Argentinie ws 4 van de 5 winnen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoezo. Er is maar 1 stat belangrijk, dat zie je maar weer.
Zo heel veel goed uitgespeelde kansen hadden ze ook weer niet tochquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar als ze dit potje 5x zouden spelen zou Argentinie ws 4 van de 5 winnen.
Heeft efficient waren ze niet nee.. En Saudi 2 kansen (kansjes) 2 vette goals.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo heel veel goed uitgespeelde kansen hadden ze ook weer niet toch
Echt bizar. Kan me niet herinneren zoiets ooit te hebben gezienquote:
Tja, daar koop je niks voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die buitenspelgoals wel. Als ze beetje beter opletten, gaan ze met 3-0 de rust in.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo heel veel goed uitgespeelde kansen hadden ze ook weer niet toch
Als ze weer allemaal omstebeurt een kunstje willen doen blijft het bij 'qua selectie'.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Brazilië is qua selectie wel de topfavoriet wat mij betreft.
Kan je het niet aanzetten op je telefoon? plug je die in op je pc en met phone to windows wat tegenwoordig in win11 zit kan je gewoon een scherm op je pc openen met het beeld dan (of samsung heeft ook nog wat dingen ervoor enzo)quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar ontkom ik niet aan tijdens het werken. Zal het straks eens proberen op NOS.nl zelf in plaats van ziggo
Die instelling is helaas uitgezet door de baas zie ik. Bestuur tegen de muur.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je het niet aanzetten op je telefoon? plug je die in op je pc en met phone to windows wat tegenwoordig in win11 zit kan je gewoon een scherm op je pc openen met het beeld dan (of samsung heeft ook nog wat dingen ervoor enzo)
viesquote:Op dinsdag 22 november 2022 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die instelling is helaas uitgezet door de baas zie ik. Bestuur tegen de muur.
Hebben ze die keeper omgekocht die de ene na de andere schitterende bal pakte ?quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt bizar. Kan me niet herinneren zoiets ooit te hebben gezien
Je zou haast aan omkoping gaan denken![]()
We zouden beter je FOK! account tegen de muur zetten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die instelling is helaas uitgezet door de baas zie ik. Bestuur tegen de muur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |