Zeg je gewoon dat je de Arena wil zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:50 schreef danilel het volgende:
toevallig vanaf overmorgen een lang weekend A'dam in het verschiet, eens kijken of ik manlief kan overtuigen eens langs te rijden
Een rondborstig blondje als ik het goed gezien heb. Kan interessant worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Een gozer in een leren jackie met opschriften, een 60iger en veel blondjes.
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel leuk dat de kleuren met elk nieuw seizoen anders zijn.
Vraag mij af of de tv kijkers dat door hebben.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:24 schreef rinardo het volgende:
Ik zit er ook weer klaar voor, fris en fruitig, blij alle bekende namen weer terug te zien, we gaan er weer een gezellige boel van maken BB vrienden !!goed om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
greyeeeeeeeesssssssssssssquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat duurt veel te lang en bestaat dat nog![]()
of ik JAA blijf kijken of BBquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh, ik zie je volgende week dan wel
Ik ook.quote:
Zit er verder niks leuks voor je bij?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:46 schreef viseenoptie het volgende:
Tja, nu dus nog ergens een kortingscode in roebels oid kunnen vinden voor videoland. 8,99 alleen voor BB is toch een beetje gortig
Zoals nu darten op VTM2 ipv een Viaplay. is inderdaad het onderzoeken waardquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
Kun je niet die streams van België kijken? Met een vpn of zo?
@Benny had een maandje geleden een aanbiedingquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:46 schreef viseenoptie het volgende:
Tja, nu dus nog ergens een kortingscode in roebels oid kunnen vinden voor videoland. 8,99 alleen voor BB is toch een beetje gortig
https://www.acties.nl/videolandquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:51 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Zoals nu darten op VTM2 ipv een Viaplay. is inderdaad het onderzoeken waard
owwwquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh, ik zie je volgende week dan wel
![]()
![]()
Dat zijn geen kortingscodes, maar slimme marketingtruukjes.quote:
laatste is 2 weken gratisquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:55 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Dat zijn geen kortingscodes, maar slimme marketingtruukjes
Helaas alleen voor nieuwe klanten, maar uiteraard bedankt voor het (overvloedig) meezoekenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
laatste is 2 weken gratis
dank en alsjeblieft
als je een ander email adres gebruikt, ben je toch een nieuwe klant!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:55 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Dat zijn geen kortingscodes, maar slimme marketingtruukjes.
Had vorig jaar al videoland, dus dan geld die 2 weken gratis niet meer, en daar baseren ze ook die kortingscodes op
Helaas, moet ik ook een nieuw rekeningnummer nemenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
als je een ander email adres gebruikt, ben je toch een nieuwe klant!!!!
Klopt, stream is gratis op goplay. Maar inderdaad maar 1 stream.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:12 schreef viseenoptie het volgende:
Zit nu via de VPN op GoPlay van Belgie, en daar staat niets over inloggen/betalen van stream. volgens mij had je dan wel "maar" 1 live stream kon ik mij herinneren
Ik wilde mij daar gisteren registreren maar kan niet met de postcode van Nederlandquote:Op woensdag 4 januari 2023 07:45 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Klopt, stream is gratis op goplay. Maar inderdaad maar 1 stream.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde mij daar gisteren registreren maar kan niet met de postcode van Nederland
Pak dan de postcode van Antwerpen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde mij daar gisteren registreren maar kan niet met de postcode van Nederland
Je hebt een VPN voor dat nodigquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waar kan je die vinden? Geen idee wat dat isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |