Welke google links bedoel je?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Blij dat google links hier wel mogen
quote:Op woensdag 30 november 2022 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Zijn er al mensen in de buurt van het huis geweest? Zijn er al veranderingen zichtbaar ten opzichten van vorig seizoen? Vergroot terrein etc? @:hunter ?
van Big Brother gepland voor de maanden januari en april 2023 en zal de reeks van maandag t/m zaterdag om 20:30 uur te zien op RTL 5 en 24/7 op streamingdienst Videoland. Net als afgelopen seizoen zal de liveshow op zaterdag plaatsvinden. Elke aflevering duurt gemiddeld zo'n 43 minuten.quote:Op maandag 12 december 2022 18:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan er wel streams zijn
In Australië bijvoorbeeld zijn er geen streams meer beschikbaar.
Hoop het natuurlijk wel.
Hopend op niet veel streamlocksquote:Op maandag 12 december 2022 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
van Big Brother gepland voor de maanden januari en april 2023 en zal de reeks van maandag t/m zaterdag om 20:30 uur te zien op RTL 5 en 24/7 op streamingdienst Videoland. Net als afgelopen seizoen zal de liveshow op zaterdag plaatsvinden. Elke aflevering duurt gemiddeld zo'n 43 minuten.
Ja dat hoop ik ook. Dat zouden ze moeten verbiedenquote:Op maandag 12 december 2022 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hopend op niet veel streamlocks
Ja dat denk ik wel, er waren oproepjes voor kandidaten in zowel NL als BE.quote:
Ah oke, niet gezien. Bedankt.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:58 schreef Nachtzuster het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, er waren oproepjes voor kandidaten in zowel NL als BE.
https://www.hln.be/tv/big(...)uw-seizoen~aa3cebbe/
Ja er is nog niets te vinden op het net. Ze nemen er de tijd voor.quote:Op maandag 19 december 2022 09:15 schreef Benny het volgende:
Nog weinig bekend... Kom maar door met het nieuws
Dat hoop ik juist niet. Gewoon de eerste 8 en een paar dagen erna de rest. Vind ik veel leuker, niet alles prijsgeven.quote:Op maandag 19 december 2022 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stiekem hoop ik dat ze alle 16 bewoners in 1 keer droppen in het huis. geen latere bewoners.
mooiquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:32 schreef Benny het volgende:
Nieuwe presentatrice:
BB / [Presentatie] Tatyana Beloy
Lijken wel op soort torens langs de 3 daken, deze zijn erbij gemaakt.quote:Op zondag 11 december 2022 15:52 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Alles is geschilderd in een soort diaree kleur
Je bedoeld dat ze opgenomen worden dat ze erin gaan? Erg stom dan als ze dat niet doenquote:Op dinsdag 29 november 2022 11:55 schreef Benny het volgende:
Deze keer trouwens geen kick-off op RTL4
QFTquote:Op vrijdag 23 december 2022 01:38 schreef utopia2.0 het volgende:
BB ga ik zeker volgen. EJVJL kan bij totaal niet bekoren, maar BB is altijd wel leuk.
Ze gaan er het weekend voor 9 januari in is de bedoeling.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze opgenomen worden dat ze erin gaan? Erg stom dan als ze dat niet doen
quote:Op zondag 11 december 2022 15:52 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Alles is geschilderd in een soort diaree kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:24 schreef rinardo het volgende:
Ik zit er ook weer klaar voor, fris en fruitig, blij alle bekende namen weer terug te zien, we gaan er weer een gezellige boel van maken BB vrienden !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heerlijk om dit te lezen!!!
@greysbones en ik vroegen ons al af hoe het ging met je!Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zag iets van BB op twitter en moest aan het Forum denken, ik log in en allemaal berichtjes, zo lief.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:35 schreef Ireth het volgende:
[..]Wat heerlijk om dit te lezen!!!
@:Greysbones en ik vroegen ons al af hoe het ging met je!
Ik zit er ook weer klaar voor, fris en fruitig, blij alle bekende namen weer terug te zien, we gaan er weer een gezellige boel van maken BB vrienden !!potverdikkie RinardoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blij dat je er bent
en dat het ok gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zou ook vermoeden dat ze 31 dec. of 1 januari er in gaan om te acclimatiseren tegen de eerste live.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:12 schreef freaky40 het volgende:
Ergens al iets gelezen wanneer de bewoners het huis in gaan? Lees nog steeds overal geruchten 31 december, maar dat is meer dan een week vroeger dan de eerste uitzending is en de streams aan gaan en dat zou niet matchen met de wekelijkse liveuitzending en het stemmen wat wij weer kunnen doen.
Ik zit er ook weer klaar voor, fris en fruitig, blij alle bekende namen weer terug te zien, we gaan er weer een gezellige boel van maken BB vrienden !!Toppie Rinardo !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan dus niet aangezien ze pas 9 januari op TV en streams beginnen. Dan klopt er niets meer van en lopen ze ver achter op de werkelijkheid in het huis.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou ook vermoeden dat ze 31 dec. of 1 januari er in gaan om te acclimatiseren tegen de eerste live.
@Ireth weet datquote:Op woensdag 28 december 2022 20:22 schreef Jockari het volgende:
Wie was hier nu weer van het pizzeria-restaurant van het Vrijthof in Maastricht ?
Hier is @utopia2.0 ook weer. We gaan genieten !quote:Op vrijdag 23 december 2022 01:38 schreef utopia2.0 het volgende:
BB ga ik zeker @olgen. EJVJL kan bij totaal niet bekoren, maar BB is altijd wel leuk.
Was dat niet @Silves ?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:22 schreef Jockari het volgende:
Wie was hier nu weer van het pizzeria-restaurant van het Vrijthof in Maastricht ?
Ga ik echt nog eens eten. Was verleden week nog in Maastrict. Stoemweg vergeten om bij @Silves binnen te lopen.quote:
ligt in de planning jockari!! <3quote:Op woensdag 28 december 2022 19:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik er weer. Zal me dit jaar ook proberen in te houden.
Suuz ook aanwezig ?
Dat zal vast gaan gebeuren.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:48 schreef freaky40 het volgende:
Dat zal wel vaker gebeuren met 2 RLS's, dat mensen hier postings plaatsen die bij die andere RLS horen, visa versa.
Vandaag zag ik dat er grote gekleurde lampen in de tent hangen, het lijkt me nu een soort binnentuin te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:39 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat nu een tent aan de zijkant van het huis
Waar op tv te bekijken?quote:Op woensdag 28 december 2022 09:24 schreef TheLuckyman het volgende:
Wanneer gaan we weer beginnen?![]()
Ook maar weer terug
Denk dat er deze week of uiterlijk volgende week maandag wel een item in Boulevard komt, daar laten ze het huis altijd zien. Er komt denk ik wel weer een persmomentje om het te lanceren ga ik vanuit. Tegen die tijd zijn de bewoners dan ook bekend die er ik denk dit weekend al in gaan.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:04 schreef Loveable het volgende:
Jammer dat we nog niet veel weten over BB hoe huis er uit ziet
Denk dat eerder deze week, aangezien het volgende week maandag al begint..Dan maar geduldig afwachtenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat er deze week of uiterlijk volgende week maandag wel een item in Boulevard komt, daar laten ze het huis altijd zien. Er komt denk ik wel weer een persmomentje om het te lanceren ga ik vanuit. Tegen die tijd zijn de bewoners dan ook bekend die er ik denk dit weekend al in gaan.
Lekker handig weer de liveshow tegenover WIDMquote:Op maandag 2 januari 2023 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf 9 januari 20.30 uur op RTL5
[BE] Vanaf 9 januari 19.30 uur op GoPlay4, herhaling om 23.50 uur en de volgende dag om 16.50 uur op GoPlay4
Liveshow (elke zaterdag)
[NL] Vanaf 14 januari 20.00 uur op RTL5
[BE] Vanaf 14 januari 20.00 uur op GoPlay4
Ik kijk widm nooit, maar wel vervelend voor de fans dan.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker handig weer de liveshow tegenover WIDM![]()
Eigenlijk zou dat wel moeten, 2 weken Kitty was eigenlijk niets. Die moet eigenlijk in de herkansing.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:13 schreef RobjeGeus het volgende:
Hoii ben er ook weer klaar voor.
Hopelijk doet kitty ook weer mee.
Geintje__!
Ja, ik kijk widm dan wel, maar werk ook nog regelmatig op zaterdagavond… beetje jammer allemaal. Maar goed, vrijdagavond is wellicht ook geen optiequote:Op maandag 2 januari 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk widm nooit, maar wel vervelend voor de fans dan.
De live show kan ik ook niet altijd kijken hoor is op een zaterdagavond.
Vriendlief hier vindt RLS niet zo veel aan. Had ook liever gezien dat ze het op een door de weekse dag hadden gedaan.
Ik hoopte stiekem dat de live streams eerder begonnen dan de afleveringen… en ook al gewoon in deze week. Leuk voor mensen met kerstvakantiequote:Op maandag 2 januari 2023 16:41 schreef bpi het volgende:
Zouden de bewoners dit jaar live het huis ingaan?
Waas vorig jaar ook al op zaterdag. Denk niet dat ze het voor ons twee op de vrijdag gaan doenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik kijk widm dan wel, maar werk ook nog regelmatig op zaterdagavond… beetje jammer allemaal. Maar goed, vrijdagavond is wellicht ook geen optie
Ze gaan toch elk jaar op 31 december in dat huis?quote:Op woensdag 28 december 2022 17:12 schreef freaky40 het volgende:
Ergens al iets gelezen wanneer de bewoners het huis in gaan? Lees nog steeds overal geruchten 31 december, maar dat is meer dan een week vroeger dan de eerste uitzending is en de streams aan gaan en dat zou niet matchen met de wekelijkse liveuitzending en het stemmen wat wij weer kunnen doen.
Toen vond ik dat ook al kut ja!quote:Op maandag 2 januari 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waas vorig jaar ook al op zaterdag. Denk niet dat ze het voor ons twee op de vrijdag gaan doen![]()
Maar voor mij is het weekend sowieso geen optie
Ik zit er ook weer klaar voor, fris en fruitig, blij alle bekende namen weer terug te zien, we gaan er weer een gezellige boel van maken BB vrienden !!Mooi bericht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er ook weer klaar voor, fris en fruitig, blij alle bekende namen weer terug te zien, we gaan er weer een gezellige boel van maken BB vrienden !!Wat fijn Rinardo, goed om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Je zou ze kunnen mailenquote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toen vond ik dat ook al kut ja!
Niet? Flauw. Want wij zijn het wel waard namelijk
Dat klopt, maar ze starten nu een week later dus zullen ze er vrijdag of zaterdag in gaan.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze gaan toch elk jaar op 31 december in dat huis?
Of waren de afgelopen twee jaar de streams en de afleveringen eerder?
Mijn god die kleurenquote:Op maandag 2 januari 2023 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Sneak peak! https://www.instagram.com/p/Cm61JmGuH-9/
Was vorig jaar ook al zo erg.quote:
Nooit hopen in een rls 🤣quote:Op maandag 2 januari 2023 20:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja had ergens op een verbetering gehoopt
Kan je vast wennen 🤣quote:Op maandag 2 januari 2023 20:04 schreef engine het volgende:
Precies niks te zien in dat filmpje. Dat is alvast erg vertrouwd weer.
Het is nog niet eens begonnen en de FEBO wordt er al weer bijgehaaldquote:Op maandag 2 januari 2023 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Zelfde huis met een ander kleurtje, benieuwd hoe dit jaar zich gaat ontwikkelen
De FEBO zal wel weer dezelfde geniale ideeën hebben als vorig jaar.
Echte planten?quote:Op maandag 2 januari 2023 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Sneak peak! https://www.instagram.com/p/Cm61JmGuH-9/
Ziet er mooi uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:42 schreef Benny het volgende:
Foto's van het huis
https://bigbrothernederla(...)n-het-derde-seizoen/
Inmatequote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:38 schreef freaky40 het volgende:
Zelfde als in Australië dus, 1 inmate mag bepalen wie er genomineerd staan als hij/zij een challenge heeft gewonnen. Alleen mogen wij daar dan weer uit kiezen, dat is daar dan weer niet omdat het al ver van te voren is opgenomen.
Hebben ze eindelijk dat oog op het dak gerepareerd!quote:
Zo noemen ze het daar.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inmate![]()
![]()
Ze zitten niet in de gevangenis freak
Dakstreamsquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk dat oog op het dak gerepareerd!
Wel leuk dat de kleuren met elk nieuw seizoen anders zijn.quote:
Zeg je gewoon dat je de Arena wil zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:50 schreef danilel het volgende:
toevallig vanaf overmorgen een lang weekend A'dam in het verschiet, eens kijken of ik manlief kan overtuigen eens langs te rijden
Een rondborstig blondje als ik het goed gezien heb. Kan interessant worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Een gozer in een leren jackie met opschriften, een 60iger en veel blondjes.
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel leuk dat de kleuren met elk nieuw seizoen anders zijn.
Vraag mij af of de tv kijkers dat door hebben.
Ik zit er ook weer klaar voor, fris en fruitig, blij alle bekende namen weer terug te zien, we gaan er weer een gezellige boel van maken BB vrienden !!goed om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
greyeeeeeeeesssssssssssssquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat duurt veel te lang en bestaat dat nog![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh, ik zie je volgende week dan wel
Ik ook.quote:
Zit er verder niks leuks voor je bij?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:46 schreef viseenoptie het volgende:
Tja, nu dus nog ergens een kortingscode in roebels oid kunnen vinden voor videoland. 8,99 alleen voor BB is toch een beetje gortig
Zoals nu darten op VTM2 ipv een Viaplay. is inderdaad het onderzoeken waardquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
Kun je niet die streams van België kijken? Met een vpn of zo?
@Benny had een maandje geleden een aanbiedingquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:46 schreef viseenoptie het volgende:
Tja, nu dus nog ergens een kortingscode in roebels oid kunnen vinden voor videoland. 8,99 alleen voor BB is toch een beetje gortig
https://www.acties.nl/videolandquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:51 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Zoals nu darten op VTM2 ipv een Viaplay. is inderdaad het onderzoeken waard
owwwquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh, ik zie je volgende week dan wel
![]()
![]()
Dat zijn geen kortingscodes, maar slimme marketingtruukjes.quote:
laatste is 2 weken gratisquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:55 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Dat zijn geen kortingscodes, maar slimme marketingtruukjes
Helaas alleen voor nieuwe klanten, maar uiteraard bedankt voor het (overvloedig) meezoekenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
laatste is 2 weken gratis
dank en alsjeblieft
als je een ander email adres gebruikt, ben je toch een nieuwe klant!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:55 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Dat zijn geen kortingscodes, maar slimme marketingtruukjes.
Had vorig jaar al videoland, dus dan geld die 2 weken gratis niet meer, en daar baseren ze ook die kortingscodes op
Helaas, moet ik ook een nieuw rekeningnummer nemenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
als je een ander email adres gebruikt, ben je toch een nieuwe klant!!!!
Klopt, stream is gratis op goplay. Maar inderdaad maar 1 stream.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:12 schreef viseenoptie het volgende:
Zit nu via de VPN op GoPlay van Belgie, en daar staat niets over inloggen/betalen van stream. volgens mij had je dan wel "maar" 1 live stream kon ik mij herinneren
Ik wilde mij daar gisteren registreren maar kan niet met de postcode van Nederlandquote:Op woensdag 4 januari 2023 07:45 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Klopt, stream is gratis op goplay. Maar inderdaad maar 1 stream.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde mij daar gisteren registreren maar kan niet met de postcode van Nederland
Pak dan de postcode van Antwerpen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde mij daar gisteren registreren maar kan niet met de postcode van Nederland
Je hebt een VPN voor dat nodigquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waar kan je die vinden? Geen idee wat dat isquote:
De site is geo blocked dus moet je een Belgisch IP-nummer hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waar kan je die vinden? Geen idee wat dat is
Maar je moet een postcode invullen hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
De site is geo blocked dus moet je een Belgisch IP-nummer hebben.
Met VPN kan je doen alsof woonachtig bent in België .
https://www.vpngids.nl/beste-vpn/gratis-vpn/
Belgische postcodesquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je moet een postcode invullen hoe doe je dat dan?
thnx ga even kijken zoquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Belgische postcodes
https://belgie-postcodes.be/provincies/antwerpen
Dit is niet het officiele accountquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:30 schreef rinardo het volgende:
Het officiele twitter acc van BB leest hier mee Bigbrothernlbe.nl | Updates
[ twitter ]
ik scrolde op die tijdlijn van die account en toen las ik 4 tweets eerder, een verwijzing naar hun instagram, met de tekst we hebben een nieuw filmpje toegevoegd ,ofzoiets . en dat is wel de officiele instagram dacht ik. maar kan er naast zittenquote:
Ik denk idd dat die persoon doet alsof hij de off BB isquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik scrolde op die tijdlijn van die account en toen las ik 4 tweets eerder, een verwijzing naar hun instagram, met de tekst we hebben een nieuw filmpje toegevoegd ,ofzoiets . en dat is wel de officiele instagram dacht ik. maar kan er naast zitten
https://www.facebook.com/bigbrothernlbequote:Op woensdag 4 januari 2023 14:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik scrolde op die tijdlijn van die account en toen las ik 4 tweets eerder, een verwijzing naar hun instagram, met de tekst we hebben een nieuw filmpje toegevoegd ,ofzoiets . en dat is wel de officiele instagram dacht ik. maar kan er naast zitten
Bevalling op de livestream heeft ook wel watquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Die zal dan wel uitgerekend zijn na de show. Wel weer spraakmakend zullen ze denken, een zwangere vrouw er in.
Dat hebben we jaren geleden al eens gehad, maar dat was niet op streams alleen op TV te zien meen ik.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bevalling op de livestream heeft ook wel wat
quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bevalling op de livestream heeft ook wel wat
quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben we jaren geleden al eens gehad, maar dat was niet op streams alleen op TV te zien meen ik.
Jemig kan mij daar niets bij voorstellen dat je daar zwanger laat zittenquote:
Echt welquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben we jaren geleden al eens gehad, maar dat was niet op streams alleen op TV te zien meen ik.
Daar kunnen ze die Big Brother coins zeker voor gebruikenquote:
Dit kan ik me nog herinneren, was in 2005 of 2006quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Echt wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2005, dat meisje moet nu 17 zijnquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit kan ik me nog herinneren, was in 2005 of 2006
nick thomas zoey nathalie????quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:05 schreef Hunter het volgende:
Er kan gestemd worden
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Kennelijk een check of het wel werktquote:
snapjuhquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:59 schreef suzi1 het volgende:
ik wilde eerst hier vragen wie dat was. maar gelukkig wist ik dat snel zelf. hoe kon ik haar vergeten
als er maar leuke barbietjes bij zitten vind ik het primaquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben bang voor een barbie festijn
die mij maar gewone mensenquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
als er maar leuke barbietjes bij zitten vind ik het prima
daar is EJVJL toch voorquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mij maar gewone mensen
ipv poederdozen
een djerrolquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:13 schreef suzi1 het volgende:
ik kan daar uren naar kijken, make uppers
zal er weer een transgender bijzitten
daarom, als het niks wordt dan jammer, doe nu ook al 9 maanden zonder en dat gaat ook goedquote:
Een frisse salade gestemd.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:05 schreef Hunter het volgende:
Er kan gestemd worden
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Patatquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Een frisse salade gestemd.
1. Thomas
2. Nathalie
3. Nick
4. Zoey
Bindend stemadvies
Blijkbaar toch een Twitter, zo blijkt uit de Belgische website van BB:quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:55 schreef Benny het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/bigbrothernlbe
https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/
Zijn de officiele accounts. Ze zijn niet actief op Twitter. Vrij stom, maar daar wordt 'live' meegeluld over de streams
Moet je ff de gids erbij pakkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 14:51 schreef freaky40 het volgende:
Is er al iemand achter hoeveel dagen dit seizoen van BB gaat worden, 86, 100 meer?
Vandaar die kinderbordjesquote:
Daar staat niets.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je ff de gids erbij pakken
Is afhankelijk van kijkcijfers natuurlijk. Commercieel is het namelijk ook niet gecommuniceerd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:51 schreef freaky40 het volgende:
Is er al iemand achter hoeveel dagen dit seizoen van BB gaat worden, 86, 100 meer?
Nou dat denk ik niet. Er is altijd wel een einddatum. Vorig seizoen was voorheen 100 dagen maar werd teruggeschroefd naar 2 weken voor die tijd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Is afhankelijk van kijkcijfers natuurlijk. Commercieel is het namelijk ook niet gecommuniceerd.
ja en waarom? omdat de kijkcijfers tegen vielen, als het heel veel kijkers had getrokken was het echt wel 100 dagen door gegaan hoor , iedereen was verbaasd over de vroege stop.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Er is altijd wel een einddatum. Vorig seizoen was voorheen 100 dagen maar werd teruggeschroefd naar 2 weken voor die tijd.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je ff de gids erbij pakken
Die kijkcijfers vielen vorig seizoen best wel mee anders had er dit seizoen echt geen nieuwe reeks besteld zijn door RTL, dus zo slecht was het niet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja en waarom? omdat de kijkcijfers tegen vielen, als het heel veel kijkers had getrokken was het echt wel 100 dagen door gegaan hoor , iedereen was verbaasd over de vroege stop.
Er vanuit gaande dat deze website het bij het rechte eind heeft want geen officiële BB website.quote:
Knap. Je ontkent in je post dat het gebeurd, maar beaamd vervolgens wel dat het in het verleden is gebeurdquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Er is altijd wel een einddatum. Vorig seizoen was voorheen 100 dagen maar werd teruggeschroefd naar 2 weken voor die tijd.
Dat weet ik niet vriend, ik zeg dat het vorig jaar werd teruggeschroefd om onduidelijke redenen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Knap. Je ontkent in je post dat het gebeurd, maar beaamd vervolgens wel dat het in het verleden is gebeurd
Fijn om weer wat vrienden te zienquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet vriend, ik zeg dat het vorig jaar werd teruggeschroefd om onduidelijke redenen.
ze hebben vorig jaar ook dat spel via twitter gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 14:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Blijkbaar toch een Twitter, zo blijkt uit de Belgische website van BB:
https://twitter.com/bigbrothernlbe
Ruud mon amiquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is alweer 5 januari 2023![]()
Binnenkort weer in dit tejater[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:45 schreef spapaars het volgende:
Is het zeker dat we 2 streams krijgen?
[ afbeelding ]
Er is naast Een Jaar Van ruimte gemaakt voor 1 stream
[ afbeelding ]
Denk morgen of zaterdag. Of ze gaan er nu echt via de live uitzending maandag in, net als vroeger.quote:
Dat was toch anders.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorig seizoen zaten ze er al in eind december.
Waar heb je deze quote van? Lekker Nederlands ook: 'in de livestream'.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:45 schreef spapaars het volgende:
Is het zeker dat we 2 streams krijgen?
[ afbeelding ]
Er is naast Een Jaar Van ruimte gemaakt voor 1 stream
[ afbeelding ]
En waarom nu niet?quote:
EJVJL heeft geen liveshows dus die kunnen makkelijk een week achter lopen op de streams op TV al vind ik dat ook zwaar irritant vaak. BB niet dat is toch interactiever en heeft een wekelijkse liveshow dat is niet te doen als je een week achter loopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
En waarom nu niet?
Ook met Een Jaar van zaten ze er al langer dan een week in.
Zal wel iets zijn met proefdraaien voor de productie en de bewoners.
Maar daar gaat het niet over, het gaat over de feiten dat de bewoners voor de streams starten al een tijdje in dat huis zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
EJVJL heeft geen liveshows dus die kunnen makkelijk een week achter lopen op de streams op TV. BB niet dat is toch interactiever en heeft een wekelijkse liveshow dat is niet te doen als je een week achter loopt.
Nee daar zat 3/4 dagen voor en ze hielden dit vol tot het einde. En op zaterdag in de live zat er ook al heel veel materiaal waardoor ze op maandag ook weer aardig actueel op de streams zaten met hun uitzendingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet over, het gaat over de feiten dat de bewoners voor de streams starten al een tijdje in dat huis zitten.
Afgelopen seizoen was de start gewoon niet echt live.
Dat het actueler dan Een Jaar Van is klopt wel, die lopen echt ver achter.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee daar zat 3/4 dagen voor en ze hielden dit vol tot het einde. En op zaterdag in de live zat er ook al heel veel materiaal waardoor ze op maandag ook weer aardig actueel op de streams zaten met hun uitzendingen.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:10 schreef freaky40 het volgende:
En over de streams: via de officiële kanalen, social media etc. wordt gewoon in het meervoud gecommuniceerd dus livestreams i.p.v. livestream.
Wat Flori al schreef, in België moeten ze het met 1 stream doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:14 schreef freaky40 het volgende:
1 stream is een no go voor een RLS. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |