Alleen als ze als groepshoofd door willen gaan. Met 4 punten zouden ze wel door kunnen komen. Maar dan moet je wel aan je doelsaldo werken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zullen waarschijnlijk wel allebei moeten winnen
Ja, de nederlaag is beperkt, dat scheelt. Krijgen we weer Frankrijk - Argentinië.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:25 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Alleen als ze als groepshoofd door willen gaan. Met 4 punten zouden ze wel door kunnen komen. Maar dan moet je wel aan je doelsaldo werken.
Sowieso kan natuurlijk iedereen met 2-1 van een ander winnen en met 1-1 tegen de derde gelijkspelen, maar dat is wat onwaarschijnlijk.
Polen en Mexico winnen normaal wel van Saudi Arabië. Een van die twee heeft dan al 6 punten of allebei minimaal 4.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:25 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Alleen als ze als groepshoofd door willen gaan. Met 4 punten zouden ze wel door kunnen komen. Maar dan moet je wel aan je doelsaldo werken.
Sowieso kan natuurlijk iedereen met 2-1 van een ander winnen en met 1-1 tegen de derde gelijkspelen, maar dat is wat onwaarschijnlijk.
Je moet vooral kijken naar je concurrentie en die is inderdaad matig. Nederland behoort gewoon tot de topfavorieten ondanks de matige voorhoede.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:23 schreef TLC het volgende:
Nederland gaat zowaar kans maken dit toernooi
Dat is nou eenmaal een leuk onderdeel van zo'n toernooi.quote:
Winst en gelijkspel kan dan wel, mits je de winst tegen de goede behaalt natuurlijk. Maar inderdaad, ik denk dat Mexico en Polen in principe gemakkelijker een hoger doelsaldo weten te halen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Polen en Mexico winnen normaal wel van Saudi Arabië. Een van die twee heeft dan al 6 punten of allebei minimaal 4.
Moet Argentinië al twee keer winnen. Doelsaldo zal normaal gesproken ook lastig worden als de wedstrijd om je doelsaldo te fixen wordt verloren.
De weg naar de wereldcup ligt open.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal een leuk onderdeel van zo'n toernooi.
Nee, naar de halve finale (misschien).quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De weg naar de wereldcup ligt open.
Volgens mij was de teneur voor het toernooi al wel een beetje dat er geen duidelijke topfavoriet is. En dat zet zich nu wel door.quote:
Kan toch altijd goed vallen in zo'n potje? Vind het ook onzin om te concluderen dat je tegen een Argentinië of Brazilië kansloos bent.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, naar de halve finale (misschien).
Nederland absoluut kanshebberquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij was de teneur voor het toernooi al wel een beetje dat er geen duidelijke topfavoriet is. En dat zet zich nu wel door.
Tuurlijk, maar op papier wil je Engeland en Argentinië liever niet treffen in de volgende rondes (er van uitgaande dat je 1e wordt in de poule).quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan toch altijd goed vallen in zo'n potje? Vind het ook onzin om te concluderen dat je tegen een Argentinië of Brazilië kansloos bent.
Eerder die dag ook nog Saudi - Polen, dat wordt wat boeiender dan het eerst leek.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga zaterdag wel even zitten voor Argentinië - Mexico![]()
Opgewonden dagjesmensen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
5 van de 64 wedstrijden gespeeld en mensen lopen hier al te roeptoeteren over geen topfavorieten.
Het zijn ook weer the usual suspects zo te zien
Als die met 2 of 3 goals verschil van Saudi-Arabië winnen, dan wordt het al een lastig verhaal. Dan moet je een va die twee al oprollen. Om maar een open deur in te trappen: dan zullen Messi & co het uit een ander vaatje moeten gaan tappen als vandaag.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:28 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Winst en gelijkspel kan dan wel, mits je de winst tegen de goede behaalt natuurlijk. Maar inderdaad, ik denk dat Mexico en Polen in principe gemakkelijker een hoger doelsaldo weten te halen.
Hebben we al een memes topic?quote:
Brazilië is qua selectie wel de topfavoriet wat mij betreft.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij was de teneur voor het toernooi al wel een beetje dat er geen duidelijke topfavoriet is. En dat zet zich nu wel door.
Dat ben ik met je eens. Maar als het wel zover komt verwacht ik erg stroperige potjes (0-0) die weer zoals in 2014 op verlenging en strafschoppen afstevenen. Daar heeft Nederland wel het team voor.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op papier wil je Engeland en Argentinië liever niet treffen in de volgende rondes (er van uitgaande dat je 1e wordt in de poule).
Je kunt veel van Qatar zeggen, maar niet dat je op papier speelt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op papier wil je Engeland en Argentinië liever niet treffen in de volgende rondes (er van uitgaande dat je 1e wordt in de poule).
Gebruik je wellicht VPN? Dat vinden ze met sportwedstrijden soms niet leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, ik bedoelde juist de browser.
Die wil ik graag eerst eens zien.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Brazilië is qua selectie wel de topfavoriet wat mij betreft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |